رفع مشکل وصل نشدن و Sign in اکانت در ایکس باکس

۶ روش رفع مشکل وصل نشدن و Sign in اکانت در ایکس باکس

اگر شما جزو آن دسته از کاربران ایرانی هستید که با لاگین شدن در شبکه ایکس باکس لایو (Xbox Live) خطای ۰x80a40010 و.. را دریافت می‌کنید و به دنبال علت و راه‌حل‌های مشکل وصل نشدن و Sign in اکانت در ایکس باکس وان و.. هستید باید بدانید که فقط شما نیستید که با مشکل ایکس باکس لایو مواجه هستید و بیشتر کاربران خاورمیانه و اروپای شرقی با مشکل وصل نشدن به اکانت ایکس باکس لایو (Xbox Live) مواجه‌اند.

حل مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو Xbox Live

How to Fix Xbox Live Sign-in Issues and Errors

مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو Xbox Live از ۱۶ شهریورماه شروع شد و کاربران ایرانی نمی‌توانستند حساب کاربری خود را باز کنند. برخی از کاربران با استفاده از برنامه‌ها و سرویس‌های تغییردهنده آی پی توانسته بودند مشکل Sign In ایکس باکس وان خود را حل کنند بنابراین شایعه شد که پورت‌های شبکه ایکس باکس لایو بسته شده است و این نگرانی برای کاربران گلد ایجاد کرد. کاربران گلدی که برای اشتراک یک‌ساله خود بیشتر از ششصد هزار تومان هزینه کرده بودند دیگر نمی‌توانستند به ایکس باکس وان خود وارد شوند و این از دست رفتن زمان به ضرر آن‌ها بود و حتی برخی از این کاربران اقدام به خرید سرویس‌های اشتراکی دیگری کرده بودند که این موضوع هم بر هزینه‌های صرف شده آن‌ها می‌افزود. ارور ۰x80a40010 که هنگام لاگین شدن به اکانت ایکس باکس وان نمایش داده می‌شود در لیست کدهای ایکس باکس وان ثبت‌ نشده و اطلاع دقیقی از علت نمایش آن در دست نیست.

مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو Xbox Live

آموزش تصویری نحوه نصب و راه اندازی کنسول بازی ایکس باکس (Xbox) را مطالعه بفرمایید.

آیا مشکل Sign in ایکس باکس وان به علت بسته شدن پورت‌های شبکه لایو در ایران است؟

با بررسی‌های انجام‌شده مشخص‌ شده است که به‌هیچ‌وجه پورت‌های شبکه لایو ایکس باکس وان بسته نشده و مشکل از زیرساخت‌های ایران نیست بلکه مشکل از سرورهای مایکروسافت است. مشکل ساین این ایکس باکس وان از آنجا نشات می‌گیرد که بخش خرید بازی و محتوا در شبکه Xbox Live برای کاربران گلد با مشکل مواجه شده بود و خرید و پرداخت‌ها به‌درستی انجام نمی‌شد و گروه فنی ایکس باکس لایو به حل این مشکل پرداختند و توانستند این مشکل را حل کنند اما باعث ایجاد مشکل دیگری شد و آن‌ هم مشکل ساین این ایکس باکس وان بود.

آیا مشکل sign in ایکس باکس وان به علت بسته شدن پورت‌های شبکه لایو در ایران است؟

نحوه تمیز کردن دستگاه و لنز پلی استیشن (PlayStation) و ایکس باکس (Xbox) را یاد بگیرید.

مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو Xbox Live و باز پس گیری روزهای اشتراک

اگر شما هم جزء کاربران گلدی هستید که با مشکل لاگین ایکس باکس و sign in به اکانت ایکس باکس وان مواجه هستید و به زبان انگلیسی مسلط هستید به بخش پشتیبانی بخش اکانت های ایکس باکس لایو بروید ( البته با استفاده از سرویس‌ها و برنامه‌های تغییردهنده آی پی) و نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. وقتی‌که به صفحه ارتباط با پشتیبانی اکانت ها وارد شد در فیلد Description در مورد مشکلی که دارید توضیح کوتاهی بنویسید و دکمه Start Chat را کلیک کنید. بعد از اینکه مشکل sign in ایکس باکس وان خود را به پشتیبان توضیح دادید شما باید ایمیلی در اختیار پشتیبان قرار دهید و درنهایت از طریق چت کد رسیدگی پرونده‌ای در اختیار شما قرار داده می‌شود. حالا باید ۴۸ تا ۷۲ ساعت منتظر بمانید تا جواب درخواست به شما ارسال شود و مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت حل شود.

” ما می دانیم که شما برای ورود به اکانت خود از کنسول Xbox One دچار مشکل شدی ما از بابت چنین مشکلی معذرت میخوایم و به زودی ۷ روز اشتراک رایگان Xbox Live Gold را برای شما منظور خواهیم کرد ”

مشکل وصل نشدن به ایکس باکس لایو Xbox Live و باز پس گیری روزهای اشتراک

حل مشکل ساین این ایکس باکس وان

اگر با مشکل DNS در ایکس باکس مواجه هستید به بخش Setting و سپس Network‌ بروید. حالا Advanced Settings را انتخاب کنید و وارد DNS settings شوید. در این قسمت در DNS Primary آدرس ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰ را وارد کنید، این آدرس یکی از بهترین DNS برای Xbox One میباشد، DNS Secondary را پاک ‌کنید و بعد از ذخیره، دکمه B را انتخاب کنید تا کانکشن تست شود. دکمه پاور کنسول را ۱۰ ثانیه فشار دهید تا کنسول ایکس باکستان ریست شود. حالا می‌توانید به اکانت ایکس باکس خود وارد شوید.

حل مشکل ساین این ایکس باکس وان

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت

اما اگر برنامه ایکس باکس وان خود را در ویندوز نصب‌کرده‌اید نرم‌افزار یا سرویس تغییردهنده آی پی را قطع کنید. به کنترل پنل بروید و گزینه network and sharing center را انتخاب کنید. از سمت چپ change adapter settings را انتخاب کنید.

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت

روی کانکشن کلیک کنید. در پنجره ظاهر شده properties را انتخاب کنید.

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت

در سربرگ networking گزینه internet protocol version 4 (tcp/ipv4) را فعال کنید و properties را کلیک کنید. گزینه use the following dns address را کلیک کنید. در بخش اول آدرس ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰ را وارد کنید و بخش بعدی را خالی بگذارید. تنظیمات را ذخیره کنید و سیستم را ریستارت کنید.

حل مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت

رفع مشکل لاگین ایکس باکس

اگر در لاگین شدن ایکس باکس با مشکل مواجه هستید حالت خاموشی کنسول خود را روی Instant-On power mode بگذارید بعد به مدت ۵ تا ۸ ثانیه دکمه پاور ایکس باکس را فشار دهید. بعد از اینکه چراغ آداپتور ایکس باکس از سفید به نارنجی تغییر رنگ داد و مجددا سفید شد فورا دست خود را روی دکه پاور ایکس باکس قرار دهید و کنسول خود را روشن کنید. بعد از ۴۵ ثانیه کنسول آماده کار خواهد شد و شما می توانید SIGN IN شوید.

مشکل لاگین ایکس باکس

جی تگ ایکس باکس چیست و چگونه اینکار را انجام میدهند؟

حل مشکل اکانت ایکس باکس وان و ارور x80a4001X

اگر دوست ندارید دستگاه ایکس باکس خود را برای حل مشکل لاگین شدن خاموش و روشن کنید می توانید از این روش استفاده کنید. اتصال خود را روی حالت کینکت  بگذارید. وقتی ارور x80a4001X ایکس باکس وان را مشاهده کدید به قسمت تنظیمات بروید و وایرلس خود را قطع کنید. یک بازی آفلاین را اجرا کنید و به Home برگردید و تنظیمات وایرلس را فعال کنید. بعد از چند ثانیه تبلیغات لایو در سمت راست نمایش داده خواهد شد و پروفایل شما SIGN OUT نشده است.

حل مشکل اکانت ایکس باکس وان

حل مشکل SIGN IN در Xbox One با ریستارت کردن کنسول

روش دیگری که می توانید انجام دهید این است که کابل برق را از پشت روتر، مودم، یا دروازه خود جدا کنید و ۵ دقیقه صبر کنید. اگر روتر یا مودم دارید کابل برق را از هر دو دستگاه جدا کنید. بعد از ۵ دقیقه اول کابل مودم خود را وصل کنید و منتظر بمانید تا چراغ به حالت عادی باز گردد. اگر از روتر استفاده می کنید بعد از اتصال کابل منتظر بمانید تمام چراغ ها به حالت عادی بازگردند. در کنسول ایکس باکس وان دکمه Xbox را فشار دهید. به ترتیب Settings و بعد Restart console و بعد Yes را انتخاب کنید.

حل مشکل SIGN IN در Xbox one با ریستارت کردن کنسول

علت مشکل Sign In در Xbox Live

اگر هنگام برای وارد شدن به ایکس باکس وان با مشکل مواجه هستید ممکن است این مشکل به اطلاعات اکانت شما برگردد. اگر شما اطلاعات امنیتی خود را آپدیت کرده اید باید ۳۰ روز منتظر بمانید تا مایکروسافت اطلاعات شما را تایید کند. این اقدام جهت جلوگیری از هک اکانت ایکس باکس وان شما صورت می گیرد. هنگامی که شما اطلاعات امنیتی را اضافه می کنید باید یک کد امنیتی از طریق ایمیل یا تلفن همراه خود دریافت کنید. برای آپدیت اطلاعات امنیتی خود وارد صفحه اطلاعات امنیتی خود شود که باید آدرس و رمز عبور اکانت مایکروسافت خود را وارد کنید. با دقت شماره تلفن و ایمیل را بررسی کنید و سوال امنیتی و پاسخ خود را نیز بررسی کنید. اگر این موارد قدیمی یا اشتباه هستند آنها را آپدیت کنید. بعد از آپدیت تمام اطلاعات امنیتی باید ۳۰ روز منتظر بمانید. در طی این سی روز ممکن است بتوانید وارد اکانت ایکس باکس وان تان شوید اما نمی توانید برخی کارها را انجام دهید.

علت مشکل Sign In در Xbox Live

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۶ روش حل ارور های ایکس باکس وان (ارور x80a40010 و ارور x80a40019) را به شما آموزش دادیم، کدامیک از این روش ها برای شما کار کرد؟ آیا روش دیگری برای حل مشکلات اتصال به xbox live می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 10 روش رفع مشکل نخواندن دیسک در ایکس باکس
آموزش ۱۰ روش رفع مشکل نخواندن دیسک در ایکس باکس
آموزش 10 روش حل مشکل تصویر ندادن ایکس باکس وان اس و..
آموزش ۱۰ روش حل مشکل تصویر ندادن ایکس باکس وان اس و..
آموزش جدید روش رفع ارور ریجن ایکس باکس
آموزش جدید نحوه رفع ارور ریجن ایکس باکس
آموزش 10 روش حل مشکل وصل نشدن دسته ایکس باکس و..
آموزش ۱۰ روش حل مشکل وصل نشدن دسته ایکس باکس

نظرات

  • prospek says:

    مرسی ۳>

  • mohammad says:

    سلام با این ip وصل میشه به اکانت ایکس باکس pc ولی بازی asphalt 9 وارد بازی نمیشه.

  • Meisam says:

    سلام میشه راهنمایی کنید چرا وقتی میخوام‌گیم پسی ک‌خریدم وارد کنم اصلا وصل نمیشه فقط تا مرحله ثبت پسورد میره و دیگه هیچ میاد بیرون از سیستم

  • HOSSEIN66 says:

    سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته ^_^عالی

  • رها says:

    سلام، ،،آقا ببیند ما خیلی سعی کردیم وصل شیم به آنلاین ولی نشد ،زنگ زدیم چند تا DNS امتحان کردیم باز نشد ،, کلا نمیدونیم چیکار کنیم ،، صفر صفر هستیم ،،، از اول بگین ما کلا چیکار کنیم ،،،خسته شدیم

  • محمد مهدی says:

    سلام خسته نباشید. من میخوام برا ایکس باکسم تو ویندوز ده اکانت بسازم اما ارور ۴۰۰ مبده و میگه دوباره امتحان کن ولی درست نمی شه میتونید راهنماییم کنید؟؟

  • ماهان نگهداری says:

    من یه ایکس باکس دارم و میخوام با اینترنت‌ ایرانسل sign in کنم ولی هر کاری میکنم به اکانتم وصل نمیشه با اینکه dns دارم ولی بازم مشکل دارم
    با اینترنت موبایل راحت وصل میشم ولی با وای‌فای مشکل دارم میخوام بدونم آیا این مشکل از مال ایرانسل هستش یا اکانت من؟

    • mehdi says:

      اگ راهی پیدا کردی به منم بگو منم ایرانسل دارم اصلا وصل نمیشه.

    • Houmehr says:

      کسایی که با مودم ایرانسل تست کردن و وصل نشده،این مشکل از خود ایرانسل و پیشنهاد میکنم با گوشی شر کنید یا از adsl استفاده کنید

      • Meisam says:

        سلام میشه ی راهنمایی کنی چرا موقع ثبت گیم پس جدید اصلا ثبت نمیشه و از سیستم خارج میشه.قبلا ثبت سده الان ک‌جدید خریدم نه ثبت نمیشه

    • موسوی says:

      من هم با مودم ایرانسل اصلا نتونستم وصل بشم و فقط با گوشی تونستم انجام بدم . مثل اینکه مشکل از ایرانسل است

صفحات 1 2