فرمت فایل TS چيست ؟ روش تبدیل فرمت فایل TS به MP4 ، MPEG ، AVI در ویندوز 10، 8 و 7

فرمت فایل TS چیست؟ روش تبدیل فرمت فایل TS به MP4 ،MPEG ،AVI و.. در ویندوز

گاهی اوقات شما ممکن است با دوربین خود فیلم بگیرید و یا فیلم هایی را از اینترنت دانلود می کنید که دارای فرمت TS هستند. شما نمی توانید فیلم هایی که در فرمت TS هستند را در فیس بوک، اینستاگرام به اشتراک بگذارید و یا نمی توانید آنها را در گوشی خود پخش کنید. در این حالت شما باید از برنامه های تبدیل فرمت TS به MP4  استفاده کنید. اما فرمت TS چیست ؟ و چگونه می توان کار تبدیل فرمت TS را انجام داد؟ اگر علاقمند هستید جواب این سوالات را بدانید از شما دعوت می کنیم ادامه پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

تبدیل فایل تصویری TS به ویدیو و فیلم MP4 بدون افت کیفیت آفلاین و آنلاین

What Is The TS File Format? Convert TS File Format To MP4, MPEG, AVI in Windows 10, 8 and 7

فرمت فایل TS چیست؟ TS که مخفف عبارت Transport Stream است، یک فرمت فایل استریم یا جریان ویدیو است که برای ذخیره ویدیو در دی وی دی استفاده می شود. فایل های TS همچنین می توانند اطلاعات صوتی و داده را ذخیره کنند. فایل های TS برای سیستم های MPEG-2 part 1 که اطلاعات ویدیویی را فشرده می کنند تعریف شده است. فایل های TS چند قسمت از داده را در قالب کانتینر ذخیره می کند.

همچنین به شما اجازه جریان سازی خروجی داده، ویدیو و صوت را می دهد. فایل های TS می توانند توسط کانورتور TS به فایل های AVI, WMV, WMA, MPG, MP3 و MP4 تبدیل شوند. قبلا در انزل وب در مورد ۸ روش متنوع تبدیل ویدیو و فیلم به آهنگ MP3 در اندروید و تلگرام صحبت کردیم، در ادامه پست امروز انزل وب ما قصد داریم برنامه ها و سرویس های رایگانی که به کمک آنها می توانید فایل TS خود را به MP4 تبدیل کنید را به شما معرفی کنیم.

تبدیل فرمت TS به MP4

نحوه تبدیل فرمت TS به MP4 بدون افت کیفیت ویدیو

شما با استفاده از برنامه Video Converter می توانید بدون اینکه کیفیت ویدیوی خود را از دست بدهید خیلی سریع فرمت TS را به MP4 تبدیل کنید. این برنامه می تواند فایل های TS را به فایل های MP4, AVI, MKV, MP4, MOV و غیره تبدیل کند. با کمک این برنامه شما می توانید فایل های TS را برای آیفون، آی پد، سامسونگ، یوتیوب و غیره تبدیل کنید. این برنامه ۳۰ برابر سریعتر از سایر برنامه های مبدل ویدیو است. این برنامه در سیستم عامل های ۱۰، ۸، ۷، ویستا، اکس پی، مک قابل اجرا است.

خب برای تبدیل فرمت TS به MP4 اول باید برنامه را باز کنید. بعد روی دکمه Add Files کلیک کنید و فایل TS را از پوشه کامپیوتر به برنامه اضافه کنید و یا می توانید فایل ها را درگ کنید و در محیط برنامه رها کنید.

تبدیل فرمت TS به MP4

اگر می خواهید فایل TS خود را قبل از تبدیل فرمت ویرایش کنید روی آیکن های ویرایش زیر فیلم (که در عکس زیر هم مشخص کرده ایم) کلیک کنید. شما می توانید فایل TS خود را برش بزنید، افکت های ویژه و واترمارک اضافه کنید. در صورتی که قصد دارید واترماک ویدیو های خود را بردارید پیشنهاد می کنیم پست آموزش ۶ روش حذف نوشته واترمارک و لوگو از روی فیلم در کامپیوتر را مطالعه بفرمایید.

همچنین می توانید چند کلیپ را با هم ترکیب کنید و به یک کلیپ تبدیل کنید. بعد از لیست فرمت های خروجی فرمت MP4 را انتخاب کنید. برای انجام اینکار منوی کرکره ای Convert All Files To را انتخاب کنید. به مسیر Video > MP4 بروید. سپس روی دقت پیش نمایش دو بار کلیک کنید.

تبدیل فرمت TS به MP4

بعد از اینکه فیلم خود را ویرایش کردید روی دکمه Convert All که در بالا – گوشه سمت راست برنامه می باشد کلیک کنید. حالا فرایند تبدیل فرمت TS به MP4 با سرعت و کیفیت بالا شروع می شود. البته در اینجا سرعت بستگی به قطعات کامپیوتر و اندازه فایل ویدیو دارد.

تبدیل فرمت TS به MP4

شما می توانید به سربرگ Converted بروید. در آنجا روی فایل تبدیل شده کلیک راست کنید. روی گزینه Open File Location کلیک کنید تا به مسیر فایل هدایت شوید.

تبدیل فرمت TS به MP4

حالا می توانید دستگاه آیفون یا آی پد و یا هر دستگاه دیگر را به کامپیوتر خود وصل کنید و این فایل های MP4 را به آن انتقال دهید.

معرفی برنامه Video Converter Free برای تبدیل فرمت فایل ویدیویی ضبط شده TS

نرم افزار Video Converter Free یک برنامه رایگان تبدیل ویدیو برای ویندوز و مک است که به شما کمک می کند خیلی سریع ویدیوهای شما را به فرمت های قابل پشتیبانی در دستگاه های iOS تبدیل کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد فایل های TS خود را به MP4 تبدیل کنید. در مقایسه با برنامه Video Converter که در قسمت قبل در مورد آن صحبت کردیم این برنامه نمی تواند ویدیوهای فول اچ دی و سه بعدی را کانورت کند.

تبدیل فرمت TS به MP4

اگر قصد دارید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید از ۱۰ تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین کمک بگیرید.

Free TS Converter برنامه ای برای تبدیل فرمت ضبط شده TS از دستگاه های گیرنده

برنامه Free TS Converter یک برنامه رایگان و قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد خیلی راحت فایل های TS خود را به MP4 تبدیل کنید. نحوه کار این برنامه شبیه به برنامه Video Converter است. بعد از اینکه برنامه را دانلود و نصب کردید روی دکمه Add File کلیک کنید و فایل های ویدیویی TS خود را داخل برنامه ایمپورت کنید. در فرمت خروجی MP4 را انتخاب کنید و روی Convert کلیک کنید.

تبدیل فرمت TS به MP4

معرفی سرویس رایگان و آنلاین برای تبدیل فرمت TSبه AVI ، MP4 و MPEG

با استفاده از سایت free-videoconverter شما می توانید در سه مرحله فایل TS خود را به MP4 تبدیل کنید. فایل ویدیویی خود را آپلود کنید. فایل شما باید حداکثر ۱۰۰ مگابایتی باشد. حالا فرمت خروجی خود را انتخاب کنید. آدرس ایمیل معتبری وارد کنید و روی دکمه Convert کلیک کنید. فایل پس از تبدیل به شما ایمیل خواهد شد.

تبدیل فرمت TS به MP4

نحوه تبدیل فرمت TS به صورت آنلاین

اما در سایت video.online-convert شما هم می توانید فایل TSخود را از سیستم آپلود کنید و هم می توانید یک آدرس اینترنتی از فایل TS را وارد کنید. شما برای استفاده از این سایت فقط کافی است یک فرم را پر کنید. به ترتیب میزان دقت، اندازه صفحه، نرخ بیت، اندازه فایل، کیفیت صدا، نرخ فریم و میزان برش فایل ویدیو و میزان چرخش را تعیین کنید و روی دکمه Convert File کلیک کنید.

تبدیل فرمت TS به MP4

آموزش تبدیل فرمت TS به MP4 در سایت Convertio

تبدیل فرمت TS به MP4 در سایت convertio هم بسیار ساده است. شما فقط باید سه فرایند آپلود فایل TS، انتخاب فرمت خروجی MP4 و دانلود فایل MP4 را انجام دهید. شما می توانید فایل TS را از کامپیوتر، دراپ باکس، گوگل درایو انتخاب کنید و یا لینک آن را وارد کنید. در این سایت هم محدودیت فایل TS شما ۱۰۰ مگابایت است. علاوه بر این شما می توانید فایل خود را در دراپ باکس و گوگل درایو ذخیره کنید.

تبدیل فرمت TS به MP4

در آخر پیشنهاد می کنیم پست ۴ روش دانلود و ذخیره ویدیو آنلاین در حال پخش و غیر قابل دانلود از اینترنت را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در پست امروز انزل وب ما ۶ روش خیلی ساده تبدیل فایل های TS به MP4 و سایر فرمت ها را به شما آموزش دادیم. در این ۶ روش ما از سرویس های آنلاین و برنامه های کامپیوتری استفاده کردیم. آیا شما برنامه ای می شناسید که در اندروید و یا آیفون قابل نصب باشد و بتوان به کمک آن ویدیوهایی که پسوند TS دارند را به MP4 یا فرمت های دیگر تبدیل کرد؟ نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تعمیر فایل ویدیویی خراب MP4
آموزش ۴ روش تعمیر فایل ویدیویی خراب MP4
آموزش 8 روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش 8 روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش ۸ روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش 7 روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین

نظرات

  • مهی says:

    سلام
    خسته نباشید
    من برنامه Video Converter رو دانلود کرد همون روش ک شما گفتید دونه به دونه انجام دادم تبدیل شد ولی یک مشکل هست اونم اینه که ویدیو ts به مدت زمان ۱ دقیقه ولی و۳تی تبدیل میکنه فقط ۱۵ثانیه اون ویدیو هست
    میشه راهنمایی کنید که چه کار کنم ؟

    ممتون بابت سایت خوبتون

    • حسام says:

      فایل هایی که رایگان دانلود میکنید در اصل جنبه معرفی و تبلیغاتی دارند و حجم کم ومشخصی از کار را انجام می‌دهند ، فایلهای به اصطلاح اورجینال یا دکد شده که کارایی بهتری دارند را از فروشگاههی اینترنتی معتبر مثل سافت ۹۸ و … میتونید خریداری کنید .

  • سربلند says:

    سلام
    من در رسیور ویدیو ضبط کردم به فلش .چطوری در گوشی به mp4 تبدیل کنم.در ضمن گوشیگ اندرویده

  • m says:

    من زمانی که فایلی را میخواهم در برنامه باز کنم بعد از چند ثانیه برای من import failed می اورد مشکل از چیست؟

  • علی says:

    سلام
    خسته نباشید….
    یک سوال داشتم،میخاستم بدونم ایا میشه،فیلمی که قبلا بعضی از قسمت های اون(مات شده،شطرنجی شده)سانسور شده رو به حالت اول برگردوند؟