برنامه ساخت کلیپ تبریک تولد به صورت آنلاین ، در اندروید و آیفون

۱۲ روش ساخت کلیپ تبریک تولد به صورت آنلاین ، در اندروید و آیفون

هوشمند شدن زندگی روی اتفاقات زیادی تاثیر گذار بوده است که پیام تبریک تولد نیز جزو آن ها می باشد. شما می توانید برای زیبا تر شدن پیام تبریک خود، به سادگی یک کلیپ بسازید تا تبریک خاص و زیبایی ارسال کنید. امروز در انزل وب روش ساخت کلیپ تبریک تولد به صورت آنلاین، در اندروید و آیفون را به شما آموزش می‌دهیم.

بهترین برنامه های ساخت ویدیو کلیپ تولد آنلاین

Best Online and Offline Birthday Video Maker Apps

همانطور که قبلا نیز در مطلب معرفی بهترین منابع دانلود رایگان ویدیو به آن شاره کردیم ویدیوها امروزها در همه جا از تلویزیون تا شبکه های اجتماعی برای بیان صریح احساسات و مفهوم استفاده میشوند. با توجه به محبوبیت  ویدیو کلیپ ها، برنامه های زیادی برای ساخت آن ساخته شده اند که دیگر نیاز به دانش ساخت کلیپ ندارید. شما می توانید با موسیقی، عکس و.. ویدیو کلیپ تبریک تولد دلخواه تان را برای کودک یا دوستان خود بسازید. در ادامه بهترین سرویس های در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

سرویس ساخت آنلاین ویدیو کلیپ تولد Animoto

سرویس ساخت آنلاین کلیپ تولد Animoto

وبسایت Animoto برای ساخت ویدیو تبریک تولد و.. توسط بیش از ۱۳ میلیون نفر تا اکنون استفاده می شود. این سرویس محبوب، ویژگی های مناسبی را برای کاربران خود فراهم می کند. پس از ساخت ویدیو، به راحتی می توانید آن را در سرویس های مورد نظر خود به اشتراک بگذارید. استفاده از این سرویس برای ۱۴ روز اول رایگان میباشد، پس از ثبت نام شما قابلیت اضافه کردن فریم ، متن و موزیک دلخواه به ویدیو تبریک تولد خود را دارید. پیشنهاد میکنیم برای زیباتر شدن ویدیو تولد خود عکس های مدنظر را از بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا دانلود کنید.

ویدیو ساز برای تولد آنلاین Renderforest

ویدیو ساز برای تولد آنلاین Renderforest

سرویس Renderforest نیز با استفاده از قالب های از پیش آماده، امکان ساخت کارت پستال و کلیپ جشن تولد را به شما می دهد. برای ایجاد یک ویدیو، ابتدا لازم نیست شما در این سایت ابتدا ثبت نام کنید. پس از ورود به سایت، فریم های اسلایدشو تولد را مشاهده میکیند که در هر فریم قابلیت آپلود تصویر و نوشتن متن دلخواه را دارید. توجه کنید که در انتها هر کدام از این فریم ها به صورت یک اسلایدشو پیوسته نمایش داده میشوند. در نسخه رایگان این سوریس مدت زمان ویدیو و فریم های انتخابی محدود هستند.

ساخت کلیپ جشن تولد

اگر به ویدیو های استاپ موشن علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۳ روش ساخت ویدیو استاپ موشن در اندروید را هم مطالعه نمایید.

سرویس Smilebox آنلاین برای ساخت ویدیو تولد

سرویس Smilebox آنلاین برای ساخت ویدیو تولد

از دیگر سایت هایی که امکان ساخت آنلاین ویدیو تبریکی را برای شما فراهم می کنند، می توان به Smilebox اشاره کرد. شما می توانید در چند لحظه با اضافه کردن عکس، موسیقی و فیلم پروژه خود را تکمیل کنید و آن را به اشترک بگذارید.

ایجاد کلیپ تبریک تولد برای کودک در Wideo

ایجاد کلیپ تبریک تولد در Wideo

سرویس Wideo شما را در ساخت کلیپ تولد کودک و.. با کیفیت HD کمک می کند. این سرویس به سرعت یک ویدیو جالب برای شما می سازد و همچنین می توانید در سایت ببینید که چه کسانی کلیپ شما را دیده اند. در این سایت شما امکان اضافه کردن متن ، اشیا و اشکال ، آیکن ها، صدا و.. را برای ساخت ویدیو کلیپ مخصوص تولد خود در اختیار دارید.

برنامه ساخت کلیپ تولد اندروید Kizoa

ساخت کلیپ ساده تولد با Kizoa

ابزار آنلاین Kizoa برای شما مناسب است اگر دنبال فیلم ساده و معمولی هستید. در این سرویس امکانات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده می باشد. ابزار متن، افکت ها اختصاصی برای هر فریم و.. برخی از قابلیت های این سرویس هستند. توچه کنید که برای اجرای درست این برنامه آنلاین نیاز به نصب فلش پلیر در مرورگر دارید.

سرویس AnyMaker برای ساخت ویدیو تولد

سرویس AnyMaker برای ساخت ویدیو تولد

شما می توانید در سایت AnyMaker نیز ویدیو مورد نظر خود را بسازید. برای استفاده از این سرویس الگو خود را انتخاب کنید، تصاویر، موزیک، متن و.. را اضافه کنید تا کلیپ شما ساخته شود. در نسخه رایگان سرویس امکان ساخت ویدیو تا ۲ دقیقه با کیفیت معمولی به همراه چند افکت صوتی ، اضافه کردن کارکتر و.. دارید. احتمال اینکه نتوانید ویدیو ساخته شده خود را در این سرویس دانلود کنید وجود دارد پس پیشنهاد میکنیم از ۴ روش دانلود و ذخیره ویدیو آنلاین در حال پخش و غیر قابل دانلود از اینترنت استفاده کنید.

نرم افزار ساخت کلیپ جشن تولد Vidhug

ساخت کلیپ تولد با Vidhug

یکی دیگر از راه های ساده ساخت ویدیو تولد، سرویس Vidhug است. این سرویس به صورت خودکار روی ویدیوی شما مونتاژ انجام می دهد. در این ابزار سه ویدیو اول رایگان است. به راحتی با ثبت نام در این سرویس از امکانات آن استفاده کنید.

Picovico ، برنامه ساخت فیلم تولد برای کودک و بزرگسالان آنلاین

سازنده فیلم تولد Picovico

سایت Picovico از گزینه های بعدی شما برای ساخت کلیپ تولد با عکس آنلاین می باشد. استفاده از این سرویس مهارت خاصی نیاز ندارد و با سلیقه خود و انتخاب سبک های متنوع سایت ، اضافه کردن متن دلخواه ، تصاویر و.. ویدیو خود را بسازید. ویدیو در نسخه رایگان این سرویس با واترمارک سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ساخت کلیپ تولد در اندروید با Happy Birthday Video Maker

ساخت کلیپ تولد در اندروید با Happy Birthday Video Maker

برنامه Happy Birthday Video Maker یکی از محبوب ترین برنامه ساخت کلیپ تولد با گوشی برای پلتفرم اندروید می باشد. اگر شما قصد ساخت ویدیو تبریک تولد با گوشی هوشمند اندرویدی خود دارید، می توانید از این نرم افزار ساخت کلیپ تولد استفاده کنید.

مطالعه مطلب ۸ روش ساخت فیلم و ویدیو کلیپ با عکس در اندروید را هم فراموش نکنید.

برنامه Birthday Video Maker برای ساخت کلیپ تولد در اندروید

برنامه Birthday Video Maker برای ساخت کلیپ تولد در اندروید

دیگر برنامه در زمینه ساخت کلیپ تولد در اندروید، Birthday Video Maker است. در این برنامه نیز می توانید همانند دیگر سرویس ها عکس و موزیک مورد علاقه خود را ترکیب کرده و ویدیوی زیبا بسازید.

ساخت کلیپ تولد در iOS با Happy Birthday Video Maker GIF

ساخت کلیپ تولد در iOS با Happy Birthday Video Maker gif

همانطور که از نام برنامه ساخت کلیپ تبریک تولد  Happy Birthday Video Maker GIF پیداست، قادر به ساخت GIF های متحرک و همچنین انیمیشن های جالب برای تولد هستید. از این برنامه می توانید برای ساخت کلیپ از جشن تولد خود و یا تبریک به دوستان استفاده کنید.

برنامه Happy Birthday Video Maker برای ساخت ویدیو تولد در آیفون اپل

برنامه Happy Birthday Video Maker برای ساخت ویدیو تولد در اپل

اگر از کاربران گوشی های آیفون اپل هستید، می توانید با استفاده از Happy Birthday Video Maker به شکلی ساده ویدویی تبریک تولد بسازید. با وجود ساده بودن برنامه، امکانات جالب و زیبایی در آن وجود دارد تا بتوانید ویدیوی خلاقانه و چشم نوازی برای تبریک گفتن تولد تهیه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد به صورت آنلاین و با استفاده از برنامه های آیفون و اندروید را معرفی کردیم. شما علاقه مند به استفاده از چه برنامه ای هستید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

6 تا از بهترین برنامه ها برای ساخت ویدیو یوتیوب و یوتیوبر ها
۶ تا از بهترین برنامه ها برای ساخت ویدیو یوتیوب و یوتیوبر ها

نظرات