سرویس خوشنویسی فارسی نستعلیق آنلاین

بهترین سرویس های خوشنویسی فارسی و نستعلیق آنلاین

خط نستعلیق برای ایرانی ها بسیار چشم نواز است و نمی توان از زیبایی های آن گذشت. امروزه روش های خوشنویسی آنلاین با خط نستعلیق و.. محبوب شده اند و سرویس هایی هم برای انجام این کار ساخته شده اند. امروز در انزل وب بهترین سایت های خوشنویسی و خطاطی نستعلیق آنلاین را به شما معرفی می کنیم تا بصورت آنلاین و رایگان متن خود را خوشنویسی کنید.

سایت های خطاطی نستعلیق و خوشنویسی به صورت آنلاین

Best Online Service For Persian Calligraphy

برای خوشنویسی و طراحی حروف به خط نستعلیق راه های آنلاین وجود دارند. شما می توانید با کمک ابزاری هایی متن دلخواه را خوشنویسی کنید و آن را به صورت یک عکس دانلود کنید. علاوه بر خوشنویسی ساده می توانید با این ابزار ها لوح های تقدیر، نامه و.. هم به صورت نستعلیق طراحی کنید. در ادامه بهترین سرویس ها در این زمینه را معرفی می کنیم.

خوشنویسی با سایت نستعلیق آنلاین

یکی از بهترین سرویس های خوشنویسی آنلاین و نوشتن به خط نستعلیق، وبسایت نستعلیق آنلاین می باشد. همینطور که از نام این سایت پیداست شما می توانید متن مورد نظر خود را در این سایت خوشنویسی کنید. سایت خطاطی نستعلیق آنلاین سرویسی است برای گسترش استفاده از خط زیبای نستعلیق. با استفاده از این سایت به راحتی بدون نیاز به استفاده از برنامه نصب کردنی، طرح کیبورد فارسی اضافه و یا نصب هیچگونه فونت خاصی با بالاترین سرعت متون خود را به نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، معلی، نیریزی ، اردو و یا دستخط نوشته و آن را به صورت تصویر با کیفیت بالا و بافرمت PNG و یا با فرمت معمول JPG دریافت نمایید.

خوشنویسی با سایت نستعلیق آنلاین

محیط این وبسایت ساده است و به راحتی و به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید. فقط کافیست که متن خود را در قسمت تنظیمات که در مرکز صفحه قرار می گیرد وارد کنید و اندازه، شیوه نگارش و خوشنویسی، فرمت تصویر و.. را مناسب خود تنظیم کنید و در نهایت دکمه خطاطی کن را بزنید.

اگر به دنبال سایتی برای تایپوگرافی لوگو هستید، مطلب معرفی سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و انگلیسی را نیز بخوانید.

خوشنویسی با سایت نستعلیق آنلاین

از نقاط مثبت این برنامه می توان به انتخاب فونت مانند نستعلیق کشیده و.. اشاره کرد. نمونه هایی برای طراحی پس زمینه برای اجرای کار به صورت لوح و.. هم در نظر گرفته شده است. اما یکی از نقاط ضعف این سرویس این است که پیش نمایشی از نوع زمینه ها نشان نمی دهد و شما مجبورید همه پس زمینه ها را امتحان کنید تا بتوانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید که کار دشواری است.

خوشنویسی با سایت نستعلیق آنلاین

این سرویس فایل نهایی را به صورت خروجی برای دانلود نمی دهد و آن را به شما به صورت یک عکس نشان می دهد که برای چاپ یا ذخیره متن خطاطی شده باید بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه ذخیره تصویر (Save Picture As) را انتخاب کنید. سپس محل ذخیره سازی را در رایانه خود انتخاب کنید و آن را تایید کنید تا فایل دانلود شود.

خوشنویسی با سایت نستعلیق آنلاین

به همین راحتی شما می توانید از خدمات  خوشنویسی نستعلیق این سرویس استفاده کنید اما موضوع به همینجا ختم نمی شود. برای راحتی استفاده از این ابزار آنلاین، ربات تلگرامی نیز برای این سرویس طراحی شده است. با استفاده از ربات تلگرامی نستعلیق آنلاین در محیط تلگرام خطاطی کنید و متون خود را با فونت های متنوع به عکس تبدیل کنید. آیدی این ربات @NastaliqBot می باشد که استفاده از آن راحت و جالب می باشد.

خوشنویسی با سایت نستعلیق آنلاین

همچنین این سرویس محبوب فروشگاه خود را راه اندازی کرده است. اگر شما به خوشنویسی علاقه مند هستید، یادگیری این کار برای شما می تواند لذت بخش باشد.

اگر فونت رایانه شما بهم ریخته است، مطالعه مطلب روش های حل مشکل فونت فارسی ویندوز ۱۰؛ بهم ریختگی فونت، عدم نمایش، مشکل زبان و.. می تواند برای شما مفید باشد.

خوشنویسی فارسی آنلاین با سرویس تحریرگر

وبسایت تحریرگر دیگر ارائه دهنده سرویس خوشنویسی آنلاین است. احتملا لوح های تقدیر، فرم های تبریک و.. را دیده اید که خوشنویسی شده اند. شما با کمک این سرویس علاوه بر خوشنویسی معمولی، می توانید به راحتی لوح خود را بسازید و از آن برای هدیه دادن و.. استفاده کنید. بسته نرم افزاری آنلاین و رایگان تحریرگر، امکان این را به شما می دهد که به سادگی بتوانید فرم های تبریک، لوح و سایر متون فارسی را به خط نستعلیق، آنلاین بنویسید. شما می توانید با انتخاب طرح قاب برای حاشیه، به زیبایی و جذابیت متن نستعلیق خود بیفزایید.

خوشنویسی فارسی آنلاین با سرویس تحریرگر

البته در ابتدا ورود به سایت نرم افزار خوشنویسی با مقداری فضای خالی که فقط چند لینک در آن به صورت حمایتی وجود دارد مواجه می شوید و فکر کنید که سایت لود نشده است! اما باید کمی په پایین Scroll کنید تا محتوی اصلی را ببینید.

برای دانلود فونت های مختلف، پیشنهاد می کنیم مطلب ۸ سایت دانلود فونت های فارسی و انگلیسی رایگان برای کار تجاری و شخصی را نیز مطالعه نمایید.

خوشنویسی فارسی آنلاین با سرویس تحریرگر

خروجی این بسته نرم افزاری تصویر با فرمت JPEG با کیفیت ۳۰۰dpi است. که برای چاپ نیز مناسب می باشد. وبسایت دارای طرحی متناسب با هدف خود است و ابزار های لازم را در بهترین قسمت ممکن در اختیار شما قرار می دهد. اگر مایل باشید می توانید از قاب های آماده استفاده کنید و با انتخاب تنظیمات، متن دلخواه خود را بسازید.

خوشنویسی فارسی آنلاین با سرویس تحریرگر

از آن جایی که این سرویس تمرکز ویژه ای روی چاپ کردن لوح و.. قرار داده است، امکان انتخاب اندازه کاغذ، نوع قرار گیری و.. نیز قرار داده شده است تا طرح را بتوانید به راحتی و بدون مشکل چاپ نمایید.

همچنین مطالعه مطلب آموزش تغییر فونت پیش فرض و اندازه فونت در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ نیز ممکن است برای شما مفید و کاربردی باشد.

خوشنویسی فارسی آنلاین با سرویس تحریرگر

بعد از اتمام انتخاب تنظیمات و نوشتن متن برای خوشنویسی نستعلیق، با کلیک روی تحریر کن! برنامه فایل شما را به صورت یک عکس در تب جدید باز می کند. شما می توانید این عکس را در رایانه خود ذخیره کنید و یا آن را چاپ کنید.

خوشنویسی فارسی آنلاین با سرویس تحریرگر

مقایسه دو سرویس نستعلیق آنلاین و تحریرگر

هر دو سرویس کار خود یعنی خوشنویسی آنلاین را به خوبی و به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می دهند و می توان انتخاب بین این ابزار های آنلاین را به نوعی سلیقه ای عنوان کرد. نستعلیق آنلاین به نوعی برای خوشنویسی معمولی و تحریرگر برای ساخت لوح و.. می توانند تجربه خوبی را رقم بزنند. می توانید نقاط ضعف و قوت این سرویس ها را به طور خلاصه بررسی کنید.

سرویس نستعلیق آنلاین:

  • (+) وجود فونت های مختلف
  • (+) ربات تلگرامی
  • (-) عدم وجود پیش نمایش از پس زمینه ها و فونت ها

سرویس تحریرگر:

  • (+) مشاهده پیش نمایش پس زمینه های مختلف
  • (+) وجود تنظیمات جداگانه و راحت تر برای چاپ
  • (-) عدم وجود فونت های متنوع

در پایان مطالعه مطلب استفاده از دست خط شخصی برای فونت گوشی و تبلت های اندروید را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز بهترین سرویس های خوشنویسی فارسی را به شما معرفی کردیم. کدام سرویس از نظر شما عملکرد بهتری دارد؟ همچنین اگر سرویس دیگری می شناسید که عملکرد مناسب تری را ارائه می دهد، می توانید آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • آنا says:

    برنامه خوبی دارید فقط یک اشکال مهم هست اونم انتخاب رنگ زمینه نداره. دوست داشتم نوشته زمینه مشکی باشه با فونت سفید ولی امکان انتخاب رنگ زمینه نبود