آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام

آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام

آیا دوست دارید به راحتی پست اینستاگرام شخص دیگری را مجددا به اشتراک بگذارید؟ در پست امروز انزل وب ما نحوه اضافه کردن هر پست عمومی به استوری اینستاگرام با ویژگی Reshare را آموزش خواهیم داد و چگونه این ویژگی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد را توضیح می دهیم.

آموزش اشتراک گذاری مجدد عکس و فیلم پست ها در استوری اینستاگرام

How to Reshare an Instagram Post to Your Instagram Stories

مرز بین پست ها و استوری های اینستاگرام امروز کم رنگ تر می شود. یک ویژگی جدید به اینستاگرام اضافه شده است که به کاربران اجازه می دهد تا پست ها را از یک اکانت عمومی (افرادی که آنها را فالو می کنند) یا اکانت خودشان به اشتراک بگذارند. اینستاگرام تصور می کند که ویژگی Reshare به شما کمک می کند تا دوستان و برندهای مورد علاقه خود را در استوری تان تبلیغ کنید.

اشتراک گذاری مجدد پست ها در استوری اینستاگرام با ویژگی Reshare

هر پستی که شما در استوری خود به اشتراک می گذارید شامل نام کاربر اصلی ارسال کننده پست همراه با بک لینک به پست اصلی است. اگر علاقمند به استفاده از این ویژگی جدید و جذاب اینستاگرام شده اید پست امروز انزل وب را که در مورد آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام است را مطالعه بفرمایید. لازم به ذکر است که این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران اندروید فعال شده است و قرار است به زودی برای کاربران iOS نیز فعال شود.

نحوه اشتراک گذاری پست ها در استوری اینستاگرام

قبلا در انزل وب نحوه اشتراک گذاری عکس و فیلم اینستاگرام با Regram را به شما آموزش دادیم، اما برای اشتراک گذاری پست ها در استوری اینستاگرام با ویژگی Reshare ابتدا یک پست عمومی را از یک اکانت عموی انتخاب کنید. روی دکمه Message یا Send To تپ کنید (آیکن این دکمه شبیه به موشک کاغذی است) و گزینه Add Post to Your Story را انتخاب کنید.

نحوه اشتراک گذاری پست ها در استوری اینستاگرام

یک پست استوری جدید باز خواهد شد. تکنولوژی اینستاگرام به طور خودکار یک رنگ برای پس زمینه انتخاب خواهد کرد که براساس رنگی است که در تصویر پست وجود دارد.  پست اصلی یک تصویر مربعی است که نام کاربری در زیر آن نمایش داده شده است.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

نحوه ویرایش پست به اشتراک گذاشته شده در استوری اینستاگرام

استوری خود را ویرایش کند و محتوای بیشتری را به پستی که مجددا به اشتراک گذاشته اید اضافه کنید. شما می توانید عکس پستی که مجددا به اشتراک گذاشته اید را تغییر اندازه دهید و متن، استیکر و سایر کامپوننت ها را به آن اضافه کنید.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

اگر رنگ پس زمینه ای که اینستاگرام به این پست اعمال کرده است را دوست ندارید، می توانید آن را تغییر دهید. اول روی آیکن قلم تپ کنید.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

سپس یک رنگ انتخاب کنید و روی پس زمینه تپ کنید و آن را نگه دارید تا پست با رنگی که انتخاب کرده اید پر شود.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

متاسفانه در نسخه آزمایشی فعلی اگر چه نام کاربری اصلی در زیر عکس استوری ذکر شده است اما متاسفانه کاربر اصلی در پست تگ نشده است. آنها نوتیفیکیشن اشتراک گذاری پستشان را دریافت نخواهند کرد. در این حالت یک باکس متنی را اضافه کنید و کاربر اصلی را تگ کید تا آنها نوتیفیکیشن هایی دریافت کنند.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

حالا که استوری شما کامل شد به حالت نرمال آن را آپلود کنید شما و فالورهایتان می توانید این پست را در پروفایل مشاهده کنید. وقتی که یک کاربر یک پست را مجدد در استوریش به اشتراک گذاشت شما می توانید روی استوری تپ کنید و سپس روی دکمه See Post تپ کنید تا به طور مستقیم به پست اصلی این کاربر هدایت شوید. بعد از اینکه پست اصلی باز شد شما می توانید به طور عادی آن را لایک کنید و یا در مورد آن اظهار نظر کنید.

نحوه اشتراک گذاری پست ها در استوری اینستاگرام

 

نحوه فعال و غیرفعال کردن اشتراک گذاری عکس و فیلم در استوری اینستاگرام

به طور پیش فرض حساب کاربری شما به دیگران اجازه می دهد تا پست های دیگران را به اشتراک بگذارد. هر کسی باید این گزینه را در تنظیمات حساب کاربریش داشته باشد. با این وجود ممکن است موقعیتی وجود داشته باشد که شما نخواهید سایر اکانت ها پست های شما را در استوریشان به اشتراک بگذارند. حتی اگر ویژگی Reshare را نداشته باشید شما می توانید از طریق تغییر تنظیمات خود در اینستاگرام از این امر جلوگیری کنید.

برای انجام این کار در پروفایلتان روی آیکن چرخ دنده تپ کنید و اسکرول را پایین بکشید تا به گزینه Allow Others to Reshare می رسید. اگر این گزینه برای شما فعال باشد شما اسلایدر آبی را مشاهده خواهید کرد و در این شرایط سایر افراد می توانند پست های شما را مجددا به اشتراک بگذارند برای غیر فعال کردن این گزینه کافی است روی اسلایدر تپ کنید.

نحوه غیرفعال کردن اشتراک گذاری عکس و فیلم در استوری اینستاگرام

قوانین اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

در زمینه اشتراک گذاری عکس و فیلم در استوری اینستاگرام همیشه قانون کپی رایت وجود دارد. بسیاری از توابع اشتراک گذاری در پلت فرم هایی مانند فیس بوک و توییتر به کاربران اجازه می دهند محتوایات را کپی رایت کنند چون که آنها پست اصلی را با ذکر منبع به اشتراک می گذارند. این ویژگی Reshare جدید اینستاگرام  بسیار شبیه به این توابع اشتراک گذاری کار می کنند و بسیاری از کاربران از این ابزار بدون توجه به حقوق کاربر اصلی استفاده می کنند.

همیشه قبل از اشتراک گذاری مجدد محتوای یک فرد بخصوص از او اجازه بگیرید و از آنجایی که این ویژگی جدید اینستاگرام است بسیاری از کاربران احتمالا خوشحال خواهند شد تا محتوای آنها را به اشتراک بگذارید اما این امر نباید مانع از این شود که شما اجازه نگیرید. این امر به ویژه هنگام اشتراک گذاری مجدد محتوایی که مشتریان در مورد محصولات یا خدمات شما انجام می دهند صادق است.

قوانین اشتراک گذاری ویدیو دیگران در استوری اینستاگرام

روش های خلاقانه اشتراک گذاری فیلم در استوری اینستاگرام

اشتراک گذاری مجدد روش های مختلفی را برای افزایش استراتژی محتوای شما در استوری اینستاگرام ارائه می دهد. اگر شما ویژگی Reshared را دارید ممکن است بخواهید برای اشتراک گذاری مجدد پست ها روش های زیر را در نظر داشته باشید:

  • نمایش مشتریانی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند.
  • هایلایت کردن رویدادهای محلی که نزدیک کسب و کار شما است.
  • ارائه نکات آموزش ازرهبران صنعتی.
  • اشتراک گذاری اخبار یا بروزرسانی های مربوط به صنعت و یا مخاطبان شما.

اشتراک گذاری پست ها در استوری اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد دسترسی بیشتری به مخاطبان جدید پیدا کنید و باعث افزایش نرخ جذب پست های شما می شود و در نتیجه فالورهای شما نیز بیشتر می شود. در آخر پیشنهاد می کنیم از ویژگی Repost برای اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام  استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم آموزش اشتراک گذاری عکس و فیلم دیگران در استوری اینستاگرام برایتان واضح و کاربردی بوده باشد نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • خیراله سلیمی says:

    سلام
    کار برقی جزیی وکلی نصب آیفون صوتی وتصویری .نصب لوستر . نصب کولر آبی و سرویس آن در اسرع وقت انجام می دهیم

  • تینا says:

    ??????

  • مهدی says:

    با سلام
    خدا قوت
    آیا امکان داره که بک گراند پست هایی که فورواد کردیم رو با یه عکس از گالری خودمون تغییر بدیم؟

  • مجید says:

    خب مال من استوری نمیشه همچی امکاناتی نداره موقعی که دکمه سِند رو میزنم گزینه اول نداره. بروز رسانی هم کردم نشده

صفحات 1 2