10 تا از بهترین سرویس دهندگان کوتاه کننده لینک جایگزین سایت گوگل goo.gl

۱۰ تا از بهترین سرویس دهندگان کوتاه کننده لینک جایگزین Goo.gl

اخیراً کمپانی گوگل اعلام کرده است که سرویس محبوب کوتاه کننده لینک خود یعنی Goo.gl را خاتمه می دهد. کسانی که تا حالا از این ابزار استفاده نکرده اند، از تاریخ ۲۴ فروردین ۹۷ دیگر قادر به استفاده از این ابزار نبوده اند اما کاربران این سایت تا اسفند ۹۷ امکان استفاده مجدد را دارند و بعد از این تاریخ دیگر این سرویس به طور کامل قطع می شود اما لینک های ایجاد شده کار خواهند کرد. امروز در انزل وب به معرفی ۱۰ تا از جایگزین های مناسب برای کوتاه کردن لینک به جای گوگل را معرفی میکنیم.

بهترین سایت های مشابه کوتاه کننده لینک گوگل Goo.gl

Best Alternatives to Google’s Goo.gl URL Shortener

شاید شنیدن این خبر از گوگل برای میلیون ها کاربر ناراحت کننده باشد. اما زیاد جای نگرانی نیست چون سرویس های متنوعی بسیاری وجود دارند که علاوه بر کوتاه کردن لینک، آن را سفارشی هم می کنند که به معرفی ۱۰ تا از بهترین کوتاه کننده لینک می پردازیم.

10 تا از بهترین سرویس دهندگان کوتاه کننده لینک جایگزین سایت گوگل goo.gl

سایت جاگزین کوتاه کننده لینک گوگل، Bitly

سایت Bitly یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین کوتاه کننده های لینک است. برای انجام کوتاه کردن لینک فقط کافی است لینک مورد نظر را داخل فیلد وارد کنید و دکمه Shorten را بزنید و کار تمام است. از قابلیت های کوتاه کننده لینک Bitly قرار دادن نرخ کلیک روی لینک ها، محدود کردن تعداد و.. است. تنها مشکل ایجاد محدودیت است، شما می توانید ۵۰۰ لینک سایت های مهم و برند به علاوه ۱۰۰۰۰ لینک سایت های غیر مارک را در هر ماه کوتاه کنید که کافی به نظر می رسد. با این وجود با پرداخت هزینه می توانید از این محدودیت خارج شوید و گزارش های دقیق تری هم دریافت کنید.

10 تا از بهترین سرویس دهندگان جایگزین goo.gl سایت کوتاه کننده لینک گوگل

اگر از صاحبان وبسایت و وبمستران هستید و از برنامه اینستاگرام استفاده می کنید، مطلب آموزش گذاشتن لینک در استوری ، بیو و پست های اینستاگرام را برای بهبود مارکتینگ خود مطالعه نمایید.

سایت کوتاه کننده لینک خارجی Ow.ly

با سایت Ow.ly می توانید رایگان لینک ها را کوتاه کنید اما باید یک حساب کاربری بسازید. علاوه بر کوتاه کردن لینک، اندازه گیری ترافیک و شمارش و.. را هم میتوانید مشاهده کنید. البته همه این امکانات رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات و آپشن های بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. این ابزار برای افرادی که میخواهند گزارشهای مختلفی از لینک ها داشته باشند مفید است ولی کسانی که می خواهند ردیابی نشوند، به دنبال گزینه های دیگر که نیازی به ساخت اکانت ندارند باشند.

10 تا از بهترین سرویس دهندگان جایگزین goo.gl سایت کوتاه کننده لینک گوگل

ابزار کوتاه کننده لینک خارجی TinyURL

یکی از ابزار های ساده و رایگان این لیست سایت TinyURL است. هیچ پرداختی در این سایت وجود ندارد و برای استفاده کافیست تا به وبسایت آن مراجعه کنید و لینک خود را در فیلد وارد کنید. تمام آدرس ها با tinyurl.com/ شروع می شوند اما بعد آن را می توانید سفارشی کنید. از اشکالات این برنامه کوتاه کننده لینک عدم وجود گزارش و آمار لینک ها است اما از مزایا می توان به سریع بودن آن و همچنین وجود ابزار نوار مرورگر اشاره کرد. با اضافه کردن ابزار به نوار مرورگر دیگر حتی نیازی به کپی کردن لینک هم ندارید و با کلیک بر روی آن لینک کوتاه شده را دریافت کنید.

ابزار کوتاه کننده لینک TinyURL

برای کوتاه کردن لینک در گوشی، می توانید مطلب ۱۱ روش سریع کوتاه کردن لینک در کروم ، فایرفاکس ، آیفون ، اندروید و تلگرام را مطالعه بفرمایید.

ساخت لینک کوتاه Ouo.io

سایت Ouo.io متفاوت تر از بقیه گزینه های لیست است. این سایت اجازه کوتاه کردن لینک مورد نظر شما و کسب درآمد از آن را می دهد. کسانی که روی لینک کلیک کنند قبل از ورود تبلیغی را خواهند دید و به ازای آن به شما سود تعلق می گیرد. به گفته این شرکت برای کاربران داخل ایالات متحده آمریکا برای هر ۱۰۰۰ بازدید از لینک ۴.۱ دلار پول دریافت خواهید کرد. برای بقیه کشور ها نرخ متفاوت است. البته تبلیغات قبل لینک کمی آزار دهنده است و این وبسایت را برای همه مناسب قرار نمی دهد.

کوتاه کننده آدرس Ouo.io

وبسایت Is.gd، جایگزین کوتاه کننده لینک Goo.gl

از دیگر ابزار های مفید به سایت is.gd می توان اشاره کرد. این سایت بدون نیاز به ثبت نام امکان کوتاه کردن و سفارشی کردن لینک ها را می دهد. البته تمام لینک ها با is.gd شروع می شوند، از امکانات خوب این سایت دریافت گزارش بدون نیاز به اکانت است. اگر بعد از آدرس یک خط فاصله بگذارید و عبارت I Want To See Statistics For This URL را انتخاب کنید، می توانید تعداد آماری مانند افرادی که روی لینک کلیک کرده اند را ببینید.

وبسایت Is.gd

ابزار کوتاه کننده لینک bit.do

یکی دیگر از سرویس های سریع کوتاه کننده لینک وبسایت، سایت bit.do است. این ابزار هم مانند گزینه قبلی سبک و سریع بود و قابلیت سفارشی کردن لینک ها را هم دارد. کسانی که به دنبال یک گزینه همانند Goo.gl هستند می توانید از این به بعد از وبسایت bit.do استفاده نمایند.

ابزار کوتاه کننده لینک bit.do

سایت کوتاه کننده لینک Soo.GD

سایت Soo.GD از وبسایت هایی است که امکان ساخت لینک کوتاه شده بدون حساب کاربری است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وبسایت را باز کنید، لینک مورد نظر را وارد کنید و دکمه Shorten بزنید و لینک جدید را ببینید. از جمله ویژگی های مثبت این برنامه نمایش کد QR است که با اسکن کردن این کد با گوشی همراه خود، لینک وبسایت مورد نظر باز می شود و باعث راحتی بیشتر کاربران می شود و ارزش امتحان کردن را دارد.

سایت کوتاه کننده لینک soo.gd

سرویس کوتاه کننده لینک Sniply

سایت Sniply یک ارائه دهنده کوتاه کننده لینک است. از ویژگی های جالب این برنامه قابلیت اتصال مخاطبین است. مثلا شما لینک یک مقاله را با این وبسایت کوتاه می کنید، در اینصورت می توانید یک دکمه یا پیام به سایت اضافه کنید تا در صورت تمایل خوانندگان به وبسایت یا رسانه شما با کلیک روی آن به راحتی ارتباط برقرار خواهند کرد. اگر قصد چنین کاری دارید، Sniply بهترین گزینه برای این کار است.

سرویس کوتاه کننده لینک sniply

سایت Pretty Links

از جمله ابزار هایی که امکان بیشترین سفارشی سازی لینک را می دهد می توان به وبسایت Pretty Links اشاره کرد. برای کسانی که وبسایت با استفاده از وردپرس دارند، راهی آسان برای اشتراک گذاری لینک هایشان را فراهم ساخته است. این وبسایت با کوتاه کردن لینک با نام اصلی دامنه شما باعث ماندگاری بیشتر برند در ذهن مردم شده و سرانجام باعث افزایش مخاطبین می شود. اگر یک سایت وردپرسی دارید، حتما استفاده از Pretty Links را تجربه کنید.

سایت Pretty Links

ابزار کوتاه کننده لینک وبسایت Geni.us

آخرین گزینه از این لیست، سایت Geni.us است. این سرویس هم به آسانی لینک ها را کوتاه می کند و امکان ردیابی آن نیز وجود دارد. از امکانات این سرویس مقایسه بین لینک ها است تا ببینید کدام یک بهتر عمل می کند. برای افرادی که ابزار های بازاریابی مثل آمازون و.. استفاده می کنند این سرویس در اولویت است.

ابزار کوتاه کننده لینک وبسایت Geni.us

پیش تر نیز مطلب معرفی ۱۰ سرویس برتر کوتاه کننده لینک در انزل وب بیان شده بود که می توانید به مطالعه و مقایسه با سیستم های معرفی شده امروز بپردازید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به معرفی بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک پرداختیم. مطمئناً سایت های زیادی وجود دارند که کوتاه کردن لینک ها را برای شما انجام می دهد و هر کدام ویژگی هایی مختص به خود دارند. ما سعی کردیم برترین ها را در هر زمینه معرفی کنیم. اگر وبسایت خوب دیگری می شناسید که در این مطلب ذکر نشده است، آن را به همراه پیشنهادات، انتقاده و معرفی سیستم محبوب خود در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات