تبلیغات گوگل با دامنه ir

تبلیغات گوگل با دامنه ir [رپورتاژ آگهی]

تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین و کاملترین سیستم های بازایابی آنلاین در عصر حاضر میباشد که مورد توجه اکثر کسب و کارهای کشور قرار گرفته است.

خوشبختانه جدیدا گوگل ادز امکان تبلیغ مستقیم وب سایت با دامنه آی آر(ir) را فراهم نموده است تا دیگر نیاز به دامنه های بین المللی جهت صرفا تبلیغات نباشد فقط تنها نکته تبلیغات با دامنه ای ار این میباشد که تبلیغات در تمام دنیا به جز کشور آمریکا فعال میباشد .

گوگل ادز

در این سیستم معیار محاسبه هزینه ها به صورت کلیک میباشد و بر اساس هر کلیک مبلغی از شارژ کلی اکانت گوگل ادوردز کاربرکسر میگردد

پس بنابراین کاملا هوشمندانه بودجه شما جهت تبلیغات مصرف میشود.

نکته مهم در جهت صرفه جویی در صرف هزینه کلیک رعایت نکات طراحی سایت حرفه ای میباشد یعنی لندینگ پیج سبک و حرفه ای جهت کسب حد اکثر رتبه گوگل یکی از نکات طراحی وب میباشد تا در تبلیغات در گوگل هم تاثیر مثبت گذارد.

در تبلیغات گوگل ادوردز هیچ محدودیتی در انتشار کلمات وجود ندارد یعنی شما میتوانید کلمه مورد نظر را را در اکانت خود تعریف نموده سپس پس از برسی توسط گوگل تایید و فعال میشود.

مزایای تبلیغات در صفحه اول گوگل :

۱-نمایش کاملا هدفمند تبلیغات در google adwords

۲-تعریف بی نهایت ۵۰۴۷۰۶۱۰۴۲۳۶۹۶۳۳۳-نمایش آمار کلیک و هزینه های هر کلیک به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه

۴-تنظیمات زمانبندی برای تبیغات که کاربر میتواند تعیین کند تبلیغات در چه روزهایی و چه ساعاتی و تا چه تاریخی نمایش یابد.

۵-سیستم پیشنهادات گوگل که به شما بهترین کلمات با بیشترین بازده رو معرفی میکند جهت افزایش کلیک بر روی کلمه مورد نظر شما.

۶-تعریف کلمات به صورت exact  و phrase match که میتوان دقیقا کلمه هدف را تعریف کرد و یا به صورت باز تعریف نمود تا بازده بیشتری از کلمه مورد نظر را شامل شود.

از آنجایی که کشور ایران جز تحریم گوگل میباشد از کشور ایران امکان ارسال آگهی در گوگل ادز و همچنین پرداخت هزینه تبلیغات به صورت ارزی وجود ندارد و در صورت پرداخت اکانت ساسپند میگردد ، پس نیاز هست سفارش تبلیغات گوگل خود را به شرکتی معتبر و مطمئن دهید تا با خیال راحت  و آسوده تبیغات شما در گوگل ادز درج گردد.

عرش هاست در زمینه طراحی سایت و تبلیغ در گوگل بیش از یک دهه تجربه را با خود به یدک میکشد و اماده ازائه خدمات در زمینه فوق میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس زیر تماس حاصل نمایید.

تماس : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۳۹

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات