بهترین تقویم فارسی شمسی و انگلیسی اندروید

۱۰ تا از زیباترین و بهترین تقویم فارسی شمسی و انگلیسی اندروید

همانطور که می دانید دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود. شما دیگر لازم نیست کتاب ها را به صورت کاغذی و به اصطلاح سنتی داشته باشید و خیلی راحتی می توانید نسخه های پی دی اف را روی گوشی خود نصب کنید، تقویم هم از این موضع مستثنی نیست و شما می توانید ده ها برنامه تقویم را از گوگل پلی یا مراجع ایرانی دانلود و نصب کنید. امروز می خواهیم ۱۰ تا از زیبا و بهترین تقویم فارسی شمسی و انگلیسی اندروید را خدمت شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین تقویم شمسی و میلادی برای اندروید

۱۰ Best Persian And English Calendar Apps For Android

با استفاده از تقویم ما قرارهای کاری خود را تنظیم می کنیم و از آن برای یادآوری روز تولد افراد خانواده و دوستان استفاده می کنیم و از رویدادهای روز اطلاع پیدا می کنیم. شاید شما همیشه یک تقویم کاغذی و سنتی را به همراه نداشته باشید ولی همیشه گوشی اندروید خود را به همراه دارید پس کافیست یکی از برنامه هایی که امروز در انزل وب به شما معرفی خواهیم کرد را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه ها حجم زیادی ندارند و قابلیت سفارشی سازی به همراه ویجت صفحه اصلی گوشی را دارند.

دانلود بهترین تقویم شمسی و میلادی برای اندروید

چنانچه به دنبال اطلاعات پزشکی هستید می توانید از ۱۵ تا از بهترین برنامه های تخصصی پزشکی فارسی و انگلیسی اندروید که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

دانلود تقویم هجری شمسی برای اندروید

برنامه تقویم فارسی تنها یک تقویم شمسی اندروید نیست بلکه مبدل تاریخ، قطب نمای ساده است و قابلیت پخش اذان را دارید این برنامه از چند زبان (فارسی، دری، پشتو و کوردی) پشتیبانی می کند. وقتی که برنامه را نصب می کنید و مابین روزهای تقویم عقب و جلو می کنید متوجه می شوید که این برنامه مناسبت های بین المللی را پشتیبانی می کند و برای نابینایان نیز مناسب است. این برنامه متن باز بوده و شما می توانید کدهای آن را از سایت Github دانلود کنید.

دانلود تقویم هجری شمسی برای اندروید

تقویم شمسی، میلادی و قمری اندروید بادصبا

برنامه تقویم اذان گو بادصبا به شما سه تقویم شمسی، قمری و میلادی ارائه می دهد و از وقایع ملی و مذهبی پشتیبانی می کند. علاوه بر تقویم شما می توانید از قابلیت پخش اذان و قبله نما استفاده کنید و یادداشت های خود را برای یادآوری اضافه کنید و اطلاعات هر روز را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تقویم شمسی، میلادی و قمری اندروید

تقویم ایرانی آسمان اندروید با ویجت

برنامه تقویم آسمان یک برنامه حرفه ای است که با تقویم های نصب شده دیگر قابلیت سینک شدن دارد و از ویجت های زمان، تاریخ، یادداشت، اوقات شرعی، قفل صفحه و غیره پشتیبانی می کند. شما می توانید مناسبت های مختلف را ببینید و در بین آنها جستجو کنید، از قابلیت پخش اذان و یادآوری قبل اذان استفاده کنید، تاریخ تقویم شمسی خود را به میلادی تبدیل کنید و..

تقویم ایرانی آسمان اندروید

تقویم ملی اندروید

تقویم ملی یک برنامه تقویم ایرانی اندروید است که به خاطر قدمت بیش از ۵ سالش توانسته نیاز کاربران را درک کند. این برنامه علاوه بر نمایش اطلاعات تقویم، دارای قطب نما، ساعت گو هوشمند، نمایش اوقات شرعی، دفترچه یادداشت، تبدیل تقویم میلادی و شمی و هجری، تغییر رابط کاربری به همراه تغییر فصل ها و غیره می باشد که کاربران می توانند فونت و تم برنامه را تغییر دهند.

تقویم اندروید شمسی

aCalendar تقویم پیشرفته اندروید

اپلیکیشن aCalendar یکی از برنامه های تقویم کلاسیک است. این برنامه تقویم دارای ویژگی هایی مانند نمایش های تاریخ مختلف، یادآوری ها، اعلان ها و موارد دیگر است. این برنامه همچنین شامل ویژگی های سفارشی سازی، پشتیبانی تقویم گوگل، وظایف، تم ها و غیره است. برنامه aCalendar دارای یک نسخه رایگان و یک نسخه حرفه ای با قیمت مناسب است.

aCalendar تقویم پیشرفته اندروید

برای دانلود بدون محدودیت و نسخه های حرفه ای برنامه های پولی اندروید میتوانید از مراجع دانلود رایگان اپ های پولی اندروید استفاده کنید.

تقویم اندروید میلادی Any.do

برنامه Any.do ترکیبی از فهرست و تقویم است و دارای نمای کلی بزرگ تقویم با عملکرد عمیق برای انجام کارهای موجود در لیست است. همچنین از تقویم های فیس بوک، گوگل و اوت لوک پشتیبانی می کند. این برنامه برای افرادی که طرفدار برنامه های مختلف هستند عالی است. رابط کاربری برنامه خوب است و دارای نسخه رایگان و پولی است.

تقویم اندروید میلادی Any.do

۴ تا از بهترین نرم افزار مدیریت هزینه و شارژ ساختمان فارسی اندروید را دانلود کنید.

Business Calendar 2 ، تقویم با ویجت برای اندروید

برنامه Business Calendar 2 یکی از برنامه های تقویم محبوب و پیشرفته است که قابلیت سفارشی سازی دارد. تقویم Business Calendar 2 دارای تم، ویجت و نمایش های مختلف تقویم است و همچنین از تقویم گوگل پشتیبانی می کند و حتی اطلاعات هواشناسی دارد. نسخه حرفه ای این تقویم ۴.۹۹ دلار است اما نسخه رایگان را می توانید دانلود و استفاده کنید.

Business Calendar 2 - تقویم با ویجت برای اندروید

دانلود اپلیکیشن تقویم اندروید CalenGoo

CalenGoo برنامه تقویم جدیدی است که حاوی مجموعه ای از ویژگی ها مانند پشتیبانی از تقویم گوگل و Exchange Calendar است و همچنین دارای گزینه های سفارشی سازی، گزینه های رویداد مناسبتی، رویدادهای تکراری و غیره است و حتی از اشتراک گذاری تقویم با افراد دیگر پشتیبانی می کند نسخه حرفه ای برنامه را می تواند با هزینه ۵.۹۹ دلار دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن تقویم اندروید CalenGoo

برای مدیریت کارهای خود علاوه بر استفاده از برنامه های تقویم می توانید از ۱۲ تا از بهترین برنامه فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید استفاده کنید.

دانلود تقویم رایگان DigiCal Calenda برای اندروید

DigiCal Calenda یک برنامه تقویم است که دارای تم تاریک، طراحی متریال و ده ها افرونه است.  برخی از افزونه ها شامل تقویم ورزشی، برنامه زمانی تلویزیون و بیش از ۵۰۰ هزار رویداد دیگر است. قابلیت های دیگر شامل تم ها، اطلاعات هواشناسی، ویجت های تقویم و پشتیبانی از تقویم گوگل است. نسخه رایگان برنامه دارای قابلیت های بسیار زیادی است اما می توانید در صورت نیاز نسخه حرفه ای برنامه را با قیمت ۴.۹۹ دلار دریافت کنید.

دانلود تقویم رایگان DigiCal Calenda برای اندروید

تقویم گوگل اندروید

اپلیکیشن تقویم گوگل یکی از بهترین برنامه های تقویم رایگان است که در حال حاضر نسخه پولی برای آن در دسترس نیست و با بسیاری از دستگاه ها سازگاراست. رایط کاربری خوب، ادغام با دستیار هوشمند گوگل، افزونه های تقویم و برخی از موارد سرگرم کننده از قابلیت های این برنامه اندروید می باشد و به صورت مرتب بروزرسانی می شود.

تقویم گوگل اندروید معرفی

در آخر پس از سازماندهی کارها بر روی تقویم خود پیشنهاد میکنیم برای اوقات فراغت خود از ۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما بهترین تقویم انگلیسی و فارسی با قابلیت یادداشت برای اندروید را به شما معرفی کردیم، چنانچه شما تقویم زیبا و کاربردی دیگری برای اندروید می شناسید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 7 تا از بهترین تقویم فارسی برای آیفون (iOS)
معرفی و دانلود ۷ تا از بهترین تقویم فارسی برای آیفون (iOS)
آموزش 8 روش آوردن و نمایش تقویم در دسکتاپ ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۸ روش آوردن و نمایش تقویم در دسکتاپ ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
معرفی و دانلود 14 تا از بهترین برنامه روزشمار فارسی و انگلیسی اندروید و آیفون
دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه روزشمار فارسی و انگلیسی اندروید و آیفون
آموزش تبدیل تقویم میلادی به شمسی در تقویم گوگل اندروید
آموزش تبدیل تقویم میلادی به شمسی در تقویم گوگل اندروید

نظرات

  • احمدی says:

    یکی از آپ های خوب تقویمی، تقویم فارسی یار هست که من حدود دوماهه از این تقویم استفاده میکنم و خیلی کاربردی هست

  • امین says:

    تقویم فارسی یار از سیستم های خوب ایرانی هست که جدیدا خیلیا از ش استفاده میکنن