چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ (۱۵ روشی که جواب میدهد)

آیا پیش آمده که به دنبال یک فیلم باشید یا یک فیلم را قبلا دیده اید اما نام آن را به خاطر نداشته باشید و ندانید کدام فیلم بوده است؟ 🎬 این مشکل متداولی است که احتمالاً بسیاری از ما حداقل یکبار با آن روبرو شده‌ایم. بعضی اوقات ممکن است شخصی به شما یک فیلم پیشنهاد دهد یا شما بخشی از یک سریال را دیده باشید، اما نتوانید نام آن را به یاد بیاورید. در این مواقع، پیدا کردن نام یا اطلاعات فیلم موردنظر می‌تواند باعث گیجی و سردرگمی شود. به همین خاطر در این مطلب از انزل وب به سوال چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

How to Find the Name of a Movie You Can’t Remember

به طور خلاصه روش‌های مختلفی برای پیدا کردن اسم فیلم وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی
  • استفاده از سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال
  • استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال
  • گشتن سایت IMDb برای پیدا کردن فیلم
  • استفاده از موتورهای جستجوی فیلم
  • سرچ کردن فیلموگرافی بازیگران
  • از دوستانتان بپرسید
  • تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید
  • صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید
  • از سایت What Is My Movie استفاده کنید
  •  جستجوی نام فیلم با عکس از طریق گوگل لنز
  • استفاده از سرویس Internet Movie Browser
  • جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN
  • استفاده از سایت Filmfind

۱- پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی

یکی از موثرترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای فهمیدن اسم فیلم یا سریال استفاده کنید، کمک گرفتن از هوش مصنوعی است. این سرویس‌ها معمولا عملکردی بر اساس پردازش و جستجوی هوشمند دارند. بنابراین شما میتوانید با ارائه توصیفاتی مثل ژانر فیلم، شخصیت‌های آن، بازیگران، کارگردان یا حتی ماجرای داستانی، فیلم موردنظرتان یا گزینه‌های نزدیک به آن را پیدا کنید.

علاوه بر آن شما میتوانید از انواع هوش مصنوعی برای دریافت پیشنهاد فیلم و سریال بر اساس فیلم‌های مورد علاقه خودتان کمک بگیرید و با دادن اطلاعات درباره فیلم‌ها یا بازیگران مورد علاقه تان گزینه‌های پیشنهادی مشابه آنها را دریافت کنید. استفاده از این سرویس‌ها معمولا سریع‌ترین راهکار در دسترس و رایگانی است که شما میتوانید از آن استفاده نمایید. برخی از رایج‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

هوش مصنوعی ChatGPT

یکی از شناخته شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی که امروزه کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد و به زبان فارسی نیز کاملا مسلط است، ChatGPT از شرکت Open AI است. روش کار با این ابزار بسیار ساده است و شما لازم است تنها یک حساب کاربری ایجاد کنید. نسخه ۳.۵ ChatGPT به صورت رایگان قابل استفاده است و شما فقط نیاز به ابزارهای تغییر دهنده آی پی دارید. تنها مشکل این هوش مصنوعی آپدیت نبودن برخی از اطلاعات آن درباره موضوعات یا فیلم‌های جدید و تازه اکران شده در نسخه‌های رایگان است.

برای استفاده از آن، می‌توانید به ChatGPT توضیحاتی از موضوع، داستان، شخصیت‌ها، صحنه‌ها، ژانر و سایر جزئیات مربوط به فیلم یا سریال مورد نظرتان بدهید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک فیلم اکشن با بازیگران معروف هستید، می‌توانید به این سرویس اطلاعاتی (پرامت) زیر را ارائه دهید:

فیلمی با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز با بازیگرانی مانند رابرت دونی جونیور و اسکارلت جوهانسون

سپس، ChatGPT می‌تواند به شما پیشنهادها و اطلاعاتی از فیلم‌ها یا سریال‌های متناسب با توضیحات تان بدهد.

در صورتی که باز کردن یک حساب کاربری برای شما در این سایت سخت بود، میتوانید از ربات‌های تلگرام با نام ChatGPT هم استفاده کنید اما قاعدتا سرویس رسمی آن سریع و کامل‌تر خواهد بود.

فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot

این هوش مصنوعی بر پایه GPT-4 Turbo است و یکی از قوی‌ترین ابزارهای هوشمند حال حاضر در این عرصه بشمار می‌آید. در این دستیار هوش مصنوعی هم میتوانید با توصیف نوع فیلم و جزئیات مربوط به آن فیلم مورد نظرتان را به سادگی پیدا کنید. ابزار Copilot همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فیلم‌ها مثل بازیگران، ژانر فیلم و موضوع آن به شما بدهد.

استفاده هوش مصنوعی Copilot برای پیدا کردن نام فیلم

هوش مصنوعی فارسی گوگل Gemini

Gemini یک هوش مصنوعی مسلط به زبان فارسی و رایگان است که میتوانیم برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم از آن استفاده کنیم. این ربات هوشمند متعلّق به خود گوگل است و تا حد زیادی مشابه Copilot عمل میکند و پاسخ های ارائه شده آن بر اساس اطلاعات موجود در وب است. شما برای استفاده از این ابزار نیاز به ساخت اکانت و استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی دارید. البته ممکن است این هوش مصنوعی اطلاعات محدودی درباره برخی فیلم‌ها و موضوعات داشته باشد.

پیدا کردن فیلم با هوش مصنوعی فارسی Gemini

۲- استفاده سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال

یکی از روش‌های ساده و سریعی که ممکن است شما را در زمان کوتاهی بدون نیاز به ابزار یا حساب کاربری خاصی به جواب “چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟” برساند، فیلم یاب گوگل است. نحوه جستجوی فیلم در گوگل بسیار مهم است؛ زیرا ارائه جزئیات بیشتر شما را سریع‌تر به جواب میرساند. سال‌ها است بسیاری از افراد با سرچ کردن برخی اطلاعات در گوگل فیلم، سریال و آهنگ‌هایی که نام آن را نمیدانند پیدا میکنند. در این روش نتایج نمایش داده شده بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت‌ها است؛ بنابراین ممکن است لزوما جواب مناسب به سوالتان را در صورت محدود یا گنگ بودن اطلاعات وارد شده دریافت نکنید.

پیدا کردن اسم فیلم‌ها از طریق سرچ گوگل

۳- استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال

امروزه فروم‌های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که شما میتوانید در آن از دیگران سوال کنید و نظرات و تجربیات آنها را در زمینه‌های گوناگون ببینید. برخی اوقات ممکن است با پرسیدن سوالاتتان درباره یک فیلم یا گذاشتن مشخصات آن در فروم‌های مربوط به فیلم و سریال سایر افراد به شما کمک کنند تا آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبرتر از سایر روش‌ها برای پیدا کردن جواب درست باشد؛ اما در صورتی که اطلاعات کمی از فیلم مورد نظرتان دارید، شاید افراد دیگر بتوانند به شما برای پیدا کردن کمک کنند.

همچنین شبکه‌های اجتماعی همچون ایکس (توییتر)، Reddit یا اینستاگرام هم ممکن است برای پیدا کردن فیلم مفید باشد.

۴- استفاده از موتورهای جستجوی فیلم

یکی دیگر از روش‌ها برای پاسخ به سوال “چگونه یک فیلم را پیدا کنیم” کمک گرفتن از سایت‌های مربوط به فیلم و سریال است. به طور مثال شما در سایت MovieSearch  میتوانید با ارائه برخی توضیحات فیلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید. دادن برخی اطلاعات مثل نام بازیگران، کارگران، موضوع یا یک کلمه کلیدی از فیلم میتواند به شما برای دیدن نتایج دقیق‌تر کمک کند. همچنین با استفاده از فیلترها میتوان به شناسایی بهتر فیلم‌ها و سریال‌ها کمک کرد. این سایت شامل آرشیو نسبتا کاملی از فیلم‌های هالیوودی، بالیوودی، کره‌ای، چینی و … است.

استفاده از سایت MovieSearch برای پیدا کردن نام فیلم

۵- برای پیدا کردن نام فیلم IMDb را بگردید

IMDb یکی از معتبرترین پایگاه‌های داده بین المللی در زمینه فیلم و سریال است. این سایت دارای اطلاعات جامعی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف است و به کاربران امکان می‌دهد بر اساس معیارهای مختلفی مانند ژانر، نقدهای منتقدان، علایق شخصی، کارگردان و بازیگران، به دنبال آثار مورد نظر بگردند. حتی اگر اطلاعات کمی درباره یک فیلم یا سریال به یاد داشته باشید، IMDb می‌تواند گزینه‌های مرتبط با آن را برای شما نمایش دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی IMDb برای پیدا کردن نام فیلم‌ها جستجو بر اساس پلات فیلم است. شما برای سرچ دقیق تر فیلم‌ها میتوانید از قسمت Advance search استفاده کنید.به طور مثال ما به عنوان نمونه اسم ناقص Mr Penguin را به همراه برخی از اطلاعات آن جستجو کردیم و این سایت نام کامل فیلم Mr. Popper’s Penguins را در اختیار ما گذاشت. به خاطر داشته باشید که در زمان استفاده از این سایت باید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

وبسایت IMDb

۶- فیلموگرافی بازیگران را سرچ کنید

اگر تنها اطلاعاتی که درباره یک فیلم به یاد دارید، نام بازیگران آن است میتوانید با جستجوی نام بازیگر و مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های کار شده توسط او، آیتم مورد نظر خودتان را بیابید. جستجوی فیلموگرافی بازیگران، کارنامه کاری و فعالیت‌های آن‌ها را به شما نشان میدهد تا بتوانید در بین نتایج آنچه به دنبالش هستید را پیدا کنید. شما میتوانید اینکار را از طریق ابزارهایی همچون ویکی پدیا، گوگل یا IMDb انجام دهید.

۷- از دوستانتان بپرسید

شاید دوستان و یا افرادی که آن‌ها را به عنوان فیلم باز میشناسید، به توانند به شما برای پیدا کردن فیلم موردنظرتان کمک کنند. برای اینکار میتوانید حتی از شبکه‌های مجازی هم استفاده کنید و اطلاعاتی که از فیلم به خاطر دارید را برای سایر افراد توصیف کنید.

۸- تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید

اگر به تازگی فیلمی را از طریق سرویس‌های آنلاین دیده‌اید و حالا نام آن را فراموش کردید، میتوانید با بررسی تاریخچه جستجو‌ها آن را مجددا پیدا کنید. سرویس‌هایی مثل فیلیمو، فیلم نت و… معمولا تاریخچه جستجوی کاربران یا فیلم‌های مشاهده شده آن‌ها را ثبت و نگهداری میکنند. بنابراین این روش برای به خاطر آوردن نام فیلم‌های دیده شده موثر خواهد بود.

۹- صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید

معمولا بهتر است برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم و اطلاعات خیلی کمی را از آن به یاد داریم، چند لحظه چشم‌هایمان را ببندیم و به صحنه‌های مختلف آن فکر کنیم. از خودتان سوال کنید موضوع فیلم چه بود و بعد از هر قسمت چه اتفاقی افتاد. به این صورت ممکن است کم کم با واضح شدن موضوع فیلم یا بازیگران بتوانید اطلاعاتی بدست بیاورید که به جستجوی آن در مراحل بعدی کمک کند.

همچنین میتوانید این اطلاعات را با دوستان، یا فردی که قبلا یکبار آن فیلم را با شما دیده به اشتراک بگذارید تا شانس بیشتری برای پیدا کردن اسم آن داشته باشید. در ادامه تصور کردن خودتان در موقعیتی که قبلا آن فیلم را دیده‌اید میتواند به شما کمک کند تا جزئیات بیشتری را از آن به یاد بیاورید. با خودتان فکر کنید زمان دیدن آن فیلم کجا بودید، چند سال داشتید، چه حسی به شما دست داد یا با چه کسانی بودید؟

۱۰- از سایت What Is My Movie استفاده کنید

یکی دیگر از ابزارهایی که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس جزئیاتی مثل موضوع، ژانر، بازیگران کمک کند، سایت What Is My Movie است. در این سایت میتوانید نتایج را بر اساس بازیگر مرتبط، ژانر هماهنگ با مورد گفته شده، عنوان، کارگردان و… ببینید. همین فیلتر کردن نتایج باعث میشود تا شما سریع تر بتوانید فیلم مورد نظر را پیدا کنید.

استفاده از سایت What Is My Movie برای پیدا کردن فیلم

۱۱- جستجوی نام فیلم با عکس

اگر تنها عکسی از یک سکانس فیلم دارید و اطلاعات دیگری در دسترس شما نیست، میتوانید با استفاده از بخش جستجوی تصاویر گوگل، آن را به سادگی پیدا کنید. برای انجام اینکار ابتدا لازم است تا گوگل را باز کنید. از با زدن علامت دوربین قسمت جستجوی تصویری یا گوگل لنز را باز کنید.

استفاده از گوگل لنز برای پیدا کردن نام فیلم

سپس با وارد کردن یک صحنه یا تصویری از یکی از شخصیت‌های فیلم و جستجوی آن، میتوانید جزئیات و اطلاعات بیشتری را ببینید. اطلاعات نمایش داده به شما ممکن است نام فیلم را برایتان مشخص کند. در این نمونه ما با جستجوی تصاویری از یک فیلم در گوگل لنز، نام آن را پیدا کردیم.

با گوگل لنز فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

۱۲- استفاده از سرویس Internet Movie Browser

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم، استفاده از سایت Internet Movie Browser است. این وبسایت با داشتن آرشیو کاملی از انواع فیلم‌های عرضه شده از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۲۳ میتواند به شما کمک کند تا بر اساس اطلاعات یک فیلم نام و جزئیات آن را پیدا کنید.

سایت Internet Movie Browser

۱۴- جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN

اگر تنها چیزی که از یک فیلم به یاد دارید یک نقل قول یا جمله تاثیرگذار است، SUBZIN به عنوان یک موتور جستجوی نقل قول میتواند به شما کمک کند تا بر اساس همان یک جمله فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. هرچند این سایت برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس دیالوگ‌های فارسی یا سایر زبان‌ها قابل استفاده نیست، اما با وارد کردن عبارت‌های معروف و شاخص انگلیسی میتوانید فیلم‌های مربوط به آن را پیدا کنید.

سایت SUBZIN

۱۵- استفاده از سایت Filmfind

یکی از سایت های فیلم یاب که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌های قدیمی یا کمتر دیده شده کمک کند، Filmfind است. در این سایت سایر افراد به شما کمک میکنند تا بر اساس اطلاعاتی که از یک فیلم در اختیار دارید، آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبر باشد زیرا شما باید منتظر جواب افراد بمانید.

سایت Filmfind

سوالات متداول

آیا میتوانیم فیلمی را بدون دانستن نامش پیدا کنیم؟

اگر برخی از اطلاعات، مانند ژانر یا سال انتشار آن را می‌دانید، می‌توانید در پایگاه داده فیلم اینترنتی (IMDb) پیمایش کنید. این پایگاه داده هر فیلمی را که می توانید تصور کنید و اطلاعاتی درباره آنها از جمله کلیپ ها، عکس ها، طرح داستان، ژانر، طول، کارگردان، بازیگران و غیره دارد.

ساده ترین روش برای پیدا کردن فیلم‌هایی که اسمشان را فراموش کردیم چیست؟

سریع ترین و بهترین راهکار استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و سرچ گوگل است. زیرا از این طریق میتوانید با توصیف بازیگران، داستان فیلم، ژانر، سال تولید و... اسم و مشخصات آن را پیدا کنید.

جمع بندی

اگر میخواهید خیلی سریع به جواب برسید بهتر است از چت جی پی تی یا جمینای استفاده کنید و اگر تصویری از فیلم یا سریال خود دارید موثرترین روش استفاده از جستجو تصویری گوگل است.

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی سرویس‌های فیلم یاب، انجمن های فیلم و برخی از راهکارهای موثر همچون استفاده از هوش مصنوعی، سرچ کردن فیلم بر اساس نقل قول یا بخشی از تصویر آن، استفاده از سرچ گوگل و راهکارهای دیگر به سوال “چگونه اسم فیلم را پیدا کنیم” پاسخ دهیم. روش‌های گفته شده ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند بنابراین بهتر است بر اساس نیازتان مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده ذهنتان درگیر یک فیلم باشد اما نام آن را به خاطر نیاورید؟ به نظر شما چگونه اسم انیمه را پیدا کنیم؟ اگر اطلاعات کاملی درباره یک فیلم یا سریال نداریم، بهتر راهکار برای پیدا کردن نام و جزئیات آن چیست؟ اگر روش دیگری را در این مورد سراغ دارید یا از راهکارهای گفته شده در این مطلب توانستید استفاده کنید، لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر اسم فیلم یا سریال مد نظر خود را همچنان پیدا نکردید از بخش نظرات همین پست از دیگر کاربران بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

نظرات

  • Janan says:

    سلام من ی کلیپ تو اینیستاگرام دیدم که مربوط به ی فیلم یا سریال بود پسره از پشت شیشه پنجره عاشق دختره میشه که داره مسخره بازی درمیاره پسره شغلش شیشه پاکن بوده اگه اسم این فیلمو میدونید جون عزیزتون کمکم کنید تو خماری کلیپشم

  • لولو says:

    سلام یه فیلم بود توش گراز داشت اسمش چیه؟

  • Manochehr says:

    سلام،من خیلی سال پیش ی فیلم خارجی دیدم اسمش یادم رفته،داستانش اینجوری بود:ی گروهی ارتیست فیلم رو جلو در خونش ب بهانه ادرس پرسیدن بیهوش میکنن میبرن تو ی جزیره دستش رو باز میکنن میگن اگه بتونی زنده بمونی ازاد میشی اونم همشون رو می‌کشه لطفا اگر کسی اسم فیلم رو می‌دونه برام اسمش رو بذاره.ممنون

  • داود says:

    یه فیلم بود که داستان کلی از این قرار بود که یه سری دعوت نامه ها برای افرادی میومد که میرفتن یه جا مثل زیرزمین و به صورت دایره ای پشت سر هم ایستاده و هفتیرو میذاشتن رو سر نفر جلویی.با علامت داور شلیک میکردن.کسی دیده این فیلمو

  • a.h says:

    سلام یه فیلمی بود که پدر دختر بچه رو تو مترو میکشن پدرش الماس هارو تو عروسک دخترش قائم میکنه و عروسک رو دختره موقع دفن پدرش تو تابوت میزاره بعد دختره که بزرگ شده تو بیمارستان روانی باشه که همون قاچاقچیا دختر یه استاد دانشگاه باشه فکر میکنم گروگان میگیرن که مرده با روانکابی بتونه جای الماس هارو از دختره بگیره

  • غلامعلی مشدلی پور says:

    سلام یه فیلمی بود که هفته هاست ذهنمو درگیر کرده ، چند تا بچه بودن میرن یه جزیره اسرار امیز که فکر میکردن یه غولی یا همچین چیزی اونجاس ولی میبینن که یه ادم خودشو شکل میمون کرده توروخدا بگین

  • Lily says:

    من چند سال پیش یه فیلم دیدم الان هی میخوام باز ببینمش ولی اصلا خاطر نمیارم اسمشو.‌لطفااااا کمک کنید اگه کسی دیده
    موضوعشم اینه که یه دختره که دزد بوده میره خونه ی یه مرد پولدار به عنوان پرستار بچه هاش و خدمتکار که دزدی کنه

  • Samaneh says:

    من چند سال پیش یه فیلم امریکایی دیدم که تو شروع فیلم یه جایی رو نشون میداد که یه مردی انگار رییسی چیزی بود میخواست یه نفر رو تنبیه کنه. یه نقابی از فلز رو گزاشت داخل اتیش بعد که اون نقابه داغ شد اونو گزاشت رو صورت اون مرده
    لطفا اگه اسم فیلمو میدونین بگین

  • لی لی says:

    سلام دوستان روانی شدم میتونین اسم این فیلمو بگین
    حدود ۸ سال پیش تو شبکه ماهواره ای که هی یه فیلم رو صد بار نشون میدن نشون میداد فکر کنم icc بود
    کلا یه یازیگر مرد و یه زنم اخر کار پیداش شد
    یه مردی با کت و شلوار روی زمین تو یه زیر زمین بتنی بزرگ محبوس شده بود چند روز صبر کرد کسی بیاد نجاتش بده کسی نیومد خلاصه خیلی تلاش کرد از اونجا تونست بره بیرون بعد دوباره رفت تو یه اناقی عین همون و… هی راهی پیدا میکرد میرفت تو یه ریر زمین دیگه و تو یه تابوت تو یکی از این اتاقها یه خانوم بود اونم اومد با هم کمک کردن هی رفتن رسیدن به اتاق بعدی و دنبال راه حلهای مختلف برا بیرون اومدن تااا اینکه بالاخره در اخر با شد دو به یه دنیای خیلی قشنگ و زیبا
    انگار بهشت
    خیلی معنی داشت فیلم و قشنگ بود
    تو رو خدا میدونین اسم فیلمه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟کسی دیده اسن فیلمو؟؟؟

  • محمد says:

    با عرض سلام و خسته نباشید. می خواستم بدونم اون فیلمی که مربوط به آخر الزمان بود و همه ساختمان ها در حال ریزش بودند و یه عده با یک هوا پیمای ملخی از کنار ساختمان ها رد می شدند چه بود. منون از شما.

  • پسر تنها says:

    سلام . یه کارتون میداد سال ها پیش که یک تخم مرغ جادویی بود و شکسته و هفت تکه شده بود . و هر تیکش در یه جایی بود که باید پیداش میکردن. و هر قسمت دنبال یک تیکه دیگرش بودن. اسم کارتون رو نمیدونم. اسم شخصیت هاش رو هم نمیدونم. چجوری پیداش کنم ?

  • سارا says:

    سلام یه فیلمی بود حدود ده سال پیش از شبکه یک دیدم در مورد زندگی یه پسر نوجوون فقیر بود تو جشن فارغ التحصیلیش لباس نداشت دوستش تو هتل کار میکرد یکی از لباسای جامونده مسافرا رو براش برد.فضای فیلم هم مال صد سال پیش اینا بود. کسی اسمشو میدونه

  • Mohammad says:

    یه فیلمی بود یه مرده لباس و ماسک سیاه میپوشید و قهرمان بازی در می اورد یه پیرمرده هم کمکش میکرد. این قهرمانه واسه یه یارویی کار میکرد اخرش میفهمید این یارو ادم بدس بعد رئیسه قهرمانرو میکشت ولی یارو برگشت جلو رئیسه رو گرفت.
    اسمش چی بود؟

  • Saeed says:

    سلام سالها پیش یه فیلم رزمی دیدم که پیرمرد رزمی کار یه پسر بچه رو میبره آموزش رزمی بهش یاد بده و‌به پاهاش وزنه میبنده و تا دوران جوانی اون وزنه ها تو‌پاهاش بودن و جوان فلوت زن خوبی هم بود

  • مهی says:

    سلام
    یه فیلمی بود دختره فلجه میره اتلیه عکاسی
    عکاس عاشقش میشه بعدباهم ازدواج میکنن.اسمش چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  • زهرا says:

    سلام یه سریال بود پسره ناراحتی قلبی داشت کسی اسمشو میدونه خواهشا بگین

  • مجید says:

    سلام یک فیلم خارجی قدیمی بود دوبله زمان شاهی بود یه دختر و پسر به همراه خانواده هایشان با کشتی سفر می کنند که گرفتار طوفان میشن و فقط آن دو نجات پیدا می کنند و در یک جزیره خالی از سکنه گرفتار میشن بزرگ میشن و تغییرات جنسی و بدنی برایشان ناشناخته است .
    من اون موقع که دیدم این فیلم در دو سی دی ۱و۲ بود من سی دی ۱ را دیدم سی دی ۲ خراب بود و نتونستم ببینم خیلی گشتم پیدا نکردم بقیشو ببینم یک یا دگاری از یه دوست بود که فوت کرد روی سی دی به فارسی نوشته شده بود جزیره نیلو فرار آبی ولی من یه همچین فیلمی پیدا نکردم لطفاً اگر کسی اسم اصلی این فیلم و می دونه بهم بگه .با اون دوستم که فیلم بهم داده بود شوخی داشتیم خدا رحمتش کنه ۱۵ ساله که رفته هرچی بهش گفتم سی دی ۲ دوباره برام رایت کن گفت باشه ولی یک ساله دیگه که نشدو فوت کرد ممنون میشم اگه کسی می دونه راهنماییم کنه تشکر

    • bahman says:

      ساحل آبی

    • زیزی says:

      سلام دوستان ی کلیپی دیدم هرچی گشتم پیدا نکردم ..یه پسر تو دانشگاه با موهای مشکی دختر رو بخاطر فقیر بودن مسخرش میکنه ..پول از کیفش درمیاره میزاره تو کیف دختره و بهش میخندن ..بعد کم کم عاشقش میشه و انگشتر دستش میکنه و کلیپ تموم میشه هرچی گشتم فق همین کلیپ بود تورو خدا اسمشو بگید ممنون میشممم:(

  • محمد says:

    فیلم در باره به دختر میره تو یه عکساسی برای عکس و چند تا عکس سکسیم‌میگیره ادرس خونشو میده که واسش بیارن بعد یکی از این ۵ تا پسر میره اونجا و دختر بزور میخاد تجاوز کنه که همسایه پایینش میاد ولی پسره اون همسایه رو هم میکشه که دخترو میبرن داخل زیر زمین و ازیتش تجاوز میکنن دختر فرار میکنه میره پیش پلیس که بعد میبرنش پیش یه زنه که روانشناسه زنه باخودش دخترو میبره خونه میگه اتاقت اونجاس در که باز میکنه باز همون جایی بود که بهش تجاوز میکردن دختر خاکش میکنن دختر نجات پیدا میکنن و یکی یکی اینارو میکشه

  • محمد says:

    سلام تو رو خدا اگ کسی اسم این فیلم رو میدونه بهم بگه….دوتا رفیق بودن یکیشون عاشق یه دختر پولدار شده بود…دختر نقاش بود باباش هم کار خخان داشت….اون رفیقش هم میخواست با خواهرش که طلاق گرفته ازدواج کنن…فیلم هم فک کنم مربوط به قبل سال ۸۰ بود….اگه اشتباه نکنم آقای پورعرب هم یکی از بازیگراشون بودن

  • احمد says:

    سلام یه فیلمی بود پیرمرد مریض برای پرستارش داره خاطرات جوونیش رو تعریف مبکنه بعد وترد فضای خاطره میشه فیلم تقریبا قرن هجدهم انگلیس یه پسره جوون مثلا ۳۰ ساله با دماغ دراز که بنظر میاد یکم کند ذهنه وارد یه مدرسه میشه که شاگرداش همه یازده سال و اینا هستن معلم مدرسه یه مرد خیلی سخت گیره که اولش با این حال نمیکنه و دست میندازش این جوون با یکی از بچه ها رفیق میشه و هر روز میرن زیر یه درخت کنار رودخونه و این جوون برای اون پسر بچه قصه یه دیو رو تعریف میکنه خلاصه اخر سر معلم شرط میکنه تا یه قصه ای بگه که اشک اونو در بیاره تا باورش کنه که استعداد داره و قصه این دیو رو میگه و معلمه زار میزنه اخر سر قصه بر میگرده تو زمان پیرمرد و میمیره دمتون گرم اگه کسی میدونه اسمشو بگه دهنم سرویس شد

  • کامران says:

    باسلام یه فیلم تودهه شصت از کانال ۱یا۲ پخش شد سالهاست ذهن منو درگیر کرده موضوع فیلم در مورد یه کیوسک تلفن بود که هرکی داخلش میشد در روش بسته میشد وهرکاری میکرد نمیتونست خارج بشه وبعد یه با یک جرثقیل کیوسکو بلند میکردن میزاشتن پشت یه کامیون یا تریلی ومیبرد یه جای شبیه گاراژ که اونجا پربود ازکیوسک تلفن که همه گرفتار شده بودن حالا کسی میدونه اسم این فیلم چیه ممنون میشم اگه کسی بلده بگه اسم این فیلم چیه.

  • Miiiiiiina says:

    تو تلویزیون قبلا یه فیلم علمی تخیلی دیدم که طرف میتونست چیزای نزدیک خودشو تغییر بده.مثلا تو تعقیب و گریز ماشینشون تاکسی شد یا یه جاش با ماشین رفت تو آینه از یه آینه دیگه اومد بیرون
    اگه کسی میدونه چیه اسمش بگه خواهشن?‍♀️

    • ali_zm says:

      شاگرد جادوگر از نیکلاس کیج

    • رها says:

      بچه ها لطفا کمک کنید یه سریال بود که قبلا توی شبکه های جم بود یا فارسی وان پخش میشد که یک خواهر دوقلو بودن که یکیشون روزی عروسیش خواهرش از پنجره اونو میندازه پایین ولی حالا یا خود همون دختر یا روحش توی شومینه همون خونه زندگی میکنه و یه پسره هست که اینو میدونه میدونه و توی شومینه که پشتش یه راه روی مخفی هست دوربین گزاشته که هر کاری دختره میکنه زیر نظر داشته باشه و کسی اونجا نره

  • امیر says:

    سلام من چهار سال پیش در ماهواره دیدم موضوع فیلم پوست ساس و شرط ازدواج شاهزاده با قول بیابانی وجابجا شدن دوقلو ها

  • Zhovana says:

    یه فیلمی که دختره تو متروعه بعد پسره میاد دختره ادای پسره رو در میاره و عاخرشم پسره تیشرتشو درمیاره واسه رو کم کنی دختره
    اگه کسی دیده لطفا اسمشو بگه

  • Reyhaneh says:

    سلام ببخشید یه فیلمی بود که نیزه تو قلب پسره رفته بود و دختره بغلش میکنه نیزه تو بدن اونم میره اسمش چیه؟؟

    • Zhovana says:

      ریحانه جون تنها چیزی که به نظرم میاد اینه ک منظورت سریال کره ای افسانه دریای آبی باشه

  • Elona says:

    اگه میدونید خواهشا جواب بدید.واقعا دارم روانی میشم.یک سینمایی فرانسوی بود.حدود ۵ سال پیش دیدم.داستان راجع به یک دختر از طبقه ی ثروتمند پاریس بود که یک پسر لات و اوباش و موتور سوار،عاشقش میشه…شبا با هم میرفتن مسابقات غیر قانونی موتور سواری.آخرش پسره خودکشی کرد از بالای برج ایفل.اسمش یادم رفته????????????

  • کیمیا says:

    سلام ببخشیید یه فیلمی بود دختره میفهمه سرطان داره میخواد قبل از مرگش کاری که تا حالا نکرده رو انجام بده مثلا میره دزدی اگه اسمشو میدونید بگین لطفا

    • بیدذ says:

      now is good

      • ژیلا says:

        سلام و خسته نباشید به شما عزیزان
        فیلمی از قریبیان یا فکر می کنم اون بود دهه تقریبا ۶۰ یا ۷۰ ( که همسرش و که خیلی دوست داشت و خاطرات کودکی هم با هم داشتن مثل لواشک خوردن را طلاق میدهد بخاطر بچه دارنشدن و همسرش می رود و دختری را به فرزندی می گیرد و روزی که این آقا داره عروسی مجدد میکنه اون دختر کوچولو دوباره اینا رو به هم میرسونه

  • زهرا says:

    سلام فیلمی بود ک در اون یک پسر با یک چیزی شبیه سنگ تو دستش تویِ یک اتاق کوجیک میخوابید تو وقتی بیدار میشد تو یه سیاره دیگ بود
    اونجا خیلی پیشرفته بود سفینه هاشون ب شکل کشتی های غول پیکری بود ک شناورن
    تو اون سیاره هم ادم بود و هم موجودات فضایی
    دختری بود اهل اون سیاره ک مثل رومی های قدیم لباس میپوشید
    پسر تو اون سیاره قدرتی داشت ک میتونست خیلی بلند بپره
    و فکر کنم دختر و پسر ازدواج کردن
    فقط ی دیالوگ از فیلم یادم میاد اونم اینک وقتی ادم فضایی های اون سیاره پسر رو گرفتن چون میتونست خیلی خوب بپره تعجب کرده بودن و هی ازش میخواستن بپره دیالوگ دقیقا همین بود”بپر ورجینیا”
    اینا تنها چیزایی هستن ک از فیلم یادم میاد لطفا اگ کسی میدونه اسم فیلم رو بگه

  • احسان says:

    سلام یه فیلمی بود که فکر کنم سه قسمت بود

    درباره ی یک دختره بود که مادرش تو بچگی یه شب ار خونه میره بیرون و به سمت جنگل فرار میکنه، بعد مادر سفید برفی(اون جادوگره) زنه رو پیدا میکنه و زنه میشه ملکه، یه اتفاقایی میفته آخر دختره با یه شونه ی زهر آلود مادرش رو میکشه

    تورو خدا اسمشو بگید

    • زهرا says:

      دهمین پادشاه دیوانه

    • آرام says:

      اسم یه فیلمو میخام ک دختره همش یه کتابیو میخونه بعد مامانش فک میکنه افسردس میرن پیش دکتر دخترم فک کنم سرطان ریه داره بعد میرن یه موسسه ای جایی که یه پسرم هس به خاطر بیماریش ساق یکی ا پاهاشو قط کرده با هم اشنا میشن بعد عاشق هم میشن
      هرکی اسمشو میدونه بگههههه

      • سا says:

        بخت پریشان ما

      • Mobi says:

        سلام
        یه سینمایی خارجی بود سالها پیش دیدم
        زیاد یادم نمیاد
        فقط یادمه یه آقا که فکر کنم مغازه عروسک فروشی داشت زن هارو میکشته
        همسایه روبه روشون که یه دختر بچه داشتن دختره همش لب پنجره بوده و اون آقارو میبینه اونم قصد داره که اون دختر رو بکشه

  • saeed says:

    سلام
    من دنبال یه فیلم قدیمی میگردم که چند سال پیش از تلوزیون دیدمش، چیز زیادی ازش یادم نمیاد و الان هر چی میگردم نمیتونم پیداش کنم
    داستان فیلم توی زمان قدیم آمریکا اتفاق میفته (فضای فیلم شبیه سریال پزشک دهکده س) و تا جایی که یادم میاد ماجرای فیلم اینطوری بود که یه زنه میره به یه شهری و مجبوره یه مدتی رو اونجا بمونه و یه مرد (فک میکنم زنش مرده بود و یه بچه داشت ولی دقیق یادم نیست) بهش میگه در ازای انجام کارای خونش میذاره تا موقعی که بخواد از اون شهر بره توی خونش بمونه. توی مدتی که زنه اونجاس این دوتا عاشق هم میشن ولی هیچکدوم چیزی نمیگن تا وقتی که زمان رفتن زنه میرسه و وقتی داره از شهر میره مرده پشیمون میشه و میره دنبالش وسط راه جلوشو میگیره و بهش میگه عاشقش شده و ازش میخاد بمونه و خلاصه تهش این دوتا بهم میرسن D:
    تقریبا تموم چیزایی که از فیلم یادمه همیناس. اگه کسی احیانا فیلمو میشناسه (یا حتی اسم یکی از بازیگرای فیلم رو یادشه) ممنون میشم اسمشو بگه

    • حمید says:

      سلام.اسم دختر مرده توی فیلم میسی بود.شوهر اول زنه سرش به سنگ میخوره و میمیره.زنه اشپزی هم بلد نیست ولی از سر لجبازی با میسی اشپزی یاد میگره.امه همینه اسمشو بگم

صفحات 1 2 3 4 24
×