بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت

با ۴ تا از بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت در دنیا آشنا شوید!

اگر به دنبال بهترین سایت های طراحی تیشرت سفارشی خود هستید جای خوبی آمده اید. طراحی و چاپ تیشرت سفارشی یک صنعت پیچیده است و اگر شما در گوگل شبکه های تبلیغاتی تیشرت را سرچ کنید به بیش از ۵ میلیون نتیجه خواهید رسید، که هیچ یک از این شرکت ها مانند هم نیستند و دارای مزایا و معایب خود هستند. برای کمک به شما امروز لیستی از بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت را در انزل وب جمع آوری کردیم که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سرویس طراحی تی شرت و پیراهن آنلاین

Best Online T-shirt Design Websites

اگر از خرید تیشرت چاپی که طرح مورد علاقه شما را ندارد خسته شده اید، یا چنانچه برای تبلیغات کسب و کار خود به دنبال ابزار آنلاینی هستید تا طرح اولیه تیشرت و پیراهن کارمندان خود را آماده کنید یا به دنبال ابزاری هستید تا هدیه تبلیغاتی شرکت خود را ماندگار کنید می توانید از ابزارهای طراحی آنلاین تی شرت و پیراهن که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد استفاده کنید. تمام این سرویس های آنلاین خارجی بوده و امکان دانلود طرح نهایی را به نمیدهند و برای داشتن تصویر طراحی شده خود پیشنهاد میکنیم از ابزار اسکرین شات از صفحه استفاده کنید. کمبود یک سرویس آنلاین ایرانی برای طراحی تیشرت ها و پیراهن های مردانه و زنانه حس می شود.

طراحی تی شرت و پیراهن آنلاین

طراحی و چاپ تیشرت در Broken Arrow

سایت Broken Arrow یکی از سرویس های آنلاین طراحی تیشرت است که به شما اجازه طراحی تیشرت، کلاه، سنگ های قیمتی و غیره را می دهد. این سایت بیش از ۲۸ سال است که در صنعت زراحی و چاپ تیشرت فعالیت دارد. بسیاری از سازمان ها از اینکه آرم خود را روی لباس های کارکنانشان ببیند خوشحال می شوند، در این سرویس میتوانید لوگوی خود را طراحی کنید،  عکس اختصاصی خود را به عنوان طرح بر روی پیراهن آپلود و مشاهده نمایید ، متن دلخواه خود را تایپ و بر روی طرح استفاده کنید و یا اینکه رنگ و مدل تی شرت خود را انتخاب نمایید. اگر از رنگ تیشرت خوشتان نمی آید می توانید آن را تغییر دهید برای مثال می توانید طراحی روی تیشرت مشکی را انتخاب کنید. افرادی که در ایالات متحده هستند می توانند سفارش خود را به این سایت ارسال و در عرض ۶ روز کاری آن را تحویل بگیرند.

طراحی و چاپ تیشرت در Broken Arrow

از ۱۱ تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت آیکون و فاو آیکون آنلاین استفاده کنید.

چاپ و طراحی روی تی شرت مشکی، سفید و … در سایت Customink

یکی از سایت های دیگری که برای طراحی آنلاین تیشرت می توانید از آن استفاده کنید سایت Customink است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید با ورد به سایت یک تیرشت برای طراحی در اختیار شما قرار می گیرد در سمت چپ ابزارهای طراحی وجود دارد برای مثال اگر رنگ تیشرت را نمی پسندید روی آیکن قطره کلیک کنید و رنگ تیشرت را تغییر دهید، اگر می خواهید متنی به تیشرت اضافه کنید Add Text و اگر می خواهید از کلیپ های هنری استفاده کنید Add Art را کلیک کنید و … در سمت راست هم شما می توانید جهت تیشرت را بچرخانید مثلا روی جلو و پشت تیشرت طراحی کنید. در قسمت پایین هم با کلیک روی دکمه SAVE/SHARE می توانید طراحی تیشرتی که انجام داده اید را ذخیره و یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

چاپ روی تی شرت مشکی، سفید و ... در سایت Customink

برای طراحی بنر می توانید از بهترین سایت های ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی متحرک و ثابت رایگان آنلاین که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

سویشرت با طرح دلخواه در سرویس آنلاین Uberprints

دوست دارید تیشرت یا سویشرتی داشته باشید که دارای یک طرح منحصر به فرد باشد؟ پس وارد سایت Uberprints شوید تا با صفحه ای مانند زیر روبرو شوید. در قسمت وسط شما تیشرتی با رنگ سفید خواهید دید، در سمت چپ صفحه شما می توانید جهت لباستان را عوض کنید، به تمپلت ها دسترسی داشته باشید، روی طرح خوم زوم کنید و تیشرتی که طراحی کرده اید را به اشتراک بگذارید. در سمت راست می توانید رنگ لباس خود را تغییر دهید، به طراحیتان عکس اضافه کنید، متن اضافه کنید و طرح تان را ذخیره کنید.

سویشرت با طرح دلخواه در سرویس آنلاین Uberprints

طرح تیشرت اسپان، پیراهن و.. در Rushordertees

سایت طراحی تیشرت مردانه و زنانه بعدی که نسبت به سایت های بالایی ساده تر است سایت طراحی تیشرت Rushordertees است. بعد از ورود به سایت با صفحه زیر روبرو خواهید شد. در قسمت پایین ابزارهای اضافه کردن متن، اضافه کردن کلیپ های هنری، آپلود کلیپ های هنری، تغییر رنگ و نوع تیشرت را در اختیار خواهید داشت. با کلیک روی آیکن Rotate می توانید لباس خود را بچرخانید و پشت لباس هم طراحی کنید و در سمت چپ با کلیک روی گزینه Save می توانید طراحی تیشرت خود را ذخیره کنید.

طرح تیشرت، رکابی و ... در Rushordertees

در صورت نیاز می توانید از ۵ روش ساخت و طراحی انواع مدل بروشور به صورت آنلاین و رایگان استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب برخی از سایت های طراحی تیشرت مردانه و زنانه را به شما معرفی کردیم، اگر با این سایت ها کار کرده باشید متوجه خواهید شد که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند و شما باید متن های خود را به انگلیسی تایپ کنید و برای اضافه کردن فارسی متن باید به صورت عکس باشد، برای حل این مشکل چه سایت خارجی می شناسید که از زبان فارسی پشتیبانی کند؟ چه سایت طراحی تیشرتی دیگری میشناسید که دارای ابزار طراحی پیراهن باشد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

۱۴ ترفند فوق العاده کاربردی برای قبل از سفر
انزل وب
نواختن درام از طریق تی شرت
نظارت اعلائم حیاتی بدن در بیمارستان توسط پیراهن هوشمند

نظرات

  • میلاد لطفی says:

    سلام ممنون بابت سایت خوبتون
    من دنبال یه سایت میگردم که بشه طرح های چاپی (سابلیمیشن) ورزشی،فوتبالی دنیارو داخلش دانلود کرد اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه

  • کیان یدالهی says:

    ببخشید تو سایت دومی چطوری باید عک تیشرت رو سیو کنیم؟

  • مهدی هاشمی says:

    سلام وعرض ادب. یک دنیا ممنون بابت این مطلب . عالی بود . مخصوصا سایت آخر که کار باهاش خیلی راحته . دمت گررررررررررررررم . خوش و سلامت باشی .

    • سام says:

      سلام. مهدی جان گفتی کار بااین سایت طراحی تیشرت راحته میخوام بدونم برا خخودت تیشرت میخواستی طراحی کنی و بخری؟ راستش من طراحم و بعضی سایتهای اینطوری استور یا مغازه میذارن تو سایتسشون برا طراحها ک اونجا طرحهاشون رو بزنن رو تیشرتها و بفروشن. برای همینم سرچ کردم که به اینجا رسیدم ولی این مقاله نگفته که اصلا طراحی برای طراحها هتش و درامد داره یا برای خود افراده ک میخوان ی تیشرت درست کنن برا خودشون. هیچجا هم توضیح نیست توی نت که بگه ما طراحها کجا و چطور میتونیم طراحی کنیم رو تیشرتها و کسب درامد کنیم چون ازین سایتها زیاد دیدم با فروشگاههای مختلف ولی طرز کارشونو نمیدونم چون ی طراح با فتوشاپ راحتتره تا با خود اون نرمافزار مسخه ی طراحی تیشرت ک گذاشتن اونجا . اگر اطلاعاتی داشتی ممنون میشم برام بذاری