۱۰ تا از بهترین روش های جایگزین دکمه فیزیکی هوم Home اندروید

دکمه صفحه اصلی یا Home در گوشی ها کاربرد مهمی دارند و بدون آن نمی توان به خوبی از گوشی همراه استفاده کرد. اگر موبایل شما دکمه فیزیکی هوم داشته باشد و اتفاقی برای آن بیفتد، چه می کنید؟ امروز در انزل وب برنامه ها و روش هایی برای جایگزینی دکمه فیزیکی هوم در اندروید بدون نیاز به روت و روت شده را معرفی می کنیم.

دانلود برنامه دکمه هوم مجازی برای اندروید بدون نیاز به روت و روت شده

Best Android Apps for Replacing Your Broken Home Button

خیلی از گوشی ها از دکمه های مجازی برای دکمه هوم استفاده می کنند. اما همچنان برخی از تولید کنندگاه مانند سامسونگ که سهم بزرگی در بازار گوشی همراه دارد، از دکمه فیزیکی برای Home استفاده می کند. اگر به صورت اتفاقی آسیبی برای این دکمه بیفتد یا به هر دلیل دیگری نخواهید از دکمه فیزیکی Home گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید، مطلب امروز را مطالعه کنید.

برنامه Home Button برای افزودن دکمه هوم به گوشی

برنامه Home Button برای افزودن دکمه هوم به گوشی

برنامه های معرفی شده هر کدام رویکردی متفاوت دارند اما همه آن ها امکان بازگشت به صفحه اصلی را بدون نیاز به فشار دکمه فیزیکی Home فراهم می کنند. برنامه Home Button می تواند راه حلی برای افرادی که نیاز به کلید مجازی اندروید دارند باشد. این برنامه چندین ویژگی دارد و به شما قابلیت سفارشی کردن دکمه هم می دهد. این دکمه در قسمت پایین گوشی ظاهر می شود که طرز مختلف می توانید آن را آماده کنید تا با یک لمس شما را به صفحه اصلی ببرد.

همچنین اگر دکمه هوم شما گیر کرده است، پیشنهاد می کنیم مطلب چگونه دکمه گیر کرده گوشی و تبلت را تعمیر و درست کنیم؟ را نیز مطالعه نمایید.

دانلود برنامه Soft Keys برای ایجاد کلید شناور هوم

دانلود برنامه Soft Keys برای ایجاد کلید شناور هوم

برنامه Soft Keys نیز قابلیت اضافه کردن دکمه شناور اندروید را دارد. Soft Keys منویی مشابه سایر گوشی های اندروید با سه دکمه در پایین صفحه نمایش شما ایجاد می کند این برنامه به روت نیازی ندارد و فقط کافیست آن را نصب کنید و با مجوز دادن به برنامه، آن را فعال کنید. تنظیم محل، اندازه و سایر قابلیت های سفارشی سازی به خوبی این برنامه را متناسب شما می کنند.

اضافه کردن هوم به گوشی با لانچر Home Button Launcher

اضافه کردن هوم به گوشی با لانچر Home Button Launcher

علاوه بر برنامه های مختلف، شما می توانید از لانچر ها هم استفاده کنید. لانچر Home Button Launcher اختصاصا برای افزودن دکمه هوم طراحی شده است. برای استفاده از این برنامه شما باید آن را نصب و به عنوان لانچر اصلی فعال کنید. شکل رابط کاربری گوشی شما شبیه اندروید پایه می شود که نوار دکمه های هوم را پایین خود دارد و مانند گوشی ها دکمه مجازی دار، از قابلیت تنظیمات دکمه home سامسونگ و.. استفاده کنید.

X Home Bar برای افزودن دکمه هوم متفاوت اندروید

X Home Bar برای افزودن دکمه هوم متفاوت اندروید

آیفون X را دوست دارید؟ برنامه X Home Bar دکمه هوم را به شکل آخرین گوشی آیفون برای شما تبدیل می کند. با دانلود دکمه هوم اپل برای اندروید، یک دکمه به پایین صفحه گوشی شما اضافه می کند که می تواند با کشیده شدن در جهات مختلف، اعمال متفاوت را مانند هوم، برگشت و.. را برای ما انجام دهد.

برای افزودن کارایی دکمه هوم، پیشنهاد می کنیم مطلب با دکمه Home اندروید به سادگی متن ها را از هر جایی کپی و پیست کنید را بخوانید.

ساخت نوار دکمه هوم با برنامه Navigation Bar

ساخت نوار دکمه هوم با برنامه Navigation Bar

برنامه Navigation Bar نیز برای اضافه کردن نوارد home button کار می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید نوار دکمه های هوم، برگشت و.. را در پایین صفحه خود ایجاد کنید. این برنامه امکاناتی را مانند پنهان شدن نوار، تغییر رنگ و دیگر قابلیت های سفارشی سازی را فراهم کرده است.

برنامه Home Button for Android جهت ایجاد دکمه Home در اندروید

برنامه Home Button for Android جهت ایجاد دکمه Home در اندروید

برنامه Home Button for Android هم یک آیکون شناور هوم را اضافه می کند. در برنامه کلیدهای مجازی اندروید بدون روت، این دکمه برای کسانی که گوشی بزرگ با تبلت دارند هم مفید است. شما می توانید به راحتی با تاچ کردن آیکون این برنامه به صفحه اصلی بروید. آیکون هوم قابلیت انتخاب طرح و رنگ نیز دارد تا بتوانید یک دکمه Home زیبا برای خود بسازید.

دانلود دکمه شناور اندروید Assistive Touch برای افزودن دکمه شناور هوم

دانلود دکمه شناور اندروید Assistive Touch برای افزودن دکمه شناور هوم

با نصب برنامه Assistive Touch و استفاده از آن، یک دکمه بر روی صفحه نمایش گوشی شما در بالای همه برنامه ها به صورت میانبر شناور اندروید ایجاد می شود. ایده این برنامه شبیه دکمه صفحه اصلی آیفون است و هر زمان با تاچ کردن آن به صفحه اصلی منتقل می شوید.

اگر در فکر تعویض عملکرد دکمه های ولوم هستید، مطلب چگونه کاربرد و عملکرد دکمه های تنظیم صدا اندروید را عوض کنیم؟ (بدون روت) برای شما مفید می باشد.

برنامه Multi-action Home Button برای افزودن دکمه Home

برنامه Multi-action Home Button برای افزودن دکمه Home

برنامه Multi-action Home Button برنامه ای چند منظوره است که در اصل برای گوشی HTC One ساخته شده است اما روی همه گوشی ها کار می کند.این برنامه ناحیه پایین صفحه را به دکمه هوم تبدیل می کند. متاسفانه این برنامه یک آیتم در نوتیفیکشن ایجاد می کند که نشانگر در حال اجرا بودن برنامه می باشد. بنابر این کاربران مجبورند کمی با مزاحمت بصری اضافه روبرو شوند.

Button Savior برای ایجاد دکمه هوم در اندروید روت شده

Button Savior برای ایجاد دکمه هوم در اندروید

برنامه اندرویدی Button Savior یک راحل جامع برای حل مشکل خراب شدن دکمه هوم است. این برنامه علاوه بر قابلیت هوم برخی از دکمه های دیگر را نیز اضافه می کنند که بعضی از آن ها احتیاج به روت بودن دستگاه دارند. خوشبختانه دکمه هوم نیازی به روت در این برنامه ندارد. این برنامه بسیار قابل تنظیم است. زمانی که با این برنامه کار ندارید، دکمه های به شکل یک سویچ پنهان می شوند که با زدن آن امکان استفاده از دکمه ها را دارید.

برای مطالعه بیشتر در این زمنیه، می توانید مطلب ۳ روش اضافه کردن کلید مجازی به اندروید بدون نیاز به روت را هم مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود دکمه معلق برای اندروید با Easy Touch

دانلود دکمه معلق برای اندروید با Easy Touch

برنامه Easy Touch نیز دکمه هوم به صورت شناور به گوشی شما اضافه می کند. علاوه بر آن این برنامه هم سویچ تنظیمات مانند بلوتوث، وای فای و.. را نیز می تواند اضافه کند که البته نیاز به دسترسی روت دارد. این برنامه همچنین امکان استفاده از تم های مختلفی و سفارشی سازی را نیز برای ما فراهم ساخته است. لازم به ذکر است این برنامه حالت آیفون را نیز شبیه سازی می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز برنامه های مختلفی را برای افزودن دکمه هوم به صفحه نمایش گوشی های اندروید را معرفی کردیم. محبوب ترین برنامه در این زمینه برای شما کدام یک می باشد؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات