بهترین بازی شطرنج آنلاین تک یا دونفره حرفه ای و ساده

۱۱ تا از بهترین بازی شطرنج آنلاین تک یا دو نفره حرفه ای و ساده

برای بهبود مهارت شطرنج هیچ چیزی بهتر از بازی کردن شطرنج نیست. اگر حریف قدری ندارید سایت های زیادی وجود دارند که از طریق آنها می توانید به طور شبانه روزی بازی کنید. در پست امروز انزل وب با بهترین بازی شطرنج آنلاین حرفه ای و ساده آشنا خواهید شد که به صورت تکی یا دو نفره می توانید بازی کنید.

بازی شطرنج آنلاین با دوستان به صورت تک و دو نفره

Best Online Chess Game

به بازی دو نفره ای که توسط صفحه و مهره هایی که شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز انجام می شود شطرنج گفته می شود. هر کدام از این مهره با به صورت خاص و متفاوتی تغییر داده می شود به طور مثال حرکت فیل به صورت ضربدری است و اسب به صورت L است و رخ به صورت + یا صلیبی حرکت می کند و وزیر به تمام حالات می تواند حرکت کند. بازی با مات کردن حریف به پایان می رسد و در کل یک بازی فکری است و برای برنده شدن به تاکتیک و استراتژی های خاصی احتیاج دارد. شما برای اینکه حریفتان را مات کنید باید دارای مهارت بالایی باشید و تمرین داشته باشید. برای علاقمندان به بازی شطرنج امروز ۱۱ بازی شطرنج آنلاین را جمع آوری کرده ایم که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی شطرنج آنلاین با دوستان به صورت تک و دو نفره

مسابقه شطرنج آنلاین با شطرنج بازان حرفه ای

اگر قصد دارید با حریفان قدر بازی کنید ICC جایی است که باید بروید. ICC مخفف Internet Chess Club و به معنای باشگاه شطرنج اینترنتی است و در آن بازیکنان حرفه ای بیشتری نسبت به سایت های شطرنج دیگر وجود دارد. اگر شما دنبال یک حریف قوی هستید می توانید در ICC این حریف خود را پیدا کنید. عضویت در این سایت رایگان نیست اما می توانید به صورت آزمایشی و برای یک ماه به طور رایگان در این سایت شطرنج بازی کنید.

مسابقه شطرنج آنلاین با شطرنج بازان حرفه ای

شطرنج آنلاین دو نفره در سایت Chess

سایت Chess با بیش از ۲۴ میلیون عضو احتمالا بهترین مکان در اینترنت است که به صورت رایگان می توانید شطرنج بازی کنید. شما می توانید در این سایت به صورت لایو شطرنج بازی کنید. عضویت در این سایت رایگان است اما کاربرانی که به VIP دسترسی دارند می توانند از فیلم ها، آموزش ها و اطلاعات آماری بیشتری دست پیدا کنند.

شطرنج آنلاین دونفره

ChessCube یک بازی شطرنج آنلاین دونفره کامپیوتر

یکی دیگر از بزرگترین سایت های شطرنج آنلاینی که بیش از ۱.۴ میلیون کاربر دارد سایت ChessCube است که هر روز صدها تورنمنت در این سایت به صورت آنلاین بازی می کنند. ثبت نام در این سایت رایگان است اما برای عضویت VIP باید پول پرداخت شود. عضویت رایگان را می توان با برنده شدن در بازی های شطرنج توسعه داد. در این سایت شما می توانید دوستان خود را دعوت کنید و یک شبکه خصوصی شطرنج برای خود ایجادکنید.

ChessCube یک بازی شطرنج آنلاین دو نفره کامپیوتر

Lichess – بازی شطرنج آنلاین ساده رایگان

Lichess یک سرور بازی شطرنج متن باز و رایگان است. شما حتی می توانید این کدها را در وب سایت خود تعبیه کنید. این بازی شطرنج انواع مدهای بازی آنلاین و همچنین قابلیت آموزش را فراهم می آورد و رقابت در این سایت در حد معقولی است. شما می توانید در این سایت عنوان LM (Lichess Master) را بدست آورید که به جای نام کاربریتان نمایش داده می شود.

Lichess - بازی شطرنج آنلاین محشر

دانلود بازی شطرنج آنلاین دو نفره

سایت FICS یکی از قدیمترین سرورهای بازی شطرنج است که در اصل جایگزینی برای سایت ICC است. رابط رسمی برای بازی در این سایت وجود ندارد و شما باید یک اینترفیس سازگار را دانلود کنید تا بتوانید بازی کنید. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰۰۰ کاربر در این سایت ثبت نام کرده اند که شما می توانید برای بازکینان دیگر جستجو کنید و آنها را به چالش بکشانید. گیم های آنلاین جالب و سرگرم کننده مرتبط با رنگ ها را بازی کنید.

دانلود بازی شطرنج آنلاین دو نفره

Playchess  – بازی آنلاین شطرنج حرفه ای

سایت Playchess توسط ChessBase که یکی از محبوبترین نرم افزار پایگاه داده شطرنج است طراحی شده است. نسبت به سایت ICC در این سایت شطرنج بازان حرفه ای تری وجود دارد. این سایت کاملا با نرم افزار ChessBase و دیگر برنامه های ChessBase مانند Fritz ادغام شده است. این سایت هر روزه بیش از ۲۰۰۰۰ بازیکن به خود جذب می کند و بیش از ۲۰۰۰۰۰ کاربر رجیستر شده از ۹۰ کشور مختلف دارد.

Playchess - بازی آنلاین شطرنج حرفه ای

GameKnot – بازی شطرنج آنلاین با دوستان

سایت GameKnot یکی از بزرگترین سایت های مکاتبه ای است که بیش از یک میلیون عضو دارد و رایگان است. رابط کاربری جذاب است و ویژگی های دیگری مانند پایگاه داده بازی، آموزش تاکتیک ها و بازی های حاشیه نویسی شده وجود دارد. شما با بازی در این سایت می توانید مهارت شطرنج خود را بالا ببرید.

GameKnot - بازی شطرنج آنلاین با دوستان

بازی شطرنج آنلاین دو نفره اندروید

شما با استفاده از مرورگر سیستم یا گوشی اندروید خود می توانید وارد سایت Red Hot Pawn شوید (یا بازی را روی گوشی خود نصب کنید) و شطرنج بازی کنید. تنها کافیست یک بازی شطرنج را انتخاب کنید و آن را بازی کنید. هر حرکت شما ثبت می شود. در این سایت هزاران تیم وجود دارد که هر تیم برای خود رهبرانی دارد. عضویت در این سایت رایگان است اما برای استفاده از قابلیت های پیشرفته تر باید حق اشتراک بگیرید.

بازی شطرنج آنلاین دو نفره اندروید

از ۷ مورد از بهترین بازی استراتژیک جنگی آنلاین ایرانی و خارجی بازدید کنید.

Chessworld  یک بازی شطرنج آنلاین برای کامپیوتر

سایت Chessworld یکی از سایت های شطرنج محبوب است که توسط Tryfon Gavriel معروف به Kingscrusher طراحی شده است. عضویت در این سایت رایگان است اما تعداد زیادی از قابلیت ها وجود دارد که باید برای استفاده از آنها پول پرداخت کنید. با استفاده از این سایت می توانید به صورت آنلاین با دوستانتان شطرنج بازی کنید و برای بازی های چند نفره این سایت ایده آل است. شما ی توانید مابین حرکاتتان چت کنید و …

Chessworld یک بازی شطرنج آنلاین برای کامپیوتر

بازی شطرنج آنلاین رایگان و پولی

اگر به دنبال رقابت های جدی هستید می توانید از مسابقه شطرنج سایت ItsYourTurn استفاده کنید. مزیتی که این سایت دارد این است که علاوه بر بازی شطرنج می توانید از بازی تخته نرد، بازی های جنگی و غیره استفاده کنید. استفاده از این سایت رایگان است و کاربران می توانند به طور اختیاری برای عضویت پول پرداخت کنند. استفاده از این سایت ساده است و به جاوا، فلش نیازی ندارد و به دانلود کردن هم احتیاجی ندارد.

بازی شطرنج آنلاین برای اندروید

شطرنج آنلاین شطرنج ایرانی

آخرین سایتی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم سایت chesster است که یک سایت بازی شطرنج آنلاین مخصوص کاربران ایرانی است و از طریق آن می توانید با یک انسان و یا با کامپیوتر بازی کنید. اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید می توانید از این سایت فارسی زبان استفاده کنید.

شطرنج آنلاین شطرنج ایرانی

اگر به بازی های استراتژیک علاقمند هستید از ۱۵ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما تفاوت بین سایت شطرنج آنلاین ایرانی و خارجی که در بالا معرفی کردیم چیست؟ شما از کدام سایت استفاده خواهید کرد و دلیل انتخاب شما چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و... چقدر باید باشد؟
سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و… چقدر باید باشد؟
7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
8 تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
۸ تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

نظرات

  • parhamv87 says:

    سلام ببخشید اونجا که نوشتید سرباز اشتباهه اسمش پیاده هست کل مهره ها اسماشون اینه: پیاده اسب فیل رخ وزیر شاه آیدی من تو لیچس Parhamv87 هستش باتشکر

  • احمدرضا کمالی says:

    عالی خیلی خوب

  • مستفا۴۴ says:

    سلام مرسی بابت مطالب مفیدتون..میخواستم بدونم این سایتا از چه راهی کسب درامد میکنن؟؟

  • امیر says:

    Lichess عالیه کاملا رایگان با حضور قهرمانان شطرنج جهان وتورنمنت های فوق العاده