4 روش یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی که نام آن را نمیدانید!

۴ روش یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی که نام آن را نمیدانید!

اکثر مردم از تماشای فیلم لذت می برند. گاهی ممکن است شما اطلاعاتی از یک فیلم داشته باشید اما نام آن را بیاد نیاورید و تمایل به تماشای آن داشته باشید! در این موارد جای نگرانی از پیدا نکردن فیلم وجود ندارد زیرا امروز در انزل وب ۴ روش شناسایی و یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی در اینترنت را به شما آموزش می دهیم.

نحوه پیدا کردن فیلم کامل یک کلیپ بی نام و نشان در اینترنت

How to Find Out a Movie Without Knowing the Name

قبلا ۵ برنامه برتر شناسایی آهنگ در حال پخش اندروید را برای فایل های موزیک به شما معرفی کردیم اما از آنجایی که فراموش کردن نام فیلم با توجه به تعداد بالای آن ها مشکلی برای بعضی از کاربران ایجاد کرده است، سرویس های مختلفی ساخته شده اند تا با ارائه جزییات مختلف، اقدام به سرچ فیلم مورد نظر و نمونه های مشابه کنند. البته قابل ذکر است که سرویس های معرفی شده به زبان انگلیسی کار می کنند و فعلا سایت فارسی زبان در این زمینه نداریم. اما شما می توانید با کمک سرویس های ترجمه متن آنلاین که قبلا در انزل وب آن ها را معرفی کرده ایم، به استفاده از این سرویس ها بپردازید.

پیدا کردن نام فیلم در سرویس What Is My Movie

پیدا کردن نام فیلم در سرویس What Is My Movie

در زمان هایی که از خود می پرسید چگونه اسم یک فیلم را پیدا کنیم؟ جواب می تواند سرویس What Is My Movie با موتور جستجو Valossa باشد که قادر است با استفاده از جزییات ذکر شده توسط شما، فیلم مورد نظر را پیدا کنند. این سایت در فنلاند و توسط مهندسین دانشگاه اوولو فنلاند تاسیس شده است. پس از ورود به سایت باکس جستجو در مقابل شما وجود دارد. می توانید اطلاعات خود را تایپ و یا به صورت ویس وارد کنید و دکمه Search را بزنید. به طور مثال فیلم های ماجراحویی درباره دزدان دریایی (adventure movies about pirates) و.. . این سرویس فیلم های مشابه را نشان می دهد.

همینطور مطالعه مطلب موتور های جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام، شماره و ایمیل نیز می تواند برای شما جالب و کاربردی باشد.

یافتن نام فیلم خارجی با سرچ در IMDb

یافتن نام فیلم با سرچ در IMDb

علاقه مندان به فیلم حتما نام سایت IMDB ( Internet Movie Database) را شنیده اند و از آن استفاده کرده اند. شما با دانستن دیالوگ معروف از فیلم، دانستن نام و اطلاعات شخصیت اصلی و موضوع و.. با چند کلیک فیلم خود را در قسمت سرچ IMDb پیدا کنید. برای استفاده از راهنمای نام فیلم ابتدا به سایت این سرویس بروید و هر اطلاعاتی که دارید را در فیلد جستجو وارد کنید. سپس نتایج جستجو را بررسی کنید و اگر فیلم خود را نیافتید، سعی کنید موارد دیگری را که به خاطر دارید، امتحان کنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب  بهترین موتور جستجو فارسی برای پیدا کردن گمشده ، وکیل ، دکتر و.. را هم مطالعه کنید.

یافتن اسم فیلم فراموش شده فارسی و انگلیسی در Google

سرچ نام فیلم فراموش شده در Google

قطعا هر جا نیاز به سرچ و پیدا کردن باشد، استفاده از گوگل به عنوان اولین راه به ذهن می رسد. ممکن است تعداد نتایج زیادی را در سرچ معمولی در Google پیدا کنید اما با استفاده از روش هایی می توانید به صورت تخصصی تر دنبال فیلم مورد نظر خود در گوگل باشید. گوگل سایت فیلم مستقل خود را در سال ۲۰۱۶ بست اما پشتیبانی های بیشتری به خود گوگل افزوده است. توجه داشته باشید در گوگل می توانید از زبان فارسی نیز برای درخواست نام فیلم استفاده کنید.

سرچ نام فیلم فراموش شده در Google

شما می توانید از افزونه هایی مانند Movie Search استفاده کنید و یا به طور مستقیم اطلاعات مورد نظر خود در مورد فیلم را سایت گوگل وارد کنید. سپس با استفاده از فیلتر های قرار داده شده، نتایج جستجو خود را دقیق تر کنید. سعی کنید هر آنچه را که به یاد می آورید در گوگل وارد کنید و بسته به معروفیت فیلم، ممکن است نیاز به چندین بار سرچ مختلف داشته باشید.

مطالعه مطلب دانلود فیلم کوتاه و بلند استوک ۴k رایگان، هم می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

جستجو برای پیدا کردن نام فیلم در All Movie

جستجو برای پیدا کردن نام فیلم در All Movie

وبسایت All Movie یکی از مرجع های بزرگ فیلم در دنیا می باشد. در این سرویس در قسمت جستجو حرفه ای All Movie فیلتر های مختلفی برای پیدا کردن فیلم قرار داده شده است. در صورتی که با سوال چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ مواجه شدید، به این سرویس سر بزنید. پس از ورود به قسمت جستجو، ابتدا از فیلتر های سبک فیلم، سال حدودی پخش، امتیاز فیلم، رده بندی MPAA، زمان، موضوع و مود فیلم، تم فیلم، دسته یندی فیلم و.. را وارد و انتخاب کنید. سپس این سرویس نزدیک ترین فیلم ها به فیلتر های شما را نشان می دهد.

در پایان مطالعه مطلب آموزش بریدن قسمتی از فیلم در پلیر های کامپیوتر را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سرویس ها و روش های مختلفی جهت سرچ نام فیلم به شما معرفی کردیم. با استفاده از کدام ابزار توانستید نام فیلم را پیدا کنید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • مریم10698 says:

    سلام لطفا اسم فیلم رو می خواستم چینی یا کره ایه ، دخره و پسره هردو به صورت اتفاقی یه جار و کرایه می کنند و دختره وکیله از قضا پسره هم وکیل و رئیسش از آب در میاد و پسره که شبا نمی تونسته بخوابه با سرو صداهای دخترا شبا خوابش می بره

  • Someone says:

    ی فیلم ترسناکی بود که یه دختره با مامان و باباش تو ی خونه بزرگ زندگی میکردن. تو خونشون هیولاها زندگی میکردن و هیولاها همیشه تو تاریکی میومدن بیرون و توی ی بخاری قدیمی خونه داشتن. هیولاها کوچولو بودن. همش به دختره اصرار میکردن که بیا با ما دوست شو. مادوست های خوبی هستیم. بعدش ی اتفاقاتی میفته و مادر دختره میره تو بخاری و با هیولاها همدست میشه که دخترشو گول بزنه
    کسی اسمشو میدونه؟!

  • فرشته says:

    سلام دوستان
    من یه فیلمی چن سال پیش دیم یه دختری باباش می‌ره جنگ و دختره رو می‌فرسته مدرسه شبانه روزی که خیلیم مدیر سختگیری داشته بعد می‌فهمه باباش تو‌جنگ کشته شده
    کسی اسم فیلمشو میدونه؟

  • ندا says:

    سلام اسم یه فیلمی را میخوام که یک مردی اول فیلم یک گاو صندوق یا یه چیز فلزی می خوره به سرش و حافظشو از دست میده یه چیزای محوی از یه سرقت بانک یادشه شرکتی که باعث صدمه دیدن این مرد شده بهش یه دبه ی هنگفتی را می ده مرده با اون پول میره یه خونه عین جیزی که تو ذهنشه اجاره می کنه و بعد آدمایی را استخدام می کنه که خازراتشو عینا بازسازی کنند اما همون اتفاقات از نو می افتن واقعا یه سرقت بانک می شه و در حال فرار عین همون موقع یه چیزی پرتاب می شه به سرش در وافع اول و آخر جریانات یکیه فکر کنم آلمانی هم بود کسی اسمشو نمی دونه

  • ندا says:

    سلام
    دنبال نام سریالی چینی در مورد احساسات ضد ژاپنی در چین که خانواده ای ژاپنی در چین با آن روبرو می شوند و پسر خانواده متهم به خرابکاری در کارخانه می شود و به زندانی در مغولستان فرستاده می شود و پس از زندان به عنوان مترجم زبان ژاپنی مشغول به کار می شود….
    نام این فیلم را می خواستم؟

  • فاطمه says:

    سلام دوستان چندسال پیش یه «فیلم سریالی» فانتزی از شبکه نمایش پخش شد هر چی دنبالش گشتم پیداش نکردم اینجوری بود که یسری ادم بودن که از طریق یه آینه به گذشته میرفتن و هر مرحله جای یه شخصیت کارتونی مثلا سیندرلا، سفیدبرفی، راپونزل قرار میگرفتن
    کسی میدونه اسمش چی بود؟

  • علی says:

    فیلمی احتمالا ساخته دهه ۶۰یا ۷۰ میلادی آمریکا داستان فیلم پزشکی است که همسرش بیمارشده واوبرای احتمال راه درمانش درآینده مجبور به فریز می‌شود.لطفا راهنمایی فرمایید.متشکر

  • marsi says:

    سلام
    یک فیلم قدیمی هست که مربوط به مردی است که زن دارد و کارخانه پنبه بافی دارد. یک تاجر یهودی به شرط اینکه با دخترش ازدواج کند شرایط رشد اقتصادی این تاجر را فراهم می کند . در صحنه ای از فیلم نشون میده که مرد یهودی قصری برای دخترش ساخته که پس از ازدواج اونو به دختر و دامادش بده وبرای وارد شدن به این قصر حتی کفشهاشو در میاره. در بخش دیگر دوست مرد مورد نظر یک یهودی جوانیه که در فیلم نشون میده برای گران کردن ثیمت پنبه در سراسر جهان دست یهودی ها در کاره و او با یک تماس با رابطش در گرون کردن قیمت پنبه دخالت داره . سالها پیش از تلویزیون پخش شده . اگر کسی اسم فیلم را میدون لطفا بهم بگه.

  • nrgs says:

    سلام بچه ها یه فیلم هندی بود که ی پسر موفرفری بودش ی خواهر داشت خواهرش ی مردیو ک بهش میخاس دس درازی کنه زد رف تو کما مادر و خواهر مرده اومدن همد چون جاییو نداشتن رفتن پیش پسره پسره هم انگار از دخترشون خوشش میومد و خواهرش هم توی زندان بود تو زندان با یه پسر بچا دوس میشه میبره ی شب خیلی طوفانی ماهو بهش نشون میده
    همینقد یادم بود میشه لطفا کسی اسمشو بلده بگه

  • Lily says:

    سلام به همه ، من دنبال یه فیلم ژاپن اکشن میگردم که حدودا بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ اومده ، داستانش درمورد یه پسریه که می‌خواست دکتر بشه بخاطر بیماری خواهرش ، اما بعد درگیر یه موضوعاتی میشه ، معلوم میشه چند نفر هستن که از توی بدنشون یه هیولاهای سایه ای میان بیرون و براشون میجنگن، سایه ها هرکاری صاحبشان بگه انجام میدن و نجاتشان میدن ، این پسره با یه مرده ایی که سایه اش خیلی قوی بوده دعوا میکنه ،خیلی دنبالش هستم اگه کسی میدونه لطفا بگه .

  • دانیال says:

    یک فیلم هست که یک دیوار نامرعی بزرگه که دور زمین چرخیده و نصف کرده

صفحات 1 22 23 24