آموزش 15 روش کاردبری حل مشکل ارور Stop Working در ویندوز 10، 8 و 7

آموزش ۱۵ روش کاربردی حل مشکل ارور Stop Working در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

به احتمال زیاد در سیستم عامل ویندوز خود پیغام Application.exe has stopped working را مشاهده کرده اید. یکی از رایج ترین مشکلاتی که در ویندوز رخ می دهد کرش شدن برنامه است. این مشکل چند سالی است که وجود دارد. در طول این سال ها تنظیمات و شکل و شمایل ویندوز تغییر کرده است اما این مشکل هنوز وجود دارد. به همین دلیل ما راه حل های مختلف را تست کردیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم. بنابراین اگر پیغام خطای Stop Working را تجربه کرده اید یکی از راه حل های امروز انزل وب را در نظر بگیرید.

رفع مشکل ارور Stop Working در بازی، ویندوز اکسپلورر، Kmplayer و.. ویندوز

How To Fix Stop Working Error Crashes in Windows 10, 8 And 7

Application.exe چیست؟ Application.exe یک نوع فایل اجرایی متناظر با برنامه جانبی است که توسط توسعه دهندگان نرم افزار ویندور برای سیستم عامل Windows توسعه داده شده است. این فایل های اجرایی حاوی دستور العمل های مرحله به مرحله ای هستند که کامپیوتر برای انجام توابع آنها را دنبال می کنند. وقتی شما روی یک فایل اجرایی دوبار کلیک می کنید کامپیوتر به طور خودکار این دستور العمل ها را که توسط توسعه دهنده نرم افزار طراحی شده است را اجرا می کند.

هر نرم افزاری که شما در ویندوز استفاده می کنید از فایل های اجرایی استفاده می کنند. مرورگر وب، برنامه ورد، برنامه های صفحه گسترده و غیره بدون Application.exe کار نمی کنند. به دلیل کاربردی بودن و فراگیر بودن، این فایل های اجرایی به عنوان یک روش برای انتقال ویروس و برنامه های مخرب استفاده می شود. اغلب ویروس ها به عنوان یک فایل اجرایی مفید (مانند Application.exe) عرضه می شود و از طریق ایمیل های اسپم و وب سایت های مخرب توزیع می شوند که پس از اجرای این فایل ها سیستم شما آلوده می شود.

ویروس ها می توانند فایل های شما را آلوده کنند و آنها را خراب کنند که پس از آن شما هنگام اجرای برنامه های جانبی با پیغام خطاهای متنوعی رو به رو خواهید شد. که برخی از این خطاها به صورت زیر هستند:

  • Application.exe Application Error
  • Application.exe is not a valid Win 32 application
  • Application.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience
  • Cannot find application.exe
  • Application.exe not found
  • Error starting program: application.exe
  • Application.exe is not running
  • Application.exe failed
  • Faulting Application Path: application.exe
  • Application.exe has stopped working

قبلا در انزل وب ما ۱۰ روش حل مشکل نمایش ارور ۰xc00007b در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ و.. را آموزش دادیم، در ادامه پست امروز ما قصد داریم راه حل های مختلف برطرف کردن پیغام خطای Stop Working را به شما آموزش دهیم.

حل مشکل stop working در ویندوز 10، 8 و 7

حل مشکل Stop Working با راه اندازی مجدد برنامه

اولین کاری که باید انجام دهید بستن صفحه برنامه کرش شده و باز کردن مجدد آن است. پس مطمئن شوید که برنامه را بسته اید به طوری که در پس زمینه کامپیوتر هم اجرا نشود. برای این کار باید به Task Manager بروید و فرایند را ببندید و برنامه را مجدد شروع کنید. از طرف دیگر اگر برنامه با روشن شدن سیستم شروع نمی شود می توانید کامپیوتر را ریستارت کنید و دوباره برنامه را اجرا کنید. اگر نحو انجام این کار را نمی دانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه پیغامی که به شما اطلاع می دهد برنامه کرش شده است را ببندید.
  2. روی نوار کار یا Taskbar کلیک راست کنید. Task Manager را باز کنید.
  3. مطمئن شوید برنامه و فرایندهای مربوط به آن را از بین بردید.
  4. حالا برنامه را مجددا باز کنید.

البته این یک راه حل موقت است و ممکن است باز هم خطای stop working به شما نمایش داده شود. پس راه حل های بعدی را هم تست کنید.

رفع مشکل Stop Working با سازگار کردن برنامه در ویندوز ۱۰

کار دیگری که برای حل مشکل  Stop Working می توانید انجام دهید، تغییر تنظیمات سازگاری برنامه های قدیمی است. برخی از برنامه های قدیمی ممکن است با نسخه های قدیمی سیستم عامل کار کنند اما ممکن است در ویندوز ۱۰ مشکل داشته باشند. به همین دلیل مشکل سازگاری رخ می دهد. شما می توانید حالت سازگاری را تغییر دهید و برنامه را با بعضی از نسخه های قدیمی تر ویندوز تنظیم کنید. اگر در ویندوز ۱۰ برنامه بدون مشکل کار نمی کند می توانید ویندوز ۷ را امتحان کنید. خب برای تنظیم سازگاری کارهای زیر را انجام دهید:

  1. به پوشه نصب برنامه مشکل دار بروید.
  2. روی فایل exe کلیک راست کنید. Properties را انتخاب کنید.
  3. به سربرگ Compatibility بروید. گزینه Run This Program in Compatibility Mode For را انتخاب کنید.
  4. نسخه ویندوز را انتخاب کنید و برای اعمال تغییرات روی OK کلیک کنید.

رفع مشکل stop working در ویندوز 10

حل مشکل Stop Working در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

علاوه بر حالت سازگاری، برخی برنامه ها تنها با مجوز Administrative کار می کنند. برای برنامه های خاص این غیر طبیعی نیست که تغییرات سیستمی فقط به مدیر داده شود. علاوه براین کنترل حساب کاربری باعث می شود که وقتی در برنامه تغییراتی داده شود برنامه کرش و بسته شود. برای اجرای برنامه به عنوان ادمین مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به پوشه برنامه مشکل دار وارد شوید.
  2. فایل exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کنید. Properties را انتخاب کنید.
  3. به سربرگ Compatibility بروید. گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.
  4. روی OK کلیک کنید.

رفع مشکل stop working در ویندوز 10

اگر برنامه های شما باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۱۳ روش رفع مشکل باز نشدن برنامه ها و رفع ارور This app can’t open ویندوز ۱۰ را مطالعه بفرمایید.

با ویروس یابی مشکل Stop Working خود را حل کنید

یکی از دلایل دیگری که می تواند موجب کرش و بسته شدن برنامه شود بد افزارها و ویروس های مخرب هستند. این ویروس ها می توانند مشکلات زیادی در سیستم ما ایجاد کنند به طور مثال این ویروس ها می توانند فایل های اجرایی را آلوده و برنامه را خراب کنند. پس مطمئن شوید که یک آنتی ویروس خوب را روی سیستم خود نصب کرده اید. گاهی اوقات ویروس ها از برخی از فایروال ها و آنتی ویروس ها عبور می کنند بنابراین توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار سیستم خود را اسکن کنید. خود ویندوز ابزاری به نام Windows Defender دارد که شما می توانید از آن برای اسکن سیستم تان استفاده کنید. برای استفاده از این ابزار و حل مشکل بسته شدن برنامه ها مراحل زیر را انجام دهید:

  • در کادر جستجوی Start عبارت Windows Defender را تایپ کنید.
  • در نتایج ظاهر شده ابزار Windows Defender را انتخاب کنید.
  • Advanced Scans را انتخاب کنید.
  • بعد از مراحل بعدی سیستم شما ریستارت می شود پس برنامه های که دارید مانند ورد را ذخیره کنید.
  • در پنجره ظاهر شده گزینه Windows Defender Offline Scan را انتخاب کنید.
  • روی Scan Now کلیک کنید.

کامپیوتر شما ریستارت می شود و فرایند اسکن شروع می شود (برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ). اگر سیستم شما بوت نمی شود از ۴ روش رفع مشکل ویندوز بوت منیجر و ارور بوت نشدن ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ و.. استفاده کنید.

با ویروس یابی مشکل stop working خود را حل کنید

بعد از اتمام اسکن ممکن است برخی از فایل ها یا برنامه های شما که به ویروس آلوده شده است پاک شود. اگر فایل های شما در ویندوز پیدا نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۱۹ روش حل ارور The system cannot find the file specified ویندوز را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل ارور Stop Working با پاک کردن رجیستری

امکان دارد شما یک برنامه را چند بار نصب کرده باشید. به طور مثال هنگامی که شما دکمه Add/Remove Programs پنجره کنترل پنل را انتخاب می کنید برنامه ها از کنترل پنل شما حذف می شوند اما بعضی از فایل ها همچنان در سیستم شما باقی می ماند و در رجیستری اهمیت دارد. بنابراین عاقلانه ترین کار این است که رجیستری خود را از این برنامه ها پاک کنید و برنامه خود را مجددا نصب کنید. علاوه بر این توصیه می کنیم که تمام فایل های باقی مانده از پوشه نصب را که غالبا در پارتیشن C قرار دارند را حذف کنید. علاوه براین شما باید پوشه App Data را هم بررسی کنید. برای دسترسی به این پوشه در کادر جستجوی Start عبارت %appdata% را تایپ کنید. برای پاک کردن برنامه بهتر است از برنامه CCleaner یا برنامه های جانبی دیگر استفاده کنید.

حل مشکل ارور stop working با پاک کردن رجیستری

به طور مثال اگر ویندوز اکسپلورر شما هنگ می کند برای پاک کردن کش به صورت زیر عمل کنید:

  • روی منوی Start کلیک کنید.
  • عبارت regedit را در کادر جستجو تایپ کنید.
  • روی regedit.exe کلیک کنید. حالا یک پنجره به شما نمایش داده می شود روی Yes کلیک کنید.
  • به مسیر HKEY_CLASSES_ROOT >  shellex > contextMenuHandlers بروید

حالا کلیدهای زیر را پاک کنید:

  • ۷-Zip
  • WinRAR
  • WinRAR32
  • WinZip
  • Daemon Tool
  • Daemon
  • Advance System Care

و اگر برنامه جانبی دیگر می شناسید که به آن مشکوکید کلید آن را پاک کنید برای اینکار روی کلید راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار سیستم را ریستارت کنید.

حل مشکل ارور Close The Program با پاک کردن فایل های موقت

فایل های موقت بعضی اوقات لازم می شوند اما پس از مدتی آنها می توانند در سیستم مشکل ایجاد کنند. اساسا شما می توانید بدون آنها به کارتان ادامه دهید. بنابراین توصیه می کنیم که هر چند وقت یکبار فایل های موقت را پاک کنید. شما می توانید از برنامه های جانبی مثل CCleaner استفاده کنید. اما خود ویندوز هم دارای یک ابزار سیستمی است. کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. Computer را باز کنید.
  2. روی درایو مورد نظر راست کلیک کنید. Properties را انتخاب کنید.
  3. Disk Cleanup  را انتخاب کنید.
  4. کادرهای کنار فایل های موقت را انتخاب کنید.
  5. برای تایید روی OK کلیک کنید.

حل مشکل ارور close the program با پاک کردن فایل های موقت

حل مشکل Stop Working با اجرای SFC و DISM

ممکن است خطای Stop Working به دلیل خرابی فایل های سیستمی رخ دهد. این اتفاق با بروزرسانی های مکرر و یا نرم افزارهای مخرب می تواند رخ دهد. برای حل این مشکل ما از ابزارهای SFC و DISM استفاده می کنیم.

  1. از منوی Start عبارت Command Prompt را جستجو کنید.
  2. Command Prompt (Admin) را اجرا کنید.
  3. دستور sfc/scannow را وارد کنید.
  4. بعد از اتمام این فرایند کامپیوتر خود را ریستارت کنید.

وقتی شما می خواهید فایل های سیستمی را بررسی کنید اسکن با SFC اولین گام عیب یابی است. با این حال اگر SFC نتوانست به شما کمک کند از DISM استفاده کنید. برای استفاده از DISM مراحل زیر را انجام دهید:

  1. از منوی Start عبارت Command Prompt را جستجو کنید.
  2. Command Prompt (Admin) را اجرا کنید.
  3. دستور DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth را وارد کنید.
  4. حالا فرایند اسکن شروع می شود و فایل های سیستمی خراب تعمیر می شوند.

حل مشکل stop working با اجرای SFC و DISM

حل مشکل Stop Working در Kmplayer و سایر برنامه ها

ممکن است به علت بروزرسانی های مکرر مجوزهای داده شده لغو شده باشند و این می تواند مانع از اجرای درست برنامه شما شود. برای حل این مشکل مراحل زیر را انجام دهید.

  1. روی آیکن Computer کلیک راست کنید. Properties را انتخاب کنید.
  2. Advanced System Settings را انتخاب کنید.
  3. سربرگ Advanced را انتخاب کنید.
  4. در قسمت Performance دکمه Settings را انتخاب کنید.
  5. روی سربرگ Data Execution Prevention کلیک کنید.
  6. گزینه Turn On DEP For All Programs And Services Except Those I Select را انتخاب کنید.
  7. روی Add کلیک کنید و پوشه برنامه مشکل دار را انتخاب کنید و فایل اجرایی برنامه را کلیک کنید.
  8. استثناها را تنظیم کنید و برای اعمال تغییرات روی OK کلیک کنید.

حل مشکل stop working با اجرای SFC و DISM

رفع مشکل Stop Working در بازی

چک کردن درایورها می تواند روی بازی تاثیر بگذارد. اگر به طور ناگهانی بازی شما بسته می شود ابتدا این دو مورد را بررسی کنید:

  • وجود نسخه ها و برنامه های اضافه مانند DirectX، NET Framework یا کلاینت های جانبی
  • درایورهای پردازنده کارت گرافیک

وقتی که مطمئن شدید تمام بازی هایی که نیاز دارید را نصب کردید. مطمئن شوید که درایوهای ضروری را نصب و بروزرسانی کرده اید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در کادر جستجوی Start عبارت Device Manager را تایپ کنید.
  2. Device Manager را باز کنید.
  3. به قسمت Display Drivers بروید. روی کارت گرافیک راست کلیک کنید و گزینه Update Driver را انتخاب کنید.

حل مشکل stop working با اجرای SFC و DISM

حل مشکل Stopped Working ویندوز اکسپلورر

اگر در هنگام استفاده از ویندوز اکسپلورر با خطای Stopped Working مواجه می شوید راه حل زیر را انجام دهید. فایل اجرایی ویندوز اکسپلورر Explorer.exe نام دارد و در مسیر C:\Windows واقع شده است.

انتقال فایل اجرایی ویندوز اکسپلورر

این فایل را به مسیر دیگری مانند C:\Windows\System32 انتقال دهید.

انتقال فایل اجرایی ویندوز اکسپلورر

حل مشکل Stop Working ویندوز اکسپلورر در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

بعضی وقت ها چون که فایل های تصویری خراب می شوند ویندوز اکسپلورر متوقف می شود. برای حل این مشکل Windows Explorer را باز کنید. از گوشه سمت چپ Organize را انتخاب کنید. از منو گزینه Folder And Search Options را انتخاب کنید.

حل مشکل stop working ویندوز اکسپلورر در ویندوز 10، 8 و 7

به سربرگ View بروید. گزینه Always Show Icons, Never Thumbnails را انتخاب کنید.

حل مشکل stop working ویندوز اکسپلورر در ویندوز 10، 8 و 7

اگر با این روش مشکل ویندوز اکسپلورر شما حل نشده است از ۱۲ روش فوق العاده حل مشکل فریز و هنگ کردن اکسپلورر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ استفاده کنید.

حل ارور Has Stopped Working با کمک (CMD)

همانطور که قبلا اشاره کردیم امکان دارد فایل های سیستمی شما خراب شده باشند و همین باعث نمایش خطای Has Stopped Working شده باشد. برای این که فایل های سیستمی خراب را بررسی و تعمیر کنید روی دکمه Start کلیک کنید و Cmd را در کادر جستجو تایپ کنید.

حل ارور has stopped working با کمک CMD

روی cmd راست کلیک کنید و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید.

حل ارور has stopped working با کمک CMD

عبارت sfc /scannow را تایپ کنید و اینتر کنید. منتظر بمانید تا فرایند بررسی و تعمیر ۱۰۰% کامل شود.

 حل ارور has stopped working با کمک CMD

حل مشکل Stop Working بازی ها و برنامه ها در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

اگر سیستم را در حالت Safe Mode راه اندازی کردید و باز هم برنامه های شما متوقف می شود این راه حل را انجام دهید. در کادر جستجوی Start عبارت msconfig  را تایپ کنید.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

در نتیجه یافت شده روی msconfig کلیک راست کنید. گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید. حالا ابزار System Configuration اجرا می شود.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

روی سربرگ Gerneral کلیک کنید و Selective Atartup را انتخاب کنید. بعد گزینه Load Startup Items را از حالت انتخاب خارج کنید.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

حالا به سربرگ Services بروید. گزینه Hide all Microsoft services را انتخاب کنید. سپس دکمه Disable all را انتخاب کنید.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

روی OK کلیک کنید. سیستم را در مد نرمال راه اندازی کنید. اگر مشکل حل شد پس یک نرم افزار خاص باعث ایجاد این مشکل شده است. برنامه را شناسایی کنید و آن را پاک کنید.

بعد از اینکه سیستم به حالت نرمال بارگذاری شد این مراحل را انجام دهید. روی دکمه Start کلیک کنید و در کادر جستجو عبارت msconfig را سرچ کنید. روی msconfig راست کلیک کنید و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید. روی سربرگ General کلیک کنید و گزینه Normal startup را انتخاب کنید. روی OK کلیک کنید. کامپیوتر را ریستارت کنید.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

یک کار دیگر که شما در اینجا لازم است انجام دهید حذف برنامه های خراب از Startup است. برای انجام اینکا روی سربرگ Startup کلیک کنید. حالا برنامه های خراب و ناخواسته را از حالت انتخاب خارج کنید.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

نصب آخرین نسخه ویندوز و حل مشکل Stop Working

آخرین نسخه ویندوز را نصب کنید. در طول بروزرسانی ویندوز تمام درایورهای دستگاه های رایج آپدیت می شود. برای آپدیت ویندوز به کنترل پنل بروید و ویژگی Windows Update را فعال کنید. بعد از اینکه به اینترنت متصل شدید آخرین نسخه ویندوز جستجو خواهد شد. آپدیت ویندوز را دانلود و نصب کنید.

حل مشکل stop working بازی ها و برنامه ها در ویندوز 10، 8 و 7

نمایش پیغام خطای Close The Program به علت خرابی رم

اگر مطمئن شدید که علت خطای Stop Working نرم افزاری نیست ممکن است RAM شما خراب شده باشد. پس سعی کنید یک رم دیگر را روی سیستم خود نصب کنید.

نصب آخرین نسخه ویندوز و حل مشکل stop working

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب روش های مختلفی را برای حل پیغام خطای Stop Working در هنگامی اجرای برنامه ها، بازی و غیره در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ به شما آموزش دادیم. چنانچه شما روش دیگری می شناسید، نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • mahdi says:

    سلام خدمت عزیزان در مرحله بازجویی که از طرف میپرس اون فرد اذربایجانی کیه و چیه بازی میپره بیرون و ارور has stopped working میزنه چون ویندوز ۱۰ نمیشه از دیتیال ببینم مشکل کارم کجاست فقط پایین لب تاب icon گرافیکم و نشون میده .
    سیستم:
    Device name DESKTOP-MKDVF33
    Processor Intel(R) Core(TM) i5-2430M CPU @ 2.40GHz 2.40 GHz
    Installed RAM 8.00 GB
    System type 64-bit operating system, x64-based processor
    Pen and touch No pen or touch input is available for this display
    سیستم ویندوز:
    Edition Windows 10 Home
    Version 20H2
    Installed on ‎۱۰/‎۱۵/‎۲۰۲۱
    OS build 19042.1288
    Experience Windows Feature Experience Pack 120.2212.3920.0

  • محمد says:

    سلام دوستان من برنامه جمع دو عدد در کد بلاکس رانوشته ام کاملا درست کامپایل شد ولی موقع اجرا بعد از وارد کردن اولین عدد این ارور میاد کسی میدونه مشکل از کجاست؟

  • تتت says:

    دمت گرم من هر روشی رو رفتم نشد تا اومدم سایت شما بسیار ممنون

  • حسین says:

    گاهی این ارور به علت وجود یک ویا چند شیت در حالت فریز میباشد برای رفع آن میتوانید از دیتور العمل زیر استفاده نمایید
    ۱-باز کردن excel safe (دکمه ویندوز و r و تایپ excel /safe)
    ۲-از قسمت open به یک نسخه کپی شده از فایل خراب فرا میخوانیم
    ۳-open as copy حالت را انتخاب میکنیم
    ۴-دکمه سیو را زده (و با حالت windows has stop ….که میدهد از فایل خارج میشویم)
    ۵- اکسل خالی جدید را باز میکنیم و تمام add in ها را غیر فعال میکنیم
    ۶-مرحله یک تا ۲ را بار ىیطر اجرا میکنیم
    ۷-open protected view حالت را انتخاب میکنیم
    ۸-آخرین شیتی را که با آن کار میکردیم اگر حالت فیریز دارد غیر فعال میکنیم در غیر این صورت تمام فریز های تمام شیت ها را غیر فعال میکنیم
    ۹- سیو را زده و با فای اصلی جایگزین میکنیم
    ۱۰ – اگر دوباره ارور windows has stop داد
    ۱۱- سیو بدون حالت ماکرو را انتخاب میکنیم و سپس قسمت ۹ را انجام میدهیم

  • fateme says:

    منم دقیقا الان همین مشکلو برای افیس دارم شما چجوری حلش کردی؟ لطفا راهنمایی کنید

  • مجمد says:

    برای من بازی ناروتو شیپودن نینجا آلتیمات استورم۳ فول بارست اچ دی نصب کردم اجرا شد اما بعد مدتی خطای استاپ پارکینگ میده سیستمnvidiagforce210

  • علی says:

    من ویندوز رو هم عوض کردم ولی بازم موقع نصب خیلی از نرم افزار ها این اخطار رو دارم

  • مرتضی says:

    سلام
    من برنامه اکسل ۲۰۱۶ رو باز میکنم خطای Microsoft Excel has stopped working میده لطفا راهنمایی کنید

    • محمدرضا says:

      دقیقا همین مشکلو منم با اکسل دارم 🙁

      • حسین says:

        ۰d5
        گاهی این ارور به علت وجود یک ویا چند شیت در حالت فریز میباشد برای رفع آن میتوانید از دیتور العمل زیر استفاده نمایید
        ۱-باز کردن excel safe (دکمه ویندوز و r و تایپ excel /safe)
        ۲-از قسمت open به یک نسخه کپی شده از فایل خراب فرا میخوانیم
        ۳-open as copy حالت را انتخاب میکنیم
        ۴-دکمه سیو را زده (و با حالت windows has stop ….که میدهد از فایل خارج میشویم)
        ۵- اکسل خالی جدید را باز میکنیم و تمام add in ها را غیر فعال میکنیم
        ۶-مرحله یک تا ۲ را بار ىیطر اجرا میکنیم
        ۷-open protected view حالت را انتخاب میکنیم
        ۸-آخرین شیتی را که با آن کار میکردیم اگر حالت فیریز دارد غیر فعال میکنیم در غیر این صورت تمام فریز های تمام شیت ها را غیر فعال میکنیم
        ۹- سیو را زده و با فای اصلی جایگزین میکنیم
        ۱۰ – اگر دوباره ارور windows has stop داد
        ۱۱- سیو بدون حالت ماکرو را انتخاب میکنیم و سپس قسمت ۹ را انجام میدهیم
        adb49d@firemailbox.club

    • fateme says:

      منم دقیقا الان همین مشکلو برای افیس دارم شما چجوری حلش کردی؟

    • حسین says:

      گاهی این ارور به علت وجود یک ویا چند شیت در حالت فریز میباشد برای رفع آن میتوانید از دیتور العمل زیر استفاده نمایید
      ۱-باز کردن excel safe (دکمه ویندوز و r و تایپ excel /safe)
      ۲-از قسمت open به یک نسخه کپی شده از فایل خراب فرا میخوانیم
      ۳-open as copy حالت را انتخاب میکنیم
      ۴-دکمه سیو را زده (و با حالت windows has stop ….که میدهد از فایل خارج میشویم)
      ۵- اکسل خالی جدید را باز میکنیم و تمام add in ها را غیر فعال میکنیم
      ۶-مرحله یک تا ۲ را بار ىیطر اجرا میکنیم
      ۷-open protected view حالت را انتخاب میکنیم
      ۸-آخرین شیتی را که با آن کار میکردیم اگر حالت فیریز دارد غیر فعال میکنیم در غیر این صورت تمام فریز های تمام شیت ها را غیر فعال میکنیم
      ۹- سیو را زده و با فای اصلی جایگزین میکنیم
      ۱۰ – اگر دوباره ارور windows has stop داد
      ۱۱- سیو بدون حالت ماکرو را انتخاب میکنیم و سپس قسمت ۹ را انجام میدهیم

  • علی says:

    سلام من بازی gta v رو وقتی نصب میکنم و بعد واردش میشم ارور Stop Working میده لطفا کمکم کنید.

  • علی says:

    سلام من بازی gta v رو وقتی نصب میکنم و بعد واردش میشم ارور Stop Working میده لطفا کمکم کنید

  • سعید says:

    با سلام من هنگام نصب برنامه ها این مشکل رو دارم اگه کسی علتش را میدونه ممنون میشم کمکم کنه.

صفحات 1 2