11 تا از دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید

۱۱ تا از دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید

دانستن وضعیت هوا مسئله ایست که در زندگی روزمره امروزی جایگاه خاصی پیدا کرده است و تقریبا همه ما هر روز مخصوصا در این روزهای برفی درگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای روزهای خود داشته باشیم. برنامه ها و ابزار های هواشناسی در گوشی های هوشمند، پیشرفت چشمگیری در طول سالیان گذشته داشته است و وضعیت هوا در برنامه های هواشناسی به مرور بهتر، دقیق تر و با اطلاعات تکمیلی بیشتری در اختیار مخاطبین قرار میگیرد. امروز در انزل وب قصد داریم ۱۱ مورد از بهترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید که دارای ویجت صفحه نیز هستند را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین اپ و ویجت های رایگان هواشناسی برای گوشی اندروید

Introducing The Best Free Weather Apps and Widget For Android Smartphones

کلمه هواشناسی رو در اپ استور جستجو کنید تا با یه لیست طولانی از برنامه های هواشناسی اندروید با امکانات و ویژگی های مختلف رو برو شوید و این تنوع قطعا کار را برای انتخاب بهترین گزینه برای شما سخت می کند قبلا در انزل وب ۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون ، ۷ تا از بهترین برنامه های ویرایش و تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید اندروید و آیفون ، ۱۰ مورد از قوی ترین و بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید را بشناسید! و برنامه های کاربردی دیگری برای تلفن های هوشمند به شما معرفی کرده ایم و امروز نیز قصد داریم ۱۱ تا از نرم افزارهای هواشناسی فارسی و انگلیسی برای کامپیوتر و اندروید به شما معرفی کنیم.

در صورت عدم توانایی در دانلود و پرداخت برنامه های پولی اندروید، میتوانید آنها را از مارکت های ایرانی رایگان دانلود کنید.

محبوب ترین نرم افزار هواشناسی فارسی برای اندروید

اولین جایگاه لیست ما مربوط به یکی از برنامه های ایرانی است که جایگاه خوبی بین کاربران ایرانی پیدا کرده است، هواشناس با استفاده از روشهای کاملا متفاوت اقدام به ارائه گزارش آب و هوا می کند. هواشناس داده های خود را از چند منبع معتبر علمی هواشناسی دریافت و آنها را با هم ترکیب می کند و این کار باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بسیار بالاتر باشد. هواشناس دارای رابط کاربری کاملا فارسی است و پشتیبانی کاملی از تمام استانها و تمام شهرهای و زیر مجموعه آنها وجود دارد. تمام تاریخ ها و زمان ها در نرم افزار به صورت شمسی و مطابق با منطقه زمانی کشور ایران تنظیم شده است.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

Weather Timeline یکی از بهترین برنامه هواشناسی غیر رایگان برای اندروید

Weather Timeline با قیمت ۱.۴۹ دلار بر روی اپ استور ارائه شده است هر چند این برنامه رایگان نیست اما یکی از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید و انتخابی هوشمندانه برای حرفه ای ها به شمار می آید و با کسب نمره ۴.۵ از ۵ از بین بیش از ۲۱۰۰۰ رای، ثابت کرده است که ارزش وجه پرداخت شده برای خرید را دارد. این برنامه نام خود را از ویژگی اصلی خود یعنی نمایش وضیعت هوا به صورت نوار زمانی گرفته است اما این ویژگی تنها قسمتی از قابلیت های این برنامه است.

Weather Timeline اطلاعات خود را از بین ۵ تا از بهترین سرویس های هواشناسی دنیا دریافت و نمایش می دهد و قادر است تا تغییرات ناگهانی هوا را از قبل به شما اطلاع دهد. در این برنامه شما به نمودار های متنوع از جمله تغییرات دما، فشار هوا، میزان و وضیت بارش و… دسترسی خواهید داشت که در موارد متعدد به شما کمک خواهند کرد.

دقت اطلاعات و ظاهر زیبا و ساده Weather Timeline، باعث شده تا ما آن را در جایگاه دوم رده بندی بهترین برنامه های هواشناسی اندروید در انزل وب قرار دهیم.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

با ویجت هواشناسی اندروید Precise Weather Yowindow تفاوت را احساس کنید

بدون شک لذت بخش اولین کلمه ای است که در اولین استفاده از Precise Weather YoWindow به ذهن شما خواهد رسید. این برنامه یکی از زیبا ترین، متفاوت ترین و بهترین برنامه های هواشناسی اندروید است که تاکنون منتشر شده است. این برنامه به جای استفاده از آیکن های تکراری و خسته کننده برای نمایش وضعیت هوا با توجه به وضعیت آب و هوایی محل مورد نظر شما، حال و هوا را به کمک تصاویر انیمیشینی به شما منتقل می کند یعنی چنان چه آب و هوا آفتابی باشد برنامه تصویری زیبا از یک مزرعه در روزی آفتابی به شما نشان می دهد و یا با قطرات باران شما را در جریان بارش باران قرار خواهد داد. اما در کنار تمام این امکانات اگر شما علاقمند به ابزارهای هواشناسی هستید، متاسفانه این برنامه بدون ابزارک (Widget) منتشر شده است.

11تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

Dark Sky دقیق ترین نرم افزار هواشناسی اندروید

برنامه Dark Sky مدت زیادی مورد توجه کاربران بوده است. قدرت آن برگرفته از پیش بینی های دقیق آن است که اطلاعات مفیدی را به شیوه ای ساده به شما ارائه می دهد، و به جای نمایش گزارش وضعیت هوا به صورت روزانه شما را در جریان وضعیت هوا بصورت لحظه به لحظه در جریان می گذارد و به جای نمایش احتمال بارش باران برای امروز برنامه به شما اطلاع می دهد تا ۱۳ دقیقه دیگر باران شروع به باریدن خواهد کرد.

این برنامه بصورت رایگان در اپ استور منتشر شده اما بعد از اتمام دوره آزمایشی دو هفته ای آن، برای استفاده از آن شما مجبور هستید تا سالیانه مبلغ ۳ دلار به عنوان حق عضویت پرداخت نمایید، اما اگر اطلاع دقیق و لحظه به لحظه هوا برای شما اهمیت داشته باشد این برنامه انتخاب مناسبی است.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

اپلیکیشن Morecast برنامه دقیق و زیبا هواشناسی

Morecast برنامه دقیق و با ظاهری زیباست که با رابط کاربری عمودی خود کار را برای کاربر خود بسیار ساده نموده است. در بالای صفحه شما وضعیت و دمای کنونی هوا همراه با دمای قابل احساس را مشاهده می کنید و با کشیدن برنامه به سمت پایین میتوانید به اطلاعات دقیق تری از وضعیت آب و هوا دسترسی پیدا کنید و با یک بار کشیدن رابط کاربری برنامه به سمت چپ شما میتوانید به وضعیت هوای روز بعد دسترسی پیدا کنید و اگر دوباره این کار را تکرار کنید برنامه وضعیت هوای یک هفته آینده را به شما نشان خواهد داد و همین رابط کاربری ساده، کار با این برنامه را برای کاربران مبتدی آسان و جذاب کرده است.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

WeatherBug برترین برنامه هواشناسی اندروید

WeatherBug هم در طراحی و هم در رابط کاربری یکی از برترین و بهترین برنامه های هواشناسی اندروید به شمار می آید و این قابلیت را دارد تا علاوه بر اعلام وضعیت آب و هوایی محل سکونت شما، وضعیت جوی شهر های نزدیک شما را نیز اطلاع دهد. این برنامه علاوه بر پیش بینی های دقیق و درست میتواند تغییرات شدید و ناگهانی آب و هوا را به شما اطلاع دهد. در کنار این موارد تیم توسعه این برنامه بخشی را برای اطلاع ترافیک و اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران در این برنامه پیش بینی کرده اند و شما میتوانید تصاویر مورد علاقه خود را در آن به اشتراک بگذارید.

این برنامه گزارش های مختلف برای فعالیت های گوناگون روزانه در اختیار شما قرار می دهد و میتوانید وضعیت هوا را برای رفتن پیکنیک یا دوچرخه سواری در یک روز خاص را مشاهده نمایید. همچنین شما میتوانید این برنامه را براساس سبک زندگی خود سفارش سازی و بهینه کنید، صفحه خانگی و یا حتی زبان برنامه را تغییر دهید و یا مکان های متعددی به برنامه اضافه کنید تا از آب و هوای تمام آنها آگاه باشد.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

WeatherBomb  برنامه هواشناسی دقیق با قابلیت های متفاوت!

WeatherBomb کمی متفاوت تر از سایر برنامه های موجود در لیست بهترین برنامه های هواشناسی اندروید است و علاوه بر نمایش جدول وضعیت هوا با یک آیکن نقشه های مختلف و زنده هواشناسی را در اختیار شما قرار می دهد و به کمک آن شما میتوانید از وضعیت آب و هوا کشور خود و یا حتی سایر کشور ها مطلع شوید و یا با زوم کردن بر روی شهر خود یا هر شهر و روستای دیگر وضعیت تغییرات آب هوایی آن منطقه را نیز ببینید. البته به کمک این برنامه شما به تغییرات آب و هوایی روز جاری و حتی یک هفته آینده نیز دسترسی دارید.

این برنامه با یک ابزارک منتشر شده که نمودار های مختلفی از شرایط بارش باران و برف، سرعت و جهت وزش باد، فشار هوا و تغییرات دما و… روی صفحه خانگی شما در اختیارتان قرار می دهد. استفاده از این برنامه رایگان است اما اگر از تبلیغات این برنامه خسته شده اید میتوانید با پرداخت درون برنامه ای از شر این تبلیغات نیز راحت شوید.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

The Weather Channel خبرگزاری هواشناسی

The Weather Channel برنامه ای محبوب در بین کاربران اندوید است که رایگان بودن این برنامه بر محبوبیت آن اضافه کرده است و موفق به کسب نمره ۴.۱ از ۵ از بین حدود ۱.۵۰۰.۰۰۰ رای شده است. این برنامه گزارش های دقیق و بروز از وضعیت جوی در بازه های زمانی ۱ ساعت آینده، ۳۶ ساعت آینده و حتی ۱۰ روز آینده به شما ارائه می کند که این گزارش شامل مواردی از جمله سرعت ورزش باد، میزان رطوبت، شاخص UV، میدان دید، نقطه شبنم و فشار هوا می شود.

این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده است اما برخلاف سایر برنامه ها تمام اطلاعات را یکجا نمایش نمی دهد و اطلاعات مختلف را در بخش های خاص خود دسته بندی و گنجانده است. این برنامه دارای ۴ ابزارک مختلف برای نمایش آب و هوای نقطه دلخواه شما در صفحه خانگی است. هر چند این برنامه رایگان است اما بعضی مواقع ممکن است با تبلیغات درون برنامه ای مواجه شوید.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

Accuweather برترین نرم افزار هواشناسی  و آب و هوا در دقت

Accuweather بدون شک یکی از معروف ترین و بهترین برنامه های هواشناسی اندروید است. این برنامه دارای اطلاعاتی دقیق و کامل است که شامل مواردی مانند دمای هوای قابل احساس (RealFeel index) است. شما در این برنامه به نمودار های گوناگون ، نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و… دسترسی دارید اما مهمتر از همه موارد بالا، گزارش دقیقه به دقیقه وضعیت جوی این برنامه است و این نرم افزار دارای ابزارک برای نمایش وضعیت آب و هوا در صفحه خانگی شماست و مهم تر این که این برنامه با تمام این امکانات به صورت رایگان منتشر شده و در دسترس شماست.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

Yahoo Weather هواشناسی به سبک یاهو

Yahoo Weather مجموعه ای عظیم از اطلاعات مختلف را دراختیارتان قرار می دهد و با تغییر پس زمینه برنامه متناسب با شرایط جوی محل زندگی شما همیشه حس تازگی و سر زندگی را به شما القاء می کند. این برنامه دارای ابزار های متعدد است و علاوه بر این وضعیت جوی فعلی را در نواز وضعیت (Status Bar) گوشی هوشمند شما نمایش می دهد. به عبارت دیگر این برنامه تمام چیزی است که یک کاربر متوسط از یک برنامه هوا شناسی انتظار دارد.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

 NOAA Weather Radar and Alerts هواشناس کار آمد و باهوش

NOAA Weather Radar and Alerts اگر شما قصد سفر به منطقه ای را دارید که شاهد تغییرات متناوب آب هواست و یا ساکن چنین جایی هستید ما به شما این برنامه را پیشنهاد می دهیم این برنامه آخرین و دقیق ترین اطلاعات و نقشه ها را از National Oceanic And Atmospheric Administration دریافت و در اختیار شما قرار می دهد.

11 تا از بهترین برنامه های هواشناسی اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سعی کردیم تا چند نمونه از بهترین و دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید را به شما معرفی کنیم. اگر در حین استفاده از این برنامه ها با اپلیکیشن های دیگر استفاده می کنید و یا با نرم افزار هواشناسی دیگری آشنا هستید که کارایی بهتر و اطلاعات دقیق تری در اختیار شما می گذارد آن را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات و پیشنهادات خود را می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • مهندس says:

    فقط theweather
    از همه دقیق تر بود….اکو ودر که برعکس پیش بینی میکنه…

  • Mr habib says:

    هر کاری هم کنید نرم افزار ها خطا دارن
    ولی یکبار هم شده به سایت
    http://www.yr.no
    برید وشهر مورد نظر خودتون رو درست زکر نمایید نتیجه دقیق ۲۴ ساعت رو بدست میارین البته تا یه هفته رو میزنه

  • DUR MOHAMMAD says:

    not good apps

  • درمحمد محمدی says:

    خیلی عالی اما بعضی شان مزخرف ترین برنامه است اگر ۲ سانتی برف پیشبینی کند حتما ۱۰ سانتی برف می بارد یگان وقت است که هوا را آفتابی پیش بینی میکند اما در حال باریدن برف و یا باران است از جمله Accu weather

  • آریا76 says:

    برنامه های هواشناسی بسیاری از شهرها و روستاهای ایران رو از برنامه هاشون حذف کردن… شاید علتش تحریمهای جدید باشه، سایت weather.com حتی روستاهای کوچک رو هم نمایش میداد ولی الان حتی شهرهای متوسط رو هم حذف کرده!

  • M says:

    بهترین ها رو بهتون میگم… AccuWeather . Morecast . The weather channel که همشون رو می تونین از فارسروید دانلود کنین آخرین نسخه…

  • reza says:

    برنامه meteoearth چطوری برنامه ای هستش ؟