بهترین سایت های نقد و بررسی رستوران های ایران و جهان

معرفی بهترین سایت های نقد و بررسی رستوران های ایران و جهان

برای جلوگیری از مسمومیت های غذایی خیلی مهم است که شما بهترین رستوران های ایران و جهان را بشناسید. شاید شما بهترین رستوران های شهر خود را بشناسید اما هنگام سفر به شهرهای داخلی و یا حتی کشورهای خارجه شما نیاز دارید قبل از مراجعه به یک رستوران اطلاعات ابتدایی در مورد رستوران داشته باشید. اگر شما این اطلاعات را بدست بیاورید دیگر لازم نیست برای یک غذای بی کیفیت هزینه کنید و یا دچار مسمویت های غذایی شوید. امروز انزل وب بهترین سایت های نقد و بررسی رستوران های ایران و جهان را به شما معرفی خواهد کرد.

بهترین سایت بررسی و نقد کافه و رستوران های دنیا و ایران

Top Website Of Review And Critique Of Cafes And Restaurants In The World And Iran

در کشورهایی مانند کالیفرنیا، نیویورک، تگزاس، واشنگتن و غیره امتیاز بهداشت رستوران ها در کنار بررسی، عکس ها و توضیحات سایت ها وجود دارد و امیدواریم در ایران نیز این تکنیک پیاده سازی شود. شاید در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام شاهد این قضیه بوده باشید که شخصی به رستوران مراجعه می کند و غذاهای رستوران را تست می کند و در مود فضای رستوران، غذا و موارد دیگر توضیح می دهد. هر چند که بیشتر این اشخاص کارشان تبلیغات یک رستوران است و برای تبلیغ یا ایتینگ شو، پولی دریافت می کنند. اما اگر واقعا فردی را پیدا کردید که بدون تبلیغات کاذب بهترین رستوران ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کند توصیه می کنید پیج این فرد را رها نکنید. این افراد رستوران ها را کاملا بررسی کرده و اطلاعات را به صورت عمومی نمایش می دهند.

اگر شما هم از یک رستوران بازدید کرده باشید می توانید در این پیج ها امتیازاتی به بهداشت، غذا، دیزاین و غیره رستوران بدهید، با این کار شما کاربران دیگر می توانند خیلی راحت بهترین رستوران ها را انتخاب کنند و از غذاهای با کیفیت آن بدون نگرانی در مورد مسمومیت غذایی لذت ببرند. قبلا در انزل وب، بهترین وب سایت های فارسی آموزش آشپزی و شیرینی پزی را معرفی و مقایسه کردیم در ادامه شما را با ۱۱ مورد از برترین سایت بررسی و نقد کافه و رستوران های دنیا و ایران آشنا خواهیم کرد.

برترین سایت بررسی و نقد کافه و رستوران های دنیا و ایران

بررسی تمیزی و کیفیت رستوران ها در سایت Yelp

Yelp یک پلت فرم بسیار جالب است که در کنار بررسی رستوران ها، عکس ها و نمرات مربوط به بهداشت و سلامت غذا را ارائه می دهد. قابلیت بهداشت وسلامت غذای این سایت در حال حاضر در کالیفرنیا، تگزاس، واشنگتن و غیره در دسترس است و به زودی در سایر شهرها و ایالات پیاده سازی می شود. در نهایت صدها هزار رستوران در ایالات متحده باید نمره بهداشت خود را به Yelp اعلام کنند.

بررسی تمیزی و کیفیت رستوران ها در سایت Yelp

Yelp در سال ۲۰۱۳ موتور جستجوی LIVES را راه اندازی کرد. LIVES که متکی بر HDScores است یک موتور جستجو است که رستوران های بیش از ۴۲ ایالت را بررسی و گزارش می دهد و سیستم خاصی را برای Yelp ایجاد کرده است. هنگامی که کاربران روی نمره بهداشت رستوران در صفحه Yelp کلیک می کنند، سایت اطلاعات بیشتری را در مورد تاریخ آخرین بررسی و تخلفات صورت گرفته ارائه می دهد.

بررسی تمیزی و کیفیت رستوران ها در سایت Yelp

وقتی که شما ماوس خود را روی شماره تخلف می برید در نسخه دسکتاپ سایت علت هر تخلف (مانند سیگار کشیدن کارگران، سرفه کردن، عطسه کردن آنها، خام بودن غذا، وجود موش، تمیز نبودن دستشویی ها، پیدا کردن چیزهایی مانند مو در غذا و غیره) را به شما نمایش می دهد.

بررسی تمیزی و کیفیت رستوران ها در سایت Yelp

بررسی کیفیت رستوران با کمک theinfatuation

theinfatuation یک سایت، برنامه، روزنامه و یک پلت فرم توصیه گر است که به شما کمک می کند تا رستوران های مناسب را برای موقعیت های مکانی که طراحی شده است پیدا کنید. بررسی رستوران ها توسط گروه کوچکی از نویسنده ها و سردبیران آموزش دیده و حرفه ای نوشته شده است و به شما این امکان را می دهد تا صادقانه ترین و قابل اعتمادترین نظرات را در مورد رستوران ها بخوانید و بهترین رستوران ورد نظر خود را پیدا کنید. این سایت در هفته ۳۴ پست جدید دارد و برای تازه ترین پست ها بالغ بر ۴۸۴۵۰ فالور در فیس بوک و ۶۲۸۷۲ فالور در توییتر را دارد.

بررسی کیفیت رستوران با کمک theinfatuation

بررسی کیفیت غذا رستوران در Opentable

سایت opentable یکی از پیشگامان رزرو آنلاین رستوران است که در بخش بلاگ خود همه چیز را در مورد رستوران ها بررسی خواهد کرد. هر هفته شما ۴ پست جدید را در این سایت مشاهده خواهید کرد. میزان دنبال کننده های فیس بوک  آخرین پست این سایت ۲۲۳۹۰۰ و تعداد دنبال کننده های توییتر ۵۷۲۶۶ می باشد.

بررسی کیفیت غذا رستوران در opentable

راهنمای رستوران اندی هیلر

قبلا در بهترین وب سایت های فارسی رزرو آنلاین هتل را به شما معرفی کردیم، اندی هیلر یکی از منتقدان غذا می باشد که در بخش وبلاگ خود رستوران ها و هتل ها را بررسی کرده و مورد نقد قرار داده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شما می توانید امتیاز هر رستوران را براساس بررسی های انجام شده مشاهده بفرمایید. با کلیک روی هر سطر شما وارد صفحه جدیدی خواهید شد که بررسی ها و تصاویر و سایر اطلاعات در آن قرار داده شده است. براساس این امتیازات شما خیلی راحت می توانید بهترین رستوران را پیدا کنید. هر ماه ۴ پست در این بلاگ قرار داده می شود و دنبال کننده فیس بوک ندارد و ۱۵۴۰۰ دنبال کننده در توییتر دارد.

راهنمای رستوران اندی هیلر

نقد وبررسی کیفیت سرویس دهی رستوران با Roadfood

در سایت Roadfood شما می توانید بررسی غذا و رستوران تقریبا تمام ایالات متحده را پیدا کنید. اما به جای بررسی عمومی رستوران، می توانید بروزرسانی های مربوط به غذا را مشاهده کنید و رتبه بندی هر یک را مشاهده کنید. اینکه در جنگل دنبال چیز خاصی برای خوردن هستید و یا دنبال یک برنامه ریزی غذایی در مسافرت های خود هستید Roadfood بهترین ایده ها را به شما خواهد داد. تعداد پست های جدید در این سایت هر ماه ۲ پست می باشد و تعداد دنبال کنندگان آخرین پست ها در فیس بوک ۱۴۰۰۷ و در توییتر ۲۵۷۸ نفر است.

نقد وبررسی کیفیت سرویس دهی رستوران با Roadfood

بررسی بهترین رستوران ها در مجله Grubstreet

grubstreet یک مجله نیویورکی و در مورد غذا و رستوران است که به بررسی رستوران ها، مصاحبه با آشپزها، اخبار رستوان و غذاهایی که توسط این رستوران ها پوشش داده می شود می پردازد.  شما در هفته می توانید ۳۴ پست جدید را در این سایت مطالعه بفرمایید و آخرین پست ها در فیس بوک ۲۹۷۰۹۴ و در توییتر ۳۸۳۹۱۱ فالور دارد.

بررسی بهترین رستوران ها در مجله grubstreet

پیدا کردن بهترین رستوران ها در پاریس

سایت parisbymouth یک سایت ترکیبی در مورد غذا و نوشیندنی های خوشمزه پاریس است. در این سایت شما می توانید راهتمای غذا، شراب پاریس و فرانسه، بررسی رستوران ها، نانوایی ها، مغازه های فروش پنیر، شراب، شیرینی، شکلات و غیره را مشاهده کنید. در ماه ۴ پست جدید به این سایت اضافه خواهد شد و طرفداران آخرین پس این سایت در فیس بوک ۲۲۳۹۷ و در توییتر ۲۰۲۷۰ می باشد.

پیدا کردن بهترین رستوران ها در پاریس

سایت بررسی کننده رستوران Samphireandsalsify

در سایت samphireandsalsify شما می توانید اخبار و بررسی بهترین رستوران ها، کافه ها، هتل ها و مصاحبه با سرآشپزها و رستوراندارها را مطالعه کنید. هر هفته ۲ پست جدید در این سایت مطالعه کنید و جزء ۷۱۶ فالور فیس بوک و ۷۱۶۵ فالور اینستاگرام (برای آخرین پست ها) شوید.

سایت بررسی کننده رستوران samphireandsalsify

لیست رستوران های تهران در سرویس آنلاین فودین

شما می توانید بهترین رستوران های ایرانی، فرانسوی، ایتالیایی، کافی شاپ های تهران را در سایت فودین جستجو کنید. با استفاده از فودین شما می توانید در بین ده ها رستوران، کافی شاپ و شیرینی فروشی بهترین ها را برای سپری کردن اوقاتی خوش پیدا کنید. شما می توانید از پیشنهادهای هفته این سایت نیز استفاده کنید، آموزش آشپزی ببینید و علاقمندی های خود را بررسی کنید.

لیست رستوران های تهران در سرویس آنلاین فودین

پیدا کردن رستوران های اطراف من

حتما اسم برنامه اسنپ را شنیده اید که راننده های نزدیک به شما را برای شما پیدا می کرد، سایت ۱۱۸Food هم رستوران های اطراف شما را برایتان پیدا می کند. کافی است وارد سایت ۱۱۸Food شوید و منطقه و رستوران یا سبک غذایی خود را جستجو کنید. شما با مطالعه نظرات کاربران متوجه خواهید شد که کدام رستوران واقعا خوب است و کدام نه. اپلیکیشن رستوران یاب ۱۱۸Food در دست کار است و به زودی شاهد این اپلیکیشن خواهیم بود.

پیدا کردن رستوران های اطراف من

اپلیکیشن رستوران یاب فیدیلو

در سایت فیدیلو شما می توانید از بین بیش از ۶۰۰۰ رستوران، کافی شاپ و شیرینی فروشی بهترین ها را برای خود انتخاب کنید و جزء غذابازهای این سایت شوید. با اپلیکیشن فیدیلو بهترین رستوران های اطراف خود را پیدا کنید. وقتی که شما وارد قسمت رستوران ها می شوید می توانید تصاویر، موقعیت جغرافیایی، غاهای محبوب، نظرات کاربران و غیره را مشاهده کنید.

اپلیکیشن رستوران یاب فیدیلو

اگر علاوه بر سایت های نقد کننده رستوران ها به سایت های گردشگری علاقه دارید از شما دعوت می کنیم پست معرفی بهترین سایت های فارسی گردشگری ایران و جهان را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۱۱ مورد از بهترین سایت های بررسی کننده رستوران ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم. به نظر شما کدام یک از این سایت ها به دور از تبلیغات دروغین بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند؟ اگر شما سایت بررسی کننده رستوران دیگری را می شناسید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت
محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت
آموزش جلوگیری از آپدیت خودکار نرم افزار ها،مدیریت اتصال و مصرف حجم اینترنت
آموزش جلوگیری از آپدیت خودکار نرم افزار ها ، مدیریت اتصال و مصرف حجم اینترنت
وب سایت های برتر دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی
معرفی بهترین سایت های اخبار و نقد فیلم و سریال خارجی و ایرانی

نظرات