تبدیل PDF به Word فارسی در گوشی اندروید

آموزش ۶ روش تبدیل PDF به Word فارسی در گوشی اندروید

فرمت PDF یکی از اولین انتخاب ها برای فرمت اسناد متنی جهت ارائه و انتقال می باشد. اما اگر در یک موقعیت خاص نیاز به اصلاح داشته باشید نمی توانید در فرمت PDF آن را انجام دهید. از آنجایی که گوشی همراه هوشمند معمولا همیشه در دسترس است،  امروز در انزل وب روش تبدیل PDF به WORD فارسی در گوشی اندروید را آموزش می دهیم تا به راحتی بتوانید ویرایش های خود را روی فایل های پی دی اف با تغییر فرمت آن انجام دهید.

دانلود بهترین برنامه تبدیل PDF به Word اندروید رایگان

How to Convert PDF to Word in Android

اگر شما فرمت PDF را به Word تبدیل کنید می توانید به راحتی تغییرات لازم را در متن خود به وجود بیاورید و مجدد آن را به پی دی اف تبدیل کنید. این کار برای دانشجویان و سایر افراد ممکن است گاهی لازم شود. شما می توانید به راحتی با برنامه و سایت های معرفی شده در این مطلب، اسناد متنی خود را در گوشی اندرویدی از فرمت PDF به Word تبدیل کنید.

برنامه LightPDF برای تبدیل PDF به ورد فارسی

برنامه LightPDF برای تبدیل PDF به ورد

سایت LightPDF یک مبدل و ویرایشگر پی دی اف آنلاین و تبدیل PDF به Word اندروید است. این سرویس همچنین می تواند سایر فرمت های محبوب دیگر نیز مانند Word , PNG, JPG, PPT و Excel را تبدیل کند. در این برنامه آنلاین هیچ محدودیتی برای اندازه و زمان استفاده از فایل ها وجود ندارد. جهت استفاده از این سرویس ابتدا در گوشی خود یک مرورگر را اجرا کرده و سایت LightPDF.com را باز کنید. سپس روی PDF to Word در زیر قسمت Convert from PDF تاچ کنید.

برنامه LightPDF برای تبدیل PDF به ورد

حال باید روی گزینه Choose File تپ کنید و فایل PDF خود را انتخاب کنید. پس از آن سایت اقدام به تبدیل PDF به ورد خواهد کرد.

برنامه LightPDF برای تبدیل PDF به ورد

پس از اتمام کار، روی آیکون دانلود که به شکل یک فلش رو به پایین است تاچ نمایید.

برنامه LightPDF برای تبدیل PDF به ورد

علاوه بر این تبدیل شما قادر خواهید بود در این نرم افزار تبدیل PDF به Word فارسی برای اندروید، متن و تصویر به فایل اضافه کرده و یا چند فایل را در یک فایل ادغام کنید. اضافه کردن امضا نیز ار جمله سایر امکانات این سرویس می باشد که علاوه بر موبایل می تواند از سایر دستگاه ها نیز از این ابزار استفاده کنید. این سرویس رایگان بوده و برای استفاده نیاز به ثبت نام و.. ندارد و می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

دانلود نرم افزار تبدیل فایل PDF فارسی به word برای اندروید، OfficeSuite

OfficeSuite برای تبدیل پی دی اف به ورد در اندروید

برنامه OfficeSuite کارهای مفیدی انجام می دهد که یکی از آن ها تبدیل PDF به ورد و همچنین مشاهده و ویرایش فرمت Word, Excel, PowerPoint و PDF می باشد. این برنامه رایگان تبدیل PDF به Word برای اندروید همچنین برای iOS و ویندوز فون نیز ساخته شده است. پس از دانلود و نصب برنامه، با اکانت جیمیل یا فیسبوک خود وارد برنامه شوید. نماد فهرست در گوشه بالا و سمت راست برنامه شوید و روی Open تپ کنید.

OfficeSuite برای تبدیل پی دی اف به ورد در اندروید

حال پس از باز شدن فایل، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست و بالا ضربه بزنید و روی Export تاچ نمایید و فرمت Word document (*.doc) را انتخاب نمایید.

OfficeSuite برای تبدیل پی دی اف به ورد در اندروید

این برنامه نسخه حرفه ای نیز دارد که باید آن را بخرید تا بتوانید از همه ویژگی های آن استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که می توانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده را رایگان از اپ استور های ایرانی و یا سایت های فارسی دانلود و استفاده نمایید.

برنامه تبدیل PDF به ورد اندروید Able2Extract PDF Converter

برنامه تبدیل PDF به ورد اندروید Able2Extract PDF Converter

دیگر گزینه این لیست جهت انجام تبدیل آنلاین PDF به Word اندروید ، برنامه Able2Extract PDF Converter می باشد. این برنامه تبدیل پی دی اف به Word, Excel و PowerPoint را بدون محدودیت و به راحتی انجام می دهد. البته این برنامه خود کار خواندن فایل های PDF را انجام نمی دهد و باید برنامه لازم را نصب داشته باشید. ابتدا برنامه را دانلود و نصب نمایید. سپس برنامه را باز کرده و با تاچ روی نماد + فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه تبدیل PDF به ورد اندروید Able2Extract PDF Converter

سپس باید فرمت مورد نظر خود یعنی To Word را برای تبدیل انتخاب کنید.

برنامه تبدیل PDF به ورد اندروید Able2Extract PDF Converter

حال برنامه شروع به تبدیل فایل پی دی اف به ورد در اندروید می کند. توجه داشته باشید که بسته به حجم کار ممکن است حتی تا ۱ ساعت هم تبدیل شما طول بکشد. برای تبدیل سریعتر می توانید برنامه خود را به نسخه Able2Extract Fast Conversions ارتقا دهید.

همچنین مطالعه مطلب آموزش تبدیل صفحات وب به PDF آنلاین، در کروم، فایرفاکس، اندروید و آیفون نیز می تواند برای شما مفید باشد.

برنامه Easy PDF برای تبدیل فایل PDF به Word اندروید

برنامه Easy PDF برای تبدیل فایل پی دی اف در اندروید

شما از برنامه Easy PDF نیز می توانید برای تبدیل فایل پی دی اف خود استفاده نمایید. شما در این برنامه می توانید فایل خود را حتی از Dropbox, Google Drive, OneDrive, Box و Office نیز برای تبدیل انتخاب کنید.

برنامه Easy PDF برای تبدیل فایل پی دی اف در اندروید

استفاده از این برنامه ساده است و فقط کافیست تا فایل خود را وارد برنامه کنید و اقدام به تبدیل فرمت آن نمایید.

اگر از کتاب خوان های الکترونیکی استفاده می کنید، حتما مطلب آموزش تبدیل PDF به ePUB در کامپیوتر ، گوشی و آنلاین را هم مطالعه نمایید.

دانلود برنامه PDF to Word Converter برای اندروید

دانلود برنامه PDF to Word Converter برای اندروید

شما می توانید برنامه PDF to Word Converter را نیز برای تبدیل پی دی اف به ورد دانلود و استفاده نمایید. این برنامه بدون محدودیت و کیفیت مناسب اقدام به تبدیل فایل شما می کند.

دانلود برنامه PDF to Word Converter برای اندروید

این برنامه کار خود را رایگان انجام می دهد ولی برای ترغیب شما به خرید، زمان تبدیل را کند و در حد یک ساعت قرار داده است اما در نسخه سریع این تبدیل به سرعت انجام می گردد.

مطلب ۵ روش تبدیل PDF به عکس JPG آنلاین و با نرم افزار بدون افت کیفیت نیز می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

تبدیل فایل پی دی اف فارسی به ورد در اندروید با PDF Conversion Suite

تبدیل فایل پی دی اف به ورد با PDF Conversion Suite

شما با استفاده از برنامه PDF Conversion Suite می توانید اسناد پی دی اف خود را به ورد و یا دیگر فرمت ها تبدیل کنید. برای استفاده از این برنامه و تبدیل PDF به Word کافیست تا آن را دانلود و نصب کنید و سپس فایل خود را انتخاب کنید.

تبدیل فایل پی دی اف به ورد با PDF Conversion Suite

این برنامه قابلیت باز کردن فایل از Google Drive, Dropbox و.. را نیز دارد. این برنامه از طیف مختلفی از فرمت ها مانند فرمت های مختلف ایمیل، اکسل، تصویر، آفیس، وب و.. پشتیبانی می کند.

همچنین برای مطالعه بیشتر در این زمینه، مطلب آموزش ۴ روش کاربردی تبدیل PDF فارسی و انگلیسی به فایل Word را هم بخوانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز روش ها و برنامه های مختلف را برای برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد را معرفی کردیم. بهترین روش و برنامه به انتخاب شما کدام است؟ همچنین می تواتید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

9 ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
۹ ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش 5 روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش ۵ روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل

نظرات

  • متین says:

    محاله برنامه ای وجود داشته باشه که بتونه pdf رو به word تبدیل کنه کل نرم افزارها رو زیر و رو کردم ولی متأسفانه بعد از فرمت غیر از چند صفحه کلمات درهم چیزی گیرم نیومده …

  • عارف says:

    سلام …بسیاری از این برنامه ها، فایلهای پی دی اف فارسی را درست تبدیل نمیکند. مثلا کلمات را وارونه نشان می دهد. مثلا کلمه باغ را غاب نشان میدهد. آیا این برنامه هایی هم که شما معرفی کردید اینگونه است؟ یا واقعا خوب کار میکند؟

    • فازمه says:

      سلام از راهنماییتون ممنونم ولی بعد از تبدیل pdf به word بازم نمیتونم تغیری توی فایل ایجاد کنم