5 راه برای استخراج فونت فارسی و انگلیسی از فایل PDF

۵ راه برای استخراج و جدا کردن فونت فارسی و انگلیسی از فایل PDF

ممکن است در حال خواندن فایل پی دی اف باشید و از فونت آن فایل خوشتان بیاید و دنبال راهی باشید تا آن فونت را پیدا کنید و با دانلود کردن و نصب آن در پروژه های خود از آن استفاده کنید. امروز در انزل وب راه های استخراج فونت از فایل پی دی اف (PDF) را به شما آموزش خواهیم داد.

۵ روش و ابزار جدا کردن  و استخراج فونت پی دی اف PDF آنلاین

Best Tools to Extract Fonts from PDF

فایل های PDF از متن و تصاویر پشتیبانی میکند و فرمت صحیح آن را هنگام طراحی و ساخت در خود نگه می دارند. از کسی هم پوشیده نیست که فونت زیبا و خوانا در گیرایی کار تاثیر زیادی دارید. اگر دوست دارید تا بتوانید فونت های فایل پی دی اف را استخراج کنید، این ۵ ابزار را بشناسید.

5 راه برای استخراج فونت فارسی و انگلیسی از فایل PDF

همینطور اگر از فونت پیشفرض ویندوز خود راضی نیستید، آموزش تغییر فونت پیش فرض و اندازه فونت در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را مطالعه بفرمایید.

وبسایت استخراج فونت از فایل PDF با ExtractPDF

سایت آنلاین ExtractPDF یک ابزار قدرتمند استخراج کننده است که به شما امکان می دهد تا تصاویر، ابر داده ها، فونت و متن را از هر فایل پی دی افی که دارید استخراج کنید. رابط کاربری این سایت ساده طراحی شده تا به راحتی برای همه قابل استفاده باشد. علاوه بر همه این ویژگی ها، قابلیت افزودن مستقیم آدرس URL سایت هم در خود سرویس وجود دارد که فایل های ذخیره شده در سایت های دیگر را نیز مورد پشتیبانی قرار می دهد. برای دانلود فونت PDF می توانید روی نام شناسایی شده آن کلیک کرده و محل ذخیره سازی آن را در کامپیوتر خود مشخص کنید تا ذخیره شود. اندازه فایل در این سایت محدود به ۱۴ مگابایت است.

وبسایت استخراج فونت از فایل PDF با ExtractPDF

آموزش دانلود فونت استفاده شده درفایل پی دی اف با AConvert

سایت AConvert در هنگام آپلود فایل پی دی اف شما، نوع داده مورد نظر را می پرسد و به استخراج فونت آن می پردازد. با انتخاب فونت، می توانید آن ها را پیدا کنید. این وبسایت کمی کند تر از بقیه عمل می کند ولی در عوض محدودیتی در سایز فایل مشخص نکرده که می توانید به راحتی از این وبسایت هم برای آپلود فایل و هم به صورت مستقیم از سایت های دیگر استفاده کنید.

برای استفاده از این فونت ها در مایکروسافت ورد، آموزش ۲ روش اضافه کردن فونت فارسی و انگلیسی به ورد در مک و ویندوز را بخوانید.

آموزش دانلود فونت استفاده شده درفایل پی دی اف با AConvert

استخراج کننده فونت پی دی اف آنلاین Konwerter

سایت Konwerter یکی دیگر از ابزار های آنلاین برای استخراج کردن فونت از پی دی اف آنلاین است. برای استفاده از این سرویس فقط کافیست تا فایل مورد نظر خود را آپلود کنید، از منوی کشویی سایت فونت را انتخاب بکنید و به سرعت یک فایل زیپ با تمام فونت های مورد استفاده در متن را دریافت کنید. فایل ها مدتی روی سرور ذخیره می مانند که می توانید آن را با دکمه موجود از سرور حذف کنید. محدودیت اندازه فایل هم اعلام نشده است.

استخراج کننده فونت پی دی اف آنلاین Konwerter

سرویس استخراج فونت آنلاین PDF Convert Online

سایت PDF Convert Online هم یکی دیگر از گزینه های این لیست است که همانند سایر ابزار استخراج فونت از PDF را به خوبی انجام می دهد. فایل پی دی اف مورد نظر خود را باید در سایت آپلود کنید. طرح سایت ساده و کاربردی است اما متاسفانه مقداری کند عمل می کند. با این وجود جزئیاتی در مورد حداکثر اندازه فایل در سایت ذکر نشده است.

سرویس استخراج فونت آنلاین PDF Convert Online

اگر فونت فارسی ویندوز شما دچار بهم ریختگی شده، مطالعه روش های حل مشکل فونت فارسی ویندوز ۱۰ ؛ بهم ریختگی فونت ، عدم نمایش ، مشکل زبان و.. برای شما کاربردی خواهد بود.

برنامه جداسازی فونت های فایل پی دی اف FontForge

برنامه جداسازی فونت های فایل پی دی اف FontForge

گزینه نهایی لیست یک نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز است که می توانید با دانلود برنامه FontForge اقدام به استخراج فونت از فایل پی دی اف کنید. اگر زیاد با فایل های PDF کار می کنید و یا به سایت های آنلاین دسترسی ندارید، FontForge گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. از شما در هنگام دانلود خواسته می شود تا ایمیلی هم برای خبرنامه وارد کنید اما نیازی به تایید آن وجود ندارد. بنابراین بدون دریافت خبرنامه می توانید برنامه را دانلود کنید.

برنامه جداسازی فونت های فایل پی دی اف FontForge

برای استفاده از این برنامه، بعد از باز کردن آن، از منوی کشویی Filter برای انتخاب گزینه مورد نظر جهت استخراج اقدام کنید.

برنامه جداسازی فونت های فایل پی دی اف FontForge

برای دانلود هر فونت کافیست روی هر فونت دوبار کلیک کنید تا یک کاراکتر برای آن فونت ساخته شود و بعدا آن را به مکان دلخواه خود در هارد انتقال دهید و بعد از نصب استفاده کنید.

همینطور برای ویرایش فایل های پی دی اف خود ۵ سایت برتر ویرایش آنلاین فایل های PDF بشناسید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی ۵ راه برای استخراج کردن فونت از فایل PDF پرداختیم. از نظر شما بهترین ابزار برای این کار کدام است؟ اگر ابزار بهتری می شناسید، به همراه پیشنهادات، تجربیات و انتقادات خود در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

6 روش کاربردی فهمیدن فونت از روی عکس
۶ روش کاربردی فهمیدن فونت از روی عکس
آموزش تصویری نصب فونت در ویندوز 11
آموزش تصویری نصب فونت در ویندوز ۱۱
تنظیمات و نصب فونت در ویندوز 10 ، 8.1 و 7
آموزش ۵ روش تنظیمات و نصب فونت در ویندوز ۱۰ ، ۸.۱ و ۷
نصب و تنظیم حرفه ای فونت پاورپوینت
آموزش نصب و تنظیم حرفه ای فونت پاورپوینت

نظرات