راهنما کامل برای خرید بلیط هواپیما آنلاین داخلی و خارجی ارزان قیمت

راهنما کامل برای خرید بلیط هواپیما آنلاین داخلی و خارجی ارزان قیمت

در زمان هایی که قصد مسافرت و خرید بلیط هواپیما داشته باشید، ممکن است در هنگام پیدا کردن بلیط ارزان و مناسب خسته شوید و نتوانید بلیط مورد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنید. امروز در انزل وب راهنمای کامل برای خرید بلیط هواپیما آنلاین داخلی و خارجی ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم.

آموزش و ترفندهای خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان و مناسب

How to Book the Cheapest Flight Possible in Iran and Anywhere

استفاده از موتور های جستجو بلیط آنلاین، یکی از مدرن ترین و راحت ترین راه برای جستجو و رزرو بلیط هواپیما می باشد. اما استفاده از این روش نیازمند آشنایی با مواردی است که آن ها را بررسی می کنیم تا خرید بهینه و مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین سرویس های مختلف و برتر در این زمینه را نیز معرفی خواهیم کرد.

جتسجو به صورت مخفی برای پیدا کردن بلیط هواپیما چارتر با قیمت مناسب

درسایت های جستجوگر برای خرید بلیط هواپیما ارزان، بر اساس کار کوکی ها در مرورگر شما، اطلاعات جستجو برای یک پرواز ذخیره می گردد. اگر تعداد دفعات جستجو برای یک پرواز به دفعات زیادی سرچ شود، به طور خودکار نرخ بلیط برای آن پرواز افزایش می یابد. راه حل این مشکل سرچ ناشناس است. برای سرچ کردن به صورت ناشناس، در مرورگر های گوگل کروم یا Safari را با زدن دکمه های Ctrl+Shift+N انجام می شود. در مرورگر موزیلا فایرفاکس و یا اینترنت اکسپلورر نیز می توانید دکمه های Ctrl+Shift+P را بزنید. با این کار پنجره جدیدی باز می شود که در آن اطلاعات شما ردیابی و بررسی نمی شود.

جتسجو به صورت مخفی برای پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب

با توجه به این که با هر بار باز کردن پنجره ناشناس کوکی ها مجدد تنظیم می شوند، پس برای سرچ های بیشتر بهتر است پنجره را بسته و مجدد یک بار دیگر آن را باز کنید.

جتسجو به صورت مخفی برای پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب

فعال کردن همیشگی حالت ناشناس Private گوگل کروم ، فایرفاکس و سافاری را قبلا به صورت کامل در انزل وب آموزش دادیم.

استفاده از بهترین موتور های جستجو بلیط هواپیما

سایت ها و جستجوگرهای زیادی برای خرید بلیط هواپیما در ایران و خارج از ایران وجود دارند. در اکثر موارد این ابزار ها قسمتی به هزینه ها برای پورسانت خود اضافه می کنند. پس بهتر است به دنبال موتور های سرچ بهینه باشید که بهترین آن ها را معرفی می کنیم.

بهترین موتور جستجو برای خرید بلیط هواپیما خارجی در خارج از ایران

Skyscanner: یکی از اولین انتخاب ها این سرویس می باشد که اپلیکشن هم برای استفاده راحت تر از امکانات سرویس خود دارد.

AirFare Watchdog: یکی از بهترین سرویس ها در زمینه فروش و رفع مشکل بلیط است.

Momondo: در این موتور جستجو معمولا پرواز ها را با قیمت کمتری نسبت به سایر گزینه های خارجی پیدا می کنید.

Kiwi.com: ترکیبی از تمام خطو هوایی برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط برای رزور که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

Cheapoair: استفاده از کوپن های مختلف جهت صرفه جویی در بودجه از ویژگی های این سرویس خارجی است.

Google Flights: ابزاری مناسب برای مقایسه سریع تاریخ پرواز و.. که بهترین گزینه برای مقایسه پرواز ها می باشد.

بهترین موتور های جستجو برای خرید بلیط هواپیما داخلی و بین الملل در ایران

علی بابا: یکی از حرفه ای ترین و کامل ترین گزینه های موجود در ایران که در رده محبوب ترین ها هم قرار می گیرد و جهت خرید بلیط هواپیما ماهان و.. می توانید از آن در رزرو بلیط پرواز داخلی و خارجی استفاده کنید.

لست سکندر: این سرویس نیز گزینه دیگری جهت خرید و مقایسه بلیط های موجود در ایران جهت خرید بلیط هواپیما ایران ایر و.. می باشد.

Flightio: این سرویس ایرانی، با تضمین ارائه بهترین قیمت و پشتیبانی مناسب، می تواند برای خرید بلیط استفاده شود. در این سرویس برای راحتی کاربران، اپلیکشن هم طراحی شده است.

بهترین موتور های جستجو بلیط هواپیما داخل ایران

هر جستجوگری مزایا و معایب خود را دارد. بهتر است برای دریافت بهترین نتیجه از چند موتور سرچ مختلف استفاده کنید. در ادامه مطلب روش استفاده و بررسی بیشتری روی این سرویس ها خواهیم داشت.

انتخاب بهترین روز برای پرواز ارزان تر  خارجی

قیمت های بلیط هواپیما معمولا در روز های مختلف هفته فرق می کند. اگر شما به دنبال سفر ارزان هستید و در تاریخ مشکلی ندارید، توصیه می کنیم لیستی از قیمت های یک ماه کامل برای یک مسیر را ببینید تا مشخص شود در جه روز هایی قیمت کمتری ارائه می شود. به طور مثال در سرویس Skyscanner پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، سپس حالت یک طرفه یا One-way را انتخاب کنید. حال روی Depart کلیک کنید و به جای ورود به یک تاریخ، ماه کامل یا Whole Month را انتخاب کنید. با انتخاب ارزان ترین ماه (Cheapest Month) و بررسی تاریخ و قیمت ها، بهترین روز ممکن را پیدا کنید.

انتخاب بهترین روز برای پرواز ارزان تر

اگر از سرویس برنامه تلفن همراه سرویس ها استفاده می کنید، روی Departure date ضربه بزنید و سپس حالت نمایش را به Chart تغییر دهید. حال به راحتی بهترین تاریخ را در نمودار پیدا کنید.

قبل از سفر مطالعه مطلب ۳۵ کار ضروری که قبل از ترک خانه و رفتن به مسافرت باید انجام دهید برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

انتخاب بهترین روز برای پرواز ارزان تر

در صورت لزوم این مراحل را برای زمان بازگشت نیز انجام دهید تا ببینید در چه روز هایی در ماه و هفته، نرخ ها پایین تر می باشد.

انتخاب سرویس ارزان در زمان خرید بلیط هواپیما ارزان

سرویس بلیط هواپیما چارتر و کلاس های اقتصادی و آفر خورده معمولا در برنامه شرکت های هوایی وجود دارند. ممکن است این سرویس ها فاقد غذا، نوشیدنی و.. باشند ولی در عوض از قیمت بسیار کمتری برخوردار هستند. این راه برای اشخاصی که دنبال صرفه جویی هستند، گزینه خوبی محسوب می شود.

انتخاب سرویس ارزان در زمان خرید بلیط هواپیما

سایر نکته های قابل توجه در خرید بلیط هواپیما ارزان

ارزاترین بلیط هواپیما شاید انتخاب خوبی باشد ولی باید به یک سری نکات توجه کنید تا هزینه هایتان مجدد از راه های دیگر افزایش پیدا نکند.

  • محل فرودگاه: یکی از این موارد، محل فرودگاه است. در بعضی از پرواز های ارزان، فرودگاه خارج از شهر قرار دارد که باید هزینه کرایه ماشین و.. را نیز به بودجه خود اضافه کنید.
  • توجه به محدودیت ها: محدودیت هایی مانند وزن، میزان بار همراه و.. در هنگام خرید بلیط وجود دارد. در بعضی از شرکت ها برای خرید بلیط ارزان این محدویت ها را شدید تر می کنند تا در زمان پرواز برای شارژ ظرفیت، مقدار پول بیشتری از شما دریافت کنند.
  • بررسی نکات ذکر شده: به هر حال در پرواز های ارزان باید به نکات زیادی توحه شود. به طور مثال در بعضی از شرک ها بعد از ثبت نام آنلاین، اعلام می شود که بلیط خود را چاپ کنید و.. که در صورت عدم رعایت، در فرودگاه مجبور به پرداخت جریمه می شوید.

پس حتما به این نکات قبل از خرید بلیط خصوصا بلیط های ارزان قیمت تر که شرکت ها دنبال دریافت سود بیشتر از راه های مختلف هستند، دقت کنید.

مطالعه مطلب پسورد وای فای فرودگاه های سراسر جهان را بر روی نقشه ببینید !نیز می تواند برای شما جالب و مفید باشد.

خرید تعداد بلیط بیشتر برای کاهش قیمت آن

به عنوان یک قاعده کلی، خرید تعداد بلیط بیشتر با اعمال تخفیف و.. ارزان تر می شود. پس در صورت امکان به صورت گروهی خرید کنید و یا حداقل بلیط رفت و برگشت را همزمان بخرید تا برای شما کمی ارزانتر بشود.

خرید تعداد بلیط بیشتر

استفاده از خط های هوایی کوچک

در موتور های سرچ بلیط هواپیما، معمولا خطوط هوایی بزرگ نمایش داده می شوند. اما اگر مسیر کوتاهی دارید، سعی کنید با سرچ در نت خطوط و شرکت های کوچک هواپیمایی را پیدا کنید. شرکت های کوچک معمولا در موتور های سرچ ثبت نمی شوند و قیمت مناسب تر و ارزانتری ارائه می دهند.

استفاده از خط های هوایی کوچک

خرید بلیط های لحظه آخری ارزان

اگر برنامه خاصی ندارید و یا در سفر خود عجله ای ندارید، می توانید از سرویس های خرید بلیط ارزان لحظه آخری نیز استفاده کنید. در نزدیک زمان پرواز، ممکن است تعدادی از صندلی ها خالی باشد که در این صورت شرکت ها اقدام به فروش ارزانتر آن ها می کنند تا با ظرفیت کامل پرواز کنند. این بلیط ها بیشتر در بلیط های چارتری و معمولا ۲۴ ساعت قبل از پرواز در مسیر ها پرتردد خصوصا یافت می شود.

خرید بلیط هواپیما ارزان از سرویس مورد نظر

حال باید نکاتی را که گفتیم به خاطر بسپارید و با انتخاب یکی از جستجوگر هایی که معرفی کردیم، اقدام به پیدا کردن بلیط مورد نظر خود کنید. به طوری کلی بهتر است قیمت های چند سرویس را با هم بررسی کنید. اگر در ایران هستید، می توانید بلیط خود را از سرویس علی بابا و سایر سرویس های مشابه تهیه کنید.

این سرویس امکان ارائه بلیط هواپیما برای پرواز های داخلی و خارجی و همچنین قطار و اتوبوس با پرداخت راحت در ایران می باشد. علی بابا سعی در پوشش ۱۰۰ درصدی همه مسیر های هوایی دارد و دسترسی از طریق وبسایت و اپلیکشن آن امکان پذیر خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس و خرید بلیط ارزان هواپیما کافیست پس از ورود به سامانه، نوع سفر، مقصد، مبدا و سایر مشخصات را وارد کنید تا بلیط های موجود همراه با قیمت نمایش داده شود. شما با استفاده از فیلترهای موجو می توانید راحت تر سرویس مناسب خود را پیدا کنید. پس از انتخاب پرواز، با وارد کردن مشخصات و پرداخت آنلاین وجه، بلیط شما صادر می شود. این روش در اکثر سرویس های دیگر مشابه و یکسان است.

در بین سرویس های خارجی هم می توانید از گزینه هایی مانند Skyscanner برای پرواز های خارج از ایران خود استفاده کنید. در این سرویس نیز وبسایت مشابهی با امکان استفاده از وبسایت و اپلیکشن وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما ارزان از سرویس مورد نظر

در این سرویس نیز پس از وارد کردن اطلاعات پرواز های موجود نمایش داده می شود و پس از وارد کردن اطلاعات و پرداخت وجه ارزی، بلیط شما صادر می شود.

در پایان مطالعه مطلب بهترین وب سایت های فارسی رزرو آنلاین هتل را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب راهنمایی های لازم در زمان خرید بلیط هواپیما را بررسی کردیم و بهترین جستجوگر های بلیط را هم معرفی کردیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی و بررسی منصفانه 10 تا از بهترین سایت های خرید تور (خارجی و داخلی)
معرفی و بررسی منصفانه ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید تور (خارجی و داخلی)

نظرات