گیرنده دیجیتال موبایل، تلویزیون همراه بدون نیاز به اینترنت

راهنمای خرید گیرنده دیجیتال موبایل [رپورتاژ آگهی]

گیرنده دیجیتال موبایل، تلویزیون همراه بدون نیاز به اینترنت

همه ی ما به تماشای برنامه های تلویزیونی علاقه مند هستیم و سریالها و یا مسابقات ورزشی مانند فوتبال و والیبال را دنبال می کنیم. اما یکی از مشکلاتی که این روزها با آن درگیر هستیم نداشتن زمان کافی برای نشستن روی کاناپه و نگاه کردن به تلویزیون است که تماشای مسابقه ی مهم فوتبال در وسط روز را امری غیرممکن کرده است. لذت بردن از برنامه هایی که ما را به نشاط و سرزندگی روزهای کودکی میبرد و یا تجربه هیجان انگیز بازی فوتبال که هیچگاه تکراری نمی شود. اما از مهم ترین مشکلات تلویزیون، عدم دسترسی به آن در نقاط مختلف است.

با پیشرفت روز افزون و وابستگی بیشتر ما به موبایل و تبلت، شاید بگویید این مسئله با استفاده از یک گوشی موبایل و خرید بسته اینترنتی به آسانی قابل حل است. اما هزینه ی خرید اینترنت و مشاهده تلویزیون آنلاین و مشکلات مربوط به آنتن دهی گوشی و خط موبایل دغدغه ای مهم به شمار می آید. بنابراین این ایده، راه حلی کاربردی و مقرون به صرفه نخواهد بود.
بهترین و کاربردی ترین راه حلی که ارائه شده است تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت و صرف هزینه های گزاف، شبکه های تلویزیونی را به صورت آنلاین و زنده مشاهده کنید، استفاده از گیرنده دیجیتال تلویزیون است.
گیرنده دیجیتال موبایل دستگاهی کوچک و قابل حمل است که به راحتی می توانید حتی آن را داخل جیب لباس و یا کیفتان نگه دارید تا در مواقعی که لازم دارید به راحتی از آن استفاده نمایید.
گیرنده دیجیتال یا از طریق پورت و یا به صورت بی سیم به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و حتی مک بوک متصل شده و می تواند با دریافت سیگنالهای صوتی و تصویری، به صورت زنده تمام برنامه های تلویزیون روی کانالهای مختلف را پخش نماید.
گیرنده دیجیتال نیازی به اینترنت نداشته و تنها با آنتنی تلسکوپی که روی آن تعبیه شده است می تواند این سیگنالها را دریافت کند. البته بعضی مدلها دارای آنتن رومیزی جداگانه ای نیز هستند تا قابلیت آنتن دهی و گیرندگی سیگنال آن را تقویت کند.
با این گیرنده های دیجیتال موبایل می توانید گوشی خود را به یک تلویویون همراه تبدیل کنید.

گیرنده دیجیتال تایپ سی

بهترین گیرنده دیجیتال موبایل
۱- گیرنده دیجیتال تلویزیون پروویژن
یکی نمونه گیرنده های دیجیتال که برای سیستم عامل های اندروید و ویندوز قابل استفاده است گیرنده دیجیتال پروویژن Sky TV UT-8 New است. این گیرنده موبایل، با کانکتور میکرو یو اس بی به گوشی شما متصل می شود و بدون نیاز به اینترنت می تواند شبکه های تلویزیونی و همچنین امواج رادیویی را دریافت کند. استفاده از این گیرنده نیاز به کابل OTG ندارد و با اتصال مستقیم به پورت microUSB قابل استفاده است‏.‏ تنها کافیست نرم افزار مخصوص آن را نصب کرده و با استفاده از راهنما EPG نیز فهرست برنامه های روزانه شبکه تلویزیونی دیجیتال را مشاهده و بررسی نمایید. از دیگر ویژگی های گیرنده Provision Sky TV UT-8 می توان به قابلیت ضبط تصاویر و جستجوی خودکار کانالها اشاره کرد.
گیرنده دیجیتال پروویژین مدل PadTV PV130، بر خلاف مدل قبلی از طریق پورت تایپ سی به گوشی متصل می شود. همانطور که می دانید، Type-C پورت جدید و جایگزین میکرویو اس بی روی گوشی ها و لپتاپ ها است.
این گیرنده ها وزنی در حدود ۵ گرم دارند و CD نرم افزار مورد نیاز همراه محصول نیز وجود دارد.

گیرنده دیجیتال اندرویدی

۲- گیرنده دیجیتال تلویزیون تی ویزن
Tivizen تولیدکننده ی معتبر دیگری در زمینه گیرنده دیجیتال برای موبایل است. گیرنده دیجیتالTivizen Mobile WiFi TV Tuner Mobi T2 نمونه بسیار کاربردی است که بدون نیاز به کابل و یا اتصال از طریق پورت تنها توسط وای فای، امکان دسترسی به شبکه های تلویزیونی روی لپ تاپ، گوشی، تبلت و یا مک بوک را فراهم می کند. گیرنده دیجیتال Tivizen، با سیستم عاملهای اندروید، iOS، ویندوز و مکینتاش سازگار است. این گیرنده دیجیتالی می تواند تصاویر را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و ضمن ضبط تصاویر دارای راهنمای الکترونیکی برنامه EPG نیز هست.
گیرنده دیجیتالی Tivizen T2 از DVB-T و DVB-T2 پشتیبانی می کند. قرار است سیستم دیجیتال کشور ایران از DVB-T به DVB-T2 تغییر یابد DVB-T2 یا نسل دوم تلویزیون های دیجیتال از خانواده DVB می باشد که معمولا کشورهایی این سیستم را انتخاب می کنند که هدفشان ارائه تصاویر HD بهینه سازی در پهنای باند و بهینه سازی در خرید و نصب فرستنده است. در آینده نزدیک فرستنده های چهارم و بعد ازآن مجهز به سیستم DVb-T2 خواهند بود.

گیرند دیجیتال برای apple

در سیستم دیجیتال به علت پائین بودن کریر به نویز، نویز تاثیر کمی در دریافت داشته و برای انتشار امواج توان کمتری مصرف می شود . این سیستم انتشار تلویزیونی را DVB-T) Digital Video Broadcasting – Terrestrial ) یا انتشار زمینی دیجیتال امواج تصویری می نامند. در حال حاضر اکثر شبکه های ملی و استانی در حال تبدیل DVB-T به DVB-T2 هستند و کیفیت کانال های دیجیتال تبدیل به حالت Full HD خواهند شد و گیرنده هایی که قابلیت T2 نداشته باشند کانال های جدید را نمی توانند دریافت کنند.
گیرنده دیجیتال تلویزیون اندروید Tivizen Mini Mobile TV Tuner مدل دیگری است که به پورت Micro USB متصل می شود و دارای آنتنی تلسکوپی است. این گیرنده ۸ سانتی متری از شبکه های HDTV نیز پشتیبانی می کند.

۴- گیرنده دیجیتال مای جیکا
MyGica MAC TV Tuner T936i، گیرنده دیجیتال USB است که می تواند مک بوک و یا iMac شما را به یک تلویزیون تبدیل می کند. این گیرنده امکان ضبط، time shift و اشتراک شبکه های تلویزیونی را برای شما فراهم می کند.
time shift امکانی فراهم می کند تا در صورتیکه کاری بین برنامه برای انجام دادن دارید، برنامه را نگه داشته یا آن راpause کرده و ادامه برنامه را بعد از اتمام کارتان ببینید.
گیرنده دیجیتال اندروید MyGica WiTV نمونه ی بی سیم گیرنده دیجیتال مای جیکا است که سیگنال های دیجیتال تلویزیون را با کیفیت بالا دریافت کرده و به صورت بی سیم (WiFi) به موبایل و تبلت ارسال می کند.
این گیرنده با سیستم عامل اندروید و iOS نیز سازگار است بنابراین مهم نیست دستگاه شما iPad است یا یک گوشی سامسونگ، به راحتی می توانید شبکه های تلویزیون و رادیویی را همراهتان داشته باشید. این گیرنده توسط کابل میکرویو اس بی شارژ شده و راهنمای آن را نیزمی توانید به صورت رایگان از سایت جانبی دانلود نمایید.
نکته ای که در مورد گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت باید توجه داشته باشید، این است که دریافت و پخش امواج صوتی و تصویری در هر جایی وابسته به مرکز ارسال امواج و موقعیت جغرافیایی کاربر می باشد. به عنوان مثال دریافت امواج در مناطق کوهستانی و کویری که خارج از شهر هستند، ضعیف تر شده و همچنین شبکه های تلویزیون ایرانی را نمی توان در خارج از مرز ایران مشاهده کرد. فروشگاه اینترنتی جانبی نیز با فراهم کردن مجموعه ای متنوع از گیرنده های دیجیتالی موبایل و تبلت، امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید از هم اکنون تلویزیون را با کانالهای دیجیتالی مختلف و بدون نیاز به اینترنت با کیفیت بالا همیشه همراه خود داشته باشید.

شما میتونید برای تهیه همه موارد بالا به فروشگاه اینترنتی جانبی مراجعه کنید.

همچنین برای خرید لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • mahshid says:

    سلام
    من یک گیرنده دیجیتال خریدم از سایت که بتوانم بازی های جام جهانی از تبلت ببینم اما نتوانستم برنامه اش نصب کنم باید چی کارکنم؟؟؟؟؟/