تبدیل عکس به کارتون به صورت آنلاین و بدون نیاز به فتوشاپ

۱۰ روش تبدیل عکس به کارتون به صورت آنلاین و بدون نیاز به فتوشاپ

حتماً تا کنون عکس افرادی را در شبکه های اجتماعی و.. دیده اید که به شکل کارتونی درست شده اند. استفاده از فتوشاپ برای ساخت این عکس های کارتونی مهارت های بالایی می طلبد که همه با آن آشنا نیستند. بنابر این امروز در انزل وب قصد داریم ۱۰ تا از بهترین راه های تبدیل عکس به کارتون را به صورت آنلاین و بدون نیاز به برنامه فتوشاپ به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی عکس های کارتونی خود را بسازید.

نحوه تبدیل عکس و چهره به کارتون آنلاین بدون نرم افزار فتوشاپ

How to Turn Any Photo In Cartoon Without Photoshop

عکس هایی که به حالت کارتونی تبدیل می شوند، جالب به نظر می رسند به همین دلیل افراد زیادی دنبال تبدیل عکس خود به کارتون هستند. ابزار ها و برنامه های مختلفی درست شده اند تا با قرار دادن جلوه ها و افکت های مختلف، به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی در مدت زمان کوتاهی عکس شما را کارتونی کنند که به معرفی ۱۰ تا از بهترین آن ها می پردازیم.

تبدیل عکس به کارتون با سرویس حرفه ای Befunky

تبدیل عکس به کارتون با Befunky

شما می توانید با کمک سایت Befunky تصویرتان را از طریق اعمال افکت ها به کارتونی تبدیل نمایید. برای کار با این برنامه آنلاین فقط کافیست تا ابتدا تصاویر خود را آپلود کنید. البته می توانید از طریق وبکم هم همان زمان عکس از خود بگیرید. سپس طرح اثر دلخواه خود را از لیست موجود که شامل حالت های اثر مداد (Pencil Effect)، اثر کارتونی رنگی (Colored Cartoon Effect) و.. انتخاب کنید. بعد افکت هایی که انتخاب کرده اید بر روی عکس شما اعمال می شوند و از آن لذت ببرید.

تبدیل عکس به کارتون با Befunky

استفاده از این سرویس بسیار ساده است و به راحتی تبدیل عکس واقعی به عکس کارتونی را انجام می دهد.

برای ساخت آواتار کارتونی نیز می توانید مطلب آواتار و عکس کارتونی خود را با این ۱۲ سایت بسازید را مطالعه نمایید و آواتار کارتونی خود را بسازید.

ابزار آنلاین تبدیل عکس به کارتون Cartoonize

با استفاده از سرویس Cartoonize شما با یک کلیک می توانید عکس خود را به صورت رایگان کارتونی کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از این سرویس ابتدا به آدرس سایت این برنامه در مرورگر خود بروید.

ابزار آنلاین تبدیل عکس به کارتون Cartoonize

حالا یاید با زدن گزینه Upload from Disk عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود آپلود کنید. البته می توانید عکس های درون وبسایت های مختلف با داشتن URL آن ها نیز وارد کنید.

ابزار آنلاین تبدیل عکس به کارتون Cartoonize

بعد از آپلود از پنل سمت چپ، اثر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی هر افکت، عکس خود را به آن شکل تبدیل می کنید.

ابزار آنلاین تبدیل عکس به کارتون Cartoonize

به همین سادگی بدون نیاز به فتوشاپ می توانید تبدیل چهره به کارتون را انجام دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کارتونی کردن عکس ها با استفاده از ToonyPhotos

یکی از بهترین ابزار های ویرایش عکس ToonyPhotos است که برای تبدیل عکس به کارتون در کامپیوتر و گوشی کاربرد دارد. تفاوت این برنامه با دیگر سرویس ها در این است که به صورت خودکار تمام عکس را کارتونی نمی کند، بلکه شما باید قسمت هایی که مایل به کارتونی شدن هستید را انتخاب نمایید.

کارتونی کردن عکس ها با استفاده از ToonyPhotos

بعد از این که به وبسایت این ابزار رفتید، Start Turning Photos Into Cartoons را انتخاب نمایید.

کارتونی کردن عکس ها با استفاده از ToonyPhotos

در صفحه ای که باز می شود شما باید عکس مورد نظر خود را با زدن Choose Photo انتخاب نمایید.

کارتونی کردن عکس ها با استفاده از ToonyPhotos

این وبسایت سپس عکس شما را با استفاده از تکنولوژی روتوسکوپ تبدیل به کارتون می کند. در این قسمت شما باید قسمت هایی از عکس را برای کارتونی شدن انتخاب نمایید. شاید این فرآیند طولانی به نظر برسد اما برای تبدیل عکس خود به کارتون جالب است.

کارتونی کردن عکس ها با استفاده از ToonyPhotos

و اینگونه به راحتی عکس های خود را با ToonyPhotos به حالت کارتونی تبدیل کنید.

تبدیل عکس به کارتون با اسفاده از Thecartoonist

گزینه دیگر این لیست، وبسایت Thecartoonist است. با چند حرکت ساده که شامل آپلود کردن عکس، انتخاب سبک است شما می توانید با این ابزار عکس هایتان را کارتونی کنید. استفاده از این وبسایت به سادگی انجام می پذیرد و می توانید از عکس های ساخته شده در شبکه های اجتماعی و.. استفاده کنید.

تبدیل عکس به کارتون با اسفاده از Thecartoonist

سرویس اضافه کردن افکت کارتونی به عکس Rollip

سایت Rollip یکی دیگر از وبسایت های اعمال افکت های جالب و حالت کارتونی روی عکس های شما است. بعد از آپلود عکس شما می توانید افکت های مختلف، متن و کادر و.. را به عکس خود اضافه نمایید. ابزار های زیادی برای شما در این سرویس گنجانده شده است.

سرویس تبدیل عکس به کارتون Rollip

برای راهنمایی در مورد ویرایش عکس HTNL 5 می توانید مطلب ۵ سرویس ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر در مرورگر را بخوانید.

ابزار افکت کارتونی عکس Kuso Cartoon

وبسایت Kuso Cartoon نیز علاوه بر ارائه افکت های کارتونی، چند افکت در همین زمینه نیز ارائه می دهد. شما می توانید براحتی عکس هایتان را روی این وبسایت آپلود کنید، روی آن ها افکت بگذارید و سپس آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. به همین راحتی!

ابزار افکت کارتونی عکس Kuso Cartoon

تبدیل عکس به کارتون با Photo-kako

وبسایت Photo-kako محبوب ترین سایت ویرایشگر عکس در ژاپن است. شما می توانید ۱۷۰ افکت مختلف را روی عکس خود امتحان کنید. با انتخاب سبک عکس، برنامه پارامتر هایی جهت زیبا نشان دادن عکس شما ارائه می دهد. بنابر این علاوه بر حالت کارتونی، برای سایر افکت ها نیز می توانید از این برنامه استفاده نمایید.

تبدیل عکس به کارتون با Photo-kako

تبدیل عکس واقعی به عکس کارتونی با AnyMaking

سرویس آنلاین AnyMaking از دیگر گزینه های موجود برای ویرایش عکس است. ابزاری رایگان برای بروز خلاقیت های شما در زیبا تر کردن عکس. شما می توانید افکت های کارتونی مختلفی را روی عکس اعمال کنید و آن ها را به صورت آنلاین با فیلتر ها، برش دهنده، چرخش و تغیر اندازه و.. ویرایش کنید.

افکت کارتونی عکس با AnyMaking

سرویس ویرایش عکس و کارتونی کردن Pho.to

با استفاده از ابزار pho.to شما علاوه بر کارتونی کردن عکس، می توانید آن را به صورت کاریکاتور نیز در بیاورید و عکس هایتان را با مزه تر کنید. به راحتی می توانید عکس هایتان را در این وبسایت آپلود کرده و افکت ها و تغییرات مورد نظر را روی آن اعمال کنید.

سرویس ویرایش عکس و کارتونی کردن pho.to

دوست داران طراحی با مداد، حتماً مطلب آموزش تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ ) را برای تبدیل عکس هایشان به طراحی با مداد مطالعه کنند.

SNAPSTOUCH، ابزار تبدیل عکس به کارتون بدون برنامه

اگر علاوه بر تبدیل عکس به کارتون، به تبدیل آن به طرح هایی مانند طراحی با مداد و.. علاقه مندید، بازدید از وبسایت SNAPSTOUCH را فراموش نکنید. با کمک این برنامه آنلاین، می توانید افکت ها و طرح های جالبی روی عکس های خود به وجود بیاورید و همینطور آن ها را کارتونی نمایید.

ابزار تبدیل عکس به کارتون SNAPSTOUCH

با استفاده از ابزار های معرفی شده به راحتی و فقط با چند کلیک بدون نیاز به فتوشاپ می توانید عکس های خود را کارتونی کنید. بسته به نیاز خود و سلیقه می توانید از هر یک از سرویس های معرفی شده استفاده نمایید. برای تبدیل عکس به کارتون اندروید هم می توانید این وبسایت ها را روی گوشی خود استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی ۱۰ تا از سرویس های آنلاین تبدیل عکس به کارتون پرداختیم. از نظر شما کدام سایت عملکرد بهتری دارد؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات