7 افزونه کاربردی برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک (Bookmark) کروم

۷ افزونه کاربردی برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک (Bookmark) کروم

یکی از برنامه هایی که روزانه با آنها بسیار سر و کار داریم، مرورگرها هستند که تمامی اعمال ما همانند وبسایت هایی که از آنها استفاده می کنیم و یا فایل هایی که دانلود می کنیم در آنها ذخیره می شود. ممکن است دوست نداشته باشیم کسی به این اطلاعات دسترسی پیدا کند. یکی از راه های حفاظت از این اطلاعات اختصاص دادن پسورد به بوک مارک ها می باشد. در این مطلب از انزل وب نحوه رمزگذاری بوک مارک کروم را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

چگونه روی بوکمارک های کروم رمز بگذاریم؟ نحوه رمز گذاری بوک مارک کروم

۷ Extensions To Password Protect Google Chrome Bookmarks

با توجه به اینکه بسیاری از ما هر روز از مرورگرها استفاده می کنیم، اطلاعاتی که در داخل آنها داریم برایمان مهم است. به عنوان مثال یکی از مهم ترین اطلاعات ما می تواند بوک مارک هایی باشد که در مرورگرهای خود داریم. بنابراین بکاپ گرفتن از مرورگرها می تواند، عملی جهت حفظ اطلاعات مهم ما باشد. پس اگر ما اطلاعات مهمی در مرورگرهای خود داشته باشیم قطعا دوست نداریم افراد ناشناس به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای حفاظت از اطلاعات مهم معمولا اولین کاری که انجام می شود اختصاص دادن پسورد به آنها است. اما چگونه روی بوک مارک های کروم رمز بذاریم؟

افزونه Secure Bookmarks برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک کروم

افزونه Secure Bookmarks، یک افزونه در مرورگر گوگل کروم است که برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک ها بکار می رود. در صورتی که شما بوک مارک های خاصی دارید و مایل نیستید کاربران دیگر بتوانند از آنها استفاده کنند می توانید از این افزونه برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک هایتان استفاده کنید. در این صورت کاربران دیگر چون پسورد شما را نمی دانند، نمی توانند به محتوا بوک مارک های شما دسترسی پیدا کنند.

پس از باز کردن مرورگر و یک کلیک ساده بر روی آیکون Secure Bookmarks، کافیست رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید از بوکمارک ها استفاده کنید.

پسورد روی بوک مارک کروم

Secure Bookmarks شامل یک رابط کاربری بسیار ساده و تمیز است که به راحتی به شما امکان ایجاد، انتقال و ویرایش بوک مارک ها را می دهد. برای دسته بندی بوک مارک ها می توانید فولدرهایی را ایجاد کنید. علاوه بر این شما می توانید بوک مارک های ایجاد شده در کروم را به Secure Bookmarks و برعکس انتقال دهید. شما می توانید داده های خود را به یک فایل متنی رمزگذاری شده، که برای بازگرداندن اطلاعات یا اشتراک گذاری بین کامپیوترها استفاده شود، منتقل کنید.

افزونه Private Bookmarker برای قفل کردن بوک مارک های کروم

همانند افزونه قبلی، افزونه Private Bookmark از بوک مارک های شما به وسیله رمزگذاری آنها محافظت می کند و شما با ارائه پسورد صحیح می توانید از آنها استفاده کنید.

پسورد روی بوک مارک کروم

افزونه The Hidden Bookmarks برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک کروم

به وسیله افزونه The Hidden Bookmarks بوک مارک های شما از چشم افراد کنجکاو پنهان خواهد ماند و فقط شما از وجود بوک مارک ها باخبر خواهید بود. از ویژگی های بارز این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- برای باز کردن پنل بوک مارک های خود می توانید از کلیدهای میانبر استفاده کنید.

۲- این افزونه قابلیت همگام سازی خود با حساب گوگل کروم شما را دارد.

۳- این افزونه می تواند به صورت اتوماتیک تاریخچه مربوط به بوک مارک های شما را پاک نماید.

در این راستا خواندن مطلب همگام سازی تب، بوک مارک ، پسورد و.. کروم و فایرفاکس در همه دستگاه ها از سایت انزل وب می تواند برای شما مفید واقع شود.

پسورد روی بوک مارک کروم

افزونه Hush Private Bookmarking برای قفل کردم بوک مارک های کروم

افزونه Hush Private Bookmarking تنها راه امن برای ایجاد و دسترسی به بوک مارک های خصوصی در حالت ناشناس است. معمولا کاربران مایل هستند صفحات وب را که از آنها خوششان می آید به صورت ناشناس ذخیره کنند، اما این امر در حالت معمولی امکان پذیر نیست. استفاده از افزونه Hush Private Bookmarking این امر را ممکن می سازد.

پس از نصب این افزونه، با تایپ آدرس مورد نظر در نوار آدرسی که برای شما به نمایش در می آید، می توانید به صورت ناشناس وارد سایت شده و آن سایت را ذخیره کنید. پس از انتخاب بوک مارک ها می توانید برای آنها رمز عبور اختصاص دهید. رمزگذاری در این افزونه با استفاده از بالاترین استانداردهای رمزگذاری انجام می شود و تنها جایی که بوک مارک ها ذخیره می شوند، کامپیوتر شماست.

پسورد روی بوک مارک کروم

افزونه Xmarks Bookmark Sync برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک کروم

یکی از افزونه هایی که در اکثر مرورگرها مانند Chrome ،Firefox ،Safari و Internet Explorer، افزونه Xmarks Bookmark Sync می باشد که به خوبی با دستگاه های دیگر همگام می شود. کافیست پس از نصب Xmarks Bookmark Sync، بر روی آیکون آن کلیک کنید، تا پشتیبان گیری و همگام سازی بوک مارک های شما آغاز شود. به وسیله این افزونه نیز می توانید بر روی بوک مارک های خود پسورد بگذارید و از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنید.

پسورد روی بوک مارک کروم

افزونه Secure Profile برای قفل کردن بوک مارک های کروم

افزونه Secure Profile نیز یکی از برنامه هایی است که برای رمزگذاری بر روی بوک مارک های کروم استفاده می شود. کافیست پس از دانلود و نصب برنامه از صفحه Extension رمز عبور مورد نظر خود را تنظیم کنید و در هر زمان که خواستید آن را تغییر دهید.

پسورد روی بوک مارک کروم

افزونه Private Bookmarks برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک کروم

با افزونه Private Bookmarks بوک مارک های خود را در جایی ذخیره کنید که هیج کس آنها را نبیند. با نصب این افزونه یک آیکون در قسمت نوار ابزار مرورگر کروم ظاهر خواهد شد. بر روی آیکون کلیک کنید و رمز عبور مورد نظر را اختصاص دهید. پس از آن با کلیک کردن بر روی Add to private bookmarks بوک مارک های خود را ذخیره کنید. پس از انجام این کار هیچ کس بوک مارک های شما را مشاهده نخواهد کرد و در صورتی که بخواهید از بوک مارک ها استفاده کنید، ابتدا باید رمز عبور خود را وارد کنید و سپس از آن ها استفاده کنید.

پسورد روی بوک مارک کروم

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما برای محافظت از بوک مارک های خود از چه افزونه هایی در مرورگر استفاده می کنید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حذف بوک مارک در کروم در کامپیوتر و گوشی
آموزش حذف بوک مارک در کروم در کامپیوتر و گوشی
انتقال اطلاعات از فایرفاکس به گوگل کروم : بوک مارک ، پسورد ، هیستوری و...
آموزش انتقال اطلاعات از فایرفاکس به گوگل کروم : بوک مارک ، پسورد ، هیستوری و…
کار ، حذف و ایجاد بوک مارک (Bookmark) در ورد
آموزش ۵ روش کار ، حذف و ایجاد بوک مارک (Bookmark) در ورد
رفع ارور بوک مارک و Error Bookmark Not Defined در ورد
آموزش ۲ روش رفع ارور بوک مارک و Error Bookmark Not Defined در ورد

نظرات

  • ایلیا says:

    افزونه چه فایده‌ای داره وقتی طرف می تونه بره توو قسمت Extensions اون افزونه رو پاک کنه بعد راحت بیاد تموم بوک مارک هاتو نگاه کنه.