بهترین سایت ارسال گروهی انبوه ایمیل رایگان

بررسی ۱۰ مورد از بهترین سایت های ارسال گروهی و انبوه ایمیل رایگان

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید شما برای جذب مخاطبان مورد نظر خود و ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی خود نیاز به بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ دارید. کمبود بوجه نباید باعث این شود که شما این فرصت عالی را از دست بدهید. بعضی از کمپانی ها هستند که سرویس های رایگانی را ارائه می دهند و شما می توانید از آنها برای بازاریابی کسب و کار کوچک خود استفاده کنید. در ادامه ما ۱۰ مورد از بهترین سایت های ارسال گروهی و انبوه ایمیل رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سرویس های رایگان ایمیل مارکتینگ آنلاین

۱۵ Best Free Online Email Marketing Software Solutions

در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی کاربران ایمیل در سراسر جهان بیش از ۳.۷ میلیارد کاربر بوده است و این تقریبا نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهد اما این موضوع چه ربطی به کسب و کار شما دارد؟ طبق آمار سال ۲۰۱۶ میلادی، تقریبا ۶۰% از مصرف کنندگان اعلام کرده اند که ایمیل مارکتینگ بر تصمیم خرید آنها تاثیر گذاشته است. این بدان معنی است که استفاده از ایمیل مارکتینگ می تواند فروش شما را افزایش دهد و کاربران بیشتری را جذب کند.

بهترین سرویس های رایگان ایمیل مارکتینگ آنلاین

از این رو تعجبی ندارد که ۵۴% از شرکت های کوچک از ایمیل به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کنند. پس از ایمیل مارکتینگ، بازاریابی وب سایت و رسانه های اجتماهی با ۵۱% و ۴۸% بکار گرفته می شوند. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا استارت آپی نو پا هستید ممکن است بخواهید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید اما به دلیل کمبود بودجه فکر کنید از عهده آن بر نخواهید آمد. بسیاری از برنامه های ایمیل مارکتینگ وجود دارند که شما می توانید به طور رایگان استفاده کنید. قبلا در انزل وب به سوال مهم ترین نکات و عوامل موفقیت در بازاریابی ایمیلی چیست ؟ پاسخ دادیم، شما می توانید ادامه پست امروز را دنبال کنید و یکی از بهترین سرویس های رایگان ایمیل مارکتینگ آنلاین را برای خود انتخاب کنید.

مزایا و معایب استفاده از سرویس های رایگان ایمیل مارکتینگ آنلاین

سرویس های ایمیل مارکتینگ زیادی در اینترنت وجود دارد که هر یک از آنها گزینه ها و پلان های مختلفی را ارائه می دهند. یک سیرویس ایمیل مارکتینگ رایگان می تواند با مزایا و معایبی همراه باشد. در اینجا مواردی که باید در نظر گرفته شوند را لیست کردیم:

مزایا

  • رایگان بودن – بدیهی است یکی از سودمندترین مزیت یک برنامه یا سرویس آنلاین رایگان بودن آن است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کار ایمیل مارکتینگ خود را انجام دهید. در اینجا دیگر به اطلاعات کارت اعتباری شما نیازی نیست.
  • بدون سرمایه گذاری قبلی – قثط کافیست در یکی از برنامه های آنلاین ایمیل مارکتینگ ثبت نام کنید و بازاریابی محصولات خود را شروع کنید. شما لازم نیست مبلغی را از قبل سرمایه گذاری کنید.
  • دسترسی به قابلیت های ضروری – یک برنامه رایگان بازاریابی ایمیل قابلیت های ضروری که شما بدانها نیاز خواهید داشت را شامل می شوند. این قابلیت ها مقیاس پذیر هستند و بعد از اینکه کسب و کار شما رشد پیدا کرد می توانید نسخه فعلی خود را ارتقاء دهید.

معایب

  • محدودیت ها – به دلیل رایگان بودن این سرویس های بازاریابی شما نمی توانید به تمام قابلیت هایی که طراحی شده است دست پیدا کنید. به طور مثال شما در هر ماه یا هر روز تنها می توانید تعداد محدودی ایمیل ارسال کنید.
  • قابلیت های پیشرفته بدون محدودیت – این قابلیت ها در محصولات مختلف متفاوت هستند برخی از آنها شامل قابلیت های پیشرفته هستند در حالی که برنامه های دیگر در قبال دریافت حق اشتراک این قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهند. برخی از این قابلیت ها تست A/B، تشخیص فیلتر اسپم، نظارت بر رسانه های اجتماعی و غیره است که شما برای دستیابی به این قابلیت ها باید هزینه ای صرف کنید.
  • سطح پشتیبانی مشتری – اکثر برنامه های رایگان پشتیبانی مشتری ندارند و یا در این زمینه دارای محدودیت هایی هستند. فروشندگان به کاربرانی که حق اشتراک خود را پرداخت کرده اند اولویت می دهد.

HubSpot CRM – سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان

HubSpot CRM یک ابزار کاملا رایگان است و یکی از محصولات HubSpot است که یک پلتفرم بازاریابی است. اولین نقطه قوت این برنامه این است که قابلیت هایی که در نسخه های پولی می توانید دریافت کنید را می توانید به طور کاملا رایگان استفاده کنید. زمان بندی و صف بندی ایمیل های تخویل داده شده، صرفه جویی در وقت برای ارسال ایمیل های تکراری، ذخیره تمپلت ها و ردیابی عملکرد، سازگاری با جیمیل، اوت لوک، جی سویت از قابلیت های این برنامه است. علاوه براین وقتی که گیرنده ایمیل را باز می کند و الحاقات آن را دانلود می کند به صورت بلادرنگ نوتیفیکیشن هایی برای آگاه سازی شما ارسال می شود. شما می توانید به صورت رایگان به ۱ میلیون مخاطب، شرکت و تعداد نامحدودی از کاربران ایمیل ارسال کنید.

HubSpot CRM - سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان

ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی با Wix ShoutOut

Wix ShoutOut یک برنامه ایمیل مارکتینگ ساده برای کسب و کارهای کوچک است. این برنامه نحوه ساخت و اشتراک گذاری خبرنامه های الکترونیکی را با استفاده از ابزار ایمیل مارکتینگ، قالب های طراحی شده و بیلدهای بصری ساده می کند، که به شما اجازه می دهد رنگ، فونت متن و پس زمینه ایمیل های خود را سفارشی کنید. ادغام مخاطبین، ابزارهای سانه اجتماعی، ردیابی وضعیت و نرخ کلیک از قابلیت های دیگر این برنامه ایمیل مارکتینگ رایگان است. شما در هر ماه می توانید ۵۰۰۰ ایمیل را ارسال کنید که روز اول هر ماه این مقدار ریست می شود. نسخه پولی این برنامه از ۴.۹۰ دلار در ماه شروع می شود که می توانید ۱۰۰۰۰ مخاطب و ۹۵۰۰ ایمیل در ماه داشته باشید.

ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی با Wix ShoutOut

نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان در MailChimp

MailChimp یکی از محبوب ترین محصولات ایمیل مارکتینگ امروزی است که مخصوص کسب و کارهای کوچک است. سازنده این برنامه به شما اجازه می دهد تا به راحتی ایمیل هایی که برای پیام شما مناسب هستند را طراحی کنید. برخی از قابلیت های این برنامه عبارتند از قالب های متنوع برای ایمیل، ادغام پلت فرم های تجارت الکترونیک، تحلیلی هدفمند، هدف گیری مشتریان (براساس فروش، تنظیمات، رفتار و غیره مشتری) اشاره کرد.

در نسخه رایگان این برنامه ایمیل مارکتینگ شما قادر به ارسال ۱۲۰۰۰ ایمیل در ماه برای بیش از ۲۰۰۰ مشترک هستید. اتوماسیون، فرم های ورودی از پیش ساخته شده، گزارش گیری و ایجاد کمپین بدون برنامه نویسی از قابلیت های دیگر این برنامه است که به طور رایگان می توانید استفاده کنید. نسخه پولی این برنامه از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود که با خرید این حق اشتراک می توانید به طور نامحدود ایمیل ارسال و دریافت کنید و حتی چت داشته باشید.

نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان

سرویس ارسال ایمیل انبوه رایگان Zoho Campaigns

Zoho Campaigns یک پلت فرم ایمیل مارکتینگ است که برای ارسال و پیگیری ایمیل های گروهی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده است. این ابزار با برنامه های دیگر اکوسیستم Zoho متصل است. ایمیل مارکتینگ خودکار با دسترسی مبتنی بر مجوز و کمپین های شخصی شده از قابلیت های این برنامه است. شما به صورت رایگان می توانید ۱۲۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ مشترک ارسال کنید. نسخه پولی این برنامه از ۵ دلار در ماه شروع می شود و این حق اشتراک به طور ماهانه و براساس تعداد مشترکین شما برآورد می شود.

سرویس ارسال ایمیل انبوه رایگان Zoho Campaigns

سرور ارسال ایمیل انبوه Email Elastic

Email Elastic یک پلت فرم خاص برای ارسال گروهی ایمیل رایگان است که برای هر کسب و کار کوچک، متوسط و بزرگی مناسب است. برای استفاده از این پلت فرم شما نیازی به هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و سرویس های HTTP API و SMTP API به شما آزادی بیشتری برای سفارشی کردن و خودکار سازی ایمیل هایتان را می دهد. این برنامه ایمیل مارکتینگ همچنین دارای قالب های از پیش طراحی شده، ایمیل های قابل شخصی سازی، طراح ایمیل، کمپانی های پاسخگو و غیره می باشد.

در نسخه رایگان این برنامه شما می توانید ۱۵۰۰۰۰ ایمیل در ماه ارسال کنید که تقریبا هر روز ۵۰۰۰ ایمیل می توانید ارسال کنید. اگر به تعداد بیشتری ایمیل احتیاج دارید می توانید با پرداخت ۰.۰۹ دلار اضافی ۱۰۰۰ ایمیل بیشتر ارسال کنید. نسخه پولی این برنامه از ۱۵۰ دلار در ماه آغاز می شود که در آن می توانید ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون ایمیل در ماه ارسال کنید.

سرور ارسال ایمیل انبوه

ارسال ایمیل انبوه رایگان با MailJet

MailJet یک نرم افزار بازاریابی مبتنی بر پاریس است که ارسال، ردیابی و تحویل ایمیل ها را برا اهدادف بازاریابی و معاملاتی ارائه می دهد. پاسپورت، ویرایشگر این برنامه به شما اجازه می دهد تا به راحتی ایمیل ها را ایجاد و ارسال کنید و به ایمیل های دریافتی پاسخ دهید. شما می توانید این ایمیل ها را شخصی سازی کنیدو از مدیریت تماس برای بازاریابی هدفند و دریافت گزارشات وضعیتی استفاده کنید. در نسخه رایگان این برنامه شما می توانید ۶۰۰۰ ایمیل در ماه  یا ۲۰۰ ایمیل در روز ارسال کنید و به قابلیت هایی مانند دسترسی کامل API، مخاطبین نامحدود، ویرایشگر پیشرفته ایمیل و آمارهای وضعیتی پیشرفته دسترسی داشته باشید. نسخه پولی این برنامه از ۸.۰۴ دلار در ماه شروع می شود که در آن می توانید ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون ایمیل در ماه ارسال کنید.

ارسال ایمیل انبوه رایگان با MailJet

نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان Benchmark

Benchmark یک برنامه طراحی ایمیل است که از یک ویرایشگر کشیدن – رها کردنی استفاده می کند و این باعث می شود که تبدیل به یک پلت فرم خوب برای کاربران مبتدی باشد که می خواهند به ایمیل ها پاسخ دهند. شما حتی می توانید عکس ها را در این ویرایشگر ادیت کنید و افکت و برچسب و متن به آن اضافه کنید. قابلیت پاسخ خودکار، نظر سنجی ها و قابلیت نمایش در تلفن همراه و دسکتاپ از قابلیت های دیگر این برنامه ایمیل مارکتینگ است. شما در نسخه رایگان این برنامه می توانید ۱۴۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ مشترک خود ارسال کنید. از قالب های واکنشگرا، ادیتور کشیدن – رها کردنی، فرم های ثبت نام، ردیابی گوگل آنالیز و غیره استفاده کنید. نسخه پولی این برنامه از ۱۳.۹۹ دلار در ماه شروع می شود.

نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان Benchmark

ارسال ایمیل تبلیغاتی با SendinBlue

SendinBlue یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ایمیل های تبلیغاتی و کمپین های بازاریابی را مدیریت کنید. این برنامه گزینه های گوناگونی برای ایمیل های معاملاتی، پاسخ خودکار و همچنین تمپلت های طراحی واکنشگرا را ارائه می دهد. برای استفاده از این برنامه ایمیل مارکتینگ به مهارت های طراحی نیاز نیست چونکه یک گالری تمپلت و یک برنامه طراحی کننده کشیدن – رها کردنی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ایمیل های دوستانه و جذاب ایجاد کنید.

این برنامه شامل قابلیت هایی همچون ارسال ایمیل، مدیریت تماس، ایجاد تبلیغات، ردیابی کمپین می باشد. در نسخه رایگان این برنامه محدودیتی برای تعداد مخاطبان وجود ندارد و شما می توانید در روز ۳۰۰ ایمیل را ارسال کنید، از طراح ایمیل، کتابخانه تمپلت ایمیل، شخصی سازی پیامک ها و غیره استفاده کنید. نسخه پولی این برنامه از ۲۵ دلار در ماه شروع می شود مه به صورت ماهانه می توانید ۴۰۰۰۰ ایمیل را ارسال کنید.

ارسال ایمیل تبلیغاتی با SendinBlue

MailerLite – نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان

MailerLite یک راه حل ایمیل مارکتینگ برای بلاگرها و شرکت های کوچک است. مبتدیان می توانند ب استفاده از این برنامه به راحتی ایمیل ایجاد و ارسال کنند چونکه بسیاری از آموزش ها، نکات و یادداشت ها برای هر مرحله ارائه شده است. این برنامه یک برنامه ویرایشگر کسیدن و رها کردنی، ویرایشگر HTML، ویرایشگر متنی، ویرایشگر عکس داخلی، تمپلت طراحی خبرنامه، مدیریت فایل و غیره است. در نسخه رایگان این برنامه شما می توانید تعداد نامحدودی ایمیل به ۱۰۰۰ مشترک در ماه ارسال کنید. نسخه پولی این برنامه از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود.

MailerLite - نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان

چگونه می توانیم مارکتینگ ایمیل انجام دهم؟ با جیمیل!

NetHunt یک ابزار CRM است که کاملا با جیمیل ادغام شده است و به شما کمک می کند تا مخاطبان مناسب خود را پیدا و برای آنها ایمیل ارسال کنید. شما می توانید پیام ها را شخصی سازی کنید، لیست ایمیل بسازید و از طریق یک ایمیل واحد به مشتریان خود دسترسی داشته باشید. برای دو کاربر با پوشه های نامحدود، فیلدهای ثبت، نمایش های ذخیره شده و غیره در نسخه رایگان این برنامه وجود دارد و شما می توانید ۲۰۰ ایمیل در ماه ارسال کنید و همچنین ایمیل ها را ردیابی کنید، گزارش ها را دریافت، از برنامه های موبایل استفاده کنید و غیره. نسخه پولی این برنامه از ۲۴ دلار در ماه شوع می شود و شما می توانید ۲۰۰۰ ایمیل در روز ارسال کنید.

چگونه می توانیم مارکتینگ ایمیل انجام دهم؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۱۰ سرویس رایگان ایمیل مارکتینگ را که به شما اجازه ارسال ایمیل های گروهی و انبوه را می دهد معرفی کردیم. چنانچه تجربه استفاده از این برنامه های بازاریابی را دارید و نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات

  • آرش says:

    واقعا وقتی کاملا تست نمیکنید چرا اطلاعات بیخود به مشتری ها وکاربران میدید؟ در مورد سرویس elastic email توی مقالتون نوشتید در روز ۵۰۰۰ ایمیل رایگان میتونید ارسال کنید. اصلا چنین نیست. من به خاطر اعتمادی که به شما کردم این افزونه و سرویس رو ثبت نام کردم و کلی وقت گذاشتم ولی فقط میتونید ۱۰۰ ایمیل رایگان ارسال کنید..
    نکنید عزیزان من

  • هانی says:

    سلام
    طبق قاعده وقتی مطلبی ایجاد میشود بهتر است ویرایش و بروز شود. من با برخی از این سرویس ها کار میکنم. آمار و ارقامی که اعلام کردین در بسیاریشون کاهش پیدا کرده ولی باز هم ممنون که معرفیشون کردین.
    تجربه کاری من با elastic ایمیل توسط تیم http://mailzila.com/ که ایرانی در حد افتضاح می باشد. تیمی که نتواند این سرویس را پشتیبانی نماید بهتر است وارد کسب و کارش نشود چون به تیم هایی مانند ما آسیب جدی خواهد زد. این سرویس یا شرکت را پیشنهاد نمی کنم. شرکت دیگری که این سرویس را پشتیبانی می کند بنام https://www.mailerino.com/ ایرانی است و متاسفانه در پاسخگویی آنلاین هیچ فعالیتی ندارد.
    پیشنهاد میکنم به سراغ سرویس elastic اگر رفتید با این دو تیم کار نکنید مگر اینکه بخواهید مستقیم با سایت اصلی کار کنید که خیلی بهتر است.
    خدمات آنلاین نیازمند پشتیبانی قوی است که در ایران فاقد آن هستیم.
    به دنبال سرویس SMTP مناسب برای سایت هستم اگر دوستان تجربه خوبی دارند بفرمایند.
    با تشکر.

  • Agahi90 says:

    بسیار جالب بود
    در مورد امکانات در ایران چیزی هست ؟ این موارد همه برای کشورهای دیگه است و ماهم تحریم هستیم
    موفق باشیم

  • Agahi90.iR says:

    سلام

    چرا از سایت های داخلی چیزی نگفتید ؟

  • omid says:

    سلام
    سرویسی که بشه از طریق smtp آنرا به وردپرس متصل کنم سراغ دارید ؟ حداقل دقیقه ای ۵۰ تا ایمیل را بتونه بفرسته ، نیاز به مخاطب و این چیزا ندارم ، فقط برای اتصال به فرم های وردپرس میخوام که بتونه دقیقه ای ۵۰ تا را ساپورت کنه البته تمام دقایق من ارسال ایمیل ندارم ولی در برخی از ساعات به دقیقه ای ۵۰ تا میرسه و حتی بیشتر ، میخوام سرویسی باشه که ساسپند یا بلاک نکنه نهایتا به سقفش که رسید غیر فعال بشه.

    ترجیحا ایرانی باشه

  • محمد says:

    خیلی عالی بود
    فقط اینکه من دنبال عوض کردن سرویسی که استفاده می کنم هستم
    وب سایت من بیش از ۱۵هزارتا عضو ثابت داره که هرهفته برای آنها ایمیل خبرنامه ارسال میشه به عبارت دیگر ماهی ۴۵ الی ۶۰ هزار ایمیل ارسال میشه

    براساس تجربه عرض می کنم که سه سال با شرکت MailChimp دارم کار می کنم
    این شرکت ها یکبار براساس تعداد عضوهات ازت پول میگیرن و یکبار هم براساس تعداد ارسال های ماهیانه ازت پول میگیرن
    به عبارتی من دارم ماهیانه ۱۶۱ دلار به این شرکت الان پول میدم که به نظرم خیلی خیلی گرون شده و هرماه صورت حسابش افزایش میده
    ولی یکی از مزایایی که داره اینکه من تنظیم می کنم سر ساعت و روزش بصورت اتوماتیک ارسال ایمیل های انبوه داره
    و البته یوزرفرندلی بودنش که خوبه و همچنین ایمیل های ارسالی در اسپم نمیره

    با این مشخصاتی که گفتم اگر کسی تجربه ای داره با یک شرکت بهتر لطفا به من بگه من در به در عوض کردن سرویس ایمیلم هستم
    مرسی

  • Agahi90.iR says:

    بسیار عالی بیشترش پولیه

  • کمیل says:

    با سلام
    ضمن تشکر از مطلب خوبتون
    البته بهتر و مناسب بود به صورت شفاف اطلاع رسانی می کردید که برخی از لینک های درج شده برای ارجاع به سرویس های معرفی شده برای گروه انزل وب جنبه بازاریابی و حمایتی دارد…

  • نیما says:

    سلام به نظرتون کدوم گزینه بهتره؟
    من مدتی با میلر لایت کار می کردم ولی قیمتاش بالاست و فقط ۱۰۰۰ کاربر می تونی اضافه کنی.

  • smav says:

    خوب بود
    حداقل برای من که تبلیغ میکنم خوب بود
    مرسی از انزل وب
    سایتش واقعا به درد من میخوره