بهترین سرویس های چت تصادفی آنلاین

۱۰ تا از بهترین سرویس های چت تصادفی آنلاین با مردم سراسر جهان

با توجه به نیاز اجتماعی بودن و برقراری ارتباط با یکدیگر، شبکه های اجتماعی مختلفی به وجود آمده اند. چت کردن با افراد تصادفی افراد سراسر جهان نیز از جمله سرویس های محبوب محسوب می شود. امروز در انزل وب بهترین ۱۰ تا از بهترین سرویس های چت تصادفی آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

برنامه های چت تصادفی آنلاین تصویری و متنی جهانی

Best Online Strangers and Random Chat Websites

برنامه های چت تصادفی، به صورت آنلاین به شما امکان می دهند تا بتوانید با فرد دیگری به صورت تصادفی ارتباط های متنی، تصویری و یا حتی ویدیویی برقرار کنید. شما می توانید با استفاده از فیلتر ها ویژگی افرادی که تمایل بیشتری به آشنایی با آن ها دارید انتخاب کنید تا دوستان جدیدی پیدا کنید. همچنین می توانید چت رومی برای منطقه یا شهر خود بسازید و از این طریق با اطرافیان خود بیشتر آشنا شوید.

قوانین و نکات استفاده از سرویس های چت تصادفی

قوانین و نکات استفاده از این سرویس های چت تصادفی

قبل از استفاده از این سرویس ها چت تصادفی جهانی لازم است نکاتی را یادآور شویم:

  • اگر شما فقط دنبال سرگرمی هستید، پیشنهاد می کنیم از سرویس های چت متنی استفاده کنید.
  • چت، متن، صدا یا ویدیو شما می تواند به راحتی توسط سایر افراد ضبط و استفاده شود. پس سعی کنید چیزی را که از گفتن آن امکان دارد پشیمان شوید استفاده نکنید.
  • اگر شما مورد آزار و اذیت قرار گرفتید سریعا کاربر را گزارش دهید و آن را به لیست سیاه خود اضافه کنید.
  • اطلاعات شخصی خود را با کسی به اشتراک نگذارید.
  • جزییات زندگی خود را برای جلوگیری از بروز سواستفاده های احتمالی با کسی بیان نکنید.
  • اگر شخص دیگری از خانواده شما هم از این سرویس ها استفاده می کند، این موارد را برای او توضیح دهید.

برنامه چت تصادفی TinyChat

برنامه چت تصادفی TinyChat

می توان سرویس TinyChat را به عنوان بزرگترین سرویس گپ صوتی و تصویری در اینترنت معرفی کرد. این شرکت می گویید کاربران در حدود ۵ میلیون دقیقه وقت خود را در این سایت صرف می کنند. در این سرویس اتاق های چت هم بر اساس منطقه زندگی و.. هم توسط کاربران به وجود می آیند که می توانید به آن ها متصل شوید. خودتان هم امکان ایجاد یک اتاق چت یا چت روم را هم دارید. همینطور قابلیت ارتباط صوتی، تصویری و متنی در این برنامه وجود دارد.

چت تصادفی در Chatroulette

چت تصادفی در Chatroulette

سرویس Chatroulette به شما امکان چت تصویری تصادفی جهانی مبتنی بر وب با رویکردی منحصر به فرد را ارائه می دهد. این سرویس در سال ۲۰۰۹ توسط یک نوجوان ۱۷ ساله ساخته شد. این سرویس تبلیغاتی ندارد و پس از گذشت چندین سال، به نظر می رسد به نقطه ای رسیده باشد که رفتار های نامناسب را مسدود کند. کاربران برای استفاده از این سرویس باید در آن ثبت نام کنند و در صورت نقض قوانین توسط مدیران سایت مسدود می شوند. اکثر کاربران این سایت زیر ۳۰ سال سن دارند و تعداد مردان بیشتر از زنان است.

همینطور پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۰ برنامه چت برای ارسال پیام به صورت ناشناس را هم مطالعه نمایید.

برنامه Fruzo برای چت تصادفی ویدیویی و متنی

چت تصادفی ویدیویی و متنی

سرویس Fruzo یک شبکه اجتماعی آنلاین است که کاربران در آن می توانند از طریق مشخصات فیسبوک ثبت نام کنند و به برقراری ارتباط بپردازند. برای جستجو افراد مختلف تابع هایی مانند سن، جنسیت، مکان و کلمات کلیدی وجود دارد. شما می توانید به راحتی از این سرویس در رایانه و موبایل خود استفاده کنید.

چت تصادفی با سرویس Hey-People

چت تصادفی با سرویس Hey-People

ابزار Hey-People ادعا می کند که یک پروژه رندوم چت تجربی است که رویکرد تجاری و تبلیغات ندارد. این سایت برای چت کردن با غریبه ها ساخته شده است. رابط کاربری سایت ساده است و برای شروع باید یک اکانت کاربری بسازید. هنگامی که مشخصات مورد نیاز خود را انتخاب کردید دکمه ZAP را بزنید تا به یک شخص دیگر متصل شوید. اگر فردی که با آن ارتباط برقرار کرده اید را مناسب می دانید، می توانید روی دکمه Friendship کلیک کنید تا با او دوست شوید تا بتوانید مجدد در زمانی دیگر با او به ارتباط بپردازید. اگر هم با مشکلی برخورد کردید فرد را به فهرست سیاه خود اضافه کنید تا دیگر به او متصل نشوید.

ChatRad برای چت تصویری تصادفی

ChatRad برای چت تصویری تصادفی

سرویس ChatRad نیز سعی در ساخت ارتباط بین کاربران به صورت تصویری است. این سرویس با استفاده از مدیرانی که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته مشغول هستند، سایت را برای ارتباطاتی سالم هدایت می کنند. هر کسی که بالاتر از ۱۸ سال سن داشته باشد می تواند در این وبسایت ثبت نام کند.

مطلب ۱۵ برنامه متفاوت چت و دوستیابی با قابلیت جستجو اطراف و افراد نزدیک نیز از جمله مطالب جذاب در این زمینه می باشد.

سرویس YesIChat برای چت روم گروهی و تصادفی

سرویس YesIChat برای چت گروهی و تصادفی

اگر به دنبال استفاده از چت روم های بدون نیاز به ثبت نام هستید، می توانید از برنامه چت آنلاین YesIChat استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای کاربران در این سرویس وجود ندارد. چت تصادفی، چت روم رایگان، چت روم ها عمومی، خصوصی، ناشناس و دوستانه همگی از قابلیت های این سرویس هستند.

چت تصادفی با Meetskip

چت تصادفی با Meetskip

سرویس Meetskip نیز از دیگر گزینه های چت تصادفی بدون نیاز به ثبت نام است. شما به راحتی می توانید با افراد جدید و ناشناس بدون ثبت نام چت کنید و در صورت تمایل برای هم عکس ارسال کنید. چت روم ها نیز از دیگر امکانات این سایت محسوب می شوند که می توانید از آن استفاده نمایید. این سرویس رایگان است اما تبلیغات فراوانی را به شما نشان می دهد.

Chattusa برای چت تصادفی بدون ثبت نام با افراد غریبه

Chattusa برای چت تصادفی بدون ثبت نام

با ورود به سرویس Chattusa شما فقط کافیست تا اطلاعات پایه مانند نام، کشور، سن و جنسیت و در صورت تمایل آواتار خود را انتخاب نمایید و به چت بپردازید. بدون نیاز به ثبت نام بودن باعث عدم کنترل افراد در این سایت نمی شود. ارسال اسپم، تحرکات نژادی و مذهبی، لینک های خطرناک، آزار جنسی و هر رفتار بدی توسط مدیران این سایت برخورد می شود و منجر به ممنوعیت دائمی خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین برنامه چت ، تماس صوتی و تصویری بدون نیاز به شماره تلفن، سیم کارت و ثبت نام را هم مطالعه کنید.

چت تصادفی در Free Random Video Chat

چت تصادفی در Free Random Video Chat

سرویس Free Random Video Chat هم امکان چت تصویری و هم متنی را برای شما فراهم کرده است. فقط کافیست تا روی حالت چت مورد نظر خود کلیک کنید و بدون نیاز به ثبت نام به چت کردن با افراد ناشناس بپردازید. این سرویس همانند دیگر ابزار ها رایگان است و امکان چت بین المللی را برای شما فراهم می سازد.

برقراری جت به صورت تصادفی با ۷Strangers

برقراری جت به صورت تصادفی با 7Strangers

سرویس ۷Strangers مکانی برای دیدار با دوستان جدید است! این سرویس شما را به کاربران تصادفی متصل می کند. سرویس ها کاملا ناشناس است و از هویت طرف مقابل اطلاعاتی داده نمی شود که منجر به افزایش امنیت می شود. برای استفاده از این سرویس نیازی به ثبت نام نیست و در هنگام چت با یک کلیک می توانید مکالمه را متوقف کنید. این سرویس برنامه هم برای پلتفرم های مختلف دارد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. این سرویس برای همه بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، ملیت و.. در دسترس است.

همینطور مطالعه مطلب معرفی ۵ سرویس آنلاین برای چت را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی بهترین برنامه های چت تصادفی پرداخیتم. این برنامه های معمولا امکان چت فردی و گروهی را برای شما فراهم می کنند و سعی در افزایش امنیت سرویس خود دارند. شما از چه سرویسی استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble
آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble
معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون
معرفی ۵ شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون
نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون
نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون
برنامه های جایگزین و شبیه بیتالک (Beetalk)
دانلود و معرفی ۱۲ تا از برنامه های جایگزین و شبیه بیتالک (Beetalk)

نظرات

صفحات 1 2