بهترین آنتی ویروس پرتابل بدون نیاز به نصب کامپیوتر فلش

۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس پرتابل بدون نیاز به نصب برای کامپیوتر ، فلش و..

اگر با مشکلاتی بدون دلیل مانند اختلال در کارکرد رایانه، فلش و یا دانلود برنامه های تبلیغاتی و.. رو به رو شده اید، ممکن است سیستم شما به ویروس یا تروجان ها آلوده شده باشد. امروز در انزل وب به معرفی و دانلود بهترین آنتی ویروس های پرتابل رایانه می پردازیم تا حتی بدون نصب یک آنتی ویروس بر روی سیستم اقدام به شناسایی و حذف برنامه های مخرب بکنید.

بهترین آنتی ویروس های پرتابل و بدون نیاز به نصب ، لایسنس و..

No Installation Portable USB Antivirus For Removing Scamware And Malware

برنامه هایی تحت عنوان آنتی ویروس طراحی شده اند که به طور خاص به مقابله با ویروس ها و تروجان ها می پردازند. اما گاهی آنتی ویروس ها نمی توانند با اسکن ویروسی را پیدا کنند زیرا بعضی از ویروس ها در ویندوز های اکس پی، ۷، ۸ و ۱۰ آنتی ویروس شما را غیر فعال می کنند که دیگر قادر به شناسایی و اسکن فایل های مخرب نیست. حذف و نصب مجدد آنتی ویروس نیز بی فایده است. این جا است که آنتی ویروس های پرتابل یا قابل حمل به کمک می آیند که بهترین راه برای نحات هستند. در ادامه بهترین آنتی ویروس های پرتابل را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه پرتابل شناسایی فایل های مخرب Microsoft Safety Scanner

نرم افزار ایمنی Microsoft Safety Scanner یک ابزار رایگان و مطمئن برای اسکن ویروس است با حجم ۱۳۶ مگابایت است که با ضد ویروس های موجود در سیستم شما نیز به خوبی کار می کند. این آنتی ویروس بدون نیاز به آپدیت پرتابل، ۱۰ روز پس از نصب منقضی می شود و باید نسخه جدید آن را برای تعریف آخرین ضد تروجان ها و.. دوباره آن را دانلود و استفاده کنید.

برنامه شناسایی فایل های مخرب Microsoft Safety Scanner

دانلود آنتی ویروس پرتابل Avira PC Cleaner

برنامه Avira PC Cleaner با حجم کم یک اسکنر فایل مخرب در دسته آنتی ویروس پرتابل برای فلش مموری ، هارد اکسترنال و.. است که در کنار سایر ضد تروجان ها کار می کند. این برنامه از لپ تاپ ها و رایانه های شخصی که دارای ویندوز اکس پی (SP1) به بالاتر باشند پشتیبانی می کند! بهتر از همه این برنامه نیاز نصب، ثبت نام و یا درایور اضافه ای ندارد.

دانلود آنتی ویروس پرتابل Avira PC Cleaner

برای ویروس کشی اندروید نیز پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان را بخوانید.

آنتی ویروس پرتابل Intel’s McAfee GetSusp

برناه Intel’s McAfee GetSusp برای کاربرانی که به وجود فایل مخرب ناشناخته در کامپیوتر خود مظنون هستند، مناسب است. این برنامه با دانش فنی بالا به طور عمیق سیستم رایانه را از وجد ویروس ها پاک می کند و این کار را با جمع آوری پاسگاه داده هایی چون McAfee Global Threat Intelligence (GTI) انجام می دهد.

آنتی ویروس پرتابل Intel’s McAfee GetSusp

برنامه Comodo Cleaning Essentials برای حذف ویروس از سیستم

برنامه Comodo Cleaning Essentials یا به اختصار CCE مجموعه ای از ابزار های امنیتی کامپیوتر است که برای کمک به کاربران برای شناسایی و حذف نرم افزار های مخرب و فرآیند های نا امن از رایانه های آلوده طراحی شده است. این نرم افزار نیاز به نصب ندارد و می تواند به طور مستقیم از رسانه های قابل حمل مانند فلش USB اجرا شود. این برنامه یکی از بهترین ویروس کش پرتابل کامپیوتر است و  شامل دو تکنولوژی اصلی می باشد:

  • KillSwitch که یک ابزار نظارت پیشرفته سیستم است که کاربران امکان تشخیص فرآیند های نا امن تا مرحله شناسایی، نظارت و توقف را دارند.
  • Malware scanner هم به صورت برجسته قادر به کشف و حذف ویرس ها، rootkits، فایل های مخفی و کلید های ریجستری مخرب پنهان و عمیق در یک سیستم است. این اسکنر قابل تنظیم و با استفاده از آخرین تکنیک های اکتشافی برای شناسایی ویروس ها اسفاده می کند.

برنامه Comodo Cleaning Essentials برای حذف ویروس از سیستم

نرم افزار Symantec Norton Power Eraser برای حذف ویروس ها بدون نصب

حذف عمیق ویروس های جاسازی شده و دشوار برای حذف از قابلیت های برنامه Symantec Norton Power Eraser است. یک آنتی ویروس بدون نیاز به کرک رایگان که با اسکن دقیق و قابل استفاده در کنار سایر آنتی ویروس ها قابل راه اندازی است. اگر نتوانید رایانه را به طور معمول راه اندازی کنید، می توانید این برنامه را در حالت امن نیز راه اندازی کنید. این برنامه از روش تهاجمی برای شناسایی تهدید ها استفاده می کند قبل از حذف  موارد شناسایی شده، لیست را برای جلوگیری از حذف موارد ناخواسته بررسی کنید.

نرم افزار Symantec Norton Power Eraser برای حذف ویروس ها بدون نصب

برای آشنایی با بهترین آنتی ویروس ها نیز می توانید مطلب برترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان را مطالعه کنید.

آنتی ویروس پرتابل Dr.Web CureIt!

با اجرای آنتی ویروس Dr.Web CureIt! بدون نیاز به نصب آن، می توانید تمامی شی های مخرب در ویندوز خود را شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها بکنید. این برنامه  آنتی ویروس قوی بدون نیاز به پسورد بوده و به خوبی از ویندوز سرور ۲۰۰۳ تا ویندوز ۸ را ساپورت می کند.

انتی ویروس پرتابل Dr.Web CureIt!

برنامه Zemana AntiMalware Portable برای ویروس کشی پرتابل ویندوز

کامپیوتر شما در عرض چند دقیقه با برنامه Zemana AntiMalware Portable پاک سازی می شود. مهم نیست که رایانه شما چقدر آلوده شده باشد. همچنین این برنامه به دلیل مصرف کم نابع سیستم، تاثیر زیادی روی عملکرد به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس پرتابل ندارد. نسخه تست این برنامه نیز مهلت تست ۱۴ روزه دارد که برای از بین بردن ویروس ها کافی است!

برنامه Zemana AntiMalware Portable برای ویروس کشی پرتابل ویندوز

ویروس کشی بدون نصب با برنامه Emsisoft Emergency Kit

برنامه Emsisoft Emergency Kit شامل مجموعه ای از برنامه هایی برای شناسایی و حذف فایل های مخرب است. این برنامه شامل اسکنر Emsisoft به همراه رابط گرافیکی است که هرگونه ویروس، تروجان، جاسوس افزار، ابزار های تبلیغاتی مزاحم، کرم ها، KeyLoggers و سایر برنامه های مخرب با این برنامه از بین می روند.

ویروس کشی بدون نصب با برنامه Emsisoft Emergency Kit

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش حذف کامل و غیرفعال کردن آنتی ویروس Windows Defender ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و.. را نیز مطالعه کنید.

شناسایی فایل های مخرب فلش با اسکنر پرتابل Sophos’s HitmanPro

برنامه Sophos’s HitmanPro تنها ۱۲ مگابایت حجم دارد و نیاز به نصب ندارد. این برنامه می تواند به طور مستقیم از یک رایانه، فلش، سی دی و.. اجرا شود. این آنتی ویروس فلش مموری حتی اگر آنتی ویروس شما توسط فایل های مخرب غیر فعال شود، Sophos’s HitmanPro به طور معمول عمل می کند.

شناسایی فایل های مخرب با اسکنر پرتابل Sophos’s HitmanPro

برنامه ویروس کشی فلش مموری ، هارد اکسترنال و.. ClamWin

برنامه ClamWin نیز کاملا رایکان و منبع باز است.موتور این برنامه توسط ClamAV ساخته شده است و در صورت اتصال به شبکه بروز می شود. این برنامه در درجه اول فقط فایل های آلوده را به شما نشان می دهد که می توانید آن ها را قرنطینه یا حذف نمایید.

برنامه ویروس کشی ClamWin

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی بهترین آنتی ویروس های پرتابل پرداختیم. شما از چه برنامه ای استفاده می کنید؟ نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل و تست شده حل مشکل آنتی ویروس ویندوز ۱۱
راهنما موثر برای حل مشکلات آنتی ویروس آویرا (Avira)
راهنما موثر برای حل مشکلات آنتی ویروس آویرا (Avira)
آموزش رفع مشکل لایسنس و ارور Activation Failed در نود 32
آموزش رفع مشکل لایسنس و ارور Activation Failed در نود ۳۲
بررسی و دانلود 12 تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز 11
بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱

نظرات

  • شهریار says:

    ممنون از مطلب خوبتان، بین اینا کدوم بهتره از همه و پیشنهاد میکنین؟

  • ماهان says:

    سلام خسته نباشین ، ببخشید این آنتی ویروس های پرتابل برای ویندوز ۱۰ هم هستن؟
    و این که نیازی به آبدیت شدن دارن یا نه ؟