بهترین برنامه های پاکسازی حافظه داخلی ، کش و خارجی اندروید

۱۵ تا از بهترین برنامه های پاکسازی حافظه داخلی ، خارجی و کش اندروید

پاکسازی حافظه موقت (کش) بدون استفاده، حافظه داخلی و حافظه های جانبی مثل SD Card اندروید تاثیر زیادی در افزایش کارایی، عمر باتری و.. گوشی دارد. شما می توانید به جای انجام دستی این کار، آن را به برنامه های پاکسازی کننده بسپارید تا به صورت خودکار وضعیت حافظه شما را بهبود بخشند. امروز در انزل وب ۱۵ تا از بهترین برنامه های پاکسازی حافظه داخلی، حافظه نهان یا کش و حافظه خارجی اندروید را معرفی می کنیم.

دانلود بهترین برنامه پاکسازی فایلهای اضافی، حافظه کش و رم اندروید

Best Android Cleaner Apps For Delete Junk Files in Cache , Memory , Internal Storage ..

فایل های حافظه پنهان در طول زمان ذخیره می شوند و نیاز به پاکسازی دارند. همچنین آگهی ها، عکس های کوچک و.. نیز  به صورت ناخواسته فضای زیادی را اشغال می کنند. اگر حافظه شما کم شده است یا احساس می کنید عملکرد گوشی شما ضعیف شده، با استفاده از برنامه های معرفی شده در این آموزش می توانید مشکل خود را حل کنید.

برنامه Clean Master برای پاکسازی حافظه رم و..

برنامه Clean Master برای پاکسازی حافظه

برنامه Clean Master با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود، یکی از بهترین برنامه پاکسازی حافظه داخلی اندروید است. این برنامه علاوه بر حذف فایل های ناخواسته، آنتی ویروس و برنامه های بهبود عملکرد باتری را هم در خود به همراه دارد. ویژگی Charge Master نیز می تواند وضعیت شارژ باتری را در نوار وضعیت نشان دهد و بدین صورت با یک برنامه مجموعه ای از برنامه های مختلف را خواهید داشت.

یکی از بهترین برنامه پاکسازی و بهینه سازی اندروید ، DU Speed Booster & Cleaner

برنامه DU Speed Booster & Cleaner

ابزار DU Speed Booster & Cleaner یکی از بهترین برنامه های تمیز کننده اندروید است. این برنامه بیش از ۲۳۰ میلیون کاربر را جذب کرده است. این برنامه تنها با یک تاچ قادر به بهینه سازی برنامه های پس زمینه، آزاد سازی حافظه و حذف فایل های ناخواسته را دارد.

پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش حذف فایل های اضافی، قدیمی و تکراری در درایو ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را هم برای پاکسازی رایانه خود مطالعه نمایید.

پاک کننده حافظه اندروید Go speed

پاک کننده حافظه اندروید Go speed

برنامه Go Speed  ابزاری سبک است که به نقل از سازنده اش از سایر برنامه های مشابه ۵۰ درصد کارآمد تر است. با استفاده از روش نظارت پیشرفته Go Speed برنامه های نا به جا را در پس زمینه تلفن شما پاک می کند.

برنامه پاکسازی فایلهای اضافی اندروید Power Clean

برنامه Power Clean برای اندروید

نر افراز آسان و سریع Power Clean شما را در جهت حذف فایل های ناخواسته با مکانیزمی هوشمند و سریع یاری می دهد. این برنامه بهینه سازی خود را در عمق حافظه انجام می دهد.امکان مسدود کردن اعلان ها، پشتیبان گیری و اشتراک گذاری نیز از جمله سایر امکانات این برنامه هستند.

همچنین برای حذف عکس های تکراری مطلب آموزش پیدا کردن و حذف عکس و فایل های تکراری در اندروید را مطالعه نمایید.

دانلود برنامه پاکسازی رم و حافظه پنهان اندروید Ace cleaner

ابزار Ace cleaner برای اندروید

یک از ساده ترین و بهترین پاک کننده اندروید، Ace cleaner است. این برنامه تجربه جدیدی را با استفاده از ویژگی های Ace Clean, Ace Boost, Quiet Notification, Battery saver و CPU Cooler به شما می دهد. عملکرد گوشی شما با این برنامه به حداکثر میزان خود می رسد.

App Cache Cleaner برای پاکسازی حافظه اندروید

App Cache Cleaner برای پاکسازی حافظه اندروید

برنامه App Cache Cleaner توسط Apex برای پاکسازی فایل های شما طراحی شده است. این برنامه عملکرد خودکار و حرفه ای را دارد. داده های بلا استفاده نیز در این برنامه برای شما شناسایی می شوند تا در صورت لزوم حذف شوند.

اگر رایانه دارید، مطالعه مطلب حذف پوشه خالی ، فایل های تکراری ، میانبر و بوک مارک خراب در کامپیوتر برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

دانلود All-In-One Toolbox برای پاک کردن فایل اضافی اندروید

دانلود All-In-One Toolbox برای اندروید

برنامه All-In-One Toolbox همانطور که از نامش پیداست، یک برنامه چند منظوره است. این جعبه ابزار، کمپرسور عکس برای کاهش فضای اشغال شده توسط تصاویر نیز در برنامه گنجانده شده است. با قابلیت Boot Speedup نیز شما می توانید برنامه هایی را که تمایل دارید هنگام بوت شدن فعال شوند را انتخاب نمایید. ویژگی حذف دسته ای، انتقال برنامه و.. را نیز در این برنامه وجود دارند.

پاکسازی حافظه داخلی اندروید با Systweak Android Cleaner

برنامه اندروید Systweak Android Cleaner

Systweak Android Cleaner برنامه ای قدرتمند و دارای طیف گسترده ای از مراحل برای پاکسازی فایل های اضافی اندروید است. این برنامه ویژگی های فراوانی را ارائه می دهد که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

مطالعه مطلب آموزش ۴ روش پاک کردن حافظه پنهان کش Cache و داده های برنامه اندروید را نیز فراموش نکنید.

حذف کردن فایل های ناخواسته با The cleaner

حذف کردن فایل های ناخواسته با The cleaner

برنامه The cleaner ابزاری سبک و زیبا است. امکان ریکاوری برنامه های حذف شده، قرار دادن یادآوری برای تمیز کردن دستگاه، تقویت کننده بازی، برنامه قفل و.. همگی از امکانات اضافی این برنامه هستند. خصوصا اگر دنبال برنامه ای سبک هستید، استفاده از این سرویس را فراموش نکنید.

ابزار حذف فایل اضافی ۳۶۰° Booster & Cleaner

ابزار حذف فایل اضافی 360° Booster & Cleaner

برنامه ۳۶۰° Booster & Cleaner نجات دهنده گوشی شما از سرعت کند، صرفه جویی در باتری و.. است. این برنامه علاوه بر کار معمول خود دستگاه شما را نیز خنک می کند که خود تاثیرمثبتی در افزایش عمر و سرعت گوشی دارد..

برنامه برنامه پاکسازی حافظه رم اندروید AVG Cleaner & Battery Booster

برنامه AVG Cleaner & Battery Booster

از دیگر گزینه های این لیست AVG Cleaner & Battery Booster به عنوان یکی از بهترین کلینر اندروید می باشد. این برنامه شما را در پاک کردن فایل های ناخواسته، صرفه جویی در باتری و.. یاری می دهد. از این برنامه به راحتی در تمیز کردن فایل های ناخواسته گوشی خود استفاده نمایید.

ابزار پاک کننده اندروید Norton Clean

ابزار پاک کننده اندروید Norton Clean

جای برنامه های معتبر و نام آشنایی مانند Norton Clean در این لیست حس می شود. این برنامه با کمک نام قابل اعتماد Norton اقدام به پاکسازی گوشی می کند. آزاد کردن حافظه رم، پاک کردن برنامه های استفاده نشده و حذف خودکار کش از ویژگی های این برنامه است.

بهینه ساز اندروید Droid Optimizer

بهینه ساز اندروید Droid Optimizer

برنامه Droid Optimizer به منظور بهبود عملکرد گوشی شما طراحی گردیده است. پاک کردن تاریحچه مرورگر و افزایش عمر باتری را می توان از ویژگی های این مرورگر عنوان کرد.

برنامه Simple System Monitor

برنامه Simple System Monitor

ابزار Simple System Monitor در اصل یک سیتم مانیتور با قابلیت پاک کنندگی رم و حافظه پنهان است. فرکانس پردازنده، درجه حرارت و سایر اطلاعات سیستم در این برنامه قابل نمایش اند که می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

پاک کننده اندروید SD Maid

پاک کننده اندروید SD Maid

برنامه SD Maid به شما کمک می کند دستگاه خود را تمیز و محکم نگه دارید. مجموعه ای از ابزار های مدیریتی در این برنامه گنجانده شده اند. نسخه معمولی این برنامه رایگان است و نسخه پولی نیز با قیمت ۲.۲۸ دلار در دسترس است. البته توجه داشته باشید نسخه کامل برنامه معرفی شده را می توانید به صورت رایگان از اپ استور ها و سایت ای ایرانی دانلود نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی بهترین برنامه های پاک کننده حافظه داخلی اندروید پرداختیم. بهترین برنامه از نظر شما کدام است؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دلایل خرابی مموری کارت‌ چیست؟ حل مشکل مموری کارت بدون فرمت
دلایل خرابی مموری کارت‌ چیست؟ حل مشکل مموری کارت بدون فرمت
آموزش روش تغییر محل ذخیره عکس دوربین در گوشی اندروید
آموزش ۷ روش تغییر محل ذخیره عکس دوربین در گوشی اندروید
آموزش روش های کاربردی فرمت کردن کارت حافظه گوشی در کامپیوتر
آموزش ۵ روش کاربردی فرمت کردن کارت حافظه گوشی در کامپیوتر
حل مشکل ارور The Disk is Write Protected ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش ۶ روش حل مشکل ارور The Disk is Write Protected ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات