مقالات آموزشی موبایل و رایانه

معرفی وبسایت omigo.ir | بروزترین وبسایت مقالات آموزشی موبایل و رایانه [رپورتاژ آگهی]

در زندگی روزمره ما، پیوندی جدانشدنی با رایانه، تلفن همراه و اینترنت بوجود آمده است.

از این رو با پیشرفت روزافزون و سریع این فناوری ها متناسب با این روند رو به رشد نیاز به افزایش و بروزرسانی دانش خود امری غیر انکار است. بنابر این در برخورد با این ‌فناوری ها باید آموزش های مناسب را فرا بگیریم ، از طرفی مشکلات و سوالاتی برای همگی ما در مواجهه با مسائل رایانه و تلفن همراه بوجود می آید که بدنبال پاسخی مناسب و صحیح برای آن هستیم.

مقالات آموزشی موبایل و رایانه

در این مقاله وبسایت omigo.ir را معرفی خواهیم کرد که دریچه ای از فناوری و مقالات آموزشی فارسی را بروی شما باز خواهد کرد. در وبسایت اُمیگو میتوان بروزترین و جذابترین مقالات، آموزشی  و اخبار مربوط به رایانه و تلفن همراه ، اینترنت ، بازی و سامانه های اینترنتی را مشاهده کرد.

 

برای ورود به سایت omigo.ir کلیک کنید

 

مقالات آموزشی وب سایت omigo.ir

در زیر به چند مورد از مقالات سایت omigo.ir اشاره خواهیم کرد :

شبکه های اجتماعی

معرفی کاربردیترین مقالات شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها از جمله (ایسنتاگرام ، تلگرام ، واتساپ ، ایمو ، لاین ، اسنپ چت ، پیامرسان های داخلی و خارجی)

تلفن همراه و تبلت

شامل تمامی مقالات و آموزش های به روز برای سیستم عامل اندریود ، ios ، ویندوز ، اپراتورها ، نرم افزارهای موبایل و…

رایانه و لپ تاپ

مقالات نرم افزار ، سخت افزار و سیستم عامل های مرتبط با رایانه شخصی و لپ تاپ از جمله ویندوز ، لینوکس و Mac OS

اینترنت

مقالات و مشکلات مربوط به شبکه جهانی اینترنت از جمله مشکلات اتصال به اینترنت خانگی ، تلفن همراه ، کانفیگ و تنظیمات مودم و معرفی وبسایت های کاربردی

اپلیکیشن های پرکاربرد

در وبسایت omigo.ir قسمتی برای انتشار مقالات مرتبط با اپلیکیشن های پرکاربرد ایرانی تدارک دیده شده است از جمله این اپلیکیشن ها میتوان به آپ،روبیکا،مدال اسنپ، تپ سی ، الو پیک ، دیوار ، شیپور و… اشاره کنیم.

راهنمای خرید

مطالب و مقالات راهنمای خرید گوشی ، لپ تاپ ، تجهیزات الکترونیکی و…

سامانه های اینترنتی

مقالات مرتبط با سامانه و سایت های اینترنتی مانند پرداخت قبوض ، ثبت نام سازمان سنجش ، دریافت ابلاغیه و سامانه ثنا ، دریافت فیش بیمه و سابقه بیمه تامین اجتماعی ،  ثبت نام فنی حرفه ای ، سامانه همتا و دیگر سامانه های اینترنتی.

اخبار فناوری

با مراجه به سایت www.omigo.ir میتوانید بروزترین اخبار فناوری ایران و جهان از جمله اخبار تلفن همراه ، رایانه شخصی و لپ تاپ  ، اخبار اینترنت ، دنیای گیم ، از پنجره موفقیت را پیگیری و مشاهده کنید.

اخبار فناوری

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات