ثبت نام، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس

آموزش ثبت نام ، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس

آیا تا بحال این سوال را از خود کرده اید که گراواتار (Gravatar) چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ اغلب کاربران جدید وردپرس در مورد آیکن خاکستری گراواتار که در کنار نامشان نمایش داده می شود از ما سوال می کنند، به طور مثال از ما سوال می کنند چگونه می توانند این آیکن خاکستری را غیرفعال کنند. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه ثبت نام، تغییر عکس و کار با گراواتار یا آواتار وردپرس را یه شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

گراواتار چیست؟ آموزش کار با Gravatar و تغییر عکس ایمیل

What is Gravatar and Why You Should Start Using it Right Away

به طور کلی Gravatar معنی آواتار را پوشش می دهد. آواتار یک نشان گرافیکی است که وجود یک کاربر را نشان می دهد. گراواتار می تواند عکس شخص یا هر عکس دیگری باشد که شما به طور انحصاری می توانید از آن استفاده کنید. به طور مثال یک شرکت می تواند از آرم خود به عنوان گراواتار استفاده کند چون این آرم فقط به شرکت اختصاص دارد. بعدها آواتارها جزئی از فروم ها و انجمن ها شدند که رسمیت شناختن کاربران را ساده تر می کرد. هر شخص دارای پروفایل مختص به خود بود و می توانست عکس خود را به پروفایل اضافه کند. اما در بلاگ هایی که غالبا به ثبت نام نیازی ندارند مانند وردپرس از Gravatar استفاده می شود.

Gravatar یا گراواتار چیست؟

Gravatar یا گراواتار چیست؟

Gravatar (بخوانید گراواتار) مخفف Globally Recognized Avatar است و به طور کلی به عنوان آواتار شناخته می شود. میلیون ها نفر از مردم و وب سایت ها از گراواتار استفاده می کنند. برنامه های محبوبی مانند وردپرس از گراواتار داخلی پشتیبانی می کنند. هنگامی که یک کاربر در سایتی که از گراواتار پشتیبانی می کند نظر می دهد گراواتار خود را به سرور سایت Gravatar اضافه می کند و این تصویر در کنار نامش نمایش داده می شود. این اجازه می دهد تا هر کامنت شناسه مختص به خود را در اینترنت داشته باشد.

Gravatar یا گراواتار چیست؟

چرا باید از گراواتار استفاده کنیم؟

اگر شما می خواهید در وب شناسایی شوید باید از گراواتار استفاده کنید. اگر شما یک وبلاگ نویس هستید یا صاحب یک کسب و کار کوچک هستید می توانید برند خود را به عنوان گراواتار استفاده کنید. ممکن است در ابتدا شما توجه زیادی را به خود جلب نکنید اما اگر افرادی که سایت های متعدد را می بینند و می خوانند گراواتار شما را مشاهده کنند توجه شان به شما جلب شود و در نهایت به وب سایت شما برسند. شما می توانید از گراواتار برای شناسایی کاربران وفادار خود استفاده کنید. Gravatar می تواند شما را برجسته و متمایز کند.

چرا باید از گراواتار استفاده کنیم؟

 

چگونه می توانم گراواتار بدست بیاروم؟

نحوه بدست آوردن گراواتار ساده و رایگان است. خیلی ساده به سایت Gravatar بروید و با ایمیلی که غالبا برای نظر دادن از آن استفاده می کنید در سایت ثبت نام انجام دهید. بعد عکس مورد نظر خود را اضافه کنید این عکس می تواند عکس خودتان، آرم شرکت و یا هر چیزی دیگری که منحصر به فرد است باشد. بیشتر تم های وردپرس در حال حاضر دارای گراواتار داخی هستند. شما می توانید از گراواتار پیش فرض سایت استفاده کنید اما بهتر است برای اهداف تبلیغاتی شروع به تغییر گراواتار کنید.

چگونه می توانم گراواتار بدست بیاروم؟

آموزش کار با سایت گراواتار

قبلا در انزل وب نحوه ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و.. اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم اینبار میخواهیم نحوه انجام اینکار برای ایمیل را آموزش دهیم، شروع کار با سایت گراواتار ساده است شما باید یک اکانت وردپرس داشته باشید و بعد از طریق اکانت به Gravatar وصل شوید. در صفحه اصلی Gravatar روی دکمه Sign In که در سمت راست – بالای پنجره مرورگرتان است کلیک کنید.

آموزش کار با گراواتار

پنجره Sign In برای شما باز خواهد شد که از شما می خواهد اطلاعات اکانت وردپرس خود را وارد کنید. اگر اکانت وردپرس دارید لطفا اطلاعات را در اینجا وارد کنید و اگر اکانت ندارید لطفا روی Need an account? کلیک کنید و یک اکانت جدید ثبت کنید.

آموزش کار با گراواتار

اگر شما نیاز به ثبت اکانت جدید دارد لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و نام کاربری و کلمه عبوری برای خود انتخاب کنید. اگر اطلاعات شما معتبر است برای ثبت اطلاعاتتان روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

آموزش کار با گراواتار

حالا یک ایمیل به شما ارسال می شود که باید آن را باز کنید و ایمیل خود را تایید کنید. تا وقتی که روی لینکی که برایتان ارسال شده است کلیک نکنید نمی توانید از گراواتار استفاده کنید. برای پایان دادن به این فرآیند دکمه Activate Account را کلیک کنید.

آموزش کار با گراواتار

حالا شما به وردپرس منتقل خواهید شد و یک پیغام تشکر به شما نمایش داده می شود حالا به سایت گراواتار برگردید و دکمه Sign In to Gravatar را کلیک کنید.

آموزش کار با گراواتار

بعد از ورود به گراواتار در کادر زیر ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه Get Your Gravatar کلیک کنید.

آموزش کار با گراواتار

نحوه انتخاب عکس گراواتار خود را انتخاب کنید، شما می توانید عکس را از هارد، اینترنت انتخاب کنید و یا از عکس هایی که قبلا آپلود کرده اید یکی را انتخاب کنید.

آموزش کار با گراواتار

اگر عکستان نیاز به برش دارد این کار را انجام دهید و روی دکمه Crop and Finish کلیک کنید.

آموزش کار با گراواتار

رتبه عکس خود را انتخاب کنید. از X-rated استفاده نکنید چونکه در برخی از سایت ها نمی توانید از گراواتارتان استفاده کنید.

آموزش کار با گراواتار

حالا هنگام استفاده از سایت ها گراواتار شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش کار با گراواتار

شما می توانید آواتار و عکس کارتونی خود را با این ۱۲ سایت بسازید!

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم توانسته باشیم شما را با مفهوم گراواتار آشنا کرده باشد، شما می توانید با تغییر گراواتار خود افراد بیشتری را به سمت سایت تجاری خود جذب کنید. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش ساخت اموجی دلخواه برای تلگرام ، کیبورد و.. اندروید و آیفون
آموزش ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و.. اندروید و آیفون
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۴
نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی ساده ، فانتزی
معرفی ۱۰ نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی ساده ، فانتزی و..

نظرات