روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام

آموزش روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام

هر کسی که دارای یک کسب و کار است و به دنبال جلب اعتماد مشتریان خود می باشد لازم است که در بیزینس پروفایل خود تیک آبی داشته باشد. تیک آبی به سایر کاربران دیگر نشان می دهد که صاحب این کسب و کار فردی معتبر است و اطلاعات پروفایل خود را به درستی پر کرده است. اگر شما هم به دنبال گرفتن تیک آبی اینستاگرام هستید می توانید از روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام که امروز به شما آموزش خواهیم داد استفاده کنید.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت رایگان

How to Get Verified on Instagram in Bio and Story

یک اکانت رسانه اجتماعی تایید شده برای هر کسی که صاحب یک کسب و کار است و یا در حوزه خاصی شناخته شده است ضروریست. علامت تیک آبی نشان می دهد که اکانت رسانه اجتماعی معتبر است که با توجه به پتانسیل ترافیکی که رسانه های اجتماعی دارند ضروریست. اکثر سایت های رسانه اجتماعی یک اکانت تایید شده برای افراد مشهور یا کاربرانی که تعداد زیادی لایک و یا فالور دارند رزرو می کند.

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت رایگان

برای اینکه شما تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید باید به ۴ پارامتر زیر توجه داشته باشید:

  • اعتبار – حساب کاربری شما باید نشاندهنده یک شخص، سازمان و یا نهاد واقعی باشذ.
  • منحصر به فرد بودن – اکانت شما باید حضور منحصر به فرد یک شخص یک کسب و کار را نشان دهد. اگر شما چند اکانت دارید ممکن است فقط یکی از اکانت های شما تایید شود.
  • کامل بودن – اکانت شما باید عمومی باشد و دارای بیو، عکس پروفایل و حداقل یک پست باشد. پروفایل شما نباید دارای لینک به سایر سرویس های اجتماعی باشد.
  • قابل توجه بودن – اکانت شما باید شناخته شده باشد و به شدت توسط افراد، سازمان یا برند جستجو شود. اکانت هایی که در چند منبع خبری برجسته شده اند بررسی می شوند و اکانت های تبلیغاتی و یا پولی به عنوان منبعی برای بررسی در نظر گرفته نمی شود.

قبلا در انزل وب ۱۰ قدم اساسی گرفتن تیک آبی توییتر و دریافت نشان تایید شده برای صفحه را به شما آموزش دادیم، در ادامه نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

نحوه دریافت تیک آبی دور عکس اینستاگرام

قبلا آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی پروفایل اینستاگرام به صورت رایگان را به شما آموزش دادیم که بهتر است قبل از خواندن ادامه پست امروز این مطلب را مطالعه بفرمایید. شما باید ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کرده اید. شما می توانید اکانت تایید شده را در هر دو دستگاه اندروید و آیفون درخواست کنید. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و به سربرگ Profile بروید.

اگر اکانت شما باز نمی شود ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما را مطالعه بفرمایید. در سربرگ Profile روی آیکن چرخ دنده یا آیکن همبرگرتپ کنید. اگر شما آیکن همبرگر دارید روی آن تپ کنید تا یک کادر کشویی در پایین برایتان باز شود و اگر آیکن چرخ دنده دارید روی آن تپ کنید تا وارد تنظیمات شوید.

در صفحه تنظیمات روی گزینه Request Verification تپ کنید. بعد از اینکار شما باید نام کاملتان را وارد کنید. مطمئن شوید که از لحاظ املایی نامتان را درست تایپ کرده اید.

اکانت اینستاکرام تایید شده

حالا شما باید عکس آی دی تان را الصاق کنید. روی گزینه Choose File تپ کنید و عکسی که قبلا از ID خود گرفته اید را انتخاب کنید. بعد از اینکه فایل اضافه شد روی دکمه Send تپ کنید.

بله این فرآیند ممکن است ساده به نظر بیاید اما دریافت تیک آبی اینستاگرام را تضمین نمی کند. اینستاگرام در پست وبلاگ رسمی خود می نویسد که هر درخواست تیک آبی بررسی خواهد شد تا معتبر بودن مشخصات تایید شود و اطمینان حاصل شود که مشخصات واقعا به یک شخصیت، برند یا سازمان واقعی تعلق دارد.

اینستاگرام در نهایت پروفایل را بررسی می کنند و علامت تیک آبی را به افرادی که دارای ۴ پارامتری که در ابتدا توضیح دادیم هستند اهدا می کند. اگر اینستاگرام با درخواست تیک آبی بیو پروفایل شما موافق نکرد باید ۳۰ روز منتظر بمانید و مجددا درخواست ارسال کنید. در آخر توصیه می کنیم برای امنیت اطلاعات خود در اینستاگرام از ۹ روش جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

مراحل گرفتن تیک آبی در بیو اینستاگرام ساده است و تنها به ۴ شرایطی که در ابتدا توضیح دادیم نیاز دارد. آیا شما موفق به گرفتن تیک آبی کنار اکانت اینستاگرام شده اید؟ برای گرفتن تیک آبی کنار اسم اینستاگرام چه کاری انجام دادید و یا چه نکته ای وجود دارد که در پست امروز بیان نشده بود؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • سبا تهرانی says:

    سلام یه سوالی داشتم اینکه فن پیج های یک فرد مشهور آیدی های اینستاگرامشون بسیار شبیه اون باشه در گرفتن تیک آبی مشکل ایجاد میکنه؟ ( تعداد فن پیج ها با آیدی مشابه زیاد هم باشه)

  • maysam says:

    kali khob

  • مهدی says:

    آی کیو !
    اون ID که نوشته منظورش یه مدرک رسمیه
    مث عکس از پاسپورت کارت ملی شناشنامه و امثال اینها

  • سمی64 says:

    سلام برای تایید اکانت اینستاگرام برای یه شرکت یا موسسه باید چطور عمل کنیم و اینکه مدارکی که باید آپلود شن باید ترجمه شده باشن؟

  • ebo says:

    سلام ،من همچنین چیزایی که گفتید پیدا نکردم و آخرین نسخه اینستا رو هم نصب کردم البته با زبان فارسی باز میشه ….لطفا اگر روش دیگر هم هست بفرمائید.منتظر تیکیتون هستم .باتشکر

  • سید علی ابراهیمی says:

    برای من گزینه ریکوست وریفای رو نداره چیکار کنم؟

  • سید علی ابراهیمی says:

    برای من گزینه *درخواست تایید حساب* نداره .چیکار کنم ؟

  • Ashkan says:

    Manzor az axe id chie,, mn motevajeh nshodm

  • علی says:

    منظور دقیق از این جمله چیست؟
    * پروفایل شما نباید دارای لینک به سایر سرویس های اجتماعی باشد *
    یعنی در قسمت بیو لینک شبکه های اجتماعی دیگر قرار داده نشود
    یا اینکه در تنظیمات خود اینستا به اکانت هایی مثل توئیتر و تامبلر متصل نباشد؟؟!!

    • Ditak7 says:

      بنظرم منظورش همون تو قسمت بیو نباید لینک تلگرام یا چیزای دیگه بذاری…میتونی لینک وبسایت بذاری مثلا…