روش ساخت و طراحی انواع مدل های بروشور آنلاین رایگان

۵ روش ساخت و طراحی انواع مدل بروشور به صورت آنلاین و رایگان

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید می توانید برای معرفی خدمات و محصولات جدید خود به مشتریان از بروشور استفاده کنید. فروشگاه های آنلاینی که روزانه صدها محصول جدید در آنها ارائه می شود مسلما استخدام یک طراح برایشان به صرفه نیست چون باید برای طراحی بروشورها هزینه کنند. اما شما خودتان می توانید دست به کار شوید و با استفاده از سرویس ها و سایت های رایگانی که به شما معرفی می کنیم در عرض چند دقیقه برای محصولات خود بروشور درست کنید.

آموزش ۵ سرویس رایگان برای طراحی بروشور به صورت آنلاین

Best Free Online Brochure Makers

بروشور یک ابزار بازاریابی رایج است که برای تبلیغ خدمات و یا ارائه محصول مورد استفاده قرار می گیرد و درباره یک محصول اطلاعاتی به مخاطب انتقال می دهد. بروشورها به صاحبان کسب وکارها اجازه می دهد تا محصولات و خدمات جدید خود را به مشتریان خود معرفی کنند. شما با استفاده از سایت های آنلاینی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم می توانید حتی بدون داشتن مهارت های یک طراح و صرفه جویی در وقت با طراحی بروشورهای مورد نظر خود روی بازاریابی خاص خود تمرکز کنید. در این سایت ها شما کافی است نمونه بروشور خود را انتخاب کنید لوگو، نوشته ها، عکس ها و موارد دیگر خود را به آن اضافه کنید. قبل از استفاده از این سایت ها مخاطبان خود را شناسایی کنید، اطلاعاتی که لازم دارید را تعریف کنید، محتوا را تنظیم کنید.

معرفی 5 سرویس رایگان برای طراحی بروشور آنلاین

روش طراحی بروشور آنلاین در سایت Canva

برای طراحی بروشور آنلاین در سایت Canva به این صورت عمل می کنیم که یک طرح برای بروشور خود انتخاب می کنیم. با دوبار کلیک کردن روی نوشته متن مورد نظر خود را وارد می کنیم. در نواری که ظاهر می شود شما می توانید فونت، اندازه ، رنگ، نحوه چینش متن و غیره را تعریف کنید.

طراحی بروشور آنلاین در سایت Canva

در قسمت ELEMENTS شما می توانید عناصر مختلف مانند آیکن، خطوط، شکل ها، قاب ها، عکس ها و غیره را به بروشور خود اضافه کنید.

طراحی بروشور آنلاین در سایت Canva

برای اضافه کردن متن به بروشور خود می توانید از قسمت TEXT استفاده کنید.

طراحی بروشور آنلاین در سایت Canva

و برای تغییر پس زمینه از BkGround استفاده کنید. در قسمت UPLOADS شما می توانید فایل های آپلود شده خود را مشاهده کنید. با کلیک روی دکمه Share شما می توانید بروشور طراحی شده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کلیک روی دکمه Download می توانید بروشور طراحی شده خود را با فرمت های PNG, JPG و PDF دانلود کنید.

طراحی بروشور آنلاین در سایت Canva

برای طراحی کارت ویزیت با استفاده از سایت Canva پست ۴ تا از بهترین سایت های طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان فارسی و انگلیسی را مطالعه بفرمایید.

PsPrint نرم افزار ساخت بروشور آنلاین

با وارد شدن به سایت PsPrint شما می توانید نمونه بروشورهای آنلاین را مشاهده کنید. بسته به سلیقه و کار مورد نظرتان یکی از این بروشورها را برای خود انتخاب کنید.

PsPrint نرم افزار ساخت بروشور آنلاین

حالا با دوبار کلیک کردن روی متن شما می توانید متن های پیش فرض را پاک کنید و متن مورد نظر خود را وارد کنید.

PsPrint نرم افزار ساخت بروشور آنلاین

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید در سمت چپ ابزارهای کار شما وجود دارد شما با استفاده از این ابزارها می تواید به بروشود خود متن اضافه کنید و یا متنی را از لحاظ رنگ، اندازه، فونت، چینش و غیره ویرایش کنید، عکس، اشکال، خطوط و غیره اضافه کنید. همه چیز به سلیقه و کاری که می خواهید انجام دهید بستگی دارد.

PsPrint نرم افزار ساخت بروشور آنلاین

در این سایت علاوه بر طراحی بروشور می توانید کارت پستال تولد، عروسی، تبریک و.. طراحی کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت Fotojet

طراحی بروشور در سایت Fotojet شبیه به سایت Canva است. وقتی که وارد سایت Fotojet شدید روی دکمه آبی Get Start کلیک کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

بعد از کلیک روی دکمه Get Start وارد صفحه زیر می شوید. در قسمت Template یکی از نمونه بروشورها را برای خود انتخاب کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

بعد با دوبار کلیک کردن روی متن می توانید متن خود را ویرایش کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

با کلیک روی ابزار Photo شما می توانید با کلیک کردن روی دکمه Add Photo عکسی را از روی کامپیوتر خود آپلود کنید و اگر روی علامت F کلیک کنید می توانید عکس هایی که در فیس بوکتان آپلود کرده اید را انتخاب کنید و با کلیک روی آیکن کره می توانید آدرس URL عکس مورد نظرتان را وارد کنید و با کشین و رها کردن آن عکس را به بروشور اضافه کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

شما می توانید با انتخاب ابزار Text به بروشور خود متن اضافه کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

با انتخاب آیکن قلب شما می توانید کلیپ های هنری که در دسته های مختلف دسته بندی شده اند را به بروشور خود اضافه کنید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

و در نهایت با انتخاب BKGround پس زمینه بروشور خود را ویرایش کنید. حالا برای چاپ بروشور آنلاین خود روی دکمه پرینتر کلیک کنید برای ذخیره روی فلاپی کلیک کنید یا روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید و بروشور خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش طراحی بروشور در سایت fotojet

Smartdraw یک سرویس آنلاین برای طراحی بروشور

یکی از سایت های دیگری که شما می توانید به صورت آنلاین بروشور خود را طراحی کنید سایت Smartdraw می باشد. مانند سرویس های بالا برای استفاده از این سایت شما باید ثبت نام کنید و یا با اکانت ایمیل خود وارد سایت شوید.

smartdraw یک سرویس آنلاین برای طراحی بروشور

بعد از ورود به سایت شما می توانید نمونه بروشورهای آنلاین را مشاهده کنید. تنوع این نمونه بروشورها نسبت به سایت های قبلی کم هست.

smartdraw یک سرویس آنلاین برای طراحی بروشور

با انتخاب یکی از نمونه بروشورها وارد صفحه ای مانند زیر خواهید شد. در اینجا هم برای ویرایش متن شما کافی است دوبار کلیک کنید و برای اضافه کردن عکس و کلیپ های هنری کافی است عکس یا کلیپ را بگیرید و بکشید و در بروشور رها کنید. بعد از اتمام کار طراحی تان می توانید روی منوی File کلیک کنید و Save را انتخاب کنید و برای چاپ بروشور روی Print کلیک کنید. چیزی که در اینجا کمی جلب توجه می کند شبیه بودن منو به منوهای برنامه ورد است.

smartdraw یک سرویس آنلاین برای طراحی بروشور

چگونه در سایت Jukebox  بروشور آنلاین طراحی کنیم؟

و اما آخرین سایتی که امروز برای طراحی آنلاین بروشور به شما معرفی می کنیم سایت Jukebox می باشد که نسبت به سایت های قبلی مقداری ضعیف تر است. در این سایت نمونه بروشور آنلاین وجود ندارد و شما باید از پایه خودتان بروشورتان را طراحی کنید. تمام ابزارها در سمت راست در دسترس است. اندازه بروشور خود را انتخاب کنید و شروع به طراحی کنید.

چگونه در سایت jukebox بروشور آنلاین طراحی کنیم؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب نحوه طراحی بروشور به کمک ۵ سرویس آنلاین Canva، PsPrint، Fotojet، Smartdraw و Jukebox را به شما آموزش دادیم. اگر شما سرویس رایگان دیگری برای طراحی بروشورها می شناسید که دارای نمونه بروشورهای متنوعی هستند و امکان ذخیره و چاپ را برای شما فراهم می آورند می توانید آنها را همراه با نظرات و پیشنهادات خود در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

دانلود 14 تا از بهترین برنامه های طرح و طراحی ناخن اندروید
دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های طرح و طراحی ناخن اندروید
بهترین برنامه های آموزش نقاشی اندروید
دانلود ۸ تا از از بهترین برنامه های آموزش نقاشی اندروید به زبان فارسی
آموزش روش تصویری ساخت و طراحی پوستر در ورد (Word)
آموزش ۲ روش تصویری ساخت و طراحی پوستر در ورد (Word)
ساخت و طراحی بروشور در ورد
آموزش کامل تصویری ساخت و طراحی بروشور در ورد (Microsoft Word)

نظرات