5 روش برداشتن و حذف شماره از اینستاگرام برای جلوگیری از پیدا کردن شما!

۵ روش برداشتن و حذف شماره از اینستاگرام برای جلوگیری از پیدا کردن شما!

آیا راهی برای برداشتن و حذف شماره از اینستاگرام وجود دارد به طوری که کسانی که شماره ما را دارند در اینستاگرام پیدایمان نکنند؟ شاید از شنیدن جواب بله خوشحال شوید. شما می توانید با برداشتن شماره از اینستاگرام و دکمه Call پروفایل های تجاری حریم شخصی بیشتری داشته باشید، اگر در این زمینه می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید از شما دعوت می کنیم ادامه پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

نحوه برداشتن دکمه Call و حذف شماره از اکانت اینستاگرام

How to Unlink Your Phone Number From Your Instagram Account?

اگر شما دوست دارید فالورهای بیشتری بدست بیاورید باید پست هایی که در اینستاگرام می گذارید را تجزیه و تحلیل کنید ( از لحاظ اینکه مخاطبان شما چه جنسیتی دارند؟ از چه شهری هستند؟ پربازدیدترین پست شما کدام بوده است؟ و غیره) و این موضوع برای افرادی که صاحب کسب و کار هستند بسیار حائز اهمیت است. با فعال کردن بیزنس پروفایل اینستاگرام شما می توانید این اطلاعات را به راحتی مشاهده کنید. اما به غیر از تجزیه و تحلیل شما با فعال کردن بیزینس پروفایل اینستاگرام می توانید اعتماد مشتریان خود را بدست بیاورید چون که سه راه ارتباطی را برای کاربرانی که می توانند مشتریان شما شوند را فراهم می آورید:

  • از طریق دکمه Directions کاربران می توانند از طریق دایرکت با شما در ارتباط باشند.
  • از طریق دکمه Email کاربران می توانند به شما ایمیل بفرستند،
  • و از طریق دکمه Call کاربران می توانند با شما تماس بگیرند.

قبلا در پست آموزش کامل بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه کانتکت (Contact) اینستاگرام به طور کامل به این موضوع پرداختیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید. برخی از کاربران هستند که می خواهند دکمه Call را از پروفایل اینستاگرام خود بردارند چونکه با استفاده از شماره تلفن به راحتی توسط افراد دیگر پیدا می شوند و در ادامه ما به این دسته از کاربران کمک خواهیم کرد که شماره تلفن خود را از اینستاگرام حذف و مخفی کنند.

نحوه برداشتن دکمه Call و حذف شماره از اکانت اینستاگرام

آموزش حذف شماره از پروفایل اینستاگرام

برای حذف شماره از اینستاگرام شما باید حتما در پروفایل اینستاگرام خود ایمیل داشته باشید. اگر ایمیل ندارید نمی توانید شماره خود را از پروفایل اینستاگرامتان حذف کنید چونکه شما باید حداقل یک راه ارتباطی داشته باشید تا در صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید، اینستاگرامتان هک شد و غیره یک راه ارتباطی وجود داشته باشد تا اینستاگرام شما را از این وقایع با خبر کند. اگر تنها راه ارتباطی شما شماره تلفنتان باشد پس از هک شدن اکانت اینستاگرام تان یا فراموش کردن کلمه عبورتان هیچ راهی برای بازپس گیری حسابتان وجود نخواهد داشت.  پس اگر ایمیل ندارید به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی Edit Profile (ویرایش پروفایل) تپ کنید.

آموزش حذف شماره از اینستاگرام

آدرس ایمیل خود را وارد کنید. بعد از اینکه ایمیل خود را تایید کردید اینستاگرام به شما اجازه حذف شماره را می دهد. به تنظیمات بروید و شماره خود را حذف کنید و بعد در سمت راست روی Done یا Save تپ کنید. شما موفق به حذف شماره از اینستاگرام تان شدید.

آموزش حذف شماره از اینستاگرام

پاک کردن شماره تلفن به اطلاعات شما صدمه ای نمی زند اما همیشه توصیه می شود که از اکانت اینستاگرام خود بکاپ بگیرید.

حذف شماره موبایل و گزینه Call از پروفایل تجاری اینستاگرام

برای حذف کانکت اینستاگرام وارد بیزینس پروفایل خود شوید و روی چرخ دنده یا سه نقطه عمودی تپ کنید و به مسیر Edit Profile > Contact Options بروید.  حالا شماره ای که می خواهید را انتخاب کنید و آن را از بیزینس پروفایل خود پاک کنید.

حذف کانتکت اینستاگرام از بیزینس پروفایل

آموزش برداشتن شماره تلفن در اینستاگرام وب

اما اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنید برای حذف شماره از اینستاگرام خود به این صورت عمل می کنیم که به اینستاگرام لاگین می کنیم. روی آیکن پروفایل کلیک می کنیم و Edit Profile را انتخاب می کنیم. حالا در فیلد Phone number کلیک می کنیم و شماره تلفن را پاک می کنیم و برای ذخیره تغییرات دکمه Submit را کلیک می کنیم.

آموزش برداشتن call در اینستاگرام وب

جلوگیری از پیشنهاد دادن و فهمیدن شماره در اینستاگرام در اندروید

اما اگر می خواهید از سینک شدن پروفایل اینستاگرامتان و پیشنهاد دادن افراد جدید از روی کانتکت های گوشیجلوگیری کنید به پروفایل اینستاگرام بروید و آیکن چرخ دنده را تپ کنید. Contacts یا مخاطبین را انتخاب کنید و گزینه Connect Contacts (تماس با مخاطبین) را غیرفعال کنید. اگر شما همگام سازی را قطع کنید تمام اطلاعات تماسی که قبلا با اینستاگرام همگام سازی شده است به طور خودکار از سیستم اینستاگرام حذف خواهد شد.

جلوگیری از فهمیدن شماره در اینستاگرام

غیره فعال کردن شماره یاب اینستاگرام در آیفون

برای جلوگیری کردن از سینک شدن شماره مخاطبان خود در دستگاه آیفون به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی سه خط عمودی تپ کنید. چرخ دنده یا Settings را تپ کنید، بعد Contacts Syncing را انتخاب کنید و گزینه Connect Contacts را غیر فعال کنید.

غیره فعال کردن شماره یاب اینستاگرام در آیفون

در آخر اگر دوست دارید به صورت ناشناس در اینستاگرام فعالیت کنید می توانید آموزش ساخت اکانت ناشناس اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما سعی کردیم روش های مختلف حذف شماره در دستگاه های مختلف و برداشتن گزینه Call از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، اگر شما روش دیگری می شناسید یا نکته ای وجود دارد که در پست امروز انزل وب بیان نشده است می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Mina says:

    شما باید تو گوگل بزنی #اینیستا# بعد با گوگل اینیستاتو لوگین کنین اینیستاتو ک آوورد اونجا پاک کنی شمارتو

  • م says:

    سلام دست شما بابت آموزش درد نکنه ای ول سالاری

  • ساحل says:

    من هرچی شماره رو حذف میکنم و تایید رو میزنم بازم گزینه اماس توی پیجم هست ! ایمیل هم دارم ولی باز تماس حذق نمیشه چیکار باید بکنم ؟

    • nilofar says:

      منم همین مشکل رو دارم درست شد مال شما؟ اگه شده میشه بگی چجوری

    • nazi says:

      دقیقا منم اینجوریه توروخدا راه حل رو بگین

      • Shahab says:

        باید تو قسمت edit profile تو قسمت contact option شماررو حذف کنید ?

        • qzzzl says:

          من می رم تو قسمت ادیت پرو فایل هرچی میزنم حذف شماره حذف نمیشه حتی جیمیلم ثبت کردم ولی هرکاری میکنم شماره حذف نمیشود

          • زهرا says:

            منم همینطور
            اصلا نمی پذیره حذف شماره رو با اینکه ایمیل وارد کردم
            مگر اینکه شماره دیگه ای بدم

        • مینا says:

          شما باید تو گوگل بزنی #اینیستا# بعد با گوگل اینیستاتو لوگین کنین اینیستاتو ک آوورد اونجا پاک کنی شمارتو