15 تا از بهترین بازی فوتبال اندروید بدون دیتا، حرفه ای و کم حجم

۱۵ تا از بهترین بازی فوتبال اندروید بدون دیتا، حرفه ای و کم حجم

فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش های جهان است، به همین خاطر بازی های ویدیویی مختلفی برای علاقمندان این بازی طراحی شده است. در حالی که بازی های بسیار خوبی برای کنسول های بازی ویدیویی وجود دارد چنانچه شما یک گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی داشته باشید می توانید از ده ها بازی فوتبال اندرویدی که در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد و رایگان هستند استفاده کنید.

معرفی بهترین بازی فوتبال اندروید با دسته، آفلاین و بدون نیاز به دیتا

۱۵ Best Football Games for Android You Can Play

اگر شما در حال مطالعه این پست هستید پس شما هم جزء علاقمندان به بازی فوتبال هستید. بازی های فوتبال متنوعی برای دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن طراحی شده است اما کسانی که به بازی فوتبال علاقمند هستند و این کنسول های بازی را ندارند چکار باید بکنند؟ آیا باید از علایق خودشان دست بکشند؟ البته که نه. امروز انزل وب قصد دارد ۱۵ مورد از بهترین بازی های فوتبالی که می توانید در گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید را به شما معرفی کند. اگر نحوه نصب این بازی ها را بلد نیستید می توانید از ۲ روش نصب فایل بازی و برنامه دیتا دار اندروید برای گوشی و تبلت استفاده کنید.

برای دسترسی به نسخه کامل بازی های معرفی شده میتوانید آنها را از مراجع فارسی دانلود کنید.

بازی فوتبال اندروید با دسته و آفلاین

دانلود بازی PES اندروید

FIFA  ممکن است بهترین بازی فوتبال برای کنسول های بازی و رایانه های دسکتاپ باشد، اما PES بهترین بازی مسابقه فوتبال برای گوشی های اندروید است. بازی Pro Evolution Soccer یا PES بهترین گرافیک و عملکرد فوق العاده را ارائه می دهد و یک بازی سنگین نیست. با استفاده از این بازی شما احساس می کنید که واقعا در حال بازی فوتبال هستید و از طریق کنترل بازیکنان تیم خود را مدیریت کنید همچنین امکان بازی های چند نفره آنلاین وجود دارد بنابراین شما می توانید با دوستان خود و یا در یک سطح جهانی رقابت کنید. PES 2018 همچنین دارای کنترل های مبتنی بر ژست همراه با کنترل های مبتنی بر دکمه استاندارد است که به کاربران اجازه می دهد تا نحوه بازی فوتبال خود را انتخاب کنند.

دانلود بازی PES اندروید

دانلود بازی فوتبال اندروید Dream League Soccer بدون دیتا

در بازی Dream League Soccer شما تیم خود را (به نام Dream FC) مدیریت می کنید. اما جدا از حالت دیریم، شما می توانید بازیکنان خود را در طول بازی های واقعی کنترل کنید. گیم پلی این برنامه، بازی شبیه به بازی فیفا است اما قرارداد با بازیکنان و نقل و انتقال باشگاهی وجود ندارد. شما می توانید با پرداخت سکه هر بازیکنی که می خواهید را از بازار نقل و انتقال خریداری کنید و براساس سطح مهارت بازیکنان را انتخاب کنید. شما می توانید سکه ها را از بازی ها و مسابقاتی که در آنها برنده شده اید یا تماشای تبلیغات جمع آوری کنید.

دانلود بازی فوتبال اندروید Dream League Soccer بدون دیتا

دانلود بازی فوتبال فیفا بدون دیتا برای اندروید

اگر می خواهید بازی فوتبال فیفا را در گوشی اندروید خود داشته باشید از بازی فوتبال FIFA Soccer استفاده کنید. بازی FIFA Soccer یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین بازی های اندروید است. بازی FIFA Soccer دارای بازیکنان مجاز بیش از ۵۵۰ تیم واقعی از جمله ستاره های فوتبال حال و گذشته است. این بازی همچنین گزینه Ultimate Team را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اجازه می دهد تا تیم رویایی خود را بسازید و با بازیکنانی که در سراسر دنیا وجود دارند رقابت کنید و بهترین کارت های بازیکن و سکه های FUT را بدست آورید.

دانلود بازی فوتبال فیفا بدون دیتا برای اندروید

بازی فوتبال اندروید جدید Real Football

بازی Real Football یکی دیگر از بازی های فوتبال موبایل است که دارای تعداد زیادی از بازیکنان و تیم های مجاز فوتبال، همراه با گرافیک زیبا است. این بازی طیف گسترده ای از حالت های بازی (مانند مسابقات لیگ، جام جهانی و نمایشی) را ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید مهارت های خود را در یک حالت آموزشی تمرین کنید. همچنین یک قابلیت سفارشی سازی در برد وجود دارد که به شما اجازه می دهد مجموعه تیم خود را سفارشی کنید، تیم تشکیل دهید، استادیوم خود را ارتقا دهید و تاکتیک های مختلف را انتخاب کنید. علاوه بر این بازی Real Football به شما اجازه می دهد با آپلود تصاویر و اشتراک گذاری ویدیوها با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید.

بازی فوتبال اندروید جدید Real Football

Eleven یک بازی رایگان فوتبال

علاوه بر بازی های بالا شما می توانید بازی Eleven را در دستگاه اندروید خود نصب کنید. Eleven به شما اجازه می دهد تا روی مدیریت فوتبال تمرکز کنید و تیم رویایی خود را بسازید. این بازی فوتبال بیش از ۵۰۰۰ بازیکن دارد و شما می توانید در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان را انتخاب و خریداری کنید. در این بازی یک موتور شبیه سازی فوق العاده وجود دارد که به شما اجازه می دهد با یک محیط واقع بینانه برخورد کنید. تاکتیک ها و تیم های خود را تشکیل دهید، پیروزی، تلفات و آسیب های خود را تمرین کنید.

Eleven یک بازی رایگان فوتبال

دانلود رایگان بازی فوتبال Score! Hero

بازی Score! Hero یک بازی فوتبال سه بعدی مبتنی بر ژست است که بازی گرافیکی فوق العاده چشم نواز را ارائه می دهد. کاربر نقش یک بازیکن جوان فوتبالیست را ایفا می کند که سعی دارد به یک ستاره در دنیای فوتبال تبدیل شود. برای این تبدیل شدن، جوان فوتبالیست باید چالش های مختلف را پشت سر بگذارد. این بازی بیش از ۵۸۰ سطح است و هر سطح دارای گرافیک های سه بعدی با کیفیت بالا هستند. همچنین یک حالت چند نفره آنلاین در این بازی فوتبال وجود دارد.

دانلود رایگان بازی فوتبال Score! Hero

بازی فوتبال اندروید آفلاین Real World Soccer League

بازی Real World Soccer League یکی از عالی ترین بازی های فوتبال است که در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. این بازی به کاربر اجازه می دهد تا یک بازی فوتبال واقعی را در دستگاه های تلفن همراه خود تجربه و از آن لذت ببرند. این بازی یکی از اعتیاد آورترین بازی های فوتبال است که گیم پلی روان، فضای شگفت انگیزی و صدها بازی فوق العاده را ارائه می دهد. تیم رویایی خود را بسازید و با بازیکنان مورد علاقه خود در تیم های ملی فوتبال بازی کنید. با استفاده از ۳ روش که قبلا به شما آموزش دادیم شما می توانید دستگاه اندروید خود را به دسته بازی کامپیوتر تبدیل کنید.

بازی فوتبال اندروید آفلاین Real World Soccer League

دانلود بازی فوتبال تک نفره Football Strike

یکی از بهترین بازی های تک نفره فوتبال بازی Football Strike است که میلیون ها نفر از کاربران اندروید آن را دوست دارند. این بازی دارای مدهای بازی آنلاین مختلف مانند سریعترین پاس، شوت کردن با محدودیت زمانی، مهاجم و دروازه بان و غیره می باشد. همچنین این بازی ساده ترین و سریعترین گیم پلی را دارد. اما اگر قصد استفاده از بازی های چند نفره آفلاین در دستگاه اندرویدی خود را داردید می توانید از بهترین بازی های دو یا چند نفره استفاده کنید.

دانلود بازی فوتبال تک نفره Football Strike

بازی فوتبال اندروید کم حجم World Soccer League

بازی World Soccer League بازی های فوتبال مشابه با PES و FIFA را ارائه می دهد. این بازی تنها اندازه ای ۳۷ مگابایتی دارد و بیش از ۶۰ تیم ملی، ۶۰ کلوب و ۲۰۰۰ بازیکن را ارائه می دهد. در این بازی در مجموع ۴ مد یا حالت وجود دارد که عبارت است از: جام، لیگ، آموزشی و نمایشی. این بازی فوتبال عالی به شما اجازه می دهد تا بازی های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

بازی فوتبال اندروید کم حجم World Soccer League

دانلود بازی فوتبال Flick Shoot برای اندروید بدون نیاز به دیتا

بازی Flick Shoot یک بازی فوتبال با کیفیت بالا است که توسط MobileCraft توسعه داد شد و در گوگل پلی به عنوان سرگرم کننده ترین بازی فوتبال شناخته شده است. Flick Shoot 2 یک بازی فوتبال مبتنی بر فیزیک است که دارای مدهای بسیار هیجان انگیزی مانند بازی ها، مسابقات، تک توپ، چند نفزه، زمان حمله، پست و اهداف نهایی است. علاوه براین شما می توانید به صورت تکی یا چند نفره در مسابقات بازی کنید و یا به مسابقات آنلاینی که شامل کاربران واقعی از سراسر جهان هستند بپیوندید. بازی Flick Shoot گرافیک های سه بعدی را ارائه می دهد.

دانلود بازی فوتبال Flick Shoot برای اندروید بدون نیاز به دیتا

دانلود بازی فوتبال Ultimate Soccer

بازی Ultimate Soccer به شما اجازه می دهد تا با بهترین فوتبالیست ها تیم خود را بسازید و بهترین ترکیبات تهاجمی و دفاعی را براساس سبک بازی خود داشته باشید. به غیر از این، این بازی مدهای مختلفی مانند مسابقات لیگ یا جام جهانی را ارائه می دهد. این بازی به شما اجازه می دهد تا با خرید و فروش بازیکنان خود در بازار نقل و انتقالات تیم خود را بهتر کنید.

دانلود بازی فوتبال Ultimate Soccer

معرفی بازی فوتبال کاریکاتوری Head Soccer La Liga

بازی Head Soccer La Liga یکی از بازی های فوتبالی اندروید است که مسلما از آن لذت خواهید برد. سبک کمدی و کارتونی بازی یک بازی واضح را تنظیم می کند شما می توانید از کاریکاتور شخصیت های بازیکن های مورد علاقه خود در باشگاه های مختلف تیم خود را بسازید. این بازی یک بازی دو بعدی فوتبال است و دارای قوانین ساده ای همچون محافظت، دفاع و حمله است. این بازی شبیه به بازهای مورتال کامبت است تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دفاع خوبی داشته باشید، اهداف خود را به نمایش بگذارید، مهارت های خود را نشان دهید و لیگ را برنده شوید. علاوه بر این شما می توانید با دوستان خود بازی کنید، در جام جهانی شرکت کنید و یا افراد را در سراسر جهان به چالش بکشید.

معرفی بازی فوتبال کاریکاتوری Head Soccer La Liga

بازی رایگان فوتبال سه بعدی Soccer Kicks

بازی Soccer Kicks بهترین بازی ضربه آزاد فوتبال اندروید است که بازی های سه بعدی و گیم پلی صاف و روان را ارائه می دهد. شما باید توپ را لمس کنید و آن را بیرون بکشید و در حالی که جهت پرتاپ توپ را مشخص کرده اید به آن ضربه بزنید. این بازی فوتبال دارای سه مد مسابقات، تمرینی و زمان بندی است. این بازی فوتبال اندروید روی صفحه نمایش شما کنترل هایی را همراه با تصاویر سه بعدی و صداهای همه جانبه ارائه می دهد.

بازی فوتبال سه بعدی Soccer Kicks

اگر قصد استفاده از بازی های فوتبال پولی را دارید نحوه کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید را قبلا به شما آموزش داده ایم که در صورت نیاز می توانید مطالعه بفرمایید.

بازی فوتبال محلی Final Kick

بازی Final Kick در واقع بازی ضربات پنالتی است که توسط بازی های ایوانویچ توسعه یافته است.  این بازی ۲۰ مسابقه محلی آنلاین را برای بازکنان فراهم می کند با این حال این بازی دارای مد بازی چند نفره است که بازیکنان می توانند با استفاده از این مد دوستان خود را به چالش بکشند. علاوه بر این، این بازی دارای مد ضربه آزاد و سفارشی سازی تیم است. اگر شما بتوانید در این بازی فوتبال ۱۰۰ امتیاز کسب کنید جوایزی به شما اهدا خواهد شد.

بازی فوتبال محلی Final Kick

شما علاوه بر نصب بازی های فوتبال در گوشی اندروید خود می توانید از طریق مرورگر وب خود ۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده را بازی کنید.

بازی فوتبال رایگان Soccer Star

یکی از مفرح ترین بازی هایی که در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد بازی فوتبال Soccer Star است که دارای گرافیک فوق العاده ای است. شما می توانید در مهمترین مسابقات فوتبال اعم از لیگ یوفا، جام، لیگ، لیگ قهرمانان و غیره بازی کنید و تیم خود را به سوی یک تیم بین المللی هدایت کنید. به عنوان مدیر تیم شما باید قرار دادها را کنترل و حامیان مالی داشته باشید. همچنین روش های مختلف آموزشی مانند ضربه آزاد، پنالتی، کمک مهاجم و غیره وجود دارد که به شما امکان می دهد مهارت های فوتبال خود را بالا ببرید.

بازی فوتبال رایگان Soccer Star

اما اگر دوست ندارید بازی ها را در دستگاه اندروید خود نصب کنید می توانید از ۷ مورد از بهترین بازی استراتژیک جنگی آنلاین ایرانی و خارجی استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم با دانلود ۱۵ مورد از بهترین بازی های فوتبال رایگان لحظات فرح بخشی داشته باشید. اگر علاوه بر این ۱۵ بازی، بازی فوتبال دیگری می شناسید که دارای ویژگی هایی هم چون رایگان بودن، گیم پلی روان، سرعت بازی خوب و غیره می باشد می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • آریا says:

    من این بازی رو میخوام من دنبالشم حالا پیداش کردم

  • ممد says:

    مسخره کردی ما رو
    هیچ کدومشون با دسته کار نمیکنه
    اصلا کدوم بازی با دسته کار میکنه؟

  • بهزاد says:

    کدوم آنلاین و کم‌حجمه؟

  • کامران says:

    بازی soccer stars رو هم امتحان کنید
    تو فاز این بازی هایی که معرفی کردید نیست و صرفا مهره هایی که بعنوان بازیکن هستن رو باید بکوبید به توپ و گل بزنید ، اما بواسطه آنلاین بودن و بازی با آدم واقعی خیلی جزاب و همچین اعتیاد آوره
    بعلاوه که بحث شانس نیست و مهارت باید پیدا کنید
    حجم و دیتای خاصی هم نداره