۱۰ تا از بهترین برنامه رادیو اینترنتی و رادیو FM و AM (بدون اینترنت) اندروید

شاید شما هم به برنامه های رادیویی علاقمند باشید. با ظهور گوشی های هوشمند شما می توانید یک برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و به پادکست ها و لایو استریم ها گوش دهید. شما حتی از طریق اینترنت گوشی خود می توانید به رادیو FM دسترسی داشته باشید. امروز در انزل وب قصد داریم بهترین برنامه های رادیو اینترنتی و رادیو FM و AM (بدون اینترنت) اندروید را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

بهترین رادیو اینترنتی اندروید آنلاین و آفلاین با قابلیت ضبط، بدون هندزفری و ..

The Best Online and Offline Radio Apps For Android

هر چقدر تکنولوژی پیشرفت کند باز هم افرادی پیدا می شوند که از گوش دادن به رادیو لذت ببرند. این روز ها روش های مختلفی برای گوش دادن به رادیو وجود دارد و یکی از این راه ها استفاده از برنامه رادیو اینترنتی و رادیو اف ام اندروید است. شما با کمک این برنامه ها می توانید موسیقی پخش کنید، به رادیو گوش دهید، ویدیوها را تماشا کنید. گاهی اوقات افراد دوست دارد فقط موسیقی را پلی کنند و دیگر مدیریتی روی لیست های پخش خود نداشته باشند، امروز در انزل وب قصد داریم برنامه های رادیویی اندروید را که به کمک آن می توانید موج های FM ،AM و غیره را بگیرید را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این برنامه ها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

بهترین رادیو های اینترنتی اندروید آنلاین و آفلاین

نرم افزار AccuRadio بهترین رادیو اینترنتی اندروید

اپلیکیشن AccuRadio  مانند برنامه های رادیویی دیگر شناخته شده نیست اما دارای بیش از ۱۰۰۰ کانال رادیویی است که شما می توانید به آنها وصل شوید. هر کانال توسط شنونده قابل تنظیم است. در این رادیو اینترنتی اندروید امکاناتی همچون سیستم رتبه بندی، بلاک کردن هنرمندان و آهنگ هایشان از ایستگاه و غیره وجود دارد. در نتیجه AccuRadio یک ایستگاه موسیقی است که در آن تنها چیزهایی که دوست دارید را پلی می کنید. این برنامه از ۵۰ ژانر مختلف موسیقی مانند راک، پاپ، جاز، کلاسیک، و غیره پشتیبانی می کند. از معایب این برنامه می توان به عدم پشتیبانی از Chromecast و مشکل سرورها (که همیشگی نیست) اشاره کرد. با این حال تجربه خوبی را در کنار آن خواهید داشت.

بهترین رادیو اینترنتی اندروید

iHeartRadio محبوبترین برنامه رادیو برای اندروید

اپلیکیشن iHeartRadio یکی از محبوب ترین برنامه های رادیویی است. در این برنامه رادیویی ایستگاه های زیادی برای گوش دادن وجود دارد از جمله ایستگاه های FM و ایستگاه های ترکیبی خود iHeartRadio. شما می توانید لیست پخش را به سلیقه خود تنظیم کنید و تقریبا هر سبک و لیست پخش فصلی را مانند کریسمس و هالوین پیدا کنید. این برنامه رایگان است اما همراه با تبلیغات می باشد. iHeartRadio از Chromecast و Android Wear پشتیبانی می کند. برای دسترسی به ویژگی های بیشتر (مانند گوش دادن آفلاین به موسیقی، ذخیره و پخش هر آهنگ از رادیو، ایجاد لیست پخش نامحدود و غیره) شما باید نسخه پولی این برنامه را خریداری کنید.

iHeartRadio محبوبترین برنامه رادیو برای اندروید

اپلیکیشن Spotify رادیو آفلاین اندروید (بدون نیاز به اینترنت)

اپلیکیشن Spotify یکی دیگر از برنامه های پخش موسیقی است که در طی چند سال گذشته بیشتر روی جریان رادیویی تمرکز دارد. Spotify همچنین دارای ژانرهای مختلف و لیست های پخش منحصر به فردی است. برای اینکه از دست تبلیغات راحت شوید و ویژگی های بیشتری را در اختیار داشته باشید شما باید نسخه پولی برنامه که حدود ۹۹۹ دلار در ماه است را تهیه کنید. در نسخه پولی شما می توانید در هز زمانی که دوست دارید موسیقی های خود را در دستگاه موبایل، تبلت یا کامپیوترتان پخش کنید، موسیقی ها را دانلود و به صورت آفلاین گوش دهید. از صداهای با کیفیت لذت ببرید، تبلیغات را حذف کنید و بسیاری موارد دیگر.

اپلیکیشن Spotify رادیو برای اندروید بدون اینترنت

Radio Online بهترین رادیو اف ام اندروید با قابلیت ضبط

برنامه Radio Online یکی از بهترین رادیو اف ام اندروید است. این برنامه دارای صدها ایستگاه رادیویی است و انواع مختلف محتوا را پوشش می دهد. این برنامه رادیویی هم رادیو اینترنتی و هم برخی از ایستگاه های FM را که از پخش آنلاین پیشتیبانی می کند را داراست. در نسخه پولی این نرم افزار رادیو بدون اینترنت شما می توانید ویژگی هایی مانند ضبط زنده رادیویی، تایمر خواب و غیره را داشته باشید. برای کسانی که یک برنامه ساده را می خواهند این برنامه رادیویی بهترین گزینه است. این برنامه با کم سرعت ترین اینترنت ها هم کار می کند.

Radio Online بهترین رادیو اف ام اندروید

دانلود Pandora Music بهترین رادیو برای اندروید

اپلیکیشن Pandora Music یکی دیگر از محبوبترین برنامه های رادیویی است. این برنامه موسیقی های تصادفی را پخش می کند. به جای تمرکز روی ایستگاه های خاص، پاندورا به کاربران اجازه می دهد تا ایستگاه های خود را ایجاد کنند. شما می توانید ایستگاه های خود را براساس هنرمندان مورد علاقه خود، سبک موسیقی و یا حتی آهنگ ها ایجاد کنید. پاندورا یک لیست پخش را در اختیار شما قرار می دهد اما اکثر افراد خودشان این لیست پخش را ایجاد می کنند. برای حذف تبلیغات، کیفیت صوتی بالاتر، ریپلی کردن ها و دانلود موسیقی برای گوش دادن آفلاین و غیره شما باید نسخه پولی برنامه را تهیه کنید.

دانلود Pandora Music بهترین رادیو برای اندروید

اگر صدای بلندگوهای تلفن شما کم است می توانید از ۷ روش افزایش صدا اسپیکر و هدفون گوشی اندروید استفاده کنید.

SiriusXM بهترین رادیو FM و AM اندروید آفلاین

رادیو ماهواره ای SiriusXM یکی از اولین برنامه های پخش رادیویی AM و FM بود. این برنامه شامل بیش از ۱۵۰ کانال از جمله کانال های موسیقی، ورزشی، نمایش هوارد ستن است. همچنین سه مدل اشتراکی برای انتخاب نوع محتوایی که می خواهید گوش دهید وجود دارد. کانال های آنلاین SiriusXM تنها شامل کانال های آنلاین است. بسیاری از کانال های کمدی و موسیقی مورد علاقه تان را می توانید به صورت سفارشی میکس کنید. شما می توانید به کاتالوگ های بزرگ محتوا دسترسی داشته باشید و حتی به صورت آفلاین آنها را گوش دهید.

SiriusXM بهترین رادیو FM و AM اندروید

TuneIn Radio یک برنامه رادیویی برای اندروید بدون هندزفری

برنامه TuneIn Radio شامل انواع ایستگاه های رادیویی است که حاوی تمام انواع موسیقی، ورزشی، کمدی، اخبار و بسیاردی از انواع رسانه های دیگر است. نسخه رایگان این برنامه حاوی بیش از ۱۰۰ هزار ایستگاه و چند میلیون پادکست است. اگر شما نسخه پولی برنامه را خریداری کنید می تواید از NFL ،MLB، بازی های لیگ برتر، کتاب های صوتی و غیره بدون تبلیغات استفاده کنید. قیمت این برنامه براساس منطقه ای که زندگی می کنید متغییر است اما یک سرویس رادیویی فوق العاده است.

TuneIn Radio یک برنامه رادیویی برای اندروید بدون هندزفری

اگر قصد دارید بهترین اپ های مناسب خودرو برای پخش موسیقی، اخبار، کتاب صوتی و .. در اندروید را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم از ۲۲ تا از بهترین برنامه های مناسب استفاده در ماشین اندروید استفاده کنید.

Audials رادیو اینترنتی اندروید با قابلیت ضبط

برنامه Audials به خوبی طراحی شده است و به خاطر عملکرد خوبی که داشته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. نکته ای که در مورد این برنامه وجود دارد این است که رنج ایستگاه های رادیویی و تنظیمات آن محدود است. این برنامه رادیویی موفق به جمع آوری لیست آهنگ های مورد علاقه شما در عرض چند دقیقه می باشد. طبق گفته سازنده این برنامه بیش از ۸۰ هزار ایستگاه در این برنامه وجود دارد و انتظار می رود شامل پادکست های متعدد و ضبط برنامه های رادیویی جالب باشد.

Audials رادیو اینترنتی اندروید با قابلیت ضبط

اگر می خواهید می توانید از طریق کروم کست موسیقی خود را از Audials به تلویزیون انتقال دهید. شما می توانید موسیقی ها را ذخیره کنید و آن را به یک کارت SD انتقال دهید. علاوه براین شما می توانید از برنامه Audials در کامپیوتر خود استفاده کنید. در نسخه پولی این برنامه شما می توانید قطعات موسیقی را به طور خودکار ضبط کنید و لیست های پخش مورد علاقه خود را ایجاد کنید. شما می توانید به صورت آفلاین به رادیو گوش دهید. پیشنهاد می کنیم ۳ روش پخش فیلم، آهنگ و عکس گوشی در تلویزیون با کابل و بدون کابل را مطالعه بفرمایید.

دانلود نرم افزار رادیو Dash Radio برای اندروید

اگر شما نمی خواهید روی یک ژانر یا گروه خاص تمرکز کنید برنامه رادیو رایگان Dash Radio برای شما مناسب است. در اینجا کاربران اندروید می توانند از بیش از ۶۰ ایستگاه رادیویی برای ایجاد لیست پخش شخصی خود استفاده کنند. در این برنامه رادیویی موسیقی های راک، کلاسیک و غیره وجود دارد. برنامه رادیویی Dash Radio برای افرادی که دوست دارند چند ژانر موسیقی مختلف داشته باشند توصیه می شود.

دانلود نرم افزار رادیو Dash radio برای اندروید

اگر قصد پیدا کردن آهنگ ها را دارید پیشنهاد می کنیم از ۵ برنامه برتر شناسایی آهنگ در حال پخش اندروید استفاده کنید.

Last.fm بهترین برنامه رادیو برای اندروید

آیا شما راک، رگی و تکنو دوست دارید اما حوصله پیدا کردن هنرمندان و گروه های جدید را ندارید؟ هیچ مشکلی نیست برنامه رادیو اندروید Last.fm برای ارزیابی موسیقی هایی که به سلیقه شما است طراحی شده است و موسیقی های جدید را به شما پیشنهاد می کند. Last.fm به طور کلی نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا از آخرین فرآیندها و هنرمندانی که شما نمی شناسید آگاهی پیدا کنید. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است.

Last.fm بهترین برنامه رادیو برای اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در بالا ما ۱۰ برنامه رادیو برای اندروید را به شما معرفی کردیم که به کمک آنها می توانید امواج FM، AM و غیره را دریافت کنید. با کمک این برنامه ها می توانید لیست پخش سفارشی برای خود بسازید. از دید شما بهترین رادیو اینترنتی اندروید با قابلیت ضبط کدام است؟ آیا برنامه دیگری می شناسید که در لیست بالا نیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

16 تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ
۱۶ تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ

نظرات

  • ℳobham ℳobarez says:

    درود.و خسته نباشید…
    ممنون بابت راهنمایی و معرفی انواع رادیو افلاین انلاین دستتون درد نکنه سرزنده و پایدار باشید بدرود √★★★★★√

  • رضا says:

    Vradio بهترین رادیوی اینترنتی است که من دیدم ، امتحان کنید

  • مهسا says:

    یه اپلیکیشنی هست که الان اومده و برای فارسی زبان هاست. من راحت حتی رو ماشین دوستم نصب کردم کار کرد. خودتون ببینید و تستش کنید
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.app.radiojibi&hl=fa
    حدود ۳۸۰ تا ایستگاه رادیویی فارسی زبان رو ساپورت می کنه

  • Hasan sajadi says:

    چرا دروغ میگین بدون اینترنت کار میکنه حتماً باید نت روشن باشه

  • کذب کامل says:

    این صفحه باید از جستجوی گوگل حذف بشه چون هیچ نرم‌افزار که بدون اینترنت کار کنه معرفی نمیکنه

  • کامی says:

    اینم لینک ش از گوگل پلی

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.radio.fmradio

    من که دیگه تو ماشین با بلوتوث پخش و اینترنت فقط این رادیو رو گوش میدم و از دردسر فلش و سی دی و گلچین آهنگ و … خلاص شدم

    تمام کشور و رادیو ها رو میگیره فقط کنم حدود بی سی هزار تا کانال رادیویی با تمام موضوعات و ژانر و سبک و زبان مختلف رو داره

    تبلیغات م داره

    نرخ استریم آنلاین و کیفیت پخش ش از ۲۴ داره تا ۱۹۲ و روسیه ۳۲۰

    ایرانی ها هم با کیفیت خوب و قابل قبول ۱۹۲ در حال پخشِ و وضوح و کیفیت ش هم عالی و بالاس ???

  • کامی says:

    سلام ، لطفاً العان که سال ۹۸ شده ، این مقاله رو هم بروز کنید ، ممنون

    من یه برنامه دارم ، اسم ش Radio FM ، که آیکون ش هم شکل یه رادیو قدیمی با آنتن کجد ، آبی بنفش رنگه ، که ۱۸ ایستگاه رادیویی از جمله رادیو جوان ، رادیو ۸&6 و … رو میگیره که آهنگ های شاد و فوق العاده ایرانی و لس آنجلسی و قدیمی و … همه چی میگذاره

  • علی says:

    همه اسمارتفون ها و حتی موبایل معمولی چیپ رادیو FM دارند که دراین مقاله هیچ نرم افزاری برای دریافتش معرفی نشده!
    در حال حاضر هیچ رادیو موبایلی قابلیت دریافت AM نداره.
    همه برنامه های معرفی شده نیاز اتصال به اینترنت داره و برخلاف تیتر مقاله، خبری از امواج AM و حتی FM (که نرم افزارپیشفرضش روی گوشی نصبه) نیست. مقاله کذبی بود.

  • احسان says:

    خیلی خوب بود.