بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و آیفون

۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون

امروز انزل وب سعی دارد به کاربرانی که در جستجو یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی هستند کمک کند. در پست امروز انزل وب ما ۱۰ برنامه آموزش زبان خارجی انگلیسی اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم. این برنامه ها تعاملی بوده و شما می توانید با استفاده از بازی ها، آزمون ها، پرسش و پاسخ ها که در برنامه تقویت زبان انگلیسی اندروید موجود است، مهارت های زبان خود را افزایش دهید. امیدواریم با مطالعه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی ، روسی و.. در این مطلب به تمام اهداف خودتان برسید با ما همراه باشید.

 برنامه های رایگان آموزش زبان خارجی انگلیسی گوشی آیفون (iOS) ، اندروید و..

Introducing And Teaching Free English Language Courses On iPhone, iOS And Android Devices

یادگیری زبان یکی از ضروری ترین کارهایی است که شما بهتر است انجام دهید. راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آنها مهارت زبان انگلیسی خود را افزایش دهید برخی از افراد به دلیل کمبود وقت و یا زندگی کردن در مناطق دور نمی توانند در کلاس های آموزشی زبان انگلیسی شرکت کنند و یا حتی افرادی که در کلاس های زبان شرکت می کنند باید تمرین زیادی انجام دهند تا قواعد کلی زبان انگلیسی ملکه ذهنشان شود. شما می توانید از برنامه های اندرویدی و آیفونی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم استفاده کنید و زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید. اگر علاقه مند به استفاده از سایت های آموزش زبان هستید قبلا در انزل وب ما در پست بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی، ۶ مورد از بهترین سایت ها را معرفی کرده ایم که می توانید از این سایت ها استفاده کنید.

برنامه تقویت زبان انگلیسی، روسی، عربی ، آبمانی و.. اندروید و آیفون Hello English

با برنامه Hello English به دنیای آموزش زبان انگلیسی سلام کنید. اولین برنامه ای که توصیه می کنیم برای بهبود زبان انگلیسی خود دنبال کنید برنامه Hello English است. این برنامه تمام جنبه های یادگیری زبان از جمله واژگان، ترجمه، گرامر، مهارت های نوشتاری، گفتاری، قرائت را پوشش می دهد. با این حال اگر شما قادر به درک ساختار پایه انگلیسی و الفبای انگلیسی نباشید این برنامه نمی تواند به شما کمک کند هنگامی که شما این برنامه را برای اولین بار اجرا می کنید باید زبان اصلی خود را برای ادامه انتخاب کنید. این برنامه اموزش زبان انگلیسی از ۲۲ زبان پشتیبانی می کند.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

مطمئن شوید که گزینه مناسب را انتخاب کرده اید بعد ۲۰ سوال تستی به شما داده می شود تا سطح فعلی زبان انگلیسی شما ارزیابی شود. با توجه به نتیجه آزمون درس هایی که برای شما مناسب تر هستند به شما پیشنهاد می شود. به عنوان مثال اگر نتیجه آزمون شما خوب باشد برنامه پیشنهاد می کند که از درس ۳۵۱ به جای درس ۱ شروع کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

Hello English با استفاده از بازی های تعاملی درس های مختلف انگلیسی را آموزش می دهد و شما برای باز کردن درس های دشوارتر باید سکه های بیشتری بدست آورید. برای تمرین این برنامه همچنین کتاب های صوتی جدید، آخرین اخبار و کتاب ها را برای افزایش سطح مهارت زبان انگلیسی شما معرفی می کند. این برنامه رایگان و تبلیغی است اما می توانید نسخه های اشتراکی را برای حذف تبلیغات و باز کردن دوره های ویژه خریداری کنید. شما می توانید برنامه Hello English را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

اگر قصد دارید متون انگلیسی خود را ویرایش کنید پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ ابزار برتر ویرایش متن فارسی و انگلیسی آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه را مطالعه بفرمایید.

Duolingo برنامه رایگان آموزش زبان انگلیسی ، فرانسوی ، چینی ، ایتالیایی و.. اندروید

اگر قصد دارید زبان انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید برنامه Duolingo را دنبال کنید. برنامه Duolingo از بازی های تعاملی برای کمک به شما برای یادگیری ۲۳ زبان مختلف از جمله انگلیسی ، فرانسوی ، چینی ، ایتالیایی و..  استفاده می کند. برای مبتدیان برنامه روی آموزش فعل ها، عبارات و جمله ها تمرکز می کند. اگر چه کاربران پیشرفته می توانند با تکمیل درس های نوشتاری، مکالمه، یادگیری واژگان سطح مهارت زبان انگلیسی خود را بهبود دهند. شما باید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید  زبان مادری خود را برای شروع فرایند یادگیری انتخاب کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

در مرحله بعد می توانید انتخاب کنید که می خواهید زبان انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید یا فقط می خواهید زبان انگلیسی خود را بهبود دهید. بسته به انتخاب شما برنامه از شما یک آزمون ساده می گیرد. اگر شما اشتباه کنید برنامه بلافاصله یک بازی متفاوت را برای کمک به یادگیری و اصلاح اشتباه تان استفاده خواهد کرد و اگر باز هم اشتباه کنید یک بازی دیگر را برای کمک به شما استفاده می کند. برنامه Duolingo از تبلیغات پشتیبانی می کند. برای حذف تبلیغات و دانلود دوره ها شما باید نسخه پولی را خریداری کنید. شما می توانید برنامه Duolingo  را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

Lingbe برنامه یادگیری زبان انگلیسی ، فرانسه ، روسی و.. Android و iOS

در دو برنامه Duolingo و Hello English به یادگیری و تقویت زبان انگلیسی کمک می کند. اما وقتی شما آماده تمرین مهارت های گفتاری خود می شوید به برنامه Lingbe نیاز پیدا خواهید کرد. Lingbe برنامه ای مبتنی بر انجمن است که افراد به همدیگر کمک می کنند و زبان مادری خود را به اشتراک می گذارند. با استفاده از این برنامه شما با افراد واقعی ارتباط برقرار می کنید و زبان آنها را یاد می گیرید.

Lingbe یک سیستم تبادل زبان است. بنابراین شما در این سیستم هم معلم هستید و هم یادگیرنده. در مجموع این یک روش سرگرم کننده برای یادگیری زبان و ایجاد دوستی است. Lingbe دارای رابط کاربری و قوانین بسیار ساده زبان مادری و زبان مورد نیاز خود را انتخاب کنید و بعد کمی در مورد علایق خود بنویسید. این اطلاعات برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

رابط اصلی فقط شامل یک دکمه برای شروع تماس است و یک دکمه برای تایید اینکه شما برای دریافت تماس در دسترس هستید یا نه وجود دارد. بعد از تماس شما می توانید شخص را در برنامه لایک کنید و بعدا به آنها متصل شوید. اگر آنها هم شما را لایک کنند یک بخش چت برای شما ظاهر خواهد شد. شما می توانید برنامه Lingbe را به صورت رایگان برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

اگر در متون انگلیسی خود اشتباه دارید می توانید برای اصلاح آن از پست بهترین ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی کمک بگیرید.

Memrise  بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ، فرانسه ، روسی و..

برنامه Memrise دوره های متنوع و بسیار زیادی را برای بسیاری از زبان های مختلف از جمله انگلیسی ارائه می دهد. این دوره ها در واقع توسط اعضای دیگر انجمن Memrise ساخته شده است. Memrise همچنین یک پلت فرم یادگیری مبتنی بر انجمن است. اکثر درس ها به صورت بازی هستند و Memrise تمام ابزارهای موجود را برای کاربران فراهم می آورد تا دوره ها را ایجاد کنند. برنامه Memrise را برای دستگاه اندرویدی یا آیفون خود را دانلود و نصب کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

دانلود بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی ، اسپانیایی ، آلمانی Busuu اندروید و iOS

Busuu بسیار شبیه به برنامه Memrise است چون که دوره های این برنامه آموزشی زبان انگلیسی نیز توسط اعضای انجمن ایجاد می شود. شما باید از یک سطح دشوار سفارشی شروع کنید و دروه ها بر اساس آن ارائه می شود. علاوه بر این Busuu مانند یک پلت فرم رسانه اجتماعی عمل می کند که کاربر می تواند با افراد مختلف و با زبان های مختلف تجربه خود را به اشتراک بگذارد و با دیگران چت کند. این برنامه جالب را می توانید برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

دانلود نرم افزار آموزش مکالمه زبان انگلیسی ، ژاپنی ، پرتغالی ، کره ای و..  Awabe اندروید

برنامه Awabe یک برنامه کاملا رایگان است که به شما کمک می کند بیش از ۴۰۰۰ عبارت و واژه را یاد بگیرید. برنامه به طور کاملا آفلاین کار می کند و اطلاعات زیادی را برای بهبود زبان انگلیسی شما فراهم می کند. این نرم افزار درس های صوتی و تصویری و دسته ای از بازی های آموزش زبان را برای شما فراهم می کند. شما همچنین می توانید هر روز آزمون های شنیداری ، گفتاری و یادآوری را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که زبان انگلیسی را به صورت روان یاد گرفته اید یا نه. شما می توانید این برنامه را تنها برای دستگاه های اندروید دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

بهترین نرم افزار آموزش تلفظ زبان انگلیسی چیست؟ Learn English Daily !

برنامه Learn English Daily یک روش ساده برای یادگیری زبان انگلیسی به کمک مهارت های شنیداری و گفتاری است. این برنامه شامل هزاران کلمه و عبارت است که توسط زبان مادری نقل شده است. شما می توانید به این عبارات گوش دهید و تلفظ خود را بهبود ببخشید و آنها را حفظ کنید. همچنین این برنامه از شما می خواهد که هر روز به زبان انگلیسی صحبت کنید. این برنامه تنها برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل از طریق داستان ها

برنامه Beelinguapp از کتاب های صوتی برای کمک به یادگیری زبان های مختلف استفاده می کند. شما فقط باید داستان ها و رمان هایی که می خواهید یاد بگیرید را در کنار متن زبان مادری خود بخوانید. دوستداران کتاب های صوتی قطعا این برنامه آموزش زبان انگلیسی را دوست دارند چون که می توانند به کتاب های صوتی موجود در این برنامه علاقه مند شوند و در عین حال یک زبان جدید را یاد بگیرند. کتاب های صوتی رایگان بسیار زیادی برای تقویت مهارت های انگلیسی شما وجود دارد اما در این بین کتاب های پولی نیز وجود دارد. شما می توانید این برنامه را برای دستگاه های آیفون و اندروید خود دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی سریع فارسی

با کمک برنامه زبانشناس شما می توانید مهارت های شنیداری، گرامری، مکالمه و دایره لغات خود را افزایش دهید. این برنامه آموزش زبان انگلیسی در چهار سطح ابتدایی، متوسط، پیشرفته و فوق پیشرفته ارائه می شود. در این برنامه به جای این که شما مجبور به حفظ کلمات باشید بسته به سطحی که دارید داستان های متناسب با سطح تان را انتخاب و مطالعه کنید. با استفاده از پرسش و پاسخ موجود در داستان های کوتاه شما به صورت ناخود آگاه مکالمه را یاد می گیرید. شما می توانید برنامه زبانشناس را از بازار دانلود کنید. توجه داشته باشید که این برنامه مانع به خواب رفتن دستگاه شما می شود و به کارت حافظه، اتصالات شبکه شما دسترسی دارد.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

آموزش زبان انگلیسی اندروید فارسی

با استفاده از برنامه زبان بیاموز شما علاوه بر یادگیری زبان اگلیسی می توانید زبان آلمانی، زبان فرانسه را هم یاد بگیرید. با استفاده از دسته بندی های سطح شما می توانید به سطح فعلی زبان انگلیسی خود دسترسی پیدا کنید و لغات مرتبط با سطح خود را بخوانید.  برنامه زبان آموز شامل کتاب های ۵۰۴, IELTS, TOFEL, GRE, SAT, Top Notch, Interchange و کتاب های پایه ۶ تا ۱۱ مدرسه است. شما می توانید برنامه زبان بیاموز را از بازار دانلود کنید.

10 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سعی کردیم برای یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی ، روسی، ترکی اسپانیایی ، چینی ، ژاپنی ، فرانسوی و.. بهترین برنامه ها را برای دانلود و آموزش زبان خارجی در دستگاه های اندروید و آیفون که به شما کمک می کند تا سطح مهارت زبان انگلیسی و.. خود را افزایش دهید به شما معرفی کنیم. اگر در حین استفاده از این برنامه ها با اپلیکیشن های دیگر آشنا شدید آن را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات و پیشنهادات خود را می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • سپید says:

    من تقریبا تمام اپ های ایرانی و خارجی آموزش زبان رو امتحان کردم .پول زیادی برای خرید اشتراک اپ ها هزینه کردم اما بعد از کار با اپلیکیشن آموزش زبان پرسانش که با یه روش جدید و با فیلم و انیمیشن زبان یاد می ده همه ی روش های دیگه برام کسل کننده شدن. توی نت سرچ کنید پرسانش حتما میاره.

  • احمد says:

    سلام من قبلا از چنتا از این نرم افزارها استفاده کردم، منم مشکل بعضی از این دوستان رو داشتم، این روزا که نرم افزارای آموزش زبان انگلیسی فارسی اومده دیگه بهتره از اینا استفاده کنیم. من خودم از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی چکامه استفاده می کنم و واقعا راضی هستم. به انزل وب پیشنهاد می کنم این اپلیکیشن رو هم توی معرفی نرم افزارهای زبان اضافه کنه https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidha.chakame

  • فریده says:

    من از دولینگو و زبان بیاموز استفاده میکنم برای یادگیری زبان المانی و هر دو خیلی خوب هستن. خیلی کمک کردن به روند یادگیریم. البته اموزشگاه هم یه مدت رفتم

  • رعنا says:

    س‌لام میخام دانلود کنم ولی میگه برای کشور شما پشتیبانی نمیشه نمیدونم چرا هیچ کدوم از برنامههارو نمیشه دانلود کرد

  • Cardinal says:

    سلام من نرم افزار Hello English رو دانلود کردم ولی از ۲۲ زبان پشتیبانی نمیکنه و زبان فارسی هم تو گزینه ها نیست! =( چرا اخه!