آموزش تبدیل PDF به ePUB در کامپیوتر ، گوشی و آنلاین

آموزش تبدیل PDF به ePUB در کامپیوتر ، گوشی و آنلاین

با ظهور و گسترش استفاده از کتاب های الکترونیکی، استفاده از فرمت هایی مانند ePUB رو به افزایش است. موضوعی و مشکلی که ممکن است برای اشخاصی که با این فرمت کار می کنند به وجود بیاید، تبدیل فرمت PDF به ePUB است. این تبدیل به سادگی امکان پذیر است. امروز در انزل وب آموزش نحوه تبدیل PDF به ePUB فارسی و انگلیسی در کامپیوتر ویندوز و مک، گوشی اندروید و به صورت آنلاین را ارائه خواهیم داد.

بهترین روش تبدیل فایل PDF به ePUB در اندروید ، مک ، کامپیوتر و وب

How to Convert a PDF to ePUB in PC , Android and Online

فرمت PDF در اکثر موارد برای اسناد متنی استفاده می شود. خوانندگان کتاب های الکترونیکی نیاز به تبدیل این فرمت به ePUB دارند که کار مشکلی محسوب نمی شود. از هر سیستم عاملی که استفاده می کنید، این مطلب برای انجام تبدیل PDF به ePUB به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از برنامه Calibre برای تبدیل PDF به ePUB

برنامه متن باز Calibre بخش بزرگی از نرم افزار کتاب الکترونیکی برای کاربران ویندوز، MacOS و لینوکس و همینطور یکی از بهترین نرم افزار تبدیل ePub به PDF است. ابتدا باید فایل پی دی اف خود را به این برنامه وارد کنید. روی Add Books کلیک کرده و با زدن Add Books From a Single Directory فایل خود را انتخاب کنید.

استفاده از برنامه Calibre برای تبدیل PDF به ePUB

حال فایل کتاب خود را از پنجره اصلی انتخاب کنید و گزینه Convert Books را بزنید.

استفاده از برنامه Calibre برای تبدیل PDF به ePUB

فرمت خروجی کار را در پنجره باز شده و با استفاده از منوی کشویی در سمت راست روی ePUB انتخاب کنید و تنظیمات لازم را برای سایر جزییات انجام دهید.

استفاده از برنامه Calibre برای تبدیل PDF به ePUB

پس از کامل شدن تبدیل، می توانید روی نماد Jobs در گوشه پایین و سمت راست کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید. با کلیک روی Show Job Details جزییات تبدیل های خود را ببینید. حال می توانید از فایل ePUB که تبدیل کرده اید استفاده کنید.

استفاده از برنامه Calibre برای تبدیل PDF به ePUB

همچنین در زمینه تبدیل فایل به پی دی اف ممکن است مطلب آموزش تبدیل صفحات وب به PDF آنلاین، در کروم، فایرفاکس، اندروید و آیفون نیز برای شما مفید باشد.

تبدیل فرمت ePUB به PDF فارسی به صورت آنلاین با Online Convert

وبسایت Online Convert نیز یکی از راه های تبدیل آنلاین PDF به ePUB است. این وبسایت تبدیل های مختلفی را در زمینه اسناد متنی انجام می دهد که می توانید از آن استفاده کنید. پس از ورود به سایت به قسمت Ebook Converter بروید و گزینه ePUB را انتخاب کنید. سپس Choose File را بزنید و فایل پی دی اف مورد نظر خود را انتخاب کنید. این سایت امکان بارگذاری فایل از دراپ باکس، گوگل درایو و.. را هم دارد.

تبدیل فرمت آنلاین با Online Convert

اگر نیاز به ثبت اطلاعاتی در مورد کتاب مانند عنوان یا نویسنده دارید، می توانید آن ها را هم وارد کنید. در نهایت روی Convert file کلیک کنید و منتظر اتمام عملیات تبدیل بمانید تا فایل خود را تحویل بگیرید.

مطلب ۵ روش تبدیل PDF به عکس JPG آنلاین و با نرم افزار بدون افت کیفیت نیز از دیگر مطالب مفید در این زمینه می باشد.

تبدیل فرمت PDF به ePUB در اندروید

شما در گوشی اندرویدی خود با برنامه The EPUBator این امکان را دارید. استفاده از این برنامه برای تبدیل ePub به PDF اندروید آسان است و فقط باید بعد از دانلود و نصب برنامه، گزینه Convert PDF را انتخاب کنید. بعد پوشه روی گوشی یا تبلت خود که حاوی فایل پی دی اف است را انتخاب کنید.

تبدیل فرمت PDF به ePUB در اندروید

فرآیند به طور خودکار بعد از انتخاب فایل آغاز می شود. بعد اتمام مرحله پردازش، روی Verify EPUB تاچ کنید تا عملیات را تایید نمایید. فایل ePUB جدید در همان پوشه PDF ایجاد می شود. در طول فرآیند اگر نیاز به قطع عملیات داشتید، روی Stop ضربه بزنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۴ روش کاربردی تبدیل PDF فارسی و انگلیسی به فایل Word را نیز مطالعه کنید.

استفاده از سرویس آنلاین Ebook to PDF

وبسایت Ebook to PDF نیز در بستر وبسایت تبدیل فرمت ePUB به PDF را برای تبدیل کیندل به PDF و.. انجام می دهد. البته این سرویس نیز قادر به تبدیل فرمت های MOBI, AZW, FB2 و.. نیز به فایل پی دی اف هست و همچنین در این سرویس با محدودیت حجمی ۵۰ مگابایت نیز رو به رو هستید.

استفاده از سرویس آنلاین Ebook to PDF

با زدن دکمه Upload Files می توانید فایل های خود را انتخاب کنید. سپس این سرویس شروع به تبدیل فایل شما می کند که می تواند پس از اتمام آن را دانلود کنید.

تبدیل آنلاین فایل Convertio

سرویس آنلاین Convertio یکی دیگر از گزینه های این لیست است. شما با این وبسایت می توانید اکثر فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید. از فرمت های تصویری، متنی و.. به سایر فرمت های مشابه. برای تبدیل ePUB به PDF یا برعکس، کافیست به این سایت بروید.

تبدیل آنلاین فایل Convertio

بعد از مشخص کردن فرمت مورد نظر، فایل خود را از داخل رایانه، دراپ باکس گوگل درایو یا سایت های مختلف در این سرویس آپلود کنید و بعد از اتمام کار فایل جدید خود را دانلود کنید.

همچنین مطالعه مطلب آموزش ۴ روش تبدیل فایل اکسل به PDF بدون نرم افزار جانبی و آنلاین را فراموش نکنید.

نرم افزار PDFelement برای تبدیل فایل در مک

با برنامه Pdfelement در سیستم عامل Mac شما قادر به تبدیل اسناد متنی در فرمت های ePUB به PDF هستید. این برنامه امکاناتی مانند ویرایش فایل های پی دی اف، اضافه کردن رمز عبور، اشتراک گذاری و.. را هم برای شما فراهم می سازد که مناسب به نظر می رسد. امکان اضافه کردن صفحه جدید نیز وجود دارد. بعد از ورود به سایت نسخه نصب کننده را دانلود کنید تا آخرین نسخه برنامه توسط آن نصب شود.

سرویس pdfelement برای تبدیل فایل در مک

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی سرویس های تبدیل ePub به PDF و بلعکس پرداختیم. نظر شما راجب ابزار های معرفی شده چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • مهر says:

    سلام
    چرا خطای ۴۰۳ میده؟

  • m says:

    سلام من برای تبدیل pdf های انگلیسی به epub مشکلی ندارم ولی وقتی pdf فارسی رو از طریق وبسایت های تبدیل به epub تبدیل میکنم تمام حروف از هم جدا میشن و چپ نویس میشن این نرم افزار ها زبان فارسی رو هم ساپورت میکنن؟

    • محمدرضا says:

      نه داداش
      من با همین نرم افزار امتحان کردم خروجی خوانا نیست
      مشکل با PDF فارسی هست
      اگه راه حلی پیدا کردم همین جا میگم

  • Sina says:

    سلام من برای تبدیل pdf های انگلیسی به epub مشکلی ندارم ولی وقتی pdf فارسی رو از طریق وبسایت های تبدیل به epub تبدیل میکنم تمام حروف از هم جدا میشن و چپ نویس میشن این نرم افزار ها زبان فارسی رو هم ساپورت میکنن؟