بازیابی اکانت حذف شده و پسورد حساب کاربری توییتر

آموزش کامل بازیابی اکانت حذف شده و پسورد حساب کاربری توییتر

شبکه اجتماعی توییتر در حال افزایش محبوبیت است. اگر حساب شما اشتباهی به حالت تعلیق درآمده است و یا بعد از مدتی قصد ورود به اکانت توییتر خود را دارید اما پسوردتان را بیاد نمی آورید، با ما همراه باشید. امروز در انزل وب روش بازیابی اکانت حذف شده و همچنین پسورد فراموش شده اکانت توییتر را به شما آموزش می دهیم.

نحوه بازیابی اکانت حذف شده یا پسورد فراموش شده حساب کاربری توییتر

How to Reset a Forgotten Password or Restore Your Deleted Twitter Account

توییتر راه هایی برای زمانی که شما پسورد خود را فراموش کرده اید قرار داده است. شما می توانید از طریق ایمیل، شماره تلفن و سایر اطلاعات اکانت خود را بازیابی کنید. همچنین در ادامه مطلب روش بازگردانی اکانت حذف شده را بررسی می کنیم.

روش تغییر پسورد توییتر

به طور کلی برای تغییر پسورد در توییتر، باید به حساب خود وارد شوید و روی پروفایل خود در گوشه صفحه کلیک کنید. سپس به قسمت Settings and Privacy بروید.

روش تغییر پسورد توییتر

حال روی تب Password کلیک نمایید تا به قسمت تنظیمات رمز بروید.

روش تغییر پسورد توییتر

بعد باید رمز عبور فعلی خود را وارد کنید و سپس می توانید گذر واژه جدید را وارد نمایید.

روش تغییر پسورد توییتر

با کلیک روی Save تغییرات خود را ذخیره کنید.

روش تغییر پسورد توییتر

البته اگر قادر به ورود به اکانت هستید اما رمز خود را به یاد نمی آورید، می توانید یک ایمیل بازیابی رمز توییتر از صفحه تنظیمات برای ایمیل خود ارسال کنید.

همچنین اگر ایده حذف توییت های خود را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۵ تا از بهترین روش های حذف یکباره توییت های توییتر را مطالعه نمایید.

تغییر پسورد فراموش شده توییتر با ایمیل

برای بازیابی رمز عبور توییتر شما باید در صفحه ورود اطلاعات حساب توییتر، روی گزینه Forgot Password کلیک کنید.

تغییر پسورد فراموش شده توییتر با ایمیل

حال باید ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری خود را وارد کنید.

تغییر پسورد فراموش شده توییتر با ایمیل

سپس باید آدرس ایمیلی را که می خواهید برای دریافت ایمیل استفاده کنید را انتخاب نمایید.

تغییر پسورد فراموش شده توییتر با ایمیل

توییتر بلافاصله ایمیلی برای شما می فرستد. باید آن را باز کنید و روی لینک و یا گزینه Reset Password کلیک کنید تا به صفحه تغییر رمز و بازیابی پسورد توییتر وارد شوید.

تغییر پسورد فراموش شده توییتر با ایمیل

اکنون می توانید رمز عبور جدید خود را به همراه تکرار وارد و ثبت کنید.

تغییر پسورد فراموش شده توییتر با ایمیل

توجه داشته باشید که این لینک حساس به زمان است و بعد از مدتی فاقد کارایی می باشند.

به گرفتن تیک آبی در توییتر علاقه مند هستید؟ پس مطلب ۱۰ قدم اساسی گرفتن تیک آبی توییتر و دریافت نشان تایید شده برای صفحه را هم بخوانید.

بازیابی پسورد توییتر با SMS

لازمه استفاده از این روش برای بازیابی رمز عبور توییتر، وارد کردن شماره تلفن در حساب توییتر شما می باشد. شما باید همانند روش قبل گزینه Forgot Password را بزنید و بعد ایمیل، یوزرنیم یا تلفن خود را وارد کنید. سپس در مرحله بعدی شماره تلفن خود را وارد کنید و جست و جو را بزنید. حال Continue را بزنید تا توییتر یک کد ۶ رقمی که برای ۱۵ دقیقه معتبر است را به گوشی شما ارسال کند. شما باید این کد را در صفحه بازنشانی وارد کنید و Submit را فشار دهید. پس از آن می توانید رمز عبور جدید را انتخاب نمایید.

بازیابی پسور توییتر با SMS

همچنین توصیه می شود به تنظیمات اکانت خود بروید و در بخش امنیت با Security اطلاعات خود را درقسمت Require Personal Information to Reset My Password وارد کنید تا بتوانید از آن مورد هم برای ریکاوری پسورد توییتر خود در مواقع لزوم استفاده کنید.

همینطور اگر اکانت اینستاگرام خود را از دست داده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را مطالعه نمایید.

بازگردانی اکانت حذف شده توییتر

اغلب اوقات توییتر حساب هایی که ناقض قوانین توییتر هستن را به حالت تعلیق در می آورد تا در نهایت حذف اکانت توییتر را روی آن ها انجام دهد. در این صورت هنگام ورود به اکانت خود با چنین صحنه ای مواجه می شوید:

بازگردانی اکات حذف شده

اما ممکن است گاهی به اشتباه لاک شدن اکانت توییتر رخ دهد. اگر برای حساب شما این اتفاق رخ داده است، وارد قسمت پشتیبانی اکانت های قفل و تعلیق شده شوید و فرم مورد نظر را پر کنید.

بازگردانی اکات حذف شده

علاوه بر مشخصات باید موضوع خود را نیز شرح دهید. این متن باید به انگلیسی باشد و سعی کنید در متن به طور شفاف و خلاصه و محترمانه درخواست خود را شرح دهید. سپس آن را ارسال کنید. کمتر از ۲۴ ساعت شما یک ایمیل اتوماتیک را دریافت می کنید. این پاسخ به ایمیل ثبت شده حساب توییتری ارسال می شود.

بازگردانی اکات حذف شده

اگر ایمیلی جهت رفع تعلیق حساب توییتر دریافت نکردید، حتما قسمت های اسپم و.. ایمیل خود را نیز مجدد چک کنید. این ایمیل به شما اطلاع می دهد که قوانین را مطالعه کنید تا شاید متوجه شوید به چه علت حساب شما معلق شده است. اگر مطمئن هستید که هیچ خطایی را در توییتر انجام نداده اید، مجدد باید پاسخ تیکت دریافت شده را بدهید و اعلام کنید که بدون انجام کار اشتباهی حساب شما مسدود شده است.

بازگردانی اکات حذف شده

سپس مجدد باید منتظر دریافت پاسخ بمانید.

در همین زمینه مطالعه مطلب آموزش بازیابی پسورد فراموش شده اکانت مایکروسافت (Microsoft Account) را هم فراموش نکنید.

بازگردانی اکات حذف شده

پس از دریافت پاسخ و روشن شدن قضیه، اکانت شما به حالت عادی بر می گردد و مشکل ورود به توییتر حل می شود. توصیه می شود برای جلوگیری از معلق و قفل شدن اکانت موارد زیر را رعایت کنید:

  • می توانید در هر روز تا ۲۰۰۰ نفر را فالو کنید اما سعی کنید این کار را خیلی انجام ندهید.
  • برنامه هایی که به حساب شما دسترسی دارند را بررسی مجدد کنید و برنامه های اضافی را از دسترسی لغو کنید.
  • رمز عبور قوی داشته باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز روش بازیابی پسور فراموش شده و اکانت تعلیق شده تویتر را بررسی کردیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و یا روش ها و نکاتی که در این مطلب به آن اشاره نشده است را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر

نظرات

  • Persian says:

    من یکی از پیج هامو log out کردم. میتونم برش گردونم؟

  • سجاد says:

    تیتر صفحه نوشتی بازیابی کامل اکانت تویتر، بعد راهکارشو نوشتی ایمیل وارد می کنی بعد پسورد وارد میکنی و وارد اکانت میشی و … مرد حسابی خودتو گذاشتی سرکار یا مردم و ؛ بخاطر نداشتن پسورد و شناسه نمیتونیم وارد اکانت بشیم اگر همه چی مرتب باشه که بتونیم وارد اکانت تویترمون بشیم خوب دیگه مشکلی نداریم که بیایم چرندیات تورو بخونیم

  • مرتضی says:

    اکانتمو دزدیدن و همه مشخصاتشو عوض کردن چطور برگردونم؟ نام کاربری و رمز عبور میزنم میگه حصابی پیدا نشد دو مرحله ای فعال نکرده بودم

صفحات 1 2