ضبط مخفیانه صدای محیط توسط گوشی اندروید

آموزش ۲ روش ضبط مخفیانه صدای محیط توسط گوشی اندروید

آیا شما می خواهید صدای محیط اطراف خود را به طور مخفیانه ضبط کنید؟ میخواهید بدون باز کردن برنامه ضبط صدا و بدون اینکه دیگران متوجه شوند این کار را انجام دهید؟ پس از بهترین برنامه های ضبط صدا مخفی اطراف در اندروید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد استفاده کنید.

دانلود بهترین برنامه های ضبط صدا مخفی اطراف در اندروید

How to Secretly Record Voice on your Android Device

قبلا در انزل وب ۱۰ تا از بهترین برنامه ضبط صدا حرفه ای در گوشی اندروید را به شما معرفی کردیم، اما ممکن است فردی در اطراف شما وجود داشته باشد که سعی دارد شما را تهدید کند و از شما رشوه بگیرد شما برای اثبات حرف خود باید صدا را ضبط کنید، یا ممکن است هدفتان از ضبط صدای محیط اطراف شوخی یا سر به سر گذاشتن یک شخص خاص باشد. شما به راحتی با برنامه ضبط صداهایی که در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد (مانند Secret Voice Recorder) به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

همانطور که از نام برنامه Secret Voice Recorder پیداست این برنامه ضبط صدا به شما اجازه می دهد تا صداهای محیط اطراف خود را به طور مخفیانه ضبط کنید. چگونه؟ بسیار ساده. شما فقط باید در عرض ۲ ثایه ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید که این مدت زمان پیش فرض است و می توانید از طریق تنظیمات برنامه آن را تغییر دهید. بعد از فشار دادن دکمه پاور ضبط اتوماتیک صدای محیط در اندروید شروع و صدای اطراف شما با کیفیت بالا ضبط خواهد شد. شما دیگر نیای به باز کردن قفل صفحه و باز کردن برنامه ندارید.

بهترین برنامه های ضبط صدا مخفی اطراف در اندروید

علاوه بر این برنامه، اپلیکیشن دیگری به نام Hidden Voice Recorder وجود دارد که دارای قابلیت های بسیار جالبی است. در ادامه نحوه استفاده از هریک از این برنامه های ضبط صدا مخفی اندروید را آموزش خواهیم داد.

دانلود برنامه ضبط صدا در محیط کار مخفی Secret Voice Recorder

برای ضبط صدای محیط کاری یا غیرکاری خود برنامه ضبط صدای Secret Voice Recorder را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم شما باید در عرض ۲ ثانیه ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید تا فرآیند ضبط صدا شروع شود. با این حال به یاد داشته باشید که با هر بار فشار دکمه پاور صفحه نمایش گوشی شما روشن و خاموش می شود. برای متوقف کردن فرآیند ضبط صدا دوباره ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید.

شما می توانید بازه زمانی ۲ ثانیه را تغییر دهید. برای انجام این کار روی سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست بالا واقع شده است کلیک کنید و بعد روی Settings تپ کنید. حالا گزینه interval را انتخاب کنید و از بین گزینه های ۱، ۱.۵، ۲، ۳، ۴ و ۵ ثانیه یکی از گزینه ها را مطابق نیاز خود انتخاب کنید.

دانلود برنامه ضبط صدا در محیط کار مخفی

علاوه بر این شما می توانید از طریق دکمه های ولوم صدا شروع به ضبط صدای محیط اطراف خود کنید. با این حال برای این کار شما باید صفحه نمایش موبایل خود را روشن کنید و بعد هر دو دکمه ولوم را با هم فشار دهید. برای فعال کردن این قابلیت به Settings بروید و گزینه Volume button mode را فعال کنید.

همچنین این برنامه ضبط صدای مخفیانه به شما این امکان را می دهد تا نوع ضبط را تغییر دهید. شما می توانید ضبط صدای مونو یا استریو را انتخاب کنید. حتی مهمتر از همه برنامه به طور خودکار تمام صداهای ضبط شده را در گوگل درایو شما آپلود می کند. برای فعال کردن این قابلیت به settings بروید، اسکرول را پایین بکشید و Google drive را فعال کنید. تمام صداهای ضبط شده در پوشه Secret Voice Recorder به گوگل درایو آپلود خواهند شد. نحوه فیلمبرداری مخفی و نامحسوس در اندروید را یاد بگیرید.

ضبط نامحسوس صدا اندروید Hidden Voice Recorder

برنامه Hidden Voice Recorder یکی دیگر از برنامه های ضبط مخفیانه صدای محیط اندروید است که می توانید در دستگاه اندروید خود نصب کنید. بعد از اینکه برنامه را نصب کردید می توانید فرآیند ضبط صدا مخفیانه را با فشار دادن ۳ بار دکمه پاور آغاز کنید و برای توقف هم باید باز هم ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید. برای تایید فعال سازی برنامه دستگاه شما حالت ویبره پیدا خواهد کرد. مانند برنامه قبلی شما می توانید از طریق تنظیمات داخلی برنامه گزینه دراپ باکس را فعال کنید تا صداهایی که مخفیانه ضبط کرده اید به طور خودکار در دراپ باکس آپلود شود. علاوه بر این شما می توانید برنامه را روی گوشی دوست خود نصب کنید و آن را به دراپ باکس خود ربط دهید و بعد یک پیامک با متن START به گوشی دوستتان بفرستید تا به طور مخفیانه صدای محیط اطراف او را ضبط کنید و بعد این صدا های ضبط شده را از دراپ باکس خود دانلود و یا گوش دهید.

ضبط نامحسوس صدا اندروید Hidden Voice Recorder

حالا ممکن است این سوال را بپرسید که چطور دوستمان از وجود برنامه بی اطلاع بماند و با دیدن آیکن برنامه آن را پاک نکند؟ جواب سوال خیلی ساده است. به تنظیمات برنامه بروید و گزینه Enable Hide App را فعال کنید، حالا یک صفحه برای شما ظاهر می شود که باید یک پین کد مخفی در آن وارد کنید و بعد OK کنید تا برنامه مخفی شود. اما اگر قصد برگرداندن برنامه را دارید باید شماره گیر گوشی خود را باز کنید و پین کد مخفی خود را وارد کنید. حالا به تنظیمات برنامه بروید و گزینه Enable Hide را غیرفعال کنید.

ضبط نامحسوس صدا اندروید Hidden Voice Recorder

در آخر از شما دعوت می کنیم دو روش کاربردی برای ضبط مکالمات تلفنی در هر دستگاه اندروید را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما نحوه ضبط مخفیانه صدای محیط اندروید را به شما آموزش دادیم، اگر شما برنامه دیگری می شناسید یا در مورد این دو برنامه نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر
آموزش 7 روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید
آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید

نظرات

  • عباس says:

    سلام…..من یه برنامه میخوام که با شنیدن صدا خودش خودکار ضبط کنه….یعنی خود برنامه صدارو که تشخیص داد شروع کنه

  • فتحی says:

    سلام من میخواستم همچین برنامه ای رو تو ی گوشی ی فرد جاسازی کنم که هر مکالمه ای کرد ضبط کنه آیا میشه این برنامه

  • Baboo says:

    دوست عزیز شما باید برنامه ضبط صدا و تصویر همزمان را نسخه پرو را دانلود یا خریداری کنید.
    مشکلتون برطرف میشه.

  • سالار says:

    داداش اگه همچین برنامه‌ای که گفتی گیرت اومد میشه منم در جریان بذاری.. خیلی دنبال همچین برنامه‌ای گشتم ولی پیداش نکردم..
    ممنون.
    ?

  • SkyBoy says:

    سلام ممنون از برنامتون.ولی من یه برنامه میخوام که خودش به صدا حساس باشه و به محض شنیدن صدا خودش بطور خودکار شروع به ضبط کنه ،آیا سراغ دارین همچین برنامه ای؟

    • Salar says:

      داداش اگه همچین برنامه‌ای که گفتی گیرت اومد میشه منم در جریان بذاری.. خیلی دنبال همچین برنامه‌ای گشتم ولی پیداش نکردم..
      ممنون.

  • شموئیل says:

    سلام وقتی نرم افزار ضبط صدا رو فعال میکنیم ، دیگه نمیه فیلمبرداری کرد ، چ راه حلی دارید؟

    • Baboo says:

      دوست عزیز شما باید برنامه ضبط صدا و تصویر همزمان را نسخه پرو را دانلود یا خریداری کنید.
      مشکلتون برطرف میشه.