بهترین برنامه جایگزین گالری اندروید

۱۲ تا از بهترین برنامه های جایگزین گالری پیش فرض اندروید

همه برنامه های گالری اندروید شبیه به هم نیستند، برخی از آنها دارای قابلیتهای فوق العاده ای هستند و برخی هم از طراحی ضعیف و کندی رنج می برند. خبر خوب اینکه برنامه های گالری اندروید زیادی وجود دارند که شما می توانید آنها را جایگزین کنید. امروز در انزل وب با بهترین برنامه گالری اندروید جایگزین نرم افزارهای پیشفرض گوشی آشنا خواهید شد.

دانلود بهترین برنامه گالری اندروید جایگزین نرم افزار پیشفرض گوشی

Best Android Gallery Apps To Get A Fast Experience

اگرچه دوربین های گوشی های هوشمند بسیار حرفه ای نیستند اما می توانند برای ضبط لحظات شما استفاده شوند. تمام عکس ها و فیلم هایی که توسط دوربین گوشی خود ضبط می کنید در گالری گوشیتان جمع می شوند. اگر دوست دارید برنامه گالری گوشی متفاوتی به غیر از گالری پیش فرض گوشی خود داشته باشید که کاربرپسند باشد و بتوانید یک تجربه سریع و پاسخگو را داشته باشیدی توانید از بهترین برنامه های جایگزین گالری اندرویدی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم استفاده کنید. علاوه بر این شما می توانید از ۱۰ مورد از بهترین و زیباترین برنامه های جایگزین شماره گیر اندروید نیز استفاده کنید.

دانلود بهترین برنامه گالری اندروید جایگزین نرم افزار پیشفرض گوشی

برنامه گالری اندروید حرفه ای QuickPic

برنامه QuickPic یک برنامه گالری اندروید حرفه ای فوق العاده است که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه گالری بسیار سریع و سبک است و دارای یک رابط کاربری ساده است. در برنامه QuickPic شما می توانید از حرکات چند انگشتی استفاده کنید، می توانید فایل های خصوصی خود را پنهان کنید، پوشه های اضافه ایجاد کنید، فایل ها را براساس نام/ تاریخ/ مسیر و غیره مرتب کنید، فایل ها خود را به صورت فهرستی یا شبکه ای یا پشته ای مشاهده کنید.

برنامه گالری اندروید حرفه ای QuickPic

QuickPic همچنین دارای یک ویرایشگر عکس داخلی است که قابلیت های زیادی مثل چرخش، برش، کوچک نمای و غیره دارد. این برنامه گالری از سرویس های آنلاین گوگل درایو، وان درایو و غیره پشتیبانی می کند. شما می توانید رسانه های خود را به سرویس های ابری مورد علاقه تان اضافه کنید. این برنامه رایگان است و حاوی هیچ تبلیغاتی نیست.

Piktures یکی از بهترین نرم افزار گالری اندروید

برنامه Piktures یکی از برنامه های گالری اندروید است که قابلیت های کاملی دارد. این برنام همراه با یک رابط کاربری شیک و یک برنامه عالی گالری اندروید مبتنی بر ژست است تا آلبوم های خود را مدیریت و سازماندهی کنید. این برنامه سریع، ساده، رایگان و بدون تبلیغات است و شما می توانید در این برنامه گالری پوشه های ناخواسته را حذف کنید، آلبوم ها را پنهان کنید، فایل های خود را در محیز ابر آپلود کنید و غیره.

Piktures بهترین نرم افزار گالری اندروید

علاوه براین، این برنامه شامل چند گزینه برای مرتب سازی، نمایش گرید است و شما می توانید فایل های خود را براساس تاریخ یا مکان مشاهده کنید و این برنامه گالری همچنین دارای یک پلیر داخلی، یک پلیر گیف، ویرایشگر عکس و بسیاری از ویژگی های دیگر است. علاوه براین شما می توانید عکس های خصوصی خود را در درایوی امن با پین کد محافظت کنید. علاوه براین نسخه آلفای این برنامه از کروم کست پشتیبانی می کند.

A+ Gallery ، دانلود برنامه گالری برای گوشی هواوی و..

برنامه گالری A+ Gallery به شما اجازه می دهد مجموعه ای از عکس های خود را به سادگی سازماندهی و مدیریت کنید. این یکی دیگر از برنامه های گالری عکس اندروید است که ارزش امتحان کردن دارد. شما می توانید عکس های HD خود را جستجو، مشاهده و آلبوم های خود را مدیریت کنید. این برنامه گالری به طور خوکار فایل های شما را براساس تاریخ و محل سازماندهی می کند. شما می توانید پوشه های جدیدی ایجاد کنید، عکس های خود را به اشتراک بگذارید، مجموعه عکس های مورد علاقه خود را تشکیل دهید، عکس های خود را به صورت فهرستی یا شبکه ای مشاهده کنید.

دانلود برنامه گالری برای گوشی هواوی - A+ Gallery

علاوه براین، این برنامه گالری اندروید از فیس بوک، دراپ باکس، آمازون، محیط ابری و غیره پشتیبانی می کند. A+ Gallery دارای سطل بازیافت داخلی است و شما می توانید فایل های خصوصی خود را در آن پنهان کنید. این نم افزار رایگان و همراه با تبلیغات است با این حال در نسخه های حرفه ای می توانید تبلیغات را حذف کنید.

برنامه Foto Gallery یک برنامه گالری اندروید سامسونگ ، هواوی و..

برنامه Foto Gallery یک گزینه قابل اعتماد برای افرادی است که دنبال یک برنامه گالری سبک اما با قابلیت های کامل هستند می باشد. این برنامه قابلیت بارگیری سریعی دارد و شما می توانید فایل های خود را به طور منظم سازماندهی کنید. شما می توانید پوشه ها را پنهان و حذف کنید، پوشه های جدیدی را ایجاد کنید، اسکن کنید، تم برنامه را تغییر دهید و غیره.

برنامه Foto Gallery یک برنامه گالری اندروید سامسونگ، هواوی و...

Foto Gallery همچنین شامل یک سطل بازیافت داخلی است و شما می توانید عکس هایی که به صورت تصادفی پاک شده اند را در آنجا پیدا کنید. ویرایشگر عکس، پلیر ویدیو، پلیر گیف داخلی در این برنامه وجود دارد. شما می توانید عکس ها را به صورتی لیستی یا ستونی مشاهده کنید. علاوه بر این به شما اجازه می هد تا از ویدیوهای خود گیف بسازید. برنامه رایگان و فاقد تبلیغات است.

دانلود برنامه جایگزین گالری پیش فرض اندروید – Google Photos

برنامه گالری Google Photos روی اکثر دستگاه های اندروید نصب می شود. Google Photos یک برنامه گالری حرفه ای است و سرویس های ذخیره سازی که توسط گوگل توسعه داده شده است را استفاده می کند. این برنامه گالری رایگان بوده و شما می توانید تعداد نامحدودی از عکس ها و فیلم های خود را از تصایر ۱۶ مگاپیکسلی تا فیلم های ۱۰۸۰p ذخیره کنید. برنامه به صورت خوکار تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و آنها را براساس ویژگی های بصری و موضوعات مختلف شناسایی می کند.

دانلود برنامه جایگزین گالری پیش فرض اندروید - Google Photos

وقتی شما می خواهید فایلی را به اشتراک بگذارید این برنامه به عنوان سرویس بکاپ عکس عمل می کند. شما می توانید گزینه های بکاپ گیری را غیرفعال کنید. علاوه بر این، این برنامه شامل یک ویرایشگر داخلی، سطل بازیافت ، Google Lens و گزینه های جستجوی بصری است که با دستیار گوگل ادغام شده است. رابط کاربری به خوبی سازماندهی شده است و شما می توانید به راحتی فایل های خود را انتقال دهید. این برنامه گالری اندروید رایگان و بدون تبلیغات است.

دانلود برنامه جایگزین گالری پیش فرض سامسونگ برای اندروید – F-Stop Gallery

نرم افزار گالری F-Stop Gallery یکی از برنامه های گالری اندروید فوق العاده است که رابط کاربری آن برای اندروید ۷ به بالا بهینه شده است، این برنامه سریع، بدون تبلیغات و خرید داخلی است. هنگامی که شما برای اولین بار برنامه را باز می کنید تمام رسانه های شما اسکن می شود. اسکن در بک گراند ادامه پیدا می کند شما می توانید خیلی سریع فایل های خود را جستجو کنید، برچسب ها را ذخیره کنید، پوشه ها را پنهان یا حذف کنید، به پوشه ها رمز عبور بدهید و غیره.

دانلود برنامه جایگزین گالری پیش فرض سامسونگ برای اندروید - F-Stop Gallery

شما همچنین می توانید فایل های خود را مرتب سازی کنید و گزینه های شبکه یا لیست را در اختیار دارید. علاوه براین شما می توانید در داخل این برنامه گالری استفاده از گوگل مپ را تجربه کنید. با این حال برای تجربه گزینه های بیشتر می توانید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید.

دانلود برنامه گالری ویژه برای اندروید – Simple gallery

برنامه Simple gallery یک برنامه ساده است که تقریبا تمام توابع کاربردی و مورد نیاز را به همراه دارد. شما از طریق این برنامه گالری اندروید می توانید فایل های خود را انتقال دهید، آنها را بر اساس تاریخ، اندازه، نام و غیه مرتب سازی کنید، فایل های رسانه ای خود را در چند ستون مشاهده کنید و آنها را فیلتر کنید. شما می توانید پوشه ها و فایل های خود را مخفی کنید، پوشه های جدیدی ایجاد کنید، نوع نمایش را تغییر دهید، و غیره. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از رمز عبور از اطلاعاتتان محافظت کنید و حتی تم برنامه را تغییر دهید. برنامه سبک است و یک رابط کاربری کاربر پسند دارد. این برنامه رایگان است و هیچ خرید درون برنامه ای و تبلیغی ندارد.

دانلود برنامه گالری ویژه برای اندروید - Simple gallery

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید Camera Roll – Gallery

برنامه گالری Camera Roll – Gallery دارای سرعت و عملکردی عالیست. رابط کاربری این برنامه روان و بصری است و با توابع ضروری همراه است. شما می توانید از طریق این برنامه گالری خیلی سریع فایل های خود را جستجو و براساس نام/ اندازه/ تاریخ مرتب سازی کنید، تم های مختلف را اضافه کنید و حتی سبک صفحلی اصلی برنامه را سفارشی کنید. علاوه براین شما می توانید آلبوم های مجازی ایجاد کنید، پوشه ها را پنهان کنید، و همچنین دارای یک اکسپلورر فایل داخلی است و جایگزین خوبی برای Google Photos است و شما را قادر به ویرایش اطلاعات Exif تصویر شما می کند. به طور کلی این برنامه بسیار ساده و سبک است و رایگان و بدون تبلیغات و خرید داخلی است.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید Camera Roll – Gallery

MyRoll Gallery بهترین برنامه قفل گالری اندروید

برنامه MyRoll Gallery یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید است که توسط بسیاری از کاربران ترجیح داده می شود، صفحه اصلی این برنامه شامل دو بخش تصاویر و ویدیوها است. شما می توانید فایل ها را براساس نام/ تاریخ/ صعودی/ نزولی مرتب کنید، آلبوم یا پوشه جدیدی ایجاد کنید، تم و گزینه های نمایش فایل را تغییر دهید و غیره. این برنامه همچنین دارای قفل داخلی و گزینه ای برای دسترسی به دوربین است. شما می توانید فایل ها را کپی، حذف و به اشتراک بگذارید. رابط کاربری برنامه ساده و کاربر پسند است و بدون هیچ خرید داخلی است. علاوه بر این برنامه گالری شما می توانید از ۱۰ روش پیشرفته رمز و قفل گذاری روی گالری، تنظیمات و برنامه های اندروید استفاده کنید.

MyRoll Gallery بهترین برنامه قفل گالری اندروید

Focus gallery بهترین نرم افزار جایگزین گالری اندروید

برنامه Focus gallery یک برنامه گالری اندروید سریع است و دارای رابط کاربری ساده، رایگان و بدون هیچگونه تبلیغاتی است. این برنامه از انواع عکس ها، فیلم ها و فایل های GIF پشتیبانی می کند. این برنامه جایگزین خوبی برای برنامه گالری پیش فرض اندروید است و یک پلیر داخلی برای پخش ویدیو دارد. این برنامه هچنین دارای یک سیستم تگ جامع، قفل برنامه، تم تاریک و غیره است. با این حال نسخه رایگان این برنامه دارای محدودیت هایی است و برای استفاده از تمام قابلیت ها باید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید.

Focus gallery بهترین نرم افزار جایگزین گالری اندروید

دانلود گالری عکس سامسونگ Gallery Vault

برنامه Gallery Vault یکی از برنامه گالری ویژه برای اندروید است که می تواند عکس های شما را از چشم افراد دیگر مخفی نگه دارد. شما با این برنامه می توانید عکس ها، فیلم ها و هر نوع دیگری از فایل های پشتیبانی شده را مخفی کنید و از قابلیت اثر انگشت هم پشتیبانی می کند البته این قابلیت فعلا فقط برای گوشی های سامسونگ در دسترس است. قبل از خرید این برنامه گالری اندروید می توانید نسخه رایگان این برنامه را امتحان کنید.

دانلود گالری عکس سامسونگ Gallery Vault

دانلود برنامه گالری Simple Gallery برای اندروید

برنامه Simple Gallery همان چیزی است که از یک برنامه گالری اندروید انتظار دارید، شما می توانید با استفاده از این برنامه عکس ها و ویدیوهای خود را مشاهده کنید و از قابلیت زوم، تغییر نام، پاک کردن محتوا و غیره استفاده کنید. شما می توانید عکس های خود را پشت اسکنر پرینتر اثر انگشت مخفی کنید. این برنامه ساده، رایگان، متن باز و بدون تبلیغات است.

دانلود برنامه گالری Simple Gallery برای اندروید

در آخر از شما دعوت می کنیم ۳ روش جداسازی و حذف صدای خواننده از روی آهنگ برای اندروید را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما بهترین اپلیکیشن گالری اندروید کدام برنامه است؟ دلیل انتخاب شما چیست؟ اگر برنامه گالری سه بعدی برای اندروید می شناسید یا نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید
آموزش ۴ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید
دلایل سوختن هارد گوشی چیست؟ بررسی مهم ترین علت های این اتفاق
دلایل سوختن هارد گوشی چیست؟ بررسی مهم ترین علت های این اتفاق

نظرات