معرفی ۵ مورد از بهترین برنامه های ویرایش فیلم حرفه ای ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

اگر شما یک ویراستار فیلم حرفه ای یا مبتدی هستید و به دنبال برنامه های ویرایشگر قدرتمند هستید پیشنهاد می کنیم از ۵ مورد از بهترین برنامه ویرایش فیلم حرفه ای ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم استفاده کنید. تمام این ۵ برنامه رایگان بوده و شما نیازی به صرف هزینه ندارید، خیلی راحت آنها را دانلود و نصب کنید و فیلم های خود را ویرایش کنید.

بهترین نرم افزار های ویرایش ویدیو و فلیم کم حجم برای کامپیوتر

The Best Free Video Editing Apps for Windows

دوربین های گوشی هر روزه در حال بهتر شدن هستند و شما می توانید از آنها برای ایجاد ویدیوهایی که اهمیت کمتری دارند استفاده کنید. امروزه برنامه های رایگان زیادی وجود دارند که از آنها می توانید برای ایجاد فیلم های حرفه ای و با کیفیت استفاده کنید. قبلا در انزل وب ۱۰ تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین را به شما معرفی کردیم، در ادامه ما بهترین نرم افزار های ویرایش ویدیو و فلیم رایگان و کم حجم برای کامپیوتر را به شما معرفی می کنیم.

برای استفاده کامل از برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم می توانید این برنامه ها را از سایت های دانلود فارسی دریافت کنید.

بهترین نرم افزار های ویرایش ویدیو و فلیم کم حجم برای کامپیوتر

Davinci Resolve ، یک نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای تمام عیار!

برنامه Davinci Resolve یک برنامه ویرایشگر ویدیو حرفه ای است و یک برنامه رایگان است که دارای استاندارد VFX، درجه بندی رنگ و مجموعه ویرایش صوتی می باشد. اگر شما به ویرایش حرفه ای و قدرتمند در زیمینه ویرایش فیلم های ویدیویی علاقمندید می توانید ویژگی هایی مانند ویرایش براساس زمانبندی، فریم های کلیدی، مدیریت پیشرفته رسانه، پشتیبانی پلاگین و غیره و غیره را در این برنامه پیدا کنید.

اگر شما یک فرد مبتدی در زمینه ویرایش فیلم هستید برنامه Davinci Resolve قطعا برای شما ساده و راحت نیست، اگر قصد دارید از این برنامه استفاده کنید باید خود را برای آموزش آماده کنید. اما اگر قصد دارید که تنها چند فیلم خانگی را درست کنید و به اشتراک بگذارید این یک ابزار عالی است. نسخه رایگان برنامه Davinci Resolve از قابلیت های کمتری برخوردار است، شما می توانید فیلترها، حداکثر رزولوشن اکسپورت (۳۸۴۰×۲۱۶۰) را در نسخه پولی برنامه مشاهده کنید.

Davinci Resolve - نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای

Hitfilm Express، بهترین برنامه ویرایش فیلم ویندوز و مک

برنامه Hitfilm Express یک برنامه حرفه ای رایگان برای ویرایش و میکس ویدیو است. اگر چه در ابتدا از این برنامه برای ترکیب ویدیو و VFX استفاده می شد اما شامل بسیاری از قابلیت های اولیه ویرایش است. اگر می خواهید در دنیایی از جلوه های بصری کاوش کنید این برنامه یک انتخاب عالی است. رابط کاربری برنامه Hitfilm Express نسبت به برنامه Davinci ساده تر است اما اگر تجربه ویرایش فیلم را ندارید هنوز هم باید کمی آموزش ببینید. شما می توانید از برنامه ویرایش فیلم Hitfilm Express در سیستم عامل ویندوز و مک، نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز ۸ و بالاتر استفاده کنید. این برنامه ویرایشگر آنلاین دارای قابلیت های فراوانی است و شما می توانید با خرید این برنامه ابزارهای پیشرفته تری را استفاده کنید.

Hitfilm Express - بهترین برنامه ویرایش فیلم

دانلود برنامه ویرایش فیلم Shotcut برای کامپیوتر

برنامه Shotcut یک برنامه ویرایشگر فیلم رایگان و متن باز است که برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است. نسخه رایگان این برنامه دارای قابلیت های ویرایش حرفه ای مانند پشتیبانی از ویدیوهای ۴K، پلی بک استریم شبک، درجه بندی رنگ و غیره می باشد. Shotcut تقریبا از تمام فرمت های محبوب ویدیویی پشتیبانی می کند بنابراین مهم نیست که شما سورس ویدیو را کجا استفاده می کنید، شما می توانید ویدیوها را ویرایش کنید و آن را با فرمت مورد علاقه خود اکسپورت کنید. Shotcut از ویندوز ۷ به بالا پشتیبانی می کند و برای سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیتی در دسترس است.

دانلود برنامه ویرایش فیلم Shotcut برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای Lightworks برای ویندوز

برنامه Lightworks یکی دیگر از برنامه های رایگان ویرایشگر ویندوز است که کمی با ویرایشگرهایی که در بالا به شما معرفی کردیم فرق دارد. این برنامه ویرایشگر هم به اندازه ای قدرتمند است که توسط ویرایشگران حرفه ای تعدادی از فیلم های هالیوودی استفاده شده است. با وجود اینکه برنامه Lightworks برای کارهای حرفه ای طراحی شده است اما برای ویرایش های ساده هم مناسب است. نسخه رایگان این برنامه دارای محدودیت هایی است. به طور مثال شما می توانید تنها ویدیوهای سازگار با وب (MPEG4/H.264) را با حداکثر ۷۲۰ پیکسل اکسپورت کنید و شما به قابلیت هایی مانند رندر کردن تایم لاین، پلاگین های FX دسترسی نخواهید داشت.

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای Lightworks برای ویندوز

اگر به ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند <  خود علاقمندید از ۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید می توانید استفاده کنید.

VideoPad Video Editor نرم افزار ویرایش ویدیو ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

برنامه VideoPad Video Editor یک ویرایشگر ویدیوی رایگان است که برای کاربران خانگی طراحی شده است. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد. اما برای کاربران حرفه ای، VideoPad میکس صدا، پشتیبانی از رنگ های مهم، صلاح رنگ، کنترل سرعت ویدیو و بسیاری قابلیت های دیگر را ارائه می دهد و همچنین از رایج ترین فرمت های ویدیویی برای ایمپورت کردن و اکسپورت کردن فیلم های ویدیویی پشتیبانی می کند. VideoPad برای سیستم عامل ویندوز ۷ به بالا ( فقط ۶۴ بیتی)، سیستم عامل مک ۱۰.۵ و بالاتر و اندروید در دسترس است. شما می توانید برای ویرایش زیرنویس های فیلم خود از ۵ روش ویرایش زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید استفاده کنید.

نرم افزار ویرایش ویدیو VideoPad Video Editor

در آخر پیشنهاد می کنیم برای سینک کردن فیلم های ویدیویی خود پست آموزش همگام سازی زیرنویس SRT و SUB فیلم و ویدیو در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

از بین بهترین برنامه ویرایش فیلم حرفه ای ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ که امروز به شما معرفی کردیم کدام برنامه را بیشتر می پسندید؟ دلیل انتخاب شما چه بوده است؟ شما می توانید تمام این برنامه ها را روی سیستم خود نصب کنید تا بهترین مورد را انتخاب کنید. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

13 تا از بهترین نرم افزار های فشرده ساز و کاهش دهنده حجم فیلم کامپیوتر
۱۳ تا از بهترین نرم افزار های فشرده ساز و کاهش دهنده حجم فیلم کامپیوتر
برنامه سریع و حرفه ای برش فیلم و ویدیو در اندروید
۵ روش سریع و حرفه ای برش فیلم و ویدیو در اندروید
10 تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین
۱۰ تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین

نظرات

  • michael says:

    سلام بهترینشون از نظر سایت کدومه؟

  • مسعود says:

    این نوشته همان خطای برنامه شات کات است
    Failed to create OpenGL context for format QSurfaceFormat(version 2.0, options QFlags(), depthBufferSize 24, redBufferSize -1, greenBufferSize -1, blueBufferSize -1, alphaBufferSize -1, stencilBufferSize 8, samples -1, swapBehavior 2, swapInterval 1, profile 0) .
    This is most likely caused by not having the necessary graphics drivers installed.

    Install a driver providing OpenGL 2.0 or higher, or, if this is not possible, make sure the ANGLE Open GL ES 2.0 emulation libraries (libEGL.dll, libGLESv2.dll and d3dcompiler_*.dll) are available in the application executable’s directory or in a location listed in PATH.

  • مسعود says:

    برنامه SHOTCUT نصب کردم این ارور را میده…صفحه مشکی رنگ که چند خط نوشته جمله اخر هم نوشته
    OR ON ALOCATION LISTED PACH… ? متاسفانه عکس نمیشه براتون ارسال کنم

  • ارزو says:

    لطفا. لینک رو بزارید تا دانلود کنیم دیگه. اصلا نمیتونم دانلود کنم