معرفی 10 تا از بهترین برنامه رایگان ضبط صدا حرفه ای در گوشی اندروید

معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه ضبط صدا حرفه ای در گوشی اندروید

همه ما می دانیم که گوشی های اندرویدی امروزه جهان اطراف ما را احاطه کرده اند. شاید دلیل این همه محبوبیت توانایی های زیاد این دستگاه ها در ارائه خدمات گوناگون باشد. یکی از ویژگی های دستگاه های اندرویدی که بسیار هم پر کاربرد می باشد توانایی ضبط صدا است که اهمیت بسیاری دارد. مثلا اگر نوازندگان ایده جدید داشته باشند، برای ارزیابی آن ایده نیاز به ضبط صدا دارند، یا خبرنگاران و روزنامه نگاران که برای انجام مصاحبه های خود به یک دستگاه ضبط صدا نیازمند هستند. امروز قصد داریم ده تا از بهترین برنامه های ضبط صدا برای اندروید را به شما معرفی کنیم. پس در این مطلب انزل وب با ما همراه باشید.

 ۱۰ تا از بهترین و قویترین برنامه استودیو ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

Introducing The 10 Best Free Sound Recorder Professional Apps On The Android Phone

برای ضبط صدا اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که در فرمت های مختلفی صداها را ضبط می کنند. برخی از این اپلیکیشن ها در کنار اینکه به ضبط صدا می پردازند، توانایی ضبط مکالمات شما در طی یک تماس تلفنی را نیز دارند. بعضی از این اپلیکیشن ها رایگان بوده و برخی رایگان نیستند که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه ضبط صدا حرفه ای Audio Recorder در اندروید

برنامه Audio Recorder یک اپلیکیشن است که در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می شود. این اپلیکیشن، قادر به شناسایی و پشتیبانی از چند میکروفون واقعی بوده و صدا ضبط شده در آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است. Audio Recorder توانایی اتصال به سیستم عامل های مختلف را دارد همچنین می توانید صداهای ضبط شده را به وسیله این اپلیکیشن در فضاهای ذخیره سازی ابری نیز، ذخیره کنید.

ضبط صدا با اپلیکیشن Audio Recorder

نرم افزار رایگان Call Recorder ضبط صدا برای اندروید

یکی از امکانات جالب در دستگاه های اندرویدی این است که شما می توانید هر کار در این گوشی هوشمند خود انجام دهید. مثلا صدا فردی را که با طرف مقابل صحبت می کنید ضبط کنید یا پیامک های و تماس های جعلی بسازید و صدای خود را تغییر دهید.

برای ضبط صدا در حین تماس تلفنی اپلیکیشن های زیادی وجود دارد. یکی از این اپلیکیشن های محبوب Call Recorder است. این اپلیکشن توانایی ضبط صدای داخلی و خروجی اندروید را دارد. حتی می توانید منبع ورودی را یک میکروفون یا یک دوربین ویدیویی قرار دهید. این اپلیکیشن هم در نسخه رایگان و هم در نسخه ی پولی ارائه شده است و تنها تفاوت این دونسخه وجود تبلیغات در نسخه رایگان است. اما به لحاظ کارکرد هیچ تفاوتی با هم ندارند. اگر قصد ساخت پیامک یا تماس جعلی و یا عوض کردن صدا را نیز دارید، پیشنهاد می کنیم در مورد برنامه های جعلی اندروید هم اطلاعاتی کسب کنید.

ضبط صدا با Call-Recorder

Easy Voice Recoder برنامه ضبط صدا حرفه ای برای گوشی اندروید

در واقع اپلیکیشن Easy Voice Recorder همانند نامش عمل می کند. با این اپلیکیشن به راحتی می توانید هر صدای را ضبط کنید. کافیست برنامه را باز کنید و روی دکمه میکروفون کلیک کنید. در این برنامه توانایی تغییر فرمت و نوع فایل را هم خواهید داشت. یکی از ویژگی های این برنامه که استفاده از آن را بسیار راحت تر می کند داشتن ویجت است. نسخه پیشرفته تر این برنامه علاوه بر اینکه هیچ گونه تبلیغاتی ندارد قابلیت پشتیبانی از ضبط استریو، میکروفون، بلوتوث و .. را دارد.

ضبط صدا با Easy Voice Recorder

اپلیکیشن Hi-Q MP3 Voice Recorder قویترین برنامه ضبط صدا اندروید

یکی از قوی ترین اپلیکیشن ها، Hi-Q می باشد که می توانیم به شما معرفی کنیم. این برنامه می تواند فایل صوتی شما را در فرمت MP3 ذخیره کند، بنابراین فایل صوتی شما تقریبا توسط هر دستگاهی قابل پشتیبانی خواهد بود. با Hi-Q می توانید فایل صوتی خود را در فضای ابری Dropbox به اشتراک بگذارید. با فرض اینکه دستگاه شما دارای چند میکروفون است، به وسیله ویجت این اپلیکیشن قادر به انتخاب یکی از آنها خواهید بود. تنها تفاوت نسخه رایگان Hi-Q با نسخه پولی آن وجود تبلیغات در نسخه رایگان است.

ضبط صدا با Hi-Q

برنامه Parrot بهترین برنامه ضبط صدا در اندروید

Parrot نیز یک از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی می باشد که هم برای ضبط صدا و هم ضبط مکالمه های تلفنی به کار می رود. از قابلیت های این برنامه می توان به ضبط برنامه ریزی شده و ذخیره سازی فایل صوتی در فضای ابر اشاره کرد. این برنامه اندرویدی به شما توانایی سفارشی سازی به صورت دلخواه را می دهد. با این وجود ممکن است قیمت آن کمی گران به نظر بیاید.

اپلیکشن RecForge II، ضبط صدا به همراه ویرایش فایل صوتی

RecForge II هم، یکی از قوی ترین برنامه های اندرویدی موجود است که توانایی ویرایش فایل صوتی را هم دارد. البته برای ویرایش فایل های صوتی اپلیکیشن های مخصوص این کار وجود دارد. این برنامه کاربردی می تواند در محیط های کاری، دانشگاه و .. مفید باشد.

برنامه کاربردی Smart Voice Recorder ضبط صدا با کیفیت بالا

Smart Voice Recorder یکی از برنامه های کاربردی است که می تواند در زمان های طولانی همانند سخنرانی ها، جلسات موسیقی و .. همراه شما باشد. یکی از قابلیت های خوب این برنامه حذف سکوت ها طولانی مدت است. این کار باعث کاهش حجم فایل صوتی می شود و بسیار مفید است. شما می توانید با قیمت ۱.۴۹ دلار صاحب این برنامه قدرتمند و کاربردی با تمام امکانات آن شوید.

ضبط صدا با Smart-Voice-Recorder

برنامه Snipback استودیو ضبط صدا برای اندروید

Snipback یک برنامه ضبط صدا است که اصول اولیه را به درستی رعایت می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به انتخاب کیفیت صوتی، انتخاب حداکثر زمان ضبط، فیلتر کاهش نویز و سر و صدا و اجرا شدن آن در پس زمینه اشاره کرد.

ضبط صدا در Snipback

نرم افزار Voice Recorder Pro ضبط صدا حرفه ای اندروید

برنامه Voice Recorder Pro با رابط کاربری بسیار ساده است، که کاربردهای بسیار برجسته و خوبی دارد. در این برنامه شما قادر به ضبط صدا با فرمت های PCM، AAC و AMR خواهید بود. این برنامه قابلیت ضبط مکالمات تلفنی شما را هم دارد. به خاطر رابط کاربری ساده می توانید فایل های خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای مدیریت کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

ضبط صدا با Voice Recorder Pro

برنامه های رایگانی که بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند خود دارید

با توجه به اینکه قابلیت ضبط صدا اندروید یکی از قابلیت هایی است که استفاده زیادی دارد بنابراین تولید کنندکان گوشی های اندوریدی همیشه این مسئله را در نظر میگیرند و حتما بر روی دستگاه های اندرویدی یک برنامه رایگان ضبط صدا هر چند به صورت مبتدی وجود دارد و معمولا اصول اولیه ضبط صدا در همه آن ها رعایت شده است. قبل از اینکه اقدام به نصب یک برنامه دیگر بر روی دستگاه اندرویدی خود جهت ضبط صدا کنید، پیشنهاد می کنیم حتما یکبار از اپلیکشن قرار داده شده بر روی دستگاه خود استفاده کنید و کیفیت آن را محک بزنید. زیرا ممکن است کیفیت برنامه موجود آنقدر برای شما رضایت بخش باشد که نیازی به نصب برنامه دیگری نداشته باشید.

در صورتی که از اپلیکیشن موجود بر روی گوشی های اندرویدی خود رضایت ندارید می توانید برحسب نیازتان یکی از اپلیکیشن های معرفی شده را انتخاب کنید. اپلیکیشن های معرفی شده قابلیت ضبط صدا با کیفیت قابل توجه را دارند. قابلیت ضبط مکالمه های تلفنی نیز در برخی از این اپلیکیشن ها وجود دارد. قطعا یکی از موارد معرفی شده نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

ضبط صدا با برنامه های موجود بر روی دستگاه های اندرویدی

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا بحال از این برنامه های ضبط صدا حرفه ای استفاده کرده اید؟ نظر شما راجع به آنها چیست؟ خوشحال می شویم نظرات خود را در بخش دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز 11
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز ۱۱

نظرات

  • محمد says:

    برنامه ی استراق السمع رودانلودکن

  • همایون says:

    سلام.خسته نباشید
    من یک اپ اندرویدی نیاز دارم که صدای فایل صوتی که در حال پخش توسط گوشی است را ضبط کنه.البته با همون گوشی یعنی هردو کار روی یک گوشی انجام بشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.