دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تکنیک های 2018

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تکنیک های ۲۰۱۸ [رپورتاژ آگهی]

ویرلن جدید ترین روش های تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ را معرفی کرد؛

برند های پرطرفدار و استارت آپ های محبوب از چه روش هایی برای بازاریابی و برندسازی استفاده میکنند که میتوانند در این موقعیت و شرایط اقتصادی ایران موفق باشند ؟

در مقالات قبلی از تاثیر فوق العاده ای که رپورتاژ آگهی ویرلن در سئو سایت دارد صحبت کردیم ، در این بخش نیز آخرین مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ که در سایت ویرلن منتشر شده است را بصورت خلاصه مرور میکنیم؛

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل

در این مقاله میخوانیم ؛ پوش نوتیفیکیشن ها راهی برای صحبت مستقیم با یک کاربر هستند. آنها در فیلترهای اسپم از بین نمی روند و یا در یک اینباکس فراموش نمی شوند . قطعا این یک سیستم دیجیتال مارکتینگ منحصر به فرد است بطوری که تعداد کلیک ها می توانند دو برابر ایمیل باشند. آنها همچنین می توانند به کاربران یادآوری کنند که از یک برنامه استفاده کنند، چه برنامه باز باشد یا نباشد.

کاربرد های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

  • ارتقای محصولات یا پیشنهادات برای افزایش فروش
  • بهبود تجربه مشتری
  • تبدیل کاربران جدید به مشتریان شناخته شده
  • ارسال به لحظه ی فاکتورهای معاملاتی
  • انتقال کاربران به کانال های بازاریابی دیگر مانند شبکه های اجتماعی

قانون ۱: برای پیام های خود محدودیت تنظیم کنید.

یک استراتژی پوش نوتیفیکیشن موثر ، هم پیام های تراکنشی و هم پیام های عضویت محور را شامل می شود. اما افراط یک چیز خوب، می تواند بد باشد . با برنامه ریزی مطمئن شوید که به  کاربران بیش از حد پیام نمی دهید…

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فیسبوک

در این مقاله میخوانیم ؛ از زمان حضور فیسبوک در عرصه تبلیغات اینترنتی ، تغییرات بسیاری ایجاد شده است. اکنون بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به گونه ای عمل میکند که ۱۰ سال پیش حتی تصورش هم غیر ممکن بود.

امکاناتی چون ویدیو های ۳۶۰ درجه، فروش محصولات از طریق بات و منبع خبری نمونه هایی از دستآورد های خارق العاده فیسبوک است. این شبکه اجتمایی به صورت روزانه ۱٫۸ میلیارد کاربر فعال دارد.

صفحه تبلیغاتی خود در فیسبوک را رسمی کنید

همانطور که در مطالب دیگر با موضوع تبلیغات در شبکه های اجتمایی گفتیم؛ یک صفحه رسمی به تنهایی یک تبلیغ قدرتمند برای برند شما خواهد بود. بنابراین سعی کنید صفحه های تقلبی یا فیک را شناسایی و به تیم فیسبوک گزارش دهید.

برای دیجیتال مارکتینگ در فیسبوک استراتژی های زیادی را میتوان به کار برد؛ اما استراتژی که ما در اینجا تاکید میکنیم استراتژی inbound خواهد بود. قبل از شروع شاید لازم باشد با مفهموم استراتژی inbound بیشتر آشنا شویم.

این روند به معنی ارتباط هرچه بیشتر با مخاطبانتان است، به صورتی که به درک بهتر اهداف مشتری و حل سریع چالش ها منجر خواهد شد. یکی از بهترین و سادهترین ترفند ها برای این استراتژی حضور فعال و شبانه روزی شما در فیسبوک است. خوشبختانه فیسبوک آماده پذیرایی از مشتریان شماست و بهترین ابزار را برای این امر در اختیارتان قرار میدهد.

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در توییتر

در این مقاله میخوانیم ؛ طی چند سال گذشته، توییتر به عنوان یکی از ۳ پلتفرم های برتر شبکه های اجتمایی، در کنار فیسبوک و اینستاگرام، جایگاه خود را در عرصه دیجیتال مارکتینگ به خوبی حفظ کرده است.

با پایان سال ۲۰۱۷ تعداد کاربران توییتر ۳۰۰ میلیون نفر اعلام شد! و البته طبق همین آمار، میزان فعالیت در آن روزانه ۱۲ درصد افزایش می یابد؛ این دو رقم به تنهایی دلایل کافی برای تبلیغات در توییتر میباشند.

از هشتگ ها به درستی استفاده کنید. با استفاده درست از هشتگ ها میتوانید میزان بازدید برند خود را، تا ۲ برابر افزایش دهید. از هشتگ ها برای اطلاع رسانی رویداد ها، تخفیف ها و فروش های ویژه بهره ببرید.گرچه بهتر است در هر توییت بیشتر از ۳ هشتگ استفاده نکنید.

ویدئو های لایو ۳۶۰ درجه ابزار مفید دیگری است که به شما امکان نمایش محصول و یا سرویس تان را میدهد. برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آژانس های گردشگری این ابزار بسیار شگفت انگیز عمل میکند.

تگ کردن افراد را فراموش نکنید. در عکس ها و گرافیک ها افراد را تگ کنید. میتوانید حتی مکان های واقعی مانند یک شعبه یا فروشگاه را تگ کنید.

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

اینفلوئنسر مارکتینگ

در این مقاله میخوانیم ؛ اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای برقراری ارتباط با افرادی است که میتوانند از طریق وبلاگ و شبکه های اجتمایی برای شما مخاطبانی بیابند، که شاید برند شما به تنهایی قادر به این کار نباشد.

این استراتژی برای سالیان است که فعالیت میکند اما میتوان گفت در طی چند سال اخیر به صورت جدی مورد توجه بازاریابان حرفه ای آنلاین قرار گرفته است. برخی یک اینفلوئنسر را فقط به یک فرد مشهور به صرف داشتن تعداد فالوئر بالا، در نظر میگیرند. اما واقعیت این است که اینفلوئنسر هر شخصی است که میتواند مخاطب خود را تحت تاثیر قرار بدهد و محصول و یا سرویس شما را به صورتی تبلیغ کند که مخاطبان تبدیل به مشتریان شما بشوند.

استفاده خود از اینفلوئنسر مارکتینگ را فقط به اینستاگرام محدود نکنید.

اگرچه که طبق نظر سنجی در سال ۲۰۱۷ ، بیش از ۹۲ درصد فعالییت ایتفلوئنسرها در اینستاگرام شکل گرفته است ؛این بدین معنا نیست که شما دیگر شبکه های اجتمایی را نادیده بگیرید. همان نظر سنجی نشان داده بود که اینفلوئنسر ها در فیسبوک،اسنپ چت، تلگرام ، یوتیوب و پینترست نیز فعال هستند.

اینفلوئنسر ها ممکن است به دلیل مخاطبان بیشتر در یک شبکه از شما هزینه ای بیشتری نسبت به فعالیت در شبکه دیگر تقاضا کنند. شما ممکن است به اندازه فعالیت در اینستاگرام مخاطب پیدا نکنید ولی با هزینه کمتر مخاطبانی در شبکه ی اجتمایی دیگری پیدا خواهید کرد. علاوه بر نکات بالا ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که همه ی انفلوئنسر ها در اینستاگرام فعال نیستند برای مثال بسیاری از آنان در پینترست به تبلیغات میپردازند ؛ بنابراین از دیگر پلتفرم ها نیز بهره ببرید.

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

برای مطالعه مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ و سئو به سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید .

دیجیتال مارکتینگ و سئو

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات