بهترین مارکت های خارجی و ایرانی اندروید جایگزین گوگل پلی

۱۴ تا از بهترین مارکت های خارجی و ایرانی اندروید جایگزین گوگل پلی

گوگل پلی استور یکی از چند میلیون برنامه هایی است که کاربران هر ماهه آن را دانلود می کنند، اما با این حال این تنها برنامه ای نیست که شما در آن می توانید اپلیکیشن های دیگر را دانلود کنید. فروشگاه برنامه های اندروید به زبان فارسی و انگلیسی جایگزین زیادی وجود دارند که شما می توانید هر وقت که می خواهید از آنها استفاده کنید. تصمیم گرفتیم در ادامه بهترین مارکت های خارجی و ایرانی اندروید جایگزین گوگل پلی را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه مارکت اندروید فارسی و انگلیسی رایگان اندروید

Best Google Play Store Alternative Persian and English App Stores

دلایل زیادی وجود دارد که شما به دنبال یک برنامه جایگزین برای گوگل پلی استور باشید که از این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه ها و تبلیغات رایگان – بسیاری ا فروشگاه های اپلیکیشن این روزها برنامه ها را به طور رایگان ارائه می دهند، یا برای برنامه های خاص تخفیف می دهند و پیدا کردن برنامه های جدید و کاربردی را ساده می کنند.
  • پیشنهاد برنامه ها – به طور مشابه این فروشگاه ها ممکن است بهترین برنامه ها را به شما توصیه کنند که در گوگل پلی استور وجود ندارد.
  • لیست برنامه های فیلتر شده – برخی فروشگاه ها روی بخش های خاصی تمرکز کرده اند به طوری که برنامه ها براساس کیفیت، گروه سنی، یا اهداف فیلتر می شوند.
  • پورتال محلی – فروشگاه برنامه هایی وجود دارد که مختص کشورهای خاصی هستند و در سایر کشورها کار نمی کند.
  • اگر شما یک توسعه دهنده اندروید هستید ممکن است بخواهید فروشگاه های جایگزین گوگل پلی را در نظر بگیرید تا درآمدتان را افزایش دهید.

استفاده از برنامه های جایگزین گوگل پلی چه مشکلات و خطراتی دارد؟

بزرگترین خطری که برنامه های جایگزین گوگل پلی می توانند داشته باشند آلوده شدن به بدافزارها است. اصول امنیتی که برای استفاده از برنامه های اندروید به ما توصیه می شود این است که از گوگل پلی استور استفاده کنید و از فروشگاه های جانبی اجتناب کنید. سیاست امنیتی فروشگاه گوگل پلی این است که امنیت برنامه ها چک می شود در حالی که فروشگاه های دیگر ممکن است این کار را انجام ندهند. گوگل پلی استور سعی می ند برنامه های بدافزار را از لیست برنامه های خود حذف کند در حالی که فروشگاه های دیگر ممکن است این کار را انجام ندهند و شما تنها با یکبار دانلود کردن یک اپلیکیشن به بدافزار آلوده شوید. شما بهتر است قبل از استفاده از برنامه های جایگزین گوگل پلی یک برنامه امنیتی عالی اندروید نصب کنید.

شما باید به تنظیمات گوشی خود بروید و به قسمت امنیت وارد شوید و گزینه دانلود از منابع ناشناخته را غیرفعال کنید. مشکلات دیگری که ممکن است تجربه کنید تجربه کاربری ضعیف است. این مشکلات می تواند برای برنامه نویسان پیچیده تر باشد. شرایط و ضوابط موجود در این فروشگاه ها منجر به بیشتر شدن تبلیغات می شود و پورتال توسعه دهنده ممکن است کمتر واضح باشد و آپدیت ها می تواند طولانی تر شود. قبلا در انزل وب ۱۵ تا از بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا و با دیتا گرافیک بالا را به شما معرفی کردیم، در ادامه ما شما را با ۱۴ تا از بهترین مارکت های خارجی و ایرانی اندروید جایگزین گوگل پلی آشنا خواهیم کرد.

Amazon Appstore – بهترین مارکت بازی و برنامه اندروید

یکی از بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی برنامه Amazon Appstore است که برنامه ها و بازی های گوگل پلی را ارائه می دهد و همه چیز از استاندادهای کنترل کیفیت آمازون گشته است و استفاده از آن بسیار ساده است. برای کاربران دو مزیت قابل توجه وجود دارد یک اینکه شما می توانید قبل از خرید از قابلیت تست درایو در مرورگر خود استفاده کنید و دوم اینکه تبلیغات روزانه برای برنامه های رایگان و پولی وجود دارد. برای برنامه نویسان فروشگاه اپلیکیشن آمازون یک منبع خوب برای افزایش درآمد است.

Amazon Appstore - بهترین مارکت بازی و برنامه اندروید

اگر قصد دارید از این مارکت ایرانی یک پی دی اف خوان دانلود کنید بهتر است ۱۳ مورد از بهترین برنامه های کتابخوان فارسی و انگلیسی اندروید را بررسی کنید.

GetJar – بهترین مارکت اندروید جهان

اگر به دنبال یک منبع غنی از برنامه های رایگان برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید هستید برنامه GetJar یک منبع بسیار مناسب است. مارکت اندروید GetJar برنامه ها را به دسته ها و زیرمجموعه ها تقسیم می کند تا راحت تر آنها را پیدا کنید. همچنین شما می توانید نظرات موافق و مخالف کاربران را برای هر برنامه مشاهده کنید. در GetJar شما می توانید با فیس بوک ارتباط برقرار کنید. GetJar به طور هوشمندانه برنامه های پولی را به کاربران ارائه می دهد تا ترافیک تولید کند و از این ترافیک کسب درآمد کند. توسعه دهندگان برنامه ها ممکن است وسوسه شوند که با ارز مجازی کاربران جدید را با انواع تبلیغات مورد هدف قرار دهند. فرآیند ثبت نام ممکن است کمی طول بکشد.

GetJar - بهترین مارکت اندروید جهان

شما می توانید در این مارکت ۱۳ تا از بهترین برنامه های نتایج زنده فوتبال ایران و جهان برای اندروید را جستجو کنید.

بهترین مارکت اندروید خارجی مبتنی وب Itch.io

Itch.io یک فروشگاه مبتنی بر وب و جزو بهترین مارکت اندروید رایگان است که توسعه دهندگان می توانند بازی هایی را که طراحی کرده اند را برای دانلود ارائه دهید. این فروشگاه به طور معمول از طریق اینترنت و با کامپیوتر قابل دسترسی است اما یک منطقه خاص از فروشگاه وحود دارد که در آنجا می توانید خرید انجام دهید و بسیاری از بازی های جالب را دانلود کنید و فیلترها را اعمال کنید تا همان بازی هایی که دنبالش هستید را پیدا کنید. توسعه دهندگان بازی می توانند از itch.io استفاده کنند و بازی های خود را در آنجا آپلود کنند. در itch.io نمای کلی نمایش صفحات، دانلود، خرید و غیره ارائه می شود.

بهترین مارکت اندروید مبتنی وب Itch.io

بازار خارجی دانلود برنامه و بازی به صورت رایگان Mobogenie

برنامه Mobogenie یک فروشگاه جایگزین گوگل پلی جالب است که مجموعه ای بزرگ از برنامه ها را ارائه می دهد. Mobogenie دارای یک موتور توصیه گر هوشمند است که ترجیحات شما را تجزیه و تحلیل می کند و پیشنهادات منطقی را ارائه می دهد. رابط کاربری Mobogenie خوب است و شما از سراسر دنیا می توانید به آن دسترسی داشته باشید و نیازی به ثبت نام ندارید. Mobogenie همچنین به عنوان یک مدیر فایل کار می کند و به شما اجازه می دهد تا تصاویر پس زمینه، آهنگ های زنگ، کتاب ها، فیلم های یوتیوب و غیره را دانلود کنید.

Mobogenie دارای برخی قابلیت های جالب مانند کلاینت شخصی است که شما می توانید به راحتی فایل ها را بین تلفن، تبلت و کامپیوتر خود انتقال دهید. Mobogenie مجموعه ای از ابزارهای مختلف را برای مدیریت گوشی یا رایانه شما ارائه می دهد و از همه مهمتر اینکه می توانید از محتویات دستگاه خود از جمله مخاطبین، پیام ها، برنامه ها، موسیقی ها، تصاویر و ویدیوهای خود بکاپ بگیرید. توسعه دهندگان می توانند Mobogenie را به عنوان یک گزینه عالی برای فروش برنامه های خود در نظر داشته باشند.

بازار خارجی دانلود رایگان Mobogenie

AppsLib یک برنامه جایگزین گوگل پلی استور

برنامه AppsLib توسط Archos ایجاد شده است و یک فروشگاه برنامه اندروید است که نمی تواند گواهینامه گوگل را بدست آورد. برنامه AppsLib از قبل توسط روی تعداد کمی از دستگاه های تولید کننده کوچک نصب شده است. تقریبا در این فروشگاه ۴۰۰۰۰ برنامه وجود دارد. در این فروشگاه دسته بندی وجود دارد و بخش بزرگسال آن با پین کد محافظت شده است. شما همچنین می توانید برای خرید برنامه های این فروشگاه از پی پال استفاده کنید.

AppsLib یک برنامه جایگزین گوگل پلی استور

مارکت برنامه اندروید رایگان و متن باز F-Droid

تمرکز فروشگاه F-Droid ارائه برنامه های رایگان و متن باز اندروید است. برنامه های موجود در این فروشگاه طبقه بندی شده اند و شما می توانید از لیست قابل جستجوی برنامه ها استفاده کنید. شما تعداد زیادی از برنامه های رایگان را در اینجا پیدا خواهید کرد که بدون ردیابی، تبلیغات و وابستگی است.

مارکت برنامه اندروید رایگان و متن باز

دانلود Slide ME بهترین مارکت های جایگزین گوگل پلی

برنامه Slide ME یک جایگزین برنامه اندروید معقول و مناسب است که برنامه های رایگان پولی را در دسته های مختلف ارائه می دهد و همه آنها از یک فرآیند کنترل کیفیت گذشته اند. از گزینه های جالب این فروشگاه می توان به در دسترس بودن سراسری، پشتیبانی از گزینه های مختلف پرداخت از جمله پی پال، فیلتر کردن نتایج جستجو، توضیحات خوب برنامه ها و غیره اشاره کرد. به لطف فیلترهای جستجو به احتمال زیاد شما برنامه های مورد نظر خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. علاوه براین یک شبکه تبلیغاتی در Slide ME وجود دارد که ممکن است درصد درآمد حاصل از برنامه های شما را بیشتر کند.

دانلود Slide ME بهترین مارکت های جایگزین گوگل پلی

Galaxy Apps بهترین مارکت اندروید رایگان

اکثر سازندگان سعی می کنند که برنامه ها و سرویس های خاص خود را به مشتریان ارائه دهند. سامسونگ که یکی از بزرگترین و موفق ترین سازنده های دستگاه اندروید در سراسر جهان است طیف وسیعی از خدمات و محتواها را در تمام دستگاه های خود ارائه می دهد و شامل برنامه های کاربردی است. یکی از این برنامه های کاربردی که می توانید به جای گوگل پلی استور استفاده کنید برنامه Galaxy Apps است که از طریق آن می توانید برنامه ها را مرور کنید و آنها را به طور مستقیم در دستگاه های خود دانلود کنید. Galaxy Apps از یک الگوریتم خاص برای ارزیابی و دسته بندی داده ها استفاده می کند و توصیه های هوشمندانه ای را به شما ارائه می دهد.

Galaxy Apps بهترین مارکت اندروید رایگان

اگر به بازی علاقمند هستید بهترین بازی های استراتژیک اندروید را از آن دانلود کنید.

Aptoide مارکت توزیع شده اندروید

یکی از پیچده ترین برنامه فروشگاه Aptoide است که یک شبکه توزیع شده است که با شبکه های توزیع شده کار می کند و تمام فروشگاه ها را تحت Aptoide با هم ادغام می کند. با این وجود خطرات امنیتی قابل توجهی در این فروشگاه وجود دارد. نرخ بروزرسانی برنامه Aptoide سریعتر از گوگل پلی است. در این فروشگاه نسخه های بتای واتساپ یا Nova Launcher در دسترس است. برخی از برنامه هایی که به صورت رایگان در Aptoide ارائه می شود در فروشگاه گوگل پلی پولی است و برنامه های بیشتری را ارائه می دهد.

Aptoide مارکت توزیع شده اندروید

از این مارکت ۷ تا از بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و.. را دانلود کنید.

Uptodown بزرگترین مارکت اندروید

در فروشگاه Uptodown بیش از ۲.۵ میلیون برنامه تست شده برای بدافزارها قابل دسترس است. به نظر می رسد برنامه Uptodown رقیب سرسخت فروشگاه گوگل پلی است. تعداد برنامه های موجود در این فروشگاه ۳۰۰۰۰ مورد است. بسته های فایل های نصب برای دانلود در وب سایت وجود دارد. Uptodown در مورد آپدیت های بعدی به شما اطلاع خواهد داد.

Uptodown بزرگترین مارکت اندروید

آپدیت زودتر از موعد برنامه ها در مارکت اندروید APKUpdater

برخلاف برنامه های بالا فروشگاه APKUpdater یک هدف ساده را دنبال می کند و آن تحویل آپدیت های زودتر از موعد نسبت به فروشگاه های دیگر است. شما می خواهید قابلیت های جدید واتساپ را زودتر از دوستانتان دنبال کنید؟ پس شما نیاز به فروشگاه APKUpdater دارید.

آپدیت زودتر از موعد برنامه ها در مارکت اندروید APKUpdater

۳ مورد از بهترین اندروید مارکت های ایرانی

اما خوب است که در انتها چند مورد از بهترین مارکت های اندروید ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگر شما به زبان انگلیسی آشنایی ندارید و قصد دارید از مارکت های اندروید ایرانی برای دانلود برنامه های مورد نظر خود استفاده کنید.

بازار، بهترین مارکت اندروید فارسی

شاید یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مارکت های دانلود اپ و بازی در ایران برنامه کافه بازار باشد که دارای قابلیت هایی مثل جستجو سریع، آپدیت اتوماتیک برنامه ها، تاریخچه و.. میباشد. بروزرسانی نسخه های جدید برنامه ها در بازار و قرار گرفتن بازی و برنامه های فارسی زبان در این مارکت با سرعت نسبتا خوبی انجام میشود اما مساله ای که شاید برای کاربران خوشایند نباشد جای خالی نرم افزار های بزرگ و معروف همچون تلگرام و تصمیمات ناگهانی مثل حذف برنامه های داخلی نظیر شیپور، اسنپ و.. باشد.

بازار، بهترین مارکت اندروید فارسی

مارکت ایرانی اندروید ایران اپس

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم بسیاری از برنامه های منتشر شده در گوگل پلی به صورت پولی ارائه میشوند که امکان خریداری و استفاده از آنها به دلیل تحریم ها و مبادلات ارزی برای کاربران داخل کشور وجود ندارد از این رو شما میتوانید خیلی از برنامه های حرفه ای و غیر رایگان را براحتی با نصب مارکت دانلود اپ و فارسی ایران اپس بر روی گوشی اندروید خود استفاده نمایید.

مارکت ایرانی اندروید ایران اپس

مایکت مارکت اندروید رایگان و فارسی

با دانلود برنامه مارکت ایرانی مایکت شما به مجموعه بزرگی از برنامه های مختلف از بازی گرفته تا برنامه های کاربردی دسترسی داشته باشید. در این فروشگاه شما به برنامه های رایگان و پولی دسترسی خواهید داشت و می توانید از دسته بندی های های موجود برای پیدا کردن برنامه های مورد علاقه تان استفاده کنید و یا از کادر جستجوی تعبیه شده در مایکت استفاده کنید.

3 مورد از بهترین اندروید مارکت های ایرانی

شروع کنید و در این مارکت های فارسی زبان از برنامه های کاربردی داخلی مانند بهترین نرم افزار مدیریت هزینه و شارژ ساختمان فارسی  استفاده نمایید!

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما بهترین مارکت اندروید ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم، اگر برنامه فروشگاه اندروید دیگری می شناسید که می تواند جایگزین مناسبی برای گوگل پلی استور باشد می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • حمیدرضا says:

    ادمین چقدر عالی هستی ، یکی بخدا ، درود بر شما چقدر فوق العاده و متفاوت کاری می کنی تنها سایتی هستی که کپی نمی کنی مثل دیگران ، آرزوی بهترین ها دارم برات در سال جدید

  • Saeed says:

    Hello exekyousme man metavanm baghar az googel play program dagare zaker konm parnamhextenal tankeyou love goodbay

  • سید says:

    جال است بدانید:

    دیوار و کافه بازار رو یه شرکت داره
    برا همین شیپور و اسنپ حذف شده
    اره چون اونا خیلی اوقده ای اند

  • محمد امین says:

    سلام یک مارکت رایگان ایرانی سراغ دارید که برنامه های خودش رو ویروس کشی کنند

  • abid hussain says:

    nice post admin

  • علی says:

    تازه نصب کردم باید عملکردو ببینم و نظر بدم

  • Armani says:

    سلام ممنون از مقالات سایت
    گوگل گلی برای من کار نمیکنه مشکل داره
    برای برنامه های مثه گوگل گلی سرویس مناسب دستگاه خودم به مشکل میخورم
    الان دنبال فروشگاه میگردم که مثه گوگل پلی انتخاب آپ مناسب برای گوشی من رو خودش انجام بده
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید

  • محمد حسین says:

    apkpure جایگزین عالی واسه برنامه هایی که توی فروشگاه پلی یا پلی استور میزنه این برنامه در کشور شما موجود نیست خلاصه بهترین برنامه واسه برنامه های خارجیه از نظر من?

  • حسن مهر دانش says:

    برای اولین بار دارم نصب میکنم باید عمل کردشو ببینم تا نظرم و بدم

  • سهراب خان says:

    فروشگاه Aptoide شاید ایمن نباشد اما جز بهترین فروشگاه ها برای حرفه ای هاست ، خیلی عالی و فول آپدیت هست! البته خیلی هم ناامن نیست ، خود فروشگاه اپلیکیشن های ناامن و ایمن رو علامت گذاری کرده است. تو ایرانیها هم فروشگاه ایران اپس خیلی عالی و بادقت و با حوصله درباره همه اپلیکیشن ها توضیح خوب و کاملی داده است. از مقاله شما خیلی ممنونم ، بسیار عالی و نمونه بود.سهراب از ورامین

  • مهدی says:

    پارس هاب رو ذکر نکردید برای گیم فوق العاده است