چگونه با Voip به کسب و کارمان رونق دهیم؟

چگونه با Voip به کسب و کارمان رونق دهیم؟ [رپورتاژ آگهی]

شرکت مهندسی ویپینگ حاصل یک تفکر واقع‌گرا و نمادین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور عزیزمان ایران می‌باشد ، که در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در حوزه  IT آغاز نموده است . امروزه توسعه خدمات ویپ و آموزش‌های مراکز تلفنی IP یکی از نیاز‌های اساسی موسسات و شرکت‌های گوناگون می‌باشد . ما بر این باوریم که می‌توانیم با تکیه بر الطاف الهی و همت مدیران با تجربه و کارشناسان خبره ، در علوم مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشگام باشیم . پیشگام در ارائه تجهیزات سخت‌افزاری با کیفیت و پیشگام در ارائه برترین خدمات به مشتریانمان .

خدمات شرکت ویپینگ

ویپینگ به عنوان یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات شبکه و سیستم تلفنی VOIP آماده ارائه خدمات به شرح ذیل به تمامی هم میهنانمان عزیز می‌باشد .

خدمات شرکت ویپینگ

ارائه راهکار‌های VOIP

  • طراحی و نصب ویپ

طراحی و اجرای سیستم تلفنی ویپ شامل راه ‌اندازی تلفن داخلی ، ارتباط بین شعبات شرکت و همچنین نصب انواع تجهیزات و سرویس‌های ویپ مانند :Gateway  ، خطوط E1 و ….

  • راه ‌اندازی Call Center

شامل تجهیز و نصب ویپ به صورت یک سیستم تلفنی کاملا جامع و توزیع مناسب داخلی‌ها و امکانات ، بر اساس اولویت‌ها ، کارایی کاربران و … و همچنین ارائه گزارشات جامع مدیریتی به صورت سیستم تحت وب و یا نرم‌افزار موبایل می‌باشد . لازم به ذکر است که نصب سیستم نظرسنجی تلفنی از امکانات Call Center گروه ویپینگ خواهد بود .

راه ‌اندازی Call Center

  • برنامه‌نویسی ویپ و ساخت نرم‌افزار‌ها و ماژول‌های جانبی

گروه ویپینگ همواره در تلاش است تا با کمک برنامه‌نویسان خبره ، سیستم تلفنی ویپ را توسعه دهد ، طوری که این مراکز تلفنی پاسخگوی تمامی نیاز‌های مشتریان باشد . علاوه بر این گروه ویپینگ با تکیه بر نیرو‌‌های متخصص و با تجربه تضمین می‌کند که هیچ سناریویی وجود ندارد که قابل اجرا نباشد .

برخی از نمونه کار‌های توسعه VOIP نصب شده توسط گروه VoiPing عبارت است از :

  • اتصال انواع CRM به مراکز تلفن VOIP
  • اتصال فروشگاه‌های اینترنتی به سیستم تلفنی ویپ
  • نصب انواع پایگاه داده و اتصال آن به مراکز تلفن VOIP

 

voip

  • تحقیقات و توسعه راهکار‌های ویپ

همانطور که می‌دانیم سیستم ویپ یک فناوری جدید و نوپا می‌باشد که جای رشد بسیاری دارد . متخصصین گروه ویپینگ همواره برای توسعه این تکنولوژی جدید مطالعه و تحقیق می‌نمایند تا بهترین راه‌کار‌ها را به مشتریان خود ارائه دهند .

  • مشاوره در طراحی و نصب ویپ در پروژه‌ها

گروه ویپینگ با راه اندازی پروژه‌های متعدد مرکز تلفنی VOIP ، آماده ارائه مشاوره در بررسی شبکه و سیستم تلفنی مورد نیاز در پروژه ، و همچنین راهنمایی پیمانکاران جهت فازبندی ، تامین تجهیزات و نظارت بر اجرای پروژه می‌باشد .

  • بهبود در کارایی سیستم ویپ موجود و بالابردن امنیت شبکه VOIP
  1. افزایش امنیت سیستم تلفن ویپ شما
  2. ارتقا مراکز تلفنی VOIP
  3. بررسی مشکلات زیرساختی و رفع عیوب سیستم‌های تلفنی ویپ

مجری کلاس‌های آموزشی و تولید محصولات ویدیو‌یی

  • دوره‌های آموزش حضوری

گروه ویپینگ مجری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های فشرده آموزش ویپ به صورت کاملا تخصصی می‌باشد . علاقه‌مندان می‌توانند در کلاس‌های آموزش تخصصی VOIP شرکت نموده و با تجهیزات و ادوات مختلف سیستم ویپ در لابراتوار مجهز ویپینگ آشنا شوند و راه اندازی یک سیستم تلفن واقعی را از نزدیک تجربه کنند . همچنین اساتید ویپینگ جهت آسودگی خاطر دانش آموختگان به مدت سه ماه بعد از اتمام دوره‌ آموزشی ، به عنوان مشاور برای اجرای پروژه‌ها پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات دانشجویان می‌باشند .

  • دوره‌های آموزش ویدیویی

همانطور که می‌دانیم بسیاری از دانشجویان و مدیران شبکه به دلیل مشغله فراوانی که دارند ، ممکن است فرصت کافی برای شرکت در دوره‌های آموزش حضوری ویپ را نداشته باشند ، به همین خاطر گروه ویپینگ برای راحتی علاقه‌مندان به یادگیری ویپ دوره‌های آموزش ویدیویی VOIP را تولد کرده است . علاقه‌مندان می‌توانند دوره‌های ویدیویی را از سایت VoiPing دریافت نموده و شروع به آموزش و نصب یک مراکز تلفنی ویپ کنند .

دوره‌های آموزش ویدیویی

  • مقالات آموزشی VOIP

یکی دیگر از روش‌های آموزش VOIP که گروه ویپینگ برای علاقه‌مندان به مراکز تلفنی ویپ تهیه کرده است ، بلاگ‌های آموزشی موجود در سایت این شرکت می‌باشد . شما می‌توانید با مراجعه به سایت ویپینگ ، مقاله مورد نظر خود را از بخش‌ها و سرفصل‌های آموزشی ویپ موجود در بلاگ‌ها انتخاب کرده و یادگیری این تکنولوژی جذاب را شروع کنید .

مقالات آموزشی VOIP

تماس با VoiPing

شما می‌توانید سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل ، سایت و یا شماره تلفن‌های ذیل با ما در میان بگذارید .

آدرس سایت : www.voiping.ir

ایمیل : info [at] voiping [dot] ir

تلفن تماس : ۷۴۳۲۷-۰۲۱  _ ۲۶۴۱۱۵۴۱-۰۲۱

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات