ساخت اکانت ناشناس اینستاگرام

آموزش ساخت اکانت ناشناس اینستاگرام ، چرا باید اینکار را انجام دهیم؟

اگر شما چند اکانت اینستاگرام دارید حتما متوجه این موضوع شده اید که برای مدیریت حساب های کاربری خود باید دائما از یک اکانت خارج شده و وارد اکانت دیگرتان شوید. ما به شما یاد خواهید داد که بین اکانت های مختلف خود سوئیچ کنید و اکانت های خود را به هم متصل کنید. امروز در انزل وب با آموزش ساخت اکانت ناشناس و دوم در اینستاگرام بدون شماره تلفن در خدمت شما هستیم.

نحوه ساخت اکانت ناشناس و دوم در اینستاگرام بدون نیاز به شماره

How to Create a Second and Anonymous Instagram

درجه های گوناگونی از نشناس بودن وجود دارد و دلیل اصلی آن مقابله با خطرات مربوط به حریم خصوصی و امنیت است. برقراری ارتباط و ایمن در حوزه های اجتماعی و خصوصی بیشتر در قالب برنامه های تلفن همراه ناشناس و نیمه ناشناس صورت می گیرد. شما برخلاف یک روش غیر معمول یک پروفایل کاربری ناشناس را ایجاد می کنید و برای مخفی کردن نام و سایر اطلاعات خود تلاش می کنید. گاهی اوقات شاید شما بخواهید در مورد یک موضوع در اینستاگرام پست بگذارید اما نگران این هستید که مورد تمسخر فالورهایتان قرار بگیرید و یا از مورد انتقاد گرفتن می ترسید در این حالت ساخت یک اکانت ناشناس می تواند به شما کمک کند تا راحت تر و آزادانه تر و بدون قضاوت دیگران پست بگذارید.

نحوه ساخت اکانت ناشناس و دوم در اینستاگرام بدون شماره

استفاده از اکانت های ناشناس در حال رشد است و محبوبیت خاصی پیدا کرده است این اکانت ها به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی درباره موضوعاتی که ممکن است نیاز به شناسایی هویت داشته باشند را آزادانه به اشتراک بگذارند و در مورد آن بحث کنند. Karen North متخصص رسانه های اجتماعی دانشکده بیان می کند که این برنامه های تلفن همراه محبوبیت زیادی به دست آورده اند چونکه آنها به افراد اجازه می دهند تا افکار خود را بدون ترس از معضلات و قضاوت دیگران بیان کنند. وی بیان می کند که افراد در سینه خود اسراری دارند که دوست دارند آن را با دیگران در میان بگذارند و اکنون ما برنامه هایی داریم که به افراد این امکان را می دهد تا این کارها را به صورت ناشناس انجام دهند. افراد ناشناس می توانند به طور شگفت انگیزی شایعات را منتشر کنند و همسالان خود را اذیت کنند.

به طور کلی برای ساخت اکانت ناشناس و دوم در اینستاگرام دو روش وجود دارد. شما می توانید در حالی که در اکانت فعلی خود هستید یک اکانت جدید اینستاگرام بسازید یا اگر شما قبلا چند اکانت اینستاگرام را ایجاد کرده اید می توانید خیلی راحت آنها را به هم مرتبط کنید. امروز در انزل وب ما هر دوی این گزینه ها را بررسی خواهیم کرد و نحوخ سوئیچ بین چند اکانت اینستاگرام و پاک کردن اکانت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. اگر اینستاگرام شما باز نمی شود از ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما استفاده کنید و ادامه مطلب امروز انزل وب را پیش ببرید.

شما چند اکانت اینستاگرام می توانید ایجاد کنید؟

خوب است که به دو نکته توجه داشته باشید اول اینکه شما به طور همزمان می توانید ۵ اکانت اینستاگرام را ایجاد و مدیریت کنید دوم اینکه برای مدیریت هر یک از اکانت ها شما به ایمیل های جداگانه ای نیاز خواهید داشت.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

اگر هنوز هم اکانت دوم اینستاگرام را ایجاد نکرده اید مراحل زیر را انجام دهید. ما اکانت جدید اینستاگرام را ایجاد خواهیم کرد و ایمن ایمیل به طور خودکار به اکانت اصلی اینستاگرام شما وصل می شود. اگر شما در حال حاضر چند اکانت اینستاگرام دارید به راحتی اکانت خود را اضافه کنید و به قسمت نحوه ایجاد اکانت اینستاگرام بروید. برنامه اینستاگرام را باز کنید و پروفایل خود را مشاهده کنید. روی آیکن چرخ دنده که در گوشه سمت راست – بالا است تپ کنید تا قسمت تنظیمات اینستاگرام باز شود. اسکرول را پایین بکشید و روی Add Account تپ کنید.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

در پایین صفحه روی Sign up (ثبت نام)  تپ کنید. در اینجا شما می توانید گزینه Facebook (فیس بوک) را برای ورود انتخاب کنید و یا Sign Up With Phone or Email را انتخاب کنید. با این حال، اگر قبلا از از فیس بوک برای اکانت اصلی خود استفاده کرده اید مجبور خواهید بود که از ایمیل یا شماره تلفن برای ثبت نام استفاده کنید. در اینجا ما برای مثال Sign Up With Phone or Email را انتخاب خواهیم کرد. شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید، شما نمی توانید از ایمیلی که قبلا برای ساخت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اید برای اکانت دوم خود استفاده کنید. به همین دلیل ساده ترین روش استفاده از شماره تلفن همراه است.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

اگر از ایمیل استفاده می کنید باید بعدا اکانت اینستاگرام خود را تایید کنید که اینکار را با باز کردن ایمیل و انتخاب Confirm که در آدرس ایمیل تان است می توانید انجام دهید. اگر شما از شماره تلفن همراه استفاده می کنید یک کد به شما اس ام اس می شود که باید بلافاصله آن را ارسال کنید تا شماره تلفن شما تایید شود.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

در اینجا شما می توانید عکس و نام پروفایل خود را اضافه کنید و یک پسورد ایجاد کنید. بعد از انجام این کار روی Next تپ کنید.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

حالا شما باید نام کاربری خود را ایجاد کنید. نام کاربری شما به شکل @[username] خواهد بود. شما بعدا می توانید این نام کاربری را تغییر دهید اما راحتتر است که همین الان یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنید. نام کاربری شما باید منحصر به فرد باشد. اگر نام کاربری شما منحصر به فرد نیست یک علامت X خاکستری خواهید دید. اما اگر نام کاربری منحصر به فرد باشد یک علامت تیک سبز مشاهده خواهید کرد. اینستاگرام به طور خودکار بر اساسی نامی که در مرحله آخر وارد کرده اید نام کاربری به شما پیشنهاد خواهد داد. بعد از اینکه نام کاربری را انتخاب کردید روی Next تپ کنید.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

حالا اگر می خواهید به فیس بوک وصل شوید دکمه آبی Connect to Facebook را تپ کنید در غیر این صورت روی Skip ضربه بزنید. بعد می توانید مخاطبینی که اینستاگرام دارند را جستجو کنید و آنها را فالوو کنید. در حقیقت یا روی Search for Contacts (جستجو برای مخاطبین) یا Skip (صرف نظر کردن) تپ کنید.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

صفحه بعدی شما تعداد افراد پیدا شده را نشان می دهد هر کسی را که می خواهید فالوو کنید و روی Done تپ کنید. سپس اینستاگرام شما را به پیج اصلی شما هدایت خواهد کرد و اکانت اینستاگرام دیگ شما به طور خودکار به این اکانت جدید متصل خواهد شد.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

برای امنیت بیشتر اکانت اینستاگرام خود شما می توانید از روش های ساخت ایمیل به صورت ناشناس استفاده کنید.

نحوه اتصال اکانت دوم به اکانت اصلی اینستاگرام

اگر به تازگی اکانت دوم اینستاگرام خود را به صورت جداگانه ساخته اید می توانید آن را به اکانت اصلی اینستاگرمتان اضافه کنید و خیلی ساده بین آنها سوئیچ کنید و چند اکانت اینستاگرا خود را مدیریت کنید. برای اضافه کردن اکانت در اینستاگرام ابتدا برنامه Instagram خود را باز کنید و به پروفایلتان بروید. روی آیکن چرخ دنده که در گوشه راست – بالا است تپ کنید و وارد صفحه تنظیمات اینستاگرام خود شوید. اسکرول را پایین بکشید و روی Add Account تپ کنید.

نحوه اتصال اکانت دوم به اکانت اصلی اینستاگرام

وارد اکانت دیگرتان شوید، برای این کار Login را انتخاب کنید. اگر اکانت دیگر شما به فیس بوک متصل است از فیس بوک برای لاگین شدن استفاده کنید.

نحوه اتصال اکانت دوم به اکانت اصلی اینستاگرام

حالا دو حساب کاربری شما به هم متصل شدند، بخش بعدی این پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بین اکانت های خود سوئیچ کنید.  اگر در حال حاضر چند اکانت دیگر اینستاگرام دارید و می خواهید یکی یکی آنها را اضافه کنید می توانید با انتخاب +Add Account آنها را اضافه کنید.

نحوه سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام

نحوه سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام و حساب کاربری ناشناس

در صفحه پروفایل اینستاگرام روی نام کاربری خود تپ کنید. در لیست کرکره ای نام اکانت های اینستاگرام شما نمایش داده می شود. روی اکانتی که می خواهید به آن سوئیچ کنید تپ کنید.

نحوه سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام

نحوه حذف اکانت اینستاگرام از لیست مدیریت شما

قبلا در انزل وب نحوه حذف و پاک کردن کامل یا موقت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، حتما فکر می کنید که اگر وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و به اکانتی که می خواهید حذف کنید سوئیچ کنید و آیکن چرخ دنده را انتخاب کنید و اسکرول را پایین بکشید و بعد Log Out of [Username] را انتخاب کنید اکانت اینستاگرام شما حذف خواهد شد اما ما این روش را تست کردیم و با این روش هیچکدام از اکانت های ما حذف نشد.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام از لیست مدیریت شما

برای حذف اکانت Instagram به طور دائمی شما می توانید از روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که با این روش اطلاعات این اکانت شما پاک خواهد شد اما حساب های کاربری دیگر شما متصل باقی خواهد ماند.
برای حذف اکانت اینستاگرام باید از مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود استفاده کنید. مرورگر خود را باز کنید. حالا وارد سایت اینستاگرام شوید و وارد اکانت مورد نظر خود شوید. وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید. دلیل حذف اکانت اینستاگرام خود را بیان کنید.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام از لیست مدیریت شما

پسورد خود را وارد کنید و در ادامه دوباره پسورد خود را تایپ کنید. روی Permanently delete my account ضربه بزنید. یک صفحه پاپ آپ ظاهر می شود روی OK تپ کنید.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام از لیست مدیریت شما

در آخر اکانت شما حذف می شود.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام از لیست مدیریت شما

در آخر توصیه می کنیم برای امنیت بیشتر اکانت اینستاگرام خود از ۹ روش جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انل وب ما نحوه ساخت اکانت دوم، نحوه سوئیچ کردن بین چند اکانت اینستاگرام و نحوه حذف اکانت های دوم را به شما آموزش دادیم، چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید و یا نکته آموزشی را یاد دارید در بخش دیدگاه این پست به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • شهروند says:

    سلام و خسته نباشید. دوست عزیز همه ماها که اینستاگرام داریم میدونیم چجوری چندتا اکانت داشته باشیم و به هم متصلشون کنیم و از مرکز حسابها کنترلشون کنیم این ساده هستش، ماها اومدیم دنبال این مطلب که چگونه یک اکانت ناشناس بسازیم که دوستان و اشنایان و مخاطبین ما متوجه نشن که این اکانت متعلق به ماست که شما همه چی گفتین الا این یه مورد که اصل مطلب بود

  • Zra says:

    اگه با ایمیل اکانت باز کنیم و اسممونم ناشناس باش امکان شناسایی وجود نداره ک ؟

  • بابک says:

    از کجا بفهمم طرفم چنتا اکانت داره از طریق شماره طرف

  • وحید says:

    بدون نظر

    • محمد وبسی says:

      سلام من یه پیج رو هک کردم رمزشو به دست اوردم الان میترسم رمزشو تغییر بده گفتم چکار کنم اگه رمرشو تغیر داد بازم رمزشو به دست بیارم تو پیجش ایمیل خودش هم ثبت شده لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • ساحل says:

    سلام من یه اکانت با ایمیلم دارم ولی شماره وارد نکردم..چندوقت فعالیت کردم حالا هرکار میخوام بکنم بهم میگه باید شماره وارد کنی!میدونم اگه وارد کنم برای کسایی که شمارمو دارن تو قسمت contacts میاد که همچین حسابی هستو اسمو عکسمو حتی اگه صفحم قفل باشه نشونشون میده..میشه راهنمایی کنین چیکار کنم که دوباره بتونم فعالیت کنم؟اصلا راهی هست؟اگه همشونو بلاک ریپورت کنم قضیه حل میشه؟?

  • رضا says:

    نظری ندارم

  • محسن یگانه says:

    مرسی از این همه اطلاعاتی که در اختیار مون گذاشتید،
    فقط میخواستم بدونم میشه وارد پیج های قفل شده رفت امکانش هست؟؟؟

  • Amir says:

    قبلا ارع این جور بود ولی الان اینستا با هزار بدبختی با جیمیل فیک یه اکانت بهت میده

  • مهران says:

    سلام. من یه اکانت اینستاگرام داشتم که با شماره موبایلم ثبتش کرده بودم. گوشیم خراب شد. خواستم تو گوشی جدید واردش کنم اشتباهی اسم جدید برای اکانت دادم(دستم خورد یه عدد بهش اضافه شد) و با همون شماره، اکانت جدید برام درست شد(که خودم نمیخواستم. اشتباهی شد). الان من برای باز یابی حساب اصلیم که شماره موبایمو میدم، باز هم جدیده بالا میاد
    راهی هست که بتونم برش گردونم؟؟