ساخت کارت عروسی آنلاین

ساده تا هنری: ۸ تا از بهترین سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین

ازدواج یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در زندگی شما رخ می دهد و شما می توانید با طراحی یک کارت عروسی خاص و منحصر به فرد از مهمانانتان دعوت کنید که در جشن شما حضور داشته باشند. اگر مهارتی در طراحی گرافیک ندارید هیچ مشکلی نیست فقط کافیست یکی از بهترین سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین را که به شما معرفی می کنیم را بکار گیرید.

ساخت کارت عروسی مجازی آنلاین رایگان

Amazing Wedding Invitations Websites to Create Your Own Design

یکی از دغدغه های عروس و دامادهای جوان طراحی کارت عروسی است که برایشان هزینه زیادی را در بر نداشته باشد. زوج های باهوش می توانند کارت های عروسی ساده و حرفه ای خود را به راحتی طراحی کنند. فرآیند طراحی کارت عروسی در سایت های آنلاینی که در ادامه به شما معرفی می کنیم بسیار ساده است شما از تمپلت های طراحی شده یکی را انتخاب می کنید و شروع به ویرایش آن می کنید برای مثال عکس خود و همسرتان را آپلود کنید و متن دعوت خود را تایپ کنید در آخر کارت عروسی خود را دانلود کنید. شما می توانید کارتی که طراحی کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع یک کارت عروسی دیجیتالی داشته باشید. علاوه بر این شما می توانید از کارت تان پرینت بگیرید و به آلبوم عروسیتان اضافه کنید.

ساخت کارت عروسی مجازی آنلاین رایگان

با ۴ تا از بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت در دنیا آشنا شوید!

ساخت کارت عروسی دست ساز در سایت Canva

Canva یک سرویس رایگان است که به شما اجازه می دهد بدون اینکه مهارت طراحی گرافیکی داشته باشید کارت عروسی بسازید. قبلا ما این سایت را برای طراحی بنر و طراحی بروشور به شما معرفی کردیم، این نشان دهنده توانایی گسترده این سرویس آنلاین در مبحث طراحی گرافیک است. صدها تم زیبا برای کارت عروسی وجود دارد که می توانید متناسب با نیازتان آنها را انتخاب کنید. شما می توانید تصاویری که می خواهید در کارت عروسی خود داشته باشید را به طور رایگان در سایت آپلود کنید. اگر می خواهید می توانید کارت عروسی خود را به صورت الکترونیکی با دیگران به اشتراک بگذارید برای این کار کافیست روی دکمه Share کلیک کنید.

ساخت کارت عروسی دست ساز در سایت Canva

نرم افزار ساخت کارت عروسی الکترونیکی Jukeboxprint

با استفاده از سرویس آنلاین Jukeboxprint شما می توانید کارت های عروسی منحصر به فردی را ایجاد کنید. شما می توانید از تمپلت های متنوعی که در این سایت وجود دارد استفاده کنید. با انتخاب تمپلت وارد برنامه طراحی کارت عروسی می شود و می توانید با استفاده از ابزارهای موجود شروع به ایجاد کارت عروسی خود کنید، شما می توانید از اسکریپت های زیبا و قدیمی، تم های عاشقانه و … استفاده کنید. اما اگر قصد دارید کارت عروسی خود را از ابتدا طراحی کنید تمپلت های خالی با اندازه های متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. بعد از طراحی کارت عروسی می توانید از آن پرینت بگیرید و یا آن را دانلود کنید.

نرم افزار ساخت کارت عروسی

از ۴ سرویس ساخت و طراحی کارت پستال تولد، عروسی، تبریک و.. آنلاین استفاده کنید.

تنها با چند کلیک کارت عروسی مجازی خود را بسازید!

با صدها تمپلت کارت عروسی که برنامه آنلاین FotoJet ارائه می دهد شما می توانید کارت عروسی خود را در سه مرحله ایجاد کنید. برای ساخت کارت عروسی آنلاین یک تمپلت کارت را انتخاب کنید، با اضافه کردن عکس ها و متن ها تمپلت کارت عروسی خود را ویرایش کنید و در نهایت آن را دانلود و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. کلیپ ها، اشکال، بک گراندها و غیره در این راه به شما کمک خواهند کرد.

تنها با چند کلیک کارت عروسی مجازی خود را بسازید!

طراحی کارت عروسی خاص در PsPrint

سایت psprint نیز مانند سایت های قبلی یک سری تمپلت های کارت عروسی را در اختیار شما قرار می دهد که با کلیک کردن آن وارد برنامه ویرایش تمپلت می شوید. شما می توانید متن و عکس های خود را به وارد برنامه کنید و کارت های عروسی سفارشی خود را بسازید. بعد از اینکه کار طراحیتان تمام شد به قسمت بالا – سمت راست صفحه نمایش خود نگاه کنید دکمه هایی برای ذخیره ساری کارت عروسی وجود دارد شما می توانید کارت عروسی را به صورت تصویری یا PDF ذخیره کنید.

طراحی کارت عروسی خاص در psprint

آموزش کامل تصویری ساخت کارت پستال موزیکال در خانه را مطالعه بفرمایید.

نرم افزار طراحی کارت عروسی Evite برای کامپیوتر

نرم افزار آنلاین Evite یکی از سرویس هایی است که شما می توانید در هر سیستمی از آن استفاده کنید، در بین تمپلت های پولی این سایت می توانید تمپلت های کارت عروسی رایگانی در دسته یندی ساده، فانتزی، خاص و.. پیدا کنید، فقط نحوه استفاده از این سایت کمی متفاوت از سایت های قبلی است. با انتخاب تمپلت یک فرم به شما نمایش داده می شود که اطلاعات محل برگزاری، تاریخ و سایر اطلاعات خود را وارد کنید و حتی پیغام دعوت خود را بنویسید. اگر متوجه شده باشید شما در اینجا نمی توانید محل قرار گیری متن و یا حتی عکس را تغییر دهید در نهایت شما می توانید با کلیک روی دکمه Save Draft کارت عروسی خود را دانلود کنید.

نرم افزار طراحی کارت عروسی Evite برای کامپیوتر

معرفی ۳ سایت کارت عروسی فانتزی

تقریبا اکثر سایت های طراحی کارت عروسی دیجیتال به همان روشی که در بالا توضیح دادیم عمل کنند. اگر دوست دارید از سایت های بیشتری بازدید کنید تا کارت عروسی الکترونیکی خود را بسازید می توانید به سایت Greetingsisland سربزنید، با انتخاب یک تمپلت مانند تصویر زیر یک دکمه Customize به شما نمایش داده می شود که با کلیک روی آن به صفحه ای وارد می شوید که می توانید متن را ویرایش و عکس خود را جایگزین کنید.

معرفی 3 سایت کارت عروسی فانتزی

سایت بعدی که برای درست کردن کارت عروسی به شما معرفی می کنیم سایت Postermywall است که به شما امکان طراحی، ذخیره و اشتراک گذاری کارت عروسی را می دهد. طبق معمول با انتخاب تمپلت ابزارهای طراحی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معرفی 3 سایت کارت عروسی فانتزی

اما آخرین سایت، سرویس آنلاین Greenvelope است که در ظاهر عملکردی شبیه به سایت Greetingsisland دارد، تمپلت را انتخاب کنید و برای ویرایش آن دکمه Start Customizing را انتخاب کنید.

معرفی 3 سایت کارت عروسی فانتزی

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۱۰ روش تبدیل عکس به کارتون به صورت آنلاین و بدون نیاز به فتوشاپ استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۸ سایت ساخت کارت عروسی دست ساز را به شما معرفی کردیم، همانطور که مشاهده کردید تمام این سایت ها خارجی بودند، شما چه سایت ایرانی می شناسید؟ با کدام یک از برنامه های آنلاین بالا شروع به ساخت کارت عروسی مجازی خود نمودید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
تبدیل توپ تنیس به رقص نور
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۴

نظرات