بهترین سرویس های برنامه تشخیص سن و جذابیت از روی عکس آنلاین

۱۱ تا از بهترین سرویس و برنامه تشخیص سن و جذابیت از روی عکس آنلاین

بررسی و تشخیص چهره توسط ربات کار جالبی به نظر می رسد. ابزار های قدرتمندی ساخته شده اند که می توانند چهره شما را به صورت کامل اسکن کرده و اقدام به حدس سن و موارد دیگر کنند. امروز در انزل وب بهترین سایت ها و برنامه تشخیص سن و جذابیت و شناسایی سایر افراد مشابه شما از روی عکس آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

تست جذابیت چهره و تشخیص سن از روی تصویر به صورت آنلاین

Best Online Face Detection Services

ربات ها و موتور های جستجو می توانند مقدار جذابیت و سن را به صورت دقیق تر توسط الگوریتم هایی مشخص کنند. علاوه بر حدس زدن سن و جنسیت شما، این سرویس ها افراد مشابه شما را هم نشان می دهند. شما می توانید عکس های خودتان و دوستانتان را توسط سرویس های معرفی شده اسکن کنید و به نتایج جالبی برسید!

سرویس اسکن صورت PicTriev

سرویس PicTriev امکان جستجوی چهره افراد را دارد که ظاهرا این ویژگی فقط برای افراد معروف است. برای بررسی چهره کافیست یک عکس در قالب JPG یا JPEG و سایز زیر ۲۰۰ کیلوبایت آپلود کنید. این برنامه تشخیص سن و زیبایی آنلاین، مردانه و زنانه بودن چهره را مشخص کرده و مقدار سن را نیز حدس می زند. سپس افراد مشهوری هم که شبیهشان هستید را با ذکر درصد معرفی می کند.

سرویس اسکن صورت و تشخیص چهره PicTriev

این سرویس همچنین به شما امکان مقایسه دو چهره را هم می دهد. از این قسمت برای بررسی شباهت دو چهره می توانید استفاده کنید که برای دسترسی به آن کافیست روی نماد متر در بالا و سمت راست سایت کلیک کرده و سپس دو عکس را آپلود کنید تا سرویس محاسبات خود را انجام دهد.

سرویس اسکن صورت PicTriev

برنامه تشخیص جذابیت و زیبایی صورت از روس عکس به صورت آنلاین

در برنامه آنلاین تشخیص زیبایی و فرم صورت Prettyscale که برای اجرای درست آن در مرورگر خود به فلش پلیر نیاز دارید، شما برای تست زیبایی سنجی میتوانید یکی از عکس های دلخواه خود در کامپیوتر یا عکس های نمونه را انتخاب کنید، سپس باید موقعیت محل قرارگیری چشم، گونه، گوش، بینی و.. را توسط خط های مشخص کننده در تصویر انتخاب شده تعیین کنید، در نهایت این سرویس بر اساس الگوریتم های محاسبه جذابیت چهره (حالت چهره ، دماغ ، دهان و..) محاسبه جذابیت شما را بر اساس درصد و نکات در نظر گرفته شده برای این درصد نمایش میدهد.

برنامه تشخیص جذابیت و زیبایی صورت از روس عکس به صورت آنلاین

پیدا کردن چهره های مشابه توسط PimEyes

سرویس PimEyes نیز عکس های آپلود شده را اسکن می کند و دیگر عکس های مشابه آن در افراد مشهور را به شما نشان می دهد. اگر دوست دارید بدانید که شبیه چه فرد مشهوری هستید، می توانید از این سرویس استفاده نماید. البته برای پیدا کردن عکس های مختلف از افراد مورد علاقه خود نیز می توانید از این سرویس استفاده نمایید.

پیدا کردن چهره های مشابه توسط PimEyes

این سرویس معمولا از نقطه هدف ۷۰ در صد شباهت استفاده می کند یعنی ۷۰ درصد شباهت از نظر این سایت ایده آل به نظر می رسد که می توانید آن را تست کنید.

پیدا کردن چهره های مشابه توسط PimEyes

 How Old ، برنامه آنلاین تشخیص سن مایکروسافت

تشخیص سن از روی عکس How Old مایکروسافت شما می توانید به صورت تخصصی میزان سن خود را از روی عکس مشخص کنید. برای استفاده از سایت تشخیص سن از عکس کافیست تا عکس خود را آپلود کنید. ربات چهره شما را در عکس تشخیص داده و به سرعت سن شما را از روی چهره حدس زده و اعلام می کند.

تشخیص سن از روی عکس در How Old

برای تشخیص فتوشاپ بودن عکس ها پیشنهاد می کنیم مطلب ۸ روش برای تشخیص آسان عکس های فتوشاپی را مطالعه نمایید.

بررسی چهره BetaFace

سرویس BetaFace دیگر سایت تشخیص چهره است که فعلا در نسخه آزمایشی استفاده می شود. تکنولوژی تشخیص چهره این سرویس چهره شما را تجزیه و تحلیل کرده و جنسیت، سن، رنگ مو، شکل مو و.. را اعلام می کند. امکان مقایسه دو چهره و همینطور جستجو چهره در میان افراد مشابه در ویکی پدیا از دیگر امکانات این سرویس می باشند. ویژگی پردازش انبوه این سرویس آن را متمایز کرده و باعث صرفه جویی در وقت می شود.

بررسی چهره BetaFace

اسکن و مقایسه چهره Twins or Not

سایت Twins or Not توسط مایکروسافت برای مقایسه چهره دو قلو ها ساخته شده است. به شکلی ساده دو عکس را در سایت آپلود می کنید و پردازش شروع می شود. سپس این ابزار درصد تشابه بین دو عکس را به شما نشان می دهد که می توانید از آن استفاده نمایید.

اسکن و مقایسه چهره Twins or Not

بررسی زیبایی چهره Anaface

سایت Anaface امکان بررسی چهره آنلاین شما را فراهم کرده است. شما پس از آپلود عکس در سایت باید نقاط مورد نظر را به صورت دستی مشخص کنید تا سرویس بتواند به صحیح ترین شکل میزان زیبایی چهره را بسنجد.

بررسی زیبایی چهره Anaface

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب ۲۶ تا از بهترین موتور جستجو فارسی برای پیدا کردن گمشده ، وکیل ، دکتر و.. را هم مطالعه نمایید.

پیدا کردن چهره افراد با گوگل

در گوگل به جز جستجو کلمات و عکس ها می توانید چهره های مشابه را هم پیدا کنید. در صفحه گوگل باید روی نماد دوربین کلیک کرده و عکس خود را آپلود کنید.

پیدا کردن چهره افراد با گوگل

علاوه بر این شما با اضافه کردن قسمتی به کد آدرس گوگل جستجو را به صورت اختصاصی روی چهره قرار دهید. برای این کار پس از جست و جوی عکس، در قسمت انتهای آدرس عبارت &imgtype=face را قرار دهید.

پیدا کردن چهره افراد با گوگل

جستجو عکس با Image Raider

وبسایت Image Raider با استفاده از موتور های جستجو گوگل، بینگ و پانداکس برای جستجو تصاویر استفاده می کند. با بهبود عملکرد های این سرویس، استفاده در گوشی نیز آسان می باشد و می توانید افراد مشابه خود و یا کسانی که دنبالشان می گردید را پیدا کنید.

جستجو عکس با Image Raider

اگر به دنبال شخص خاصی می گردید، مطلب ۱۵ موتور جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام ، شماره موبایل ، ایمیل و.. را هم حتما مطالعه نمایید.

سرویس Berify برای جست و جوی عکس

هدف اصلی Berify جست و جوی تصاویر برای افراد به سرقت رفته یا گمشده است. این سرویس امکان نمایش عکس های شبیه به عکس شما را فراهم می سازد. البته با توجه به الگوریتمی که استفاده می کند ممکن است در مواردی دچار اشتباه شود که همین الگوریتم متفاوت نقطه تمایز آن است.

سرویس Berify برای جست و جوی عکس

جستجوی تصویر با NeoFace Watch

سرویس NeoFace Watch برای تشخیص چهره از سیستم های نظارتی طراحی شده است. بدین صورت که شما چهره مورد نظر خود را از روی سیستم نظارتی در این سرویس اسکن و سرچ می کنید. اگر شخص دیگری چنین شخصی را سرچ کرده باشد به شما نشان داده می شود. بدین صورت علاوه بر سرگرمی حتی می توان سارقینی که در چند مکان فعالیت داشته اند را پیدا کرد.

جستجوی تصویر با NeoFace Watch

در همین زمینه مطالعه مطلب عکسهای خود را با تکنولوژی تشخیص چهره مدیریت کنید را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز ۱۰ سرویس مختلف در زمینه بررسی و تشخیص چهره معرفی کردیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را به همراه سایر سرویس های بهتری را که می شناسید در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات