ساخت عکس بندانگشتی برای ویدیو یوتیوب ، آپارات و ..

۵ سایت ساخت عکس بند انگشتی برای ویدیو یوتیوب ، آپارات و ..

بیایید نگاهی به بهترین سایت های ساخت تصویر بندانگشتی (Thumbnail) برای ویدیو یوتیوب ، آپارات و .. بیاندازیم، شما می توانید از این عکس های کوچک شگفت انگیز در ویدیو اینستاگرام و.. استفاده کنید یا در کانال یوتیوب یا آپارات به عنوان عکس شاخص ویدیو این تصویر را برای جذب مخاطبین بیشتر تعیین کنید. در ادامه ۵ سرویس آنلاین ساخت عکس بند انگشتی را به شما معرفی می کنیم که براساس تجربه شخصی کاربران رتبه بندی شده است، با ما همراه باشید و برای خود عکس بندانگشتی بسازید.

ساخت تصاویر کوچک برای ویدیو اینستاگرام ، آپارات ، یوتیوب و..

۵ of the Best Aparat and YouTube Thumbnail Makers You Can Use Online

اگر ویدیوهای یوتیوب بدون عکس بد انگشتی آپلود شوند تاثیر کمتری روی کاربران دارد و حتی می تواند تعداد بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار دهد. برای ساخت تصاویر یوتیوب شما می توانید از برنامه هایی مانند فتوشاپ استفاده کنید اما اگر روشی وجود داشته باشد که تنها نیاز به کشیدن و رها کردن عکس داشته باشد خب مسلما کار شما ساده تر و سریعتر می شود. برنامه های آنلاین متعددی وجود دارند که به ایجاد تصاویر فوق العاده برای آپارات ، یوتیوب و.. کمک می کنند و کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنند.

ساخت تصاویر کوچک از ویدیو

قبلا در انزل وب ۷ سرویس آنلاین ویرایش، طراحی و ساخت عکس SVG بدون فتوشاپ را به شما معرفی کردیم، در پست امروز انزل وب ما ۵ مورد از بهترین سایت های ساخت تصویر بندانگشتی را که از طریق اینترنت می توانید از آنها استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. نحوه استفاده از این سایت ها تقریبا به یک شکل است شما تمپلت های thumbnail را انتخاب می کنید و شروع به ویرایش اطلاعات تمپلت می کنید تا تصاویر کوچک مورد دلخواهتان ساخته شود.

گرفتن تصویر بند انگشتی (Thumbnail) برای ویدیو

Canva یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس و طراحی آنلاین برای کاربران اینترنتی است. Canva ابزاری کاملا رایگان است و شما به کمک آن می توانید تقریبا هر نوع آگهی، پوستر، لوگو و غیره را بسازید. حتی تصاویر بندانگشتی ویدیو یوتیوب را می توانید به راحتی طراحی کنید. اگر شما به دنبال ابزاری برای ساخت تصاویر کوچک هستید Canva بهترین انتخاب است.

گرفتن تصویر بند انگشتی(Thumbnail) از ویدیو

برای استفاده از این سایت شما باید در سایت ثبت نام کنید و یا اینکه با اکانت ایمیل خود وارد شوید. بعد از ورد به سایت در کادر جستجو عبارت thumbnails را تایپ کنید تا تمپلت های آماده برای شما ظاهر شود.

گرفتن تصویر بند انگشتی(Thumbnail) از ویدیو

با انتخاب تمپلت شما می توانید آن را بنا بر سلیقه خود ویرایش کنید و یا اینکه از ابتدا خودتان شروع به ساخت تصاویر کوچک کنید.

گرفتن تصویر بند انگشتی(Thumbnail) از ویدیو

بعد از ساخت و دانلود عکس بندانگشتی خود می توانید سایز پیش فرض پیش نمایش عکس Thumbnail در ویندوز خود را افزایش دهید.

ساخت تصویر بندانگشتی با Fotojet

سایت Fotojet دارای بیش از ۵۰۰ کلاژ برای ساخت تمپلت ها است و یک ابزار بسیار حرفه ای برای طراحی دستی و هنری است. با این برنامه آنلاین شما حتی می توانید تصاویر کوچک یوتیوب را بسازید. سعی کنید یکی از تمپلت های عکس بند انگشتی یوتیوب را انتخاب کنید و سعی کنید یک طراحی شگفت انگیز را ایجاد کنید.

ساخت تصویر بندانگشتی با Fotojet

اگر بعد از دانلود عکس ساخته شده، پیش نمایش عکس بندانگشتی خود را مشاهده نمی کنید می توانید از ۱۰ روش حل مشکل نشان ندادن پیش نمایش عکس و فیلم در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ استفاده کنید.

ایجاد تصویر شاخص کوچک برای ویدیو و..

برنامه Snappa را که یکی از محبوبترین برنامه های ویرایش آنلاین عکس است و به طور کلی برای ساخت و طراحی عکس های بندانگشتی ساخته شده است را فرامو نکنید. Snappa دارای ده ها گزینه و تعداد متنوعی از قابلیت ها است که می تواند برای ساخت تصاویر بندانگشتی فوق العاده استفاده شود.برای استفاده از این سایت باید ثبت نام کنید.

ایجاد تصویر شاخص کوچک برای ویدیو و..

معرفی سایت Adobe Spark برای ساخت تصاویر کوچک یوتیوب

اگر به دنبال عکس های کوچک حرفه ای برای ویدیوهای یوتیوب خود هستید از برنامه غیررایگان Adobe Spark استفاده کنید که دارای قابلیت های بسیار زیادی بری ساخت انواع تصاویر هنری می باشد و هر گز به برنامه ویرایشگر عکس دیگری نیاز نخواهید داشت.

معرفی سایت Adobe Spark برای ساخت تصاویر کوچک یوتیوب

چگونه عکس بند انگشتی بسازم؟ با استفاده از Fotor

در سایت Fotor تم های جذاب و چشم نواز را از سراسر دنیا انتخاب کنید و خیلی راحت عکس های بند انگشتی طراحی کنید و آن را در فیلم های یوتیوب خود قرار دهید تا کاربران بیشتری را به خود جذب کنید. برای استفاده از این سرویس ابتدا تمپلیت مد نظر خود را انتخاب و سپس تصویر شاخص خود را به صورت تکی یا گروهی اضافه کنید. این سرویس امکان اضافه کردن متن ، برچسب و.. را بر روی عکس دارد.

چگونه عکس بند انگشتی بسازم؟

در آخر پیشنهاد می کنیم از ۹ سایت برتر ویرایش عکس آنلاین استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما برای ساخت تصاویر بند انگشتی مورد نظر خود از چه سایتی استفاده می کنید؟ آیا نحوه کار با این سایت ها راحت است یا برنامه هایی مانند فتوشاپ؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تغییر عکس بند انگشتی کاور ویدیو ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش تغییر عکس بند انگشتی کاور ویدیو ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
پوشه Thumbnails اندروید چیست؟ آموزش حذف این پوشه در اندروید
پوشه Thumbnails اندروید چیست؟ آموزش حذف این پوشه در اندروید
افزایش اندازه تصاویر پیش فرض ویندوز
افزایش اندازه پیش فرض تصاویر بندانگشتی (Thumbnail) در پوشه ویندوز
آموزش 2 روش افزایش اندازه Thumbnail Previews نوارکار
آموزش ۲ روش افزایش اندازه Thumbnail Previews نوار ابزار ویندوز

نظرات

  • مهدی says:

    برای سئو عنوان بدی گذاشتید روی مثلا آموزش تون! توضیحات متن شما دربارۀ ساخت تصاویر بندانگشتی است، که نیازی به سایت و آنلاین نیست و با فتوشاپ هم میشه.
    مساله مهم اینه که این تصاویر (حالا آنلاین یا فتوشاپ یا هر چی) وقتی ساختیم رو چطوری روی اون کلیپ درج کنیم. اینو توضیح ندادید. البته خود آپارات و یوتیوب یه چند تا عکس رو پیشفرض انتخاب میکنه اما نه اون شات بخشی که ما دلمون میخواد.

  • یزدان says:

    آقا خواهشا جواب بدین من دیگه دارم دیونه میشم هرجای اینترنت که جست و جو میکنم جوابم رو پیدا نمی کنم این تصاویر بند انگشتی رو چه جوری بزاریم روی ویدیو چه جوری؟؟؟؟چج جوری بزاریم روی ویدیو یوتیوب ؟؟؟؟؟ناموسا بگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهدی says:

      سلام داداش خوبی حالت خوبه
      من خودم یک یوتویوبر تازه کار هستم ببین
      اگه میخوای تامنیل خودت رو رو ویدیو بزاری
      میری داخل برنامه استدیوی یوتویوب روی اون ویدیو ی که میخوای بزن روی مداد کلیک کن و اونجا نوشته تصویر بند انگشتی
      اگر دیدی جواب نمیده باید بری ویدیو (آموزش تایید کردن حساب روی کامپیوتر) رو یاد بگیری همین
      اگه زیاد از ویدیو های آموزشی که بدرد یوتویوبت میخوره بیشتر اطلاع کسب کنی
      پیشنهاد میکنم به پیج اینستاگرام من که ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ قراره بزنم بیای و اونجا ویدیو های آموزشی رو تماشا کنی و لذت ببری
      اگه خواستی بعدا آیدی پیج رو برات میفرستم

  • امیر حسین احسانی says:

    سلام یه سوال چیجوری باید این تساویر رو روی ویدیو قرار داد لطفا بگید

    • علی صمدی says:

      سلام دوست عزیز ( همانطور که می دانید تامنیل یکی از اثر گزار ترین عناوینی هست که باید به ان توجه کرد
      خوب بریم سراغ اصل مطلب : وقتی که ویدو رو اپلود می کنی یا در یوتیوب و یا در اپارات وقتی پردازش ویدو تموم شد در سمت چپ مانیتور یا همون سایت ازت عکس می خواد که باید در اونجا اپلود کنی به همین سادگی و اگه هم در یوتیوب سرچ کنی : اموزش گذاشتن تامنیل روی ویدو بهت نشون میده یا در گوگل سرچ کن ( سلامت و پیروز باشید : علی صمدی )

  • امید says:

    این تصویر بند انگشتی چطوری به ویدئو بچسبانیم؟

  • کامران says:

    استاد فکر کنم چیزی که شما منظورتونه بهش بگن عکس کاور نه بند انگشتی