پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

آموزش پاسخ دهی خودکار به پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

از محبوب ترین پیام رسان ها در دنیا و ایران و می توان به برنامه واتس اپ (Whatsapp) اشاره کرد. اگر دوستان زیادی دارید و یا از واتس اپ استفاده تجاری می کنید، ممکن است با دریافت تعداد بالای پیام ها گاهی نیاز به یک پاسخ دهنده خودکار به جای خود باشید! امروز در انزل وب به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در واتس اپ بعد از دریافت پیام، یک پاسخ خودکار به آن ارسال کنید.

نحوه ارسال جواب اتوماتیک به پیغام های دریافتی در واتس اپ WhatsApp

How to use WhatsApp AutoResponder

در هنگام استفاده از واتس اپ خصوصا استفاده های تجاری، ممکن است بعد از دریافت هر پیامی، پاسخی برای تایید دریافت پیام یا مقصود های دیگر ارسال کنید. یا شاید هم دوستان زیادی داشته باشید و به طور مثال در هنگام رانندگی پیامی دریافت نمایید و بدون اینکه شما حتی به گوشی خود نگاه کنید، پاسخی برای ارسال کننده پیام فرستاده شود. به هر حال و برای هر دلیلی این کار جالب به نظر می رسد.

برنامه AutoResponder در واتس اپ برای ارسال پاسخ پیام در واتساپ

آموزش پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

برای این منظور اپلیکشنی تحت عنوان برنامه AutoResponder ساخته شده است که پیام دریافتی را آنالیز می کند و درصورتی که کلمه هایی که شما برای برنامه تعریف کرده باشید در پیام وجود داشته باشند پاسخ مورد نظر که آن هم شما تعیین می کنید را ارسال می کند. در واقع شما باید از قبل متن پیام ها و پاسخی که برای آن در نظر دارید را در برنامه وارد کنید.

مطلب ۲ روش دیدن پست استوری، استاتوس و وضعیت واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل از جمله مطالب جالب در زمینه برنامه واتس اپ است.

ویژگی های برنامه AutoResponder

آموزش پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

این برنامه دارای ابزار های زیادی است که یکی از آن ها مسئول پاسخ خودکار به پیام ها در واتس اپ است. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به ارسال پیام خوشآمد گویی برای افراد جدیدی که وارد واتس اپ می شوند اشاره کرد. همچنین برای پاسخ خودکار می توانید گروهی از مخاطبین را جداگانه دسته بندی کنید تا پیامی برای آن ها ارسال نشود. البته این برنامه پاسخ افراد خارج از مخاطبین شما را هم می دهد. قابل ذکر است که این برنامه هنوز در مرحله بتا (Beta) قرار دارد و این به معنی است که در روند تکمیل این برنامه، حتما قابلیت های جدید و بیشتری به برنامه اضافه می شوند.

نحوه نصب کردن AutoResponder برای ارسال پاسخ خودکار

بعد از دانلود کردن برنامه AutoResponder آن را مشابه برنامه های معمولی دیگر نصب کنید. بعد از نصب برنامه آن را اجرا کنید و تمام مجوز های دسترسی مورد نظر این ابزار را تایید کنید. فراموش نکنید که برنامه واتس اپ نیز باید روی گوشی تلفن همراه شما نصب باشد. بعد به تنظیمات برنامه بروید و بر حسب نیاز خود اپلیکشن را متناسب برای شرایط خود آماده کنید.

اگر پیام های جدید در برنامه به شما نمایش داده نمی شود، مطلب ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه نمایید.

تنظیمات برنامه پاسخ دهنده خودکار پیام در واتس اپ AutoResponder

در تنظیمات شما قسمت به نام Specific Contacts را می بینید. اگر این قسمت را خالی بگذارید، پیغام خود کار برای همه مخاطبین ارسال می شود اما اگر فقط برای افراد خاصی می خواهید پاسخ ارسال شد، آن ها را انتخاب نمایید. در قسمت Ignored Contacts هم مخاطبینی که دوست ندارید پاسخ اتوماتیک دریافت کنند را وارد کنید. زمان تاخیر برای ارسال پاسخ و موارد بیشتری در تنظیمات وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

آموزش پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

برای تنظیم پاسخ پیام هم در قسمت Rule می توانید اقدام به ساخت پیام و پاسخ مورد نظر بکنید. اگر کلمه ثبت شده به عنوان پیام برای شما ارسال شود یا جزیی از پیام باشد، پاسخ تعیین شده ارسال می شود. با استفاده از کده های دستوری که آنها در برنامه خواهید دید، می توانید نام شخص و سایر اطلاعات را نیز به متن پاسخ اتوماتیک اضافه نمایید.

آموزش پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

بعد از اتمام ثبت پیغام ها آن را ذخیره کنید و با فعال کردن برنامه، روند ارسال پاسخ خودکار واتساپ انجام می شود. حالا می توانید گوشی خود را بی صدا کرده و به استراحت کنید!

آموزش پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی و نحوه استفاده از برنامه AutoResponder برای اراسل پاسخ خودکار پیام در واتس اپ پرداختیم. نظر شما راجب این برنامه چیست و در هنگام استفاده چه نتایجی گرفتید؟ می توانید در دیدگاه این پست تجربیات خود را به همراه پیشنهادات و نظرات را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات

  • م says:

    سلام . برنامه فقط ۳ روز رایگانه . نسخه رایگان نداره؟

  • سحر says:

    سلام خسته نباشید.نمیشه که فقط یکبار این پیام آماده برای مخاطب ارسال شه؟ مثلا پیام میدن من تو پیج مخاطب نیستم پیام آماده ارسال میشه اما زمانیکه میام از پیج مخاطب بیرون و مخاطب دوباره پیام میده همون پیام آماده دوباره براشون ارسال میشه. نمیشه این رو حذف کنیم؟ و فقط یکبار برای مخاطب ارسال شه؟

  • امان says:

    تو جی بی واتساپ هم میشه استفاده کرد؟؟

  • یاسین حاجی زاده says:

    سلام برنامه خوب و پرکاربردی هست
    فقط اینکه در متن ارسالی بیشتر از ۳ تا پاراگراف نمیشه تایپ کرد
    اگر تنظیماتی داره لطفا راهنمایی بفرمایید

  • امید says:

    سلام خسته نباشی در برنامه AutoResponder من فقط خوش آمد گویی اتوماتیک برای افراد جدید که وارد می شوند را خواستم تنظیم کنم راهنمایی بفرمایید

  • سید محمد رضا حسینی says:

    اصن ارسال نمیشه چیزی دوتا واتساپ دارم

  • ندا says:

    سلام من دوتا واتساپ دارم روی گوشیم .چجوری روی یکیش منشی قرار بدم؟

  • سمیر says:

    برنامه ایی تو واتساپ که ساعت و تاریخ بدیم و پبام ارسال کنه اتومات نیست؟

  • Frank says:

    چرا پیام بیشتر از یبار ارسال نمیشه؟
    ینی اگه ی مخاطب دوبار هم کلمه مورد نظرو بگه اون فقط یبارشو جواب میده
    چرا