استیکر در واتساپ

آموزش کامل ارسال ، حذف ، دانلود و اضافه کردن استیکر در واتساپ

بلاخره پس از ماه ها انتظار، واتساپ (Whatsapp) قابلیت استیکر خود را معرفی کرد. استیکر در واتساپ در تمام سیستم عامل های اندروید؛ آیفون و وب در دسترس است. قابلیت استیکر واتساپ به همان شیوه فیس بوک کار می کند. شما از پک استیکرهایی که به تازگی واتساپ استفاده کرده است استیکر خود را انتخاب خواهید کرد. اگر قصد دارید نحوه ارسال و دانلود استیکر واتس اپ آیفون و اندروید را یاد بگیرید از شما دعوت می کنیم ادامه پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

نحوه دریافت، ارسال و دانلود استیکر واتس اپ آیفون و اندروید

How to Send Stickers in WhatsApp

مانند ایموجی، استیکر احساسات را بهتر از متن ساده انتقال می دهد. علاوه بر این برخی از استیکرها حاوی متن هستند و شما می توانید هر دو را به صورت یکجا داشته باشید. استیکرهای واتساپ خود دارای قابلیت های زیادی هستند، شما می توانید استیکرها را به استیکرهای مورد علاقه خود استفاده کنید، آنها را گروه بندی کنید و غیره. در ادامه تمام چیزهایی که شما باید در مورد استیکر واتس اپ بدانید را توضیح خواهیم داد. آموزش ۷ روش رفع بلاک و بلاک کردن شخص در واتس اپ اندروید ، آیفون و.. را مطالعه بفرمایید.

نحوه ارسال و دانلود استیکر واتس اپ آیفون و اندروید

استیکر واتس اپ کجاست و نحوه ارسال آن چگونه است؟

برای ارسال استیکرها روی آیکن ایموجی که در کنار کادر تایپ واتساپ وجود دارد تپ کنید. حالا شما در اینجا گزینه های GIF و ایموجی را مشاهده می کنید، در کنار GIF یک آیکن استیکر مشاهده خواهید کرد روی آن تپ کنید.

استیکر واتس اپ کجاست و نحوه ارسال آن چگونه است؟

واتساپ شما را به صفحه استیکرها خواهد برد. روی استیکری که می خواهید ارسال کنید تپ کنید تا ارسال شود. شما می توانید از استیکرها در چت های شخصی و گروه ها استفاده کنید.

استیکر واتس اپ کجاست و نحوه ارسال آن چگونه است؟

نحوه مشاهده استیکرهایی که اخیرا در واتساپ استفاده شده

مانند ایموجی ها شما برای استیکرها یک قسمت دارید که استیکرهایی که اخیرا استفاده کرده اید را به شما نمایش می دهد. وقتی پنل استیکر را در آیفون یا اندروید باز می کنید روی اولین آیکن (که شبیه آیکن ساعت هست) سمت چپ که در تصویر زیر نیز نشان داده شده است تپ کنید.

نحوه مشاهده استیکرهایی که اخیرا در واتساپ استفاده شده

اضافه کردن یک استیکر به لیست علاقمندی های واتساپ

شما می توانید یک استیکر را دانلود و به لیست استیکرهای مورد علاقه خود اضافه کنید، برای انجام این کار پنل استیکرها را باز کنید و روی آیکن ستاره تپ کنید.

اضافه کردن یک استیکر به لیست علاقمندی های واتساپ

برای اضافه کردن استیکر به لیست علاقمندی ها، استیکر را تپ و دست خود را نگه دارید. یک پنجره پاپ آپ نمایش داده می شود که شما باید Add را انتخاب کنید.

اضافه کردن یک استیکر به لیست علاقمندی های واتساپ

اگر استیکری برای شما ارسال می شود که از آن خوشتان آمده است می توانید آن را تپ و دستتان را نگه دارید و از پنجره نمایش داده شده گزینه Add to Favorites را انتخاب کنید.

شخصی سازی، استیکرهای واتساپ براساس احساسات

در کنار آیکن ستاره، شما آیکن قلب مشاهده می کنید. در اینجا شما می توانید استیکر را براساس دسته بندی ها پیدا کنید. شما بخش هایی مانند قلب، غم، شادی و غیره دارید. به طور مثال اگر بخش شادی را انتخاب کنید استیکرهایی پیدا خواهید کرد که دارای صورت خندان هستند.

نمایش استیکرهای واتساپ براساس احساسات

گروه بندی استیکر واتساپ

وقتی شما چند استیکر را به صورت همزمان ارسال می کنید برنامه واتساپ به طور خودکار آنها را با هم گروه بندی خواهد کرد. بعد اگر بخواهید از همین استیکرها استفاده برچسب ها را بلافاصله نخواهید دید و شما باید چت را ببندید و دوباره باز کنید تا آنها را مشاهده کنید. در حال حاضر شما نمی توانید به صورت دستی دو استیکر را با هم ارسال کنید.

گروه بندی استیکر واتساپ

دانلود استکیر واتساپ

به صورت پیش فرض تنها یک پک استیکر در واتساپ از قبل نصب شده است اما شما می توانید استیکرهای بیشتری را اضافه کنید. برای انجام این کار، صفحه استیکرها را باز کنید و روی علامت + که در گوشه سمت راست است تپ کنید. در اینجا شما تمام تپ ها را پیدا خواهید کرد، روی آیکن دانلود (فلش رو به پایین) تپ کنید تا استیکرها دانلود شوند.

اضافه کردن استیکرهای جدید

اضافه کردن استیکر به واتس اپ

واتساپ دارای مجموعه قابل توجهی از استیکرها است. اگر کسی به شما استیکری ارسال کند و شما آن را دوست داشته باشید فقط کافیست روی استیکر تپ کنید تا صفحه ای مانند زیر به شما نمایش داده شود شما می توانید استیکر را به بخش علاقمندی های خود اضافه کنید.

اضافه کردن استیکر به واتس اپ

مشاهده استیکرهای نصب شده واتساپ

تمام استیکرهایی که دانلود کرده اید را در سربرگ My Stickers می توانید مشاهده کنید. آنهایی که قبلا دانلود شده اند یک علامت تیک دارند و استیکرهایی که هنوز دانلود نشده اند یک فلش رو به پایین خواهند داشت.

مشاهده استیکرهای نصب شده واتساپ

نحوه پاسخ دهی خودکار به پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید را یاد بگیرید.

مرتب سازی استیکرهای واتس اپ

اگر چند پک پک استیکر را دانلود کرده باشید همه آنها برای شما در دسترس خواهند بود. شما می توانید بر اساس اولویت آنها را مرتب کنید. برای انجام این کار به بخش My Stickers بروید و آیکن ۴ خط یا Move را انتخاب کنید.

مرتب سازی استیکرهای واتس اپ

پاک کردن پک استیکرهای واتساپ

برای پاک کردن پک استیکر به بخش My Stickers بروید و آیکن Delete که در تصویر زیر نشان داده شده است را تپ کنید. آموزش حذف دسته ای و تکی مخاطب در واتس اپ اندروید و آیفون را مطالعه بفرمایید.

پاک کردن پک استیکرهای واتساپ

اگر به دنبال استیکر متحرک واتساپ هستید باید بگوییم که در حال حاضر واتس اپ از استیکرهای متحرک پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این استیکرهای جانبی پشتیبانی نمی شود، اما امیدواریم این دو ویژگی به زودی عرضه شود.

در آخر از شما دعوت می کنیم ۷ ترفند مخفی واتس اپ وب (Whatsapp web) که باید آنها را بدانید! را بررسی بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب در مورد نحوه کار با استیکر واتساپ را به شما آموزش دادیم، اگر در زمینه مطلب امروز نظر یا پیشنهادی دارید و یا اینکه روش دیگری می شناسید که در پست امروز بدان اشاره نشده است می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام
آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام
15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای
۱۵ تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای
جدیدترین ترفند ها و آموزش های تلگرام - بخش دوم Telegram Tips and Tricks
مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم
آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک - Hike
آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک مسنجر – Hike Messenger

نظرات

  • 🫐 Negar 🫐 says:

    اگه استیکر هارو از خود واتساپ دان نکرده باشیم
    چطور اونموقع پاکشون کنیم؟
    خود برنامه رو پاک کردم ولی هنوز استیکراش مونده

  • سیزده says:

    بخش استیکر رو نمیاره واتساپم؟چجوری فعالش کنم

  • علی پبش بین says:

    Please send for me the best stikers and gifs soon

  • Shaina says:

    سلام خسته نباشید
    راهی هست که استیکر هایی رو که به علاقه مندی اضافه کردیم همه رو باهم یه جا پاک کنیم؟

  • Helia says:

    سلام ممنون میشم اگر جواب من رو بدید
    من چند وقت پیش یه استیکری رو برای دوستم فرستادم و اون استیکرو سیوش کرد میخواستم بدونم من میتونم کاری کنم که استیکری که توی گوشیش ذخیره کرده رو پاک‌کنم؟ یا باید حتما خودش پاک کنه؟

  • Zakia says:

    من‌ کلی استیکر خوشگل درست کردم و از طریق یه اپلیکیشن رو نصب کردم و به واتساپ اضافه کردم الان یهو حذف شده چیکار کنم چجوری برش گردونم

  • Yasan says:

    سلام من تو یه گروه کاری استیکر فرستادم زمانی که میخواستم حذف کنم حدف من رو زدم،الان باید چکار کنم که کاملا از گروه حذف بشه؟؟؟لطفا کمک کنید.

  • علی says:

    چگونه یک استیکر را به طور کامل حذف کنیم ؟

  • مهم نیست says:

    سلام میخوام بدونی راهی هست وفتی که من برای یکی استیکر میفرستم اون نتونه اون استیکر را برای خودش دانلود کنه؟

    • پاترهد says:

      اره دقیقا باید باشه دیگه…
      لطفا به منم بگید چیکار کنم..
      اخه من کلی استیکر رو با زحمت درست کردم ولی نه برای واتساپ کلا برای خودم توی گوشی خودمم فقط میاد ولی وقتی برای کسی میفرستم نمیخوام بتونه به علاقه مندی هاش اضافه کنه
      لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا بگید
      این روزا تقلید کارا خیلی زیاد شدن.. \:

  • مهم نیست says:

    درود بر شما.میخوام بدونم راهی هست تا وقتی که من یک استیکر به یکی ارسال میکنم اون نتونه اون استیکر رو برای خودش دانلود کنه؟

  • مهم نیست says:

    درود بر شما.من میخوام بدونم چجوری باید یک استیکر را حذف کنم؟مثلا یک پک استیکر جوکر دارم ولی میخوام فقط یکی رو حذف کنم باید چیکار کنم؟

  • محمدرضا says:

    درود و سپاس از اینکه وقت و انرژی صرف مینمائید و در جهت آموزش و آگاهی مردم آموخته های خود را مهربانانه تقدیم میکنید . سلامت ، پایدار و عزیز باشید

  • احمد says:

    سلام چگونه یک بسته استیکری را که خودم ساختم برای دیگران ارسال کنم

  • دنیز says:

    سلام و درود
    برای افزودن یک پک استیکر (۳۰ تایی)به مجموعه استیکر های واتساپ که با آَپ sticker maker ساخته ام ، چکار باید انجام دهم؟
    بطوریکه دیگران بتوانند آن را دانلود و استفاده.کنند

  • یعقوب says:

    سلام واتساپ جی بی نصب کردم هراستیکری میاد خودبخود دانلود میشود چیکارکنم دانلود نشود

  • الهام says:

    سلام من واتساپ جی بی نصب کردم هر استیکری نصب میکنم اضافه نمیشه به واتساپ میشه راهنماییم کنید چیکار کنم

  • ahmadreza says:

    سلام خسته نباشید . چطور میتونم استیکر اپ bitmoji رو توی واتساپ استفاده کنم؟

  • Mozhgan says:

    Slm khaste nabashid baraye mn asln hamchin icon nafare update hm hast

    • soheil says:

      سلام من قبلا کلی استیکر تو گوشیم بود بعد الان من واتساپمو از حساب کاربری گوگل بازیابی کردم و کل استیکر ها عکسا که به کسی فرستادم یا بم‌فرستادن اومده تو گالریم یا وقتی بازیابی میکنم میخوام اونارو کلا از تاریخچه واتساپم دیلیت کنم چیکار کنم دیگه وقخی باز یابی میکنم نیاد لطفا پاسخ بدید