جذاب‌ترین سفر‌های تابستانی سال ۹۷

جذاب‌ترین سفر‌های تابستانی سال ۹۷ [رپورتاژ آگهی]

در تابستان، فرصت مناسبی دست می‌دهد که به سفر‌های طولانی‌تر و حتی دور‌تر بروید و سرزمین‌های تازه را بشناسید و مدتی را در حال و هوایی متفاوت زندگی کنید. در این‌جا، چند مقصد مختلفی که سفر رفتن به آنها راحت است و با همه جور هزینه‌ای می‌شود به یکی از آنها سفر کرد را به شما معرفی می‌کنیم.

تور چین و دیدن تمدن هزاران ساله انسان

تور چین با دو مقصد معروف پکن و شانگهای شناخته می‌شود. پکن پایتخت کهن و پر رمز و راز چین، شهری که مدرنیته را در کنار بناهای تاریخی می‌بینید. دیوار چین در پکن را ببینید که در میان تپه‌های شمالی شهر، یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بشمار می‌رود.

دیدن شهر ممنوعه، یکی از شگفت‌انگیز‌ترین بخش‌های سفر است. شهری که حدود ۵۰۰ سال محل زندگی امپراطور‌های چین بوده و هیچ تماسی با مردم عادی و خارج نداشته و حالا سال‌هاست که برای بازدید مردم باز شده و مردم می توانند از این مجموعه بی‌نظیر که شبیه موزه است، دیدن کنند.

در تمامی تور‌ها‌ی آژانس مقتدر سیر شما دارای گشت شهری، به همراه راهنمای فارسی زبان هستید که در این بازدید‌ها به میدان تیان آمن هم می‌روید، اینجا جایگاهی مهم برای وقایع تاریخی بوده که امروزه یکی از محل‌های گردشگری این شهر است، در اطراف این میدان قدم بزنید و خوراکی‌های بامزه چینی را مزه کنید.

هتل‌های چین، کیفیت خوبی دارند و تمام آنها برای گردشگران آژانس مقتدر سیر تابان صبحانه سرو می‌کنند، از هتل‌های سه ستاره مناسب تا پنج‌ ستاره‌های لوکس، هر کدام را که مایل بودید می‌توانید رزرو کنید.
در شانگهای، یکی از معروف‌ترین مناطق پودونگ است، غروب آفتاب را در اینجا از دست ندهید، به همراه دوربینتان بروید و از افق زیبای این منطقه عکس‌های جالب بگیرید. در بلوار باند در کنار رود هوانگ پو قدم بزنید. از دیدن این رود در کنار بناهای تاریخی با معماری کهن لذت ببرید.

پرواز ماهان به مقصد چین، چهار روز در هفته پرواز دارد، هر زمان که تصمیم بگیرید می‌توانید توسط کارشناسان آژانس مقتدر سیر، برای گرفتن ویزا اقدام کنید و در مورد انتخاب تور مشاوره دریافت نمایید.

تور باکو شهری که خواهر خوانده تبریز است

تور باکو شهری که خواهر خوانده تبریز است

تور باکو برای تابستان انتخاب بسیار مناسبی است. چون هم بسیار به ایران نزدیک است و سفر به آن، بسیار مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود. بخش قدیمی شهر باکو که به نام ایچری می‌خوانند، یکی از مراکز اصلی دیدنی‌های این شهر است و اینجا با داشتن کاخ شیروان شاه، برج دختر و رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی، مانند تکه‌ای بجا مانده از گذشته باکوست در میان شهر مدرن با آسمان‌خراش‌های امروزی.
به بلوار باکو بروید و در کنار دریا قدم بزنید و در کافه‌های زیبا و دنج این ساحل زیبا، نوشیدنی میل کنید.

یکی از آثار طراحی زیبای زاها حدید در این شهر است، مرکز فرهنگی حیدرعلی‌اف با طراحی منحصر به فرد، باعث شده که خیلی‌ها برای دیدن این بنا هم که شده، به این جا بیایند.
به تور‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر بر روی وب سایت این آژانس نگاهی بی‌اندازید. تمامی تور‌ها، دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی، گشت شهری به همراه لیدر فارسی زبان و همینطور، صبحانه رایگان هتل هستند. توصیه می‌کنیم، برای لذت بردن بیشتر، هتل چهار ستاره، با امکانات استخر و سونا رزرو کنید، که در این روز‌های گرم تابستانی، حسابی خوش باشید.

امروزه مرکز خرید‌های مجهزی در این شهر ساخته شده که می‌تواید سوغاتی‌های خوبی همراه بیاورید. اگر همراه کودکان سفر می‌کنید، به مرکز خرید پارک بلوار بروید، در این مرکز خرید قسمتی به نام هپی‌لند، مخصوص کودکان است که از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، می‌توانند در آن سرگرم باشند. البته مرکز خرید ۲۸ مال هم، شهربازی خوبی برای تفریح بچه‌ها دارد که حسابی با بازی‌های تازه، خوش می‌گذرانند.
برای این سفر با پرواز‌های ماهان و ایران ایر، به فرودگاه حیدر علی‌اف می‌رسید، برای ورود به اینجا، به ویزا نیاز دارید، که البته کارشناسان آژانس، برای مسافران اقدام به اخذ ویزای توریستی می‌کنند و شما فقط کافی است تور مناسب را انتخاب کرده و راهی سفر شوید.

سفر به شهر ساحلی با تور کوش آداسی

سفر به شهر ساحلی با تور کوش آداسی

یکی از بهترین انتخاب‌های سفر تابستانه و راحت، رفتن به ترکیه است. اگر به دنبال مقصد تازه‌تری در این کشور هستید، حتما اقامت در شهر زیبای کوش آداسی را تجربه کنید. اینجا مقصد تفریحی برای ترک‌ها و همینطور کشتی‌های کروز اروپایی است.

به بندر کوش‌ آداسی بروید، اینجا یکی مکان قدیمی و تاریخی و زیباست که دور تا دورش، پر از کافه و رستوران‌ است که برایتان غذاهای دریایی مدیترانه را سرو می‌کنند. برای آفتاب گرفتن و تجربه شنا و غواصی، در هتل زیبایتان صبحانه میل کنید و ساک کوچکی بردارید و به سواحل کادینلار، لانگ بیچ و یا سیلور سندز، بروید. نهار را هم می‌توانید در همان کافه‌های ساحلی، ماهی کبابی بخورید و از منظره دریا لذت ببرید.

در اینجا سعی کنید هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید که از خدمات و سرویس هتل در این تعطیلات، نهایت استفاده را ببرید.

اگر اهل هیجان بازی‌های آبی هستید، شک نکنید که پارک آبی آدالند را حتما باید امتحان کنید و وارد دنیای سرسره‌های آبی و قایق‌های بادی شوید. اینجا یکی از خوش‌منظره‌ترین پارک‌های آبی نیز است.

برای خرید از مارک های ترکی و اروپایی، به مرکز خرید اسکالا نووا و یا اوت لت سوکه بروید، معمولا بخشی از فروشگاه‌ها، تخفیف‌های خوبی دارند و در اوت لت هم خرید بسیار خوبی می‌کنید.

پرواز‌های پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه ازمیر پرواز می‌کنند و از آنجا با ترانسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر، به هتل زیبای خود می‌رسید. ورود به خاک ترکیه، نیازی به ویزا ندارد و خیلی راحت، می‌توانید یکی از پکیج‌های تور کوش‌ آداسی را، از آژانس مقتدر سیر تابان خریداری کرده و چند روز بعد، در سواحل مدیترانه باشید.

منبع : ویرلن

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات